Gelukkig maar dat ze weer lekker eet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
De zorgen over eten en drinken was natuurlijk onzin, ze heeft weer gegeten als een havenarbeider vanochtend. De deur staat nu open, Noah tijgert om het kwartier ofzo iets dichterbij en gaat er dan weer bij liggen. Hij deinst direct terug als zij blaast, dus het zal wel goedkomen.
Hij is liev en zij ook. Ik denk dat het wel wat wordtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
De zorgen over eten en drinken was natuurlijk onzin, ze heeft weer gegeten als een havenarbeider vanochtend. De deur staat nu open, Noah tijgert om het kwartier ofzo iets dichterbij en gaat er dan weer bij liggen. Hij deinst direct terug als zij blaast, dus het zal wel goedkomen.
In de bench echt alleen als ze erin gedreven wordt als Noah te dichtbij komt ofzo, dus het is wel een hide-out voor haar. En het is prettig dat hij afgeschermd is, want ze gaat er wel regematig voor liggen, uit het zicht zeg maar.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Kroeltje onder kinnetje![]()
Zit ze eigk ook in de bench? En in hoeverre bezit ze de badkamer nog?
Lits heeft grote handen, maar ze is ook écht écht klein. Het is misschien een derde van Noahquote:
Een beetje de Moto Moto aan het uithangen dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar zoals ik zei, ze zit nog steeds lekker bovenop de bench. Noah heeft net geprobeerd haar eten te jattenmaar ligt nu voor de deur allerlei rare fratsen uit te halen. Zo ver mogelijk uitrekken, op z'n rug gaan liggen, algemeen sexy aan het wezen dus
.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
algemeen sexy aan het wezen dus.
Ze is nu al tig keer minder bang dan toen, en mauwt heul af en toe zelfsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
Wat is ze opgeknapt sinds woensdag
Cool zeg
Het spul van Frontline schijnt tegenwoordig niet meer zo goed te werken tegen de vlooien, spul van de DA is beter. Je hebt ook gecombineerde pipetjes die zowel ontvlooien als ontwormen. Dat lijkt me zowel voor jou als Izzie wel errug fijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Noah vindt de binnenkant van de bench wél heel interessant.
Morgen zullen we 's een shitload filmpjes maken.
Over die kuren hè, de dierenarts zei iets van 'pipetjes in de nek zijn alleen verkrijgbaar via de dierenarts', maar die van frontline zijn toch ook in de winkel te verkrijgen? Zouden ze via de dierenarts goedkoper of juist duurder zijn? En zijjn pillen of pipetjes beter? Izzie moet sowieso pipetjes krijgen, maar Noah kan ik misschien wel een pilletje door z'n strot duwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |