abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76546522
Zit ze Noah een beetje uit te dagen door pontificaal voor die deur te gaan zitten . Niet snuffelen ofzo, gewoon zitten. Omdat het kan.

We hebben trouwens besloten dat we eerst de chip maar 's checken. Dan komt de rest.
pi_76546547
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit ze Noah een beetje uit te dagen door pontificaal voor die deur te gaan zitten . Niet snuffelen ofzo, gewoon zitten. Omdat het kan.

We hebben trouwens besloten dat we eerst de chip maar 's checken. Dan komt de rest.
Lijkt me een goede volgorde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:57:32 #153
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_76546991
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Of je kortingsbonnen meeneemt zaterdag.
Kortingsbonnen

Waarvoor
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 01:09:48 #154
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_76549289
Oh, weer zo'n heerlijk karma-boost-topic. Die Noah is ook een leukerd zeg! Hihi!
Begrijp ik nou goed dat de dierenambulance niet langs wil komen om de kat te 'scannen'? Dat is best raar hoor, want ik heb twee keer te maken gehad met een gevonden kat en dan kwam de dierenambulance gewoon.
You were born as an original. Don't die as a copy.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 02:00:47 #155
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_76550013
IzzieVP
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 8 januari 2010 @ 02:49:34 #156
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76550343
Ja nee hallo! Niet opeens een tweede deel twee openen!

Bijlezen gaat.
pi_76551076
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:09 schreef Judeljuud het volgende:
Oh, weer zo'n heerlijk karma-boost-topic. Die Noah is ook een leukerd zeg! Hihi!
Begrijp ik nou goed dat de dierenambulance niet langs wil komen om de kat te 'scannen'? Dat is best raar hoor, want ik heb twee keer te maken gehad met een gevonden kat en dan kwam de dierenambulance gewoon.
Nou ja, misschien loop ik op de zaken vooruit. Eerst vanmiddag maar 's rondbellen.

Overigens willen de katjes elkaar nu toch wel zien. Zelfs Izzie wordt brutaler en kijkt om het hoekje als ik de deur open doe. Dat de dierenarts haar maarsnel goedkeurt en ze bij elkaar kunnen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:28:52 #158
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_76551656
Het gaat goed met Izzie zie ik, heel fijn!
pi_76551786
ben benieuwd of er nu wel of geen chip in zit.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 08:57:27 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_76552145
TVP voor het chipnieuws!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_76554413
Sjongejonge, wat een gedoe. Ik heb weer een hork van de dierenambulance aan de lijn gehad, die zei dat ik maar naar de dierenarts moest. Na wat doorpraten kwam er toch uit dat ze in principe wel langs konden komen, maar dat zou 9,50 kosten. Toen ik zei dat dat geen probleem was 'moest ze wel zeggen dat andere rItten voor zulle. Gaan en dit geen voorrang heeft en ik moet haar eigenlijk gewoon in een kist stoppen en naar dokter Jansen want die zit in de buurt en het nummer kon ik vinden met Google en ze had nog een andere lijn dusseh...'. .

Dat was de algemene meldkamer, ik vond nog een nummer van dierenambulance Rotterdam. Die zeiden dat dat prima kan, maar dat het 20 euro kost en ik misschien beter dt geld kan besteden aan een dierenarts die aan huis komt. Gelijk heeftie, dus nu ben ik een dierenarts aan het zoeken.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 januari 2010 @ 10:34:04 #162
163650 Greys
pi_76554557

9,50
dan weer 20 euro

Gaat lekker daar! En qua vriendelijkheid mogen ze ook wel eens hun andere been proberen om voortaan mee uit bed te stappen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76554711
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kortingsbonnen

Waarvoor
Voor de Mac!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76554742
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Sjongejonge, wat een gedoe. Ik heb weer een hork van de dierenambulance aan de lijn gehad, die zei dat ik maar naar de dierenarts moest. Na wat doorpraten kwam er toch uit dat ze in principe wel langs konden komen, maar dat zou 9,50 kosten. Toen ik zei dat dat geen probleem was 'moest ze wel zeggen dat andere rItten voor zulle. Gaan en dit geen voorrang heeft en ik moet haar eigenlijk gewoon in een kist stoppen en naar dokter Jansen want die zit in de buurt en het nummer kon ik vinden met Google en ze had nog een andere lijn dusseh...'. .

Dat was de algemene meldkamer, ik vond nog een nummer van dierenambulance Rotterdam. Die zeiden dat dat prima kan, maar dat het 20 euro kost en ik misschien beter dt geld kan besteden aan een dierenarts die aan huis komt. Gelijk heeftie, dus nu ben ik een dierenarts aan het zoeken.
Nah, wat een verhaal.

En wat lief dat je zoveel moeite doet voor Izzie.
pi_76555513
Mjeh, ik ga zo nog wat dierenartsen bellen, maar de kans is klein dat ze vandaag of morgen kunnen. Dan maar even besluiten of ik eerst de ambulance laat checken of toch wacht op de dierenarts volgende week. Alsde ambulance een chip vindt scheelt dat natuurlijk de dierenartskosten.
pi_76555727
Bijgelezen is!
En vraag meteen de dierenartsen hoe veel het kost om de chip uit te laten lezen (stel dat je iets vindt) Misschien is dat alleen al veel duurder aan kosten om langs te komen etc. en kun je toch voor de dierenambulance kiezen
Izzy en C-C zijn
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_76555948
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef clumsy_clown het volgende:

Ik heb hier een paar hele vriendelijke mannen werken bij de dierenambulance (samen met hele nukkige), maar het is ook echt een gekkenhuis hoe hun die telefoontjes binnen krijgen.
Ik ben wel eens met m'n hond met spoed naar de dierenarts gegaan en als je hoort hoe die lijnen binnenkomen, terwijl ze moeten rijden en ehbo moeten verrichten, dat is echt een gekkenhuis
Het klinkt vaak kortaf maar als er ritjes met spoed tussen zitten, waar het echt kantje boord leven of dood is, en jij belt om te kijken of een kat een chip heeft... dan kan je wel begrijpen dat ze daar weinig oor voor hebben (ik probeer dan te denken dat ze wel wat vriendelijker kunnen doen, maar ja... als elke seconde telt kan je wel eens kort uit de hoek komen denk ik).

Hoe dan ook geweldig dat je zo met Izzie bezig bent
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_76556326
Een meldkamernummer lijkt me gewoon een telefoniste, en ik snap goed dat ook zij het heel druk heeft en dat de chip heel onschuldig is, maar dit is nu de tweede keer dat ik met z bel en de tweede keer dat de telefoon er nog net niet opgegooid wordt. Zeg dan gewoon 'sorry, maar we gaan niet achter dit soort zaken aan' in plaats van dat halfslachtige draaikonterij. Die tweede man was ook gewoon kort maar krachtig, dus het kan wel.
pi_76556650
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Een meldkamernummer lijkt me gewoon een telefoniste, en ik snap goed dat ook zij het heel druk heeft en dat de chip heel onschuldig is, maar dit is nu de tweede keer dat ik met z bel en de tweede keer dat de telefoon er nog net niet opgegooid wordt. Zeg dan gewoon 'sorry, maar we gaan niet achter dit soort zaken aan' in plaats van dat halfslachtige draaikonterij. Die tweede man was ook gewoon kort maar krachtig, dus het kan wel.

Ja ik begrijp helemaal wat je bedoelt met duidelijk zijn. Stom als ze dat niet gewoon doen. En als het een meldkamer is met een telefoniste dan zou ze wel gewoon vriendelijk kunnen zijn ja.
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 11:33:25 #170
137949 Disana
pi_76556707
Ik vind het wel vreemd. Ik had Chris, de wegloopkat. De tweede keer dat hij werd gevonden kwam de Dierenambulance Groningen gewoon naar de vinder toe om te scannen, en zo konden ze mij dus ook bellen.

Ik vind dit trouwens een mooi verhaal. Volgens mij ga je hier een trouwe poes aan krijgen, clumsy.
pi_76557027
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:33 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel vreemd. Ik had Chris, de wegloopkat. De tweede keer dat hij werd gevonden kwam de Dierenambulance Groningen gewoon naar de vinder toe om te scannen, en zo konden ze mij dus ook bellen.

Ik vind dit trouwens een mooi verhaal. Volgens mij ga je hier een trouwe poes aan krijgen, clumsy.

Zou het ook nog meespelen hoe groot een stad is? Dat ze het te druk hebben?
Ik heb het idee dat ze hier ook wel zouden komen om te kijken of de kat een chip heeft, zodra ze in de buurt zijn of tijd hebben.
pi_76557103
Ik kom binnen, buig over d'r heen, kroel even onder d'r kin, en mevrouw doet 'prr'.

Die eigenaar kan me wat.
pi_76557173
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kom binnen, buig over d'r heen, kroel even onder d'r kin, en mevrouw doet 'prr'.

Die eigenaar kan me wat.

† In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 11:47:33 #174
137949 Disana
pi_76557247
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zou het ook nog meespelen hoe groot een stad is? Dat ze het te druk hebben?
Ik heb het idee dat ze hier ook wel zouden komen om te kijken of de kat een chip heeft, zodra ze in de buurt zijn of tijd hebben.
Ik heb geen idee maar waarvoor hebben ze anders die scanners. Wat maakt het uit of je de gevonden poes nog op straat hebt of in huis hebt genomen.
pi_76557295
Litso zei ook al dat ik gewoon moest bellen dat hier een dooie kat ligt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')