Is je zoon niet een beetje blij dat het afrijden niet doorgaat? Ik zou het verschrikkelijk vinden met zo'n laag sneeuw te moeten afrijdenquote:
dank jequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die vind ik echt superleuk, heb je dr een antisliplaag onder gemaakt?
Anders breek je er denk ik wel je nek op of niet?
Oh ja das handig idd!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
yeps een oud lapje leer eronder genaaid.
Maar gehaakte sokjes zouden je doggies zo leuk staanquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja das handig idd!
Ik vind die kleuren erg tof en dat model ook heel leuk.
Maar ik koop zulke sokken wel gewoon op de markt voor 4 euro![]()
Ik heb echt geen geduld om te haken, en geen tijd ook.
En als ik het wel zou willen doen dan zag ik die honden al gezellig met zn allen in mn garen hangen
Hier ligt er bijna nietsquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is je zoon niet een beetje blij dat het afrijden niet doorgaat? Ik zou het verschrikkelijk vinden met zo'n laag sneeuw te moeten afrijdenOf ligt er bij jullie niet zoveel?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar gehaakte sokjes zouden je doggies zo leuk staan
Ja dat had ik ook al gezien. Ik ga gewoon vanaaf nog eens douchen met dat spul en dan ga ik heel verlekkerd op de site zitten loeren en vervolgens Mr.Lief lastig vallen eens kijken wat hij doet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Nies, dan zou ik als ik jou was ook gewoon NU in de UK bestellen want nu krijg je nog steeds die gratis dingen bij besteding van bepaalde bedragen.
Of in NL naar een winkel gaan, dan krijg je ook nog steeds bij aankoop van 30 euro die kadotas.
Alleen zijn de spullen dan weer duurder
Dat is inderdaad mijn probleem. Geen CC. Man hier vindt het een goed excuus om tenminste eenmaal per jaar naar the Great of Brittain te gaan om Lush-inkopen te doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, zelfs dat valt wel mee, want als je in NL bestelt heb je ook verzendkosten en de prijzen zijn in de UK zoveel lager dat je toch nog altijd veel goedkoper uit bent, al bestel je maar 4 dingen of zo.
Enige nadeel is dat je een credit card moet hebben om in de UK te kunnen bestellen.
Heb je daar een foto van?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wel zo Chico zn schoenen weer aan doen![]()
Ik had alweer bijna 2 paar op ebay gekocht maar dat is echt van de gekke, hij mag t met 1 paar schoenen doen hoor
Ik moet dus altijd vragen aan vrienden met een CC maar tis wel beter voor me dat ik dr geen neem, alleen al vanwege Lushquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn probleem. Geen CC. Man hier vindt het een goed excuus om tenminste eenmaal per jaar naar the Great of Brittain te gaan om Lush-inkopen te doen
Daar heb ik zelfs al filmpjes van gepost joh!quote:
Oh, nou dan is het gewoon balen zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 @ 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ligt er bijna nietsDe wegen zijn ook keurig. Tuurlijk, het is wel wit, maar dat is gewoon op de velden enzo, niet op de weg.
Same herequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet dus altijd vragen aan vrienden met een CC maar tis wel beter voor me dat ik dr geen neem, alleen al vanwege Lush
Mijn schoonmoeder breit sokken van echte wol. Ze zijn prachtig en naadloos, maar de wol prikt zo erg dat ik er gek van word. Kan daar echt niet tegen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef nieslief het volgende:
@ Ynske mooie lekker warme sloffenmag ik onbeleefd zijn en vragen naar het patroon.
Schoenen voor je hond?quote:Op donderdag 7 januari 2010 @ 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wel zo Chico zn schoenen weer aan doen![]()
Ik had alweer bijna 2 paar op ebay gekocht maar dat is echt van de gekke, hij mag t met 1 paar schoenen doen hoor
dat magquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef nieslief het volgende:
@ Ynske mooie lekker warme sloffenmag ik onbeleefd zijn en vragen naar het patroon.
deze zijn onder de voet ook zonder naad, alleeen een achter de hak en om de enkel. k heb ze gemaakt van 30%wol de rest acrylic of zoiets. lekker warm, geen zweetvoeten, en boven alles geen kriebelquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Same here
[..]
Mijn schoonmoeder breit sokken van echte wol. Ze zijn prachtig en naadloos, maar de wol prikt zo erg dat ik er gek van word. Kan daar echt niet tegen.
Arme beest had bloedende kramppootjes van de kou en de pekel elke keerquote:
Oh, das wel zielig jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 @ 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Arme beest had bloedende kramppootjes van de kou en de pekel elke keer
Chico loopt dr dus echt supergoed op , echt verend, heel tofquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
k zag gister op t station een golden retriever met schoentjes lopen. zag best hilarisch uit, bij iedere stap met een poot schudde hij m naar de buitenkant uit.
Nee hij was een beetje boos en ik was zenuwachtig vanmorgenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is je zoon niet een beetje blij dat het afrijden niet doorgaat? Ik zou het verschrikkelijk vinden met zo'n laag sneeuw te moeten afrijdenOf ligt er bij jullie niet zoveel?
Dan is het gewoon stomquote:Op donderdag 7 januari 2010 @ 12:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee hij was een beetje boos en ik was zenuwachtig vanmorgenHij rijdt in Utrecht en het viel daar ook wel mee vond hij.
Flauw hoor ik mag toch aannemen dat de grote wegen gestrooid zijn of niet dan. Hoelang moet hij nou wachten tot de volgende keer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee hij was een beetje boos en ik was zenuwachtig vanmorgenHij rijdt in Utrecht en het viel daar ook wel mee vond hij.
King of Skinquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, wat fijn dat alles weer goed is met Karel!!
Lush experts vertel mij wat ik absoluut MOET kopen morgen in de winkel..Ik heb al wel een paar dingen gezien die ik interessant vind, maar wat is een absolute aanrader?
Wat leuk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan zaterdag kennismaken/Bullie ophalen.
De eerste mensen hebben afgehaakt, en de mevrouw die als tweede op de lijst stond heeft op weg naar het asiel haar been gebroken bij een valpartij nee, we hebben daar geen kaars voor gebrand
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste mensen hebben afgehaakt, en de mevrouw die als tweede op de lijst stond heeft op weg naar het asiel haar been gebroken bij een valpartij nee, we hebben daar geen kaars voor gebrand
Oke, dan ga ik even op zoeken wat dat isquote:
Hé gelukkig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Karel is trouwens weer helemaal zn vrolijke normale lieve zelfje
Wat een cutiequote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Voor Nok op herhaling:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik zal zo mn best doen om sneeuwfoto's / filmpjes dr mee te maken
Ooooh maar ikke wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
oh god, dat zullen wel hele dure sigaren zijn met zo'n ooievaar erop enzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel voor haar herstal NADAT jullie Bullie hebben opgehaald?
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aangenomen zoon![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Even snel vanuit het werk:
'Mijn' Nettorama kan waarschijnlijk 200 (of meer
) blikjes kattevoer leveren voor DTH!
![]()
Dat komt in totaal dan op zo'n 130 euro gleuf ik. Wie wilde er meedoen? Ik zou evt voor Ingetje + zus halen, maar weet niet of dat nu via Ml-etje al geregeld is.
Zelf wil ik voor zo'n 50 euro doneren, als mensen willen meedoen met de rest, laat het me even weten via PB. Als ik vanavond thuis ben zal ik het nog wel een keer gillen en de mensen die meegaan een interesse-PB sturen.
100% zeker is het aantal nog niet, hing af van hoeveel er geleverd wordt. Maar de manager wilde heel graag meewerken.Morgenmiddag kan ik bellen om te kijken hoeveel geleverd is en hoeveel ik dus kan ophalen, vóór die tijd wil ik dus helder hebben op hoeveel geld ik kan rekenen.
Als er voldoende belangstelling is (lees: geld voor meer dan 200 blikjes) haal ik zoveel als in de auto past en verdeel ik het daarna wel onder de donateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil graag wat bijdragen als daar behoefte aan is.
Freestyle
quote:Op donderdag 7 januari 2010 @ 13:11 schreef Pagan het volgende:
[afbeelding]
We gaan zaterdag kennismaken/Bullie ophalen. [afbeelding]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Even snel vanuit het werk:
'Mijn' Nettorama kan waarschijnlijk 200 (of meer
) blikjes kattevoer leveren voor DTH!
![]()
Dat komt in totaal dan op zo'n 130 euro gleuf ik. Wie wilde er meedoen? Ik zou evt voor Ingetje + zus halen, maar weet niet of dat nu via Ml-etje al geregeld is.
Zelf wil ik voor zo'n 50 euro doneren, als mensen willen meedoen met de rest, laat het me even weten via PB. Als ik vanavond thuis ben zal ik het nog wel een keer gillen en de mensen die meegaan een interesse-PB sturen.
100% zeker is het aantal nog niet, hing af van hoeveel er geleverd wordt. Maar de manager wilde heel graag meewerken.Morgenmiddag kan ik bellen om te kijken hoeveel geleverd is en hoeveel ik dus kan ophalen, vóór die tijd wil ik dus helder hebben op hoeveel geld ik kan rekenen.
Als er voldoende belangstelling is (lees: geld voor meer dan 200 blikjes) haal ik zoveel als in de auto past en verdeel ik het daarna wel onder de donateurs.
en als je het nou uit de blikjes haalt en gewoon iedere kier ermee volstort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |