abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76597205
De zorgen over eten en drinken was natuurlijk onzin, ze heeft weer gegeten als een havenarbeider vanochtend. De deur staat nu open, Noah tijgert om het kwartier ofzo iets dichterbij en gaat er dan weer bij liggen . Hij deinst direct terug als zij blaast, dus het zal wel goedkomen.
pi_76597385
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
De zorgen over eten en drinken was natuurlijk onzin, ze heeft weer gegeten als een havenarbeider vanochtend. De deur staat nu open, Noah tijgert om het kwartier ofzo iets dichterbij en gaat er dan weer bij liggen . Hij deinst direct terug als zij blaast, dus het zal wel goedkomen.
Gelukkig maar dat ze weer lekker eet.

Yoko en Naartjie begonnen ongeveer net zo. En die kunnen nu best samen door één deur. Mits de kier niet te smal is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:53:40 #228
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_76597861
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is liev en zij ook. Ik denk dat het wel wat wordt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_76614642
Updattetetetete .

Alvast even een feauteau, al issie niet van de beste kwaliteit.

Aaien is lekkeeerrrr . Ze zit eigenlijk al de hele dag óp de bench, een beetje door het raam te kijken. Ze is redelijk beweeglijk en op d'r gemakje, dus ik heb de deur af en toe open. Ze houden elkaar constant in de gaten, maar soms besluit Noah dat hij te dichtbij wil komen en dan is het blazen en gaat Izzie schreeuwen. Noah mag van mij niet bij de opening van de bench komen zodat dat veilig blijft, maar voor de rest laat ik het gaan. Als ze eten krijgt gaat de deur wel dicht.

Ze speelde net met een balletje .

Filmpjes volgen zo, zodra ik ze online krijg.
pi_76614855
Kroeltje onder kinnetje

Zit ze eigk ook in de bench? En in hoeverre bezit ze de badkamer nog?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76614901
Oh wat is ze mooi!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_76614964
Wow, het gaat echt goed he? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_76615498
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Kroeltje onder kinnetje

Zit ze eigk ook in de bench? En in hoeverre bezit ze de badkamer nog?
In de bench echt alleen als ze erin gedreven wordt als Noah te dichtbij komt ofzo, dus het is wel een hide-out voor haar. En het is prettig dat hij afgeschermd is, want ze gaat er wel regematig voor liggen, uit het zicht zeg maar.

Maar zoals ik zei, ze zit nog steeds lekker bovenop de bench. Noah heeft net geprobeerd haar eten te jatten maar ligt nu voor de deur allerlei rare fratsen uit te halen. Zo ver mogelijk uitrekken, op z'n rug gaan liggen, algemeen sexy aan het wezen dus .

Het gaat bovenverwacht goed .
pi_76615518
Oh, in de badkamer heb ik haar eigenlijk niet meer gezien. Ze keek er gisteren even in, toen ze de gang aan het besnuffelen was, maar dat was het ook.
pi_76615565
Ze voelt zich lekker veilig bij je. En de bench is haar extra safehouse geworden.

Komt helemaal goed met die dame.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:47:03 #236
105263 Litso
Interlectueel.
pi_76615572
En damn wat is ze knokig zeg. Je voelt alle knobbels op haar rug, en vooral die van haar heupen steken echt een eind naar boven

maar wel echt een schatje, en ze laat zich heerlijk door me aaien
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 22:48:50 #237
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76615617
Wat lijkt ze klein zo op de foto zeg
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_76615661
Genieten van de aandacht .

Op het tweede filmpje zie je een beetje hoe mager ze is.
pi_76615674
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:48 schreef senesta het volgende:
Wat lijkt ze klein zo op de foto zeg
Lits heeft grote handen, maar ze is ook écht écht klein. Het is misschien een derde van Noah .

In het tweede filmpje hoor je ook dat gejammer van d'r. Het is een beetje bangigheid denk ik, maar als je de rest van haar gedrag ziet, vindt ze het allemaal prima.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2010 22:52:36 ]
pi_76615722
Wat een scharminkeltje. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_76615799
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:

Maar zoals ik zei, ze zit nog steeds lekker bovenop de bench. Noah heeft net geprobeerd haar eten te jatten maar ligt nu voor de deur allerlei rare fratsen uit te halen. Zo ver mogelijk uitrekken, op z'n rug gaan liggen, algemeen sexy aan het wezen dus .

Een beetje de Moto Moto aan het uithangen dus.

*filmpjes gaat kijken*
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:56:22 #242
33954 ElisaB
pi_76615847
Wat is ze opgeknapt sinds woensdag

Cool zeg
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:56:45 #243
33954 ElisaB
pi_76615860
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
algemeen sexy aan het wezen dus .
pi_76615935
Tis echt een mager beestje idd.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_76616006
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
Wat is ze opgeknapt sinds woensdag

Cool zeg
Ze is nu al tig keer minder bang dan toen, en mauwt heul af en toe zelfs . Ik ben zó blij dat ik haar toch maar binnen heb gehaald. Zeker met hoe ze dun ze is had ze het in deze kou gewoon niet overleefd.

Ze is nog wel aan de diarree, maar goed, maandag een wormenkuur, en een paar dagen fatsoenlijk eten, en dat is er ook weer uit.
pi_76616104
Wat geeft ze zich over aan de kriebeltjes!
In dat koppie is echt een knopje omgegaan. Maar wat is ze mager. Gauw met die wormenkuur beginnen en lekker laten eten, ik denk dat die diarree en zichtbare ribbetjes dan snel zullen verdwijnen.
pi_76616268
Wat een lieve filmpjes en wat een lieve kat! En wat een leuk topic en wat is C.C. lief!
pi_76616460
Noah vindt de binnenkant van de bench wél heel interessant .

Morgen zullen we 's een shitload filmpjes maken .

Over die kuren hè, de dierenarts zei iets van 'pipetjes in de nek zijn alleen verkrijgbaar via de dierenarts', maar die van frontline zijn toch ook in de winkel te verkrijgen? Zouden ze via de dierenarts goedkoper of juist duurder zijn? En zijjn pillen of pipetjes beter? Izzie moet sowieso pipetjes krijgen, maar Noah kan ik misschien wel een pilletje door z'n strot duwen.
pi_76616636
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Noah vindt de binnenkant van de bench wél heel interessant .

Morgen zullen we 's een shitload filmpjes maken .

Over die kuren hè, de dierenarts zei iets van 'pipetjes in de nek zijn alleen verkrijgbaar via de dierenarts', maar die van frontline zijn toch ook in de winkel te verkrijgen? Zouden ze via de dierenarts goedkoper of juist duurder zijn? En zijjn pillen of pipetjes beter? Izzie moet sowieso pipetjes krijgen, maar Noah kan ik misschien wel een pilletje door z'n strot duwen.
Het spul van Frontline schijnt tegenwoordig niet meer zo goed te werken tegen de vlooien, spul van de DA is beter. Je hebt ook gecombineerde pipetjes die zowel ontvlooien als ontwormen. Dat lijkt me zowel voor jou als Izzie wel errug fijn.
Ik zou je door de DA laten adviseren. Zeker bij Izzie moet je het wormen- en vlooienverhaal rigoureus aanpakken, zodat ze uitgeroeid worden. En daar is Noah natuurlijk ook bij gebaat.

En nogmaals: kijk niet naar de kosten, er zijn genoeg mensen die iets in de pet willen gooien.
pi_76616733
Wat ik begrepen heb is dat het vlooienspul wat bij de dierenwinkel ligt minder goed werkt tegen vlooienspul wat bij de dierenarts vandaan komt.
Wat bij een dierenarts niet goed meer werkt komt daarna in de dierenwinkel terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')