En 301 is er overheen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
300 is het randje
Ik vind lapo's niet erg he...quote:
Je hebt jezelf gedaan!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Vroeger volgde ik het wel, tegenwoordig alleen als ik het toevallig tegenkom. Het is niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er bij de vrachtwagens in Dakar de beste Nederlanders niet meedoen.
Ik ben denk ik de enige die Dakar kijkt of kijken er hier nog meer?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gedaan!!!!
Dát klinkt fout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is het een heel ander verhaal. Mij lijkt het gezellig maar mijn dochter ziet er echt naar uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar misschien stellen ze morgen de weerberichten voor zaterdag bij en blijkt het reuze te gaan meevallen?
daarom die spoiler!quote:
Laten we het nog even tot morgenavond aankijken, dan zijn de weerberichten vast een stuk meer accuraat!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan is het een heel ander verhaal. Mij lijkt het gezellig maar mijn dochter ziet er echt naar uit.
Ik hoop voor iedereen dat het meevalt.
Oh dat lijkt me echt een heel leuk gezichtquote:
Ik heb laatst 4 (!) topics bij moeten lezen toen ik terug kwam!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:31 schreef nokwanda het volgende:
Heb ik nou in een middagje nou echt een heel topic overgeslagen?
Het laatste topic dat ik nog echt heb bijgelezen was 500 of zo geloof ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb laatst 4 (!) topics bij moeten lezen toen ik terug kwam!!!![]()
Doeiquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even kinders in bad doen
en dan naar huis.
tot vanavond!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
*sleet op gitaarkoffer de sc binnen*
je hebt niet bar veel gemist denk ik...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het laatste topic dat ik nog echt heb bijgelezen was 500 of zo geloof ik
Ik lees al eeuwen niet meer bij, vaak moet ik op het moment dat ik dan bijgelezen heb de deur alweer uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb laatst 4 (!) topics bij moeten lezen toen ik terug kwam!!!![]()
Oh leuk van Morretjequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hebt niet bar veel gemist denk ik...
Morretje krijgt een dochter
Strega en Pagan een Franse bulldog...
eeeeeeeeeeh
geen idee verder
ik had inderdaad wel een keer dat ik klaar was met bijlezen en toen ging iedereen naar bed...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lees al eeuwen niet meer bij, vaak moet ik op het moment dat ik dan bijgelezen heb de deur alweer uit.
eeeeeeh volgens mij nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh leuk van Morretjeis er al een echo gezien?
En een nieuw hondje voor Strega en Pagan, ook leuk
ik ben zo goed als dat jimi hendrix nu isquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe was je les? Ben je al zo goed als Jimmi Hendrix?
doen we heus welquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Kunnen jullie het niet uitstellen als het weer niet goed is?
wat kost zo'n les eigenlijk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben zo goed als dat jimi hendrix nu is![]()
![]()
dus ehh, nee niet echt, heb heel lang klassiek gespeeld, de electrische is erg wennen
maar speel nu 13 jaar, en sinds kort pas echt electrisch, dus het is nieuw
ben overigens niet helemaal waardeloos hoor
maar het niveau dat ik op de klassieke gitaar had, heb ik nog lang niet, vooral de veel dunnere hals en de plectrum zijn wennen, ben nog niet zo nauwkeurig als dat ik had gewild
das netjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht 40 euro per maand ofzo, 1x in de week 20 minuten prive les
Als het te doen is wil ik reuze graag bij jou in de auto zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doen we heus wel
maar als het weer meevalt gaan er toch wel een paar denk ik
Maar de basis is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben zo goed als dat jimi hendrix nu is![]()
![]()
dus ehh, nee niet echt, heb heel lang klassiek gespeeld, de electrische is erg wennen
maar speel nu 13 jaar, en sinds kort pas echt electrisch, dus het is nieuw
ben overigens niet helemaal waardeloos hoor
maar het niveau dat ik op de klassieke gitaar had, heb ik nog lang niet, vooral de veel dunnere hals en de plectrum zijn wennen, ben nog niet zo nauwkeurig als dat ik had gewild
in de tijd van het internet hoef je eigenlijk geen les meer te nemenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
das netjes
k ben nog altijd aan t kijken voor wat dwarsfluitlessen, maar via t uck is t wel erg duur
Je werd gedwongen om te stoppen omdat je ouders en de hele buurt je anders zouden vermoordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef kitao het volgende:
vreemd , en ik maar denken een gitaar is een gitaar , maar goed ik kwam niet verder als een paar mislukte noten op een blokfluit....ben er toen gauw mee gestopt toen ik 6 was
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Kunnen jullie het niet uitstellen als het weer niet goed is?
Dat is echt sneu.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:53 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie dit gelezen
H&M vernietigt massaal onverkochte kledij
tis toch te zot voor woorden
ligt eraan wat, als je een western gewend bent gaat het makkelijker, speel je meestal ook met plectrumquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar de basis is toch hetzelfde?
Het is dus niet zo dat je zo een electrische pakt en dan de sterren van de hemel speelt als je dat acoestisch kunt?
Dat dacht ik wel.
nee, ik vond zo'n fluitje meer iets voor sissies ; hadden ze me een drumstel gegeven dan was het misschien anders gelopen en zat ik nu bij Greys in de band.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:51 schreef nokwanda het volgende:
Je werd gedwongen om te stoppen omdat je ouders en de hele buurt je anders zouden vermoorden
belachelijk inderdaad , maak er dan een reclamestunt van en geef het aan het rode kruis of leger des heils , wat een lomperikken zeg...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:53 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie dit gelezen
H&M vernietigt massaal onverkochte kledij
tis toch te zot voor woorden
voor mij is het al sinds mei vorig jaar weekendquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is echt sneu.
Ohja, hallooo!Ik ben er ook weer eens.
Voor mij ist nu weekend![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Even snel vanuit het werk:
'Mijn' Nettorama kan waarschijnlijk 200 (of meer
) blikjes kattevoer leveren voor DTH!
![]()
Dat komt in totaal dan op zo'n 65 euro gleuf ik. Wie wilde er meedoen? Ik zou evt voor Ingetje + zus halen, maar weet niet of dat nu via Ml-etje al geregeld is.
Zelf wil ik voor zo'n 50 euro doneren, als mensen willen meedoen met de rest, laat het me even weten via PB. Als ik vanavond thuis ben zal ik het nog wel een keer gillen en de mensen die meegaan een interesse-PB sturen.
100% zeker is het aantal nog niet, hing af van hoeveel er geleverd wordt. Maar de manager wilde heel graag meewerken.Morgenmiddag kan ik bellen om te kijken hoeveel geleverd is en hoeveel ik dus kan ophalen, vóór die tijd wil ik dus helder hebben op hoeveel geld ik kan rekenen.
Als er voldoende belangstelling is (lees: geld voor meer dan 200 blikjes) haal ik zoveel als in de auto past en verdeel ik het daarna wel onder de donateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 07-01-2010 19:06:44 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
dan zet ik m'n gitaar wel harderquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:00 schreef nokwanda het volgende:
De Fok!band. Kom ik samen met Cat zingen
Dat laatste klopt als een bus. Ik heb een 15,6" laptop een een kamaraad van mij een 17" laptop, maar ik kan niet uit de voeten op z'n toetsenbord.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt eraan wat, als je een western gewend bent gaat het makkelijker, speel je meestal ook met plectrum
maar als je gewend bent vier / vijf vingers te gebruiken om te spelen ipv, 1 plectrum is het erg wennen
en die gaat dan draaien tussen je vingers enzo, en je mist snaren omdat je het gevoel ineens kwijt bent
heel raar is dat
maar ik heb klassiek gespeeld, is een hele andere stijl, dus ik kan wel meteen spelen als ik een electrische pak, maar het klinkt anders
plus,als je ze naast elkaar ziet zie je het verschil wel, de hals van de klassieke gitaar is bijna twee keer zo breed en veel korter dan die van een electrische, zal wel eens een fotootje maken
als je blind kan typen op je toetsenbord, en je gaat ineens op een superklein laptopje typen, typ je ook vanalles mis, omdat je het gevoel nog niet hebt, de beweginen die je gewend bent om te maken, die kunnen ineens niet meer
electrische triangelquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:05 schreef kitao het volgende:
en wat moet ik dan in die band doen , met spaanse kleppertjes gaan rammelen ?
met de overgang van een staalsnarige acoustische, naar een electrische heb je minder moeite, want de halzen lijken veel meer op elkaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat laatste klopt als een bus. Ik heb een 15,6" laptop een een kamaraad van mij een 17" laptop, maar ik kan niet uit de voeten op z'n toetsenbord.
Toch apart.
Damnquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor mij is het al sinds mei vorig jaar weekend
Nu nog niet verzetten toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook voor verzetten!![]()
En dan direct een datum plannen
om een beetje een beeld te krijgen van wat ik kan,quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat laatste klopt als een bus. Ik heb een 15,6" laptop een een kamaraad van mij een 17" laptop, maar ik kan niet uit de voeten op z'n toetsenbord.
Toch apart.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:05 schreef kitao het volgende:
en wat moet ik dan in die band doen , met spaanse kleppertjes gaan rammelen ?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:15 schreef Cat22 het volgende:
Mijn eerste mass PM verstuurd.![]()
[/bedelaar]
Komt vast wel goed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
Cat, mocht het te gortig worden wil ik met jouw Gourmet ook nog wel meebetalen hoor!
Heb nu 40 euro aan Gourmet uitgegeven, dus ik zit sowieso nog niet aan mijn max
Dan betaal ik eventueel wel met jou ook nog mee voor een tientje ipv kluifjes bij halen als je dat liever hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
Voor de gezelligheid nog even deze er in...KITTEH FOOD FOR DTH!
[ afbeelding ]
nou met de toelating voor de opleiding, en na de zomervakantie met industrieel ontwerpenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
DamnHoe houd je dat vol?! Je ging met een opleiding beginnen dit jaar toch.. Had ik dat goed gelezen?
Jij niet. Want jij had al met Greys betaald. Dus hoeft niet met mij mee te betalen voor mijn lading kattevoer.quote:
overigens is een heel jaar vrij hebben minder leuk dan je denkt, als je popelt om je opleiding te gaan doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou met de toelating voor de opleiding, en na de zomervakantie met industrieel ontwerpen
heb dus onbedoelt praktisch een heel jaar vrij omdat die toelatingstoetsen pas in april zijn
En we missen je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef MrSubtle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(voor alle gemiste posts even alle smileys die van toepassing kunnen zijn... ik ben er zo weinig de laatste tijd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik had meer dit in gedachten alleen zijn dat geen kleppertjes maar Palillos of Castagnetten , dan zetten we er even een staaltje schitterende Flamenco muziek neer op het podium terwijl ik in een stierenvechterspakje sta te tapdansen....moet die wel even op maat gemaakt worden want zo dun als die waaghalzen ben ik niet meer.quote:
Ah ik dacht alquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij niet. Want jij had al met Greys betaald. Dus hoeft niet met mij mee te betalen voor mijn lading kattevoer.En daarom heeft Greys ook geen PM.
Het kon ook moeilijk ergens heen ofzo, daar was weinig ruimte voorquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
Nieuw topic gaat maken (:Y tombolafan, heb jij trouwens post van mij binnen?).
Greys het zit er in jouw auto veel spectaculairder uit dan in de mijne
Het s ook gewoon blijven staan![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef MrSubtle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(voor alle gemiste posts even alle smileys die van toepassing kunnen zijn... ik ben er zo weinig de laatste tijd)
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En we missen je.
Cat, MissSubtiel dat je d'r bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij houdt niet zo van katten, remember
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef MrSubtle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Map? Wat voor map?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ik dacht al![]()
Ben trouwens mijn map vergeten @work, hopen maar dat de schoonmaaksters hem keurig laten liggen anders moet ik morgen diefstal gaan melden
Oorwarmers voor de hele kliekSC-crew?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef Ynske het volgende:
k verveel meen weet geen nieuw project te verzinnen
Bassist meldt zichquote:
Dat ga je heel leuk vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Oorwarmers voor de hele kliekSC-crew?
Latex handschoentjes zijn binnen![]()
. Doosje L, doosje M
. Ik zou 't jammer vinden als het zaterdag niet doorgaat maar zéér begrijpelijk, zeker voor de mensen die zouden rijden. Het plan om in te sneeuwen met negen vreemde vrouwen moet ik nog even over nadenken
. Enfin, morgenavond wordt de knoop doorgehakt neem ik aan?
ooh das bijna hetzelfdequote:
ach , een sabbatical heet dat toch , dat is in de mode tegenwoordig dus geniet er nog even van zou ik zeggen , kun je alvast een beetje globaal gaan inlezen op je leergebied.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is een heel jaar vrij hebben minder leuk dan je denkt, als je popelt om je opleiding te gaan doen![]()
Mijn privé werkmap, zit ook wel waardevol spul inquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Map? Wat voor map?
En hoezo dan meteen diefstal?
Het kan ook zijn dat ze hem dan ergens hebben afgegeven ofzo toch?
Gaan ze dat doen in Etten Leur?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
Ik hoop op foto's wanneer er in.... *waar was het ook alweer?*... gestrooid is met gekleurd badzout
Ah, Etten-Leur, het is nu op tv!
Ohja! Dat was het.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou met de toelating voor de opleiding, en na de zomervakantie met industrieel ontwerpen
heb dus onbedoelt praktisch een heel jaar vrij omdat die toelatingstoetsen pas in april zijn
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En we missen je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben geen kattenmensch... deze sla ik even over sorry
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef MrSubtle het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoofdje zit gewoon vol, te veel andere dingenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Hoe komt dat je, dat je er zo weinig bent?
Ze hebben er ook honden, en een paard.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik ben geen kattenmensch... deze sla ik even over sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |