Iets anders kan ik ook niet bedenken. Ik weet zeker dat heel F&F gelijk zijn dier op Amivedi zou zetten en de site dagelijks zou checken. En de meeste oma's zullen ook wel kleinkinderen hebben die bij Amivedi terecht zouden komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
Het kan nog zo zijn dat het een kat is die vaker een paar dagen weg blijft. Da's de enige reden nog die ik kan bedenken waarom ze niet op Amivedi staat (al). Maar er wordt maandag gekeken of ze een chip heeft toch?
En meer dan Amivedi in de gaten houden dan kan je idd niet doen verder
Je kan Noah ook gewoon een klein beetje gevenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze eet alleen écht niet van haar droge brokjes. Ik heb nog maar wat natte brokjes in huis gehaald, en straks hebben we weer een voersessie, en ach, ze kan de calorieën gebruiken, maar uiteindelijk zal ze ze toch op moeten eten.En voor elk zakje dat ik haar geef, moét ik Noah wel een beetje geven, dus die krijgt dan een half zakje. Anders wordt de nieuweling wel érg voorgetrokken
.
De kat van mijn ouders vroeger bleef rustig twee weken weg elke keer. Dat was gewoon een echte buitenkat, dus na de eerste paar keer panieken keken ze er echt niet meer van op. Die bestaan, dat soort katten. Maar met dit soort weer...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iets anders kan ik ook niet bedenken. Ik weet zeker dat heel F&F gelijk zijn dier op Amivedi zou zetten en de site dagelijks zou checken. En de meeste oma's zullen ook wel kleinkinderen hebben die bij Amivedi terecht zouden komen.
Ze is nu iig sinds zaterdag weg toch? De meeste buitenkatten blijven toch ook geen week weg zonder dat de baas ongerust wordt?
Nah, hij is al dikkig én heel erg gewend aan 3 keer droge brokken, ik vervang nu 1 van z'n porties met natvoer, da's genoeg. Vooral omdat hij erg merkvast is, en gaat stinken van te veel ander voer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan Noah ook gewoon een klein beetje geven
Paint does the trickquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, het papier weghalen vindt ze toch redelijk eng. Eten van m'n vingers wil ze niet, al eet ze wel rustig waar ik bij zit en mag aaien ook gewoon. Maar Noah stak z'n kop weer voor het raam en dan blaast ze naar 'm en is helemaal op d'r hoede. Ik wou dat ik kon laten zien hoe Noah kijkt op dat moment. Het is echt een 'lolwut?'-blik. Hij blaast ook niet terug ofzo, da's allemaal te veel gedoe.
Je bedoelt inenten, enten is een ent bevestigen in een stam of tak en ik ga ervan uit dat je je kat geen jong takje in de kont stopt oid.quote:
Heb er ooit eens een gehad die plots besloot dat ie wel op zichzelf kon wonen en een maand weg bleef. was ie helemaal het type niet voor. Ik vond hem na een maand buiten terug terwijl ik hem echt had opgegeven. Heb Amivedi en de DB ingeschakeld en niemand die hem vond. Ik had het echt niet erg gevonden als iemand als C_C hem in huis had genomen zodat hij goed terecht zou zijn gekomen. Uiteindelijk vond ik hem zelf helemaal verwilderd terug. Compleet uitgemergeld en met een longontsteking. Hij was ooit als wild katje geboren en gevangen. Daar was iets mis gegaan waardoor hij brokjes at met verdovingsmiddel erin. Toen hij werd binnengebracht bij de opvang met zijn zusjes dachten ze dat hij het nooit zou overleven. Dat deed ie wel, maar hij is altijd dat wilde katje gebleven, maar dan met hersenbeschadiging.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iets anders kan ik ook niet bedenken. Ik weet zeker dat heel F&F gelijk zijn dier op Amivedi zou zetten en de site dagelijks zou checken. En de meeste oma's zullen ook wel kleinkinderen hebben die bij Amivedi terecht zouden komen.
Ze is nu iig sinds zaterdag weg toch? De meeste buitenkatten blijven toch ook geen week weg zonder dat de baas ongerust wordt?
Dat is normaalgesproken op zich niet erg. Wellicht heeft ze dagen niet normaal gegeten en is ze nu een beetje van het padje. Probeer het de komende uren even met hele kleine beetjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, het beetje natvoer wat ze zojuist gegeten heeft, heeft ze er weer uitgekotst. Ze stond wel weer op de bench, dus verkent nog steeds wel een beetje.
Oh, goede ja. Ze heeft als een bootwerker gegeten toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:32 schreef ElisaB het volgende:
Ze drinkt heus wel als ze trek heeft hoor. En het natvoer bevat veel vocht,
En mogelijk heeft ze eindelijk het gevoel dat ze een beetje bijgegeten is.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kom binnen, buig over d'r heen, kroel even onder d'r kin, en mevrouw doet 'prr'.
Die eigenaar kan me wat.
Gelukkig maar dat ze weer lekker eet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
De zorgen over eten en drinken was natuurlijk onzin, ze heeft weer gegeten als een havenarbeider vanochtend. De deur staat nu open, Noah tijgert om het kwartier ofzo iets dichterbij en gaat er dan weer bij liggen. Hij deinst direct terug als zij blaast, dus het zal wel goedkomen.
Hij is liev en zij ook. Ik denk dat het wel wat wordtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
De zorgen over eten en drinken was natuurlijk onzin, ze heeft weer gegeten als een havenarbeider vanochtend. De deur staat nu open, Noah tijgert om het kwartier ofzo iets dichterbij en gaat er dan weer bij liggen. Hij deinst direct terug als zij blaast, dus het zal wel goedkomen.
In de bench echt alleen als ze erin gedreven wordt als Noah te dichtbij komt ofzo, dus het is wel een hide-out voor haar. En het is prettig dat hij afgeschermd is, want ze gaat er wel regematig voor liggen, uit het zicht zeg maar.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Kroeltje onder kinnetje![]()
Zit ze eigk ook in de bench? En in hoeverre bezit ze de badkamer nog?
Lits heeft grote handen, maar ze is ook écht écht klein. Het is misschien een derde van Noahquote:
Een beetje de Moto Moto aan het uithangen dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar zoals ik zei, ze zit nog steeds lekker bovenop de bench. Noah heeft net geprobeerd haar eten te jattenmaar ligt nu voor de deur allerlei rare fratsen uit te halen. Zo ver mogelijk uitrekken, op z'n rug gaan liggen, algemeen sexy aan het wezen dus
.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
algemeen sexy aan het wezen dus.
Ze is nu al tig keer minder bang dan toen, en mauwt heul af en toe zelfsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
Wat is ze opgeknapt sinds woensdag
Cool zeg
Het spul van Frontline schijnt tegenwoordig niet meer zo goed te werken tegen de vlooien, spul van de DA is beter. Je hebt ook gecombineerde pipetjes die zowel ontvlooien als ontwormen. Dat lijkt me zowel voor jou als Izzie wel errug fijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Noah vindt de binnenkant van de bench wél heel interessant.
Morgen zullen we 's een shitload filmpjes maken.
Over die kuren hè, de dierenarts zei iets van 'pipetjes in de nek zijn alleen verkrijgbaar via de dierenarts', maar die van frontline zijn toch ook in de winkel te verkrijgen? Zouden ze via de dierenarts goedkoper of juist duurder zijn? En zijjn pillen of pipetjes beter? Izzie moet sowieso pipetjes krijgen, maar Noah kan ik misschien wel een pilletje door z'n strot duwen.
Wat zij ^^ zegt!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
En nogmaals: kijk niet naar de kosten, er zijn genoeg mensen die iets in de pet willen gooien.
Owwwwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Genieten van de aandacht.
Op het tweede filmpje zie je een beetje hoe mager ze is.
Uh-huh, daarom is die ruilmeet ook zo handig.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
En nogmaals: kijk niet naar de kosten, er zijn genoeg mensen die iets in de pet willen gooien.
Uh-huh.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Uh-huh, daarom is die ruilmeet ook zo handig.
Niet om op de zaken vooruit te lopen, maar Izzie moet je ook laten helpen hoor. Krolse poezen zijn not fun, zowel voor haar niet als voor jezelf en als je haar aan de pil zet heeft ze grote kans op baarmoeder- en melkklier tumoren. Maar ik kan me voorstellen dat je nu nog even wacht totdat duidelijk is of ze bij jou kan blijven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zal maandag nog ff bellen of ze alvast twee kuurtjes meeneemt dan. Dan hebben we het in ieder geval bij de hand. Ik hè. Ook semi-besloten dat als ze geen chip heeft en niet gesteriliseerd is, Noah z'n balletjes gaat verliezen. Toch bijzonder dat hij nog steeds niet ergens gepiest heeft.
Wow, anderhalf jaar en nog steeds een echte vent.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is al anderhalf jaar. Nog nooit buiten de bak gepiest of moeilijk gedaan.
Izzie zal uiteraard ook moeten geholpen, maar naast het argument dat jij noemt is het voor haar nu nog stressvoller natuurlijk, en heeft ze er ook niet de gezondheid voor. Maar ik hoop niet dat ze krols raakt.
Izzie!?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Holy crap.
Het is een jongetje.
Precies, babies zullen er niet van komenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:00 schreef senesta het volgende:
Nou dan kunnen ze in ieder geval ook zonder problemen samen
Takes one to know one?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, had ik toch nog een beetje gelijk. Het is namelijk wel een jonge kat dan, kitten zelfs nog, want de ballen zijn ook nog lang niet volgroeid, maar wel aanwezig
.
Ik heb er gewoon helemaal niet meer bij nagedacht om het te checken nu ze hij wat meer staat en gaat, maar het viel Lits net op.
Izzie de kater?quote:
Betekenis en herkomst van Izzyquote:
oh ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:16 schreef Cat22 het volgende:
Zeg...uhm.... maar dit verandert de zoektermen ook redelijk drastisch he?![]()
Want jullie keken natuurlijk alleen naar vermiste poezen.
Nou, ik zal het sowieso melden bij Amivedi, maar we (dame van amivedi en ik op de site) hebben wel gezocht op *alle* cyperse katten in de regio. Het is niet dat er nu wel katten zullen matchen.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:16 schreef Cat22 het volgende:
Zeg...uhm.... maar dit verandert de zoektermen ook redelijk drastisch he?![]()
Want jullie keken natuurlijk alleen naar vermiste poezen.
Awwwww.....quote:Op zondag 10 januari 2010 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Erkenning van het juiste geslacht was blijkbaar wat hij nodig had. Ik deed de deur open, en inmiddels staat hij de woonkamer en keuken te verkennen
. Dat Noah op balkon staat te spelen zal ook wel helpen, maar dan nog. Hij heeft zelfs al even op schoot gestaan.
Freck, als er een baasje is ga ik huilen.
Kom ik aan met mijn 'dame op leeftijd'quote:Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef Harajuku. het volgende:
En jeetje Elies, dat jou dat niet is opgevallen
Mannen zijn natuurlijk ook niet jouw specialité.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 'dame op leeftijd'
Verzachtende omstandigheid: het was onze eerste date, dus het is bij wat kroelen op het hoofd gebleven
Oh, dat is hoopvol!!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, ik zal het sowieso melden bij Amivedi, maar we (dame van amivedi en ik op de site) hebben wel gezocht op *alle* cyperse katten in de regio. Het is niet dat er nu wel katten zullen matchen.
Nou, kijk; en dat natuurlijk ook nog (dames ook niet helemaal blijkbaar, maar dat hoeft niet beaamd te worden).quote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef Cat22 het volgende:
Mannen zijn natuurlijk ook niet jouw specialité.
En mag ik dan mee?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:23 schreef ElisaB het volgende:
c_c... mag ik nog een keertje komen kijken
Neem ik iets lekkers voor ze meequote:
Hoort erbij; no sweatquote:Even filmpjes uploaden. Izzie stond de kamer te verkennen toen Noah 'm klemzette en ze begonnen te grommen. Uiteindelijk is Noah 'm wel aangevallen toen Izzie wegliep, en viel Izzie op z'n rug. Toen maar uit elkaar gehaald en gescheiden door de deur.
Wat zij zegt.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem ik iets lekkers voor ze mee
[..]
Hoort erbij; no sweat
Weet ik, al schrik ik er wel van. Maar ik hou het toch even bij porties gevecht, ook om de buren te beschermen van het gekrijsquote:Op zondag 10 januari 2010 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem ik iets lekkers voor ze mee
[..]
Hoort erbij; no sweat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |