oh ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:16 schreef Cat22 het volgende:
Zeg...uhm.... maar dit verandert de zoektermen ook redelijk drastisch he?![]()
Want jullie keken natuurlijk alleen naar vermiste poezen.
Nou, ik zal het sowieso melden bij Amivedi, maar we (dame van amivedi en ik op de site) hebben wel gezocht op *alle* cyperse katten in de regio. Het is niet dat er nu wel katten zullen matchen.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:16 schreef Cat22 het volgende:
Zeg...uhm.... maar dit verandert de zoektermen ook redelijk drastisch he?![]()
Want jullie keken natuurlijk alleen naar vermiste poezen.
Awwwww.....quote:Op zondag 10 januari 2010 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Erkenning van het juiste geslacht was blijkbaar wat hij nodig had. Ik deed de deur open, en inmiddels staat hij de woonkamer en keuken te verkennen
. Dat Noah op balkon staat te spelen zal ook wel helpen, maar dan nog. Hij heeft zelfs al even op schoot gestaan.
Freck, als er een baasje is ga ik huilen.
Kom ik aan met mijn 'dame op leeftijd'quote:Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef Harajuku. het volgende:
En jeetje Elies, dat jou dat niet is opgevallen
Mannen zijn natuurlijk ook niet jouw specialité.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 'dame op leeftijd'
Verzachtende omstandigheid: het was onze eerste date, dus het is bij wat kroelen op het hoofd gebleven
Oh, dat is hoopvol!!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, ik zal het sowieso melden bij Amivedi, maar we (dame van amivedi en ik op de site) hebben wel gezocht op *alle* cyperse katten in de regio. Het is niet dat er nu wel katten zullen matchen.
Nou, kijk; en dat natuurlijk ook nog (dames ook niet helemaal blijkbaar, maar dat hoeft niet beaamd te worden).quote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef Cat22 het volgende:
Mannen zijn natuurlijk ook niet jouw specialité.
En mag ik dan mee?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:23 schreef ElisaB het volgende:
c_c... mag ik nog een keertje komen kijken
Neem ik iets lekkers voor ze meequote:
Hoort erbij; no sweatquote:Even filmpjes uploaden. Izzie stond de kamer te verkennen toen Noah 'm klemzette en ze begonnen te grommen. Uiteindelijk is Noah 'm wel aangevallen toen Izzie wegliep, en viel Izzie op z'n rug. Toen maar uit elkaar gehaald en gescheiden door de deur.
Wat zij zegt.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem ik iets lekkers voor ze mee
[..]
Hoort erbij; no sweat
Weet ik, al schrik ik er wel van. Maar ik hou het toch even bij porties gevecht, ook om de buren te beschermen van het gekrijsquote:Op zondag 10 januari 2010 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem ik iets lekkers voor ze mee
[..]
Hoort erbij; no sweat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |