Lijkt me een goede volgorde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit ze Noah een beetje uit te dagen door pontificaal voor die deur te gaan zitten. Niet snuffelen ofzo, gewoon zitten. Omdat het kan.
We hebben trouwens besloten dat we eerst de chip maar 's checken. Dan komt de rest.
Kortingsbonnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Of je kortingsbonnen meeneemt zaterdag.
Nou ja, misschien loop ik op de zaken vooruit. Eerst vanmiddag maar 's rondbellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:09 schreef Judeljuud het volgende:
Oh, weer zo'n heerlijk karma-boost-topic.Die Noah is ook een leukerd zeg! Hihi!
Begrijp ik nou goed dat de dierenambulance niet langs wil komen om de kat te 'scannen'? Dat is best raar hoor, want ik heb twee keer te maken gehad met een gevonden kat en dan kwam de dierenambulance gewoon.
Voor de Mac!quote:
Nah, wat een verhaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Sjongejonge, wat een gedoe. Ik heb weer een hork van de dierenambulance aan de lijn gehad, die zei dat ik maar naar de dierenarts moest. Na wat doorpraten kwam er toch uit dat ze in principe wel langs konden komen, maar dat zou 9,50 kosten. Toen ik zei dat dat geen probleem was 'moest ze wel zeggen dat andere rItten voor zulle. Gaan en dit geen voorrang heeft en ik moet haar eigenlijk gewoon in een kist stoppen en naar dokter Jansen want die zit in de buurt en het nummer kon ik vinden met Google en ze had nog een andere lijn dusseh...'..
Dat was de algemene meldkamer, ik vond nog een nummer van dierenambulance Rotterdam. Die zeiden dat dat prima kan, maar dat het 20 euro kost en ik misschien beter dt geld kan besteden aan een dierenarts die aan huis komt. Gelijk heeftie, dus nu ben ik een dierenarts aan het zoeken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Sjongejonge, wat een gedoe. Ik heb weer een hork van de dierenambulance aan de lijn gehad, die zei dat ik maar naar de dierenarts moest. Na wat doorpraten kwam er toch uit dat ze in principe wel langs konden komen, maar dat zou 9,50 kosten. Toen ik zei dat dat geen probleem was 'moest ze wel zeggen dat andere rItten voor zulle. Gaan en dit geen voorrang heeft en ik moet haar eigenlijk gewoon in een kist stoppen en naar dokter Jansen want die zit in de buurt en het nummer kon ik vinden met Google en ze had nog een andere lijn dusseh...'..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Een meldkamernummer lijkt me gewoon een telefoniste, en ik snap goed dat ook zij het heel druk heeft en dat de chip heel onschuldig is, maar dit is nu de tweede keer dat ik met z bel en de tweede keer dat de telefoon er nog net niet opgegooid wordt. Zeg dan gewoon 'sorry, maar we gaan niet achter dit soort zaken aan' in plaats van dat halfslachtige draaikonterij. Die tweede man was ook gewoon kort maar krachtig, dus het kan wel.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:33 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel vreemd. Ik had Chris, de wegloopkat. De tweede keer dat hij werd gevonden kwam de Dierenambulance Groningen gewoon naar de vinder toe om te scannen, en zo konden ze mij dus ook bellen.
Ik vind dit trouwens een mooi verhaal. Volgens mij ga je hier een trouwe poes aan krijgen, clumsy.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kom binnen, buig over d'r heen, kroel even onder d'r kin, en mevrouw doet 'prr'.
Die eigenaar kan me wat.
Ik heb geen idee maar waarvoor hebben ze anders die scanners. Wat maakt het uit of je de gevonden poes nog op straat hebt of in huis hebt genomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het ook nog meespelen hoe groot een stad is? Dat ze het te druk hebben?
Ik heb het idee dat ze hier ook wel zouden komen om te kijken of de kat een chip heeft, zodra ze in de buurt zijn of tijd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |