Dan rent iedereen bij jou naar het toiletquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Hoewel... die Porridge zeep ofzo, dat grijze blok, die vind ik nog veel lekkerder ruiken eigenlijk
Als het door de brievenbus past, dan mag het als brievenpost!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Ynske het volgende:
ff een stomme vraag
k wil die poncho gaan versturen, doosje weegt in totaal 100 gram
kan ik dan ook gewoon die 1.32 (50-100 g. EUR 1,32) aan postzegels erop plakken? of moet je perse pakketpost ervan maken.
tis een boekverpakking van bol, en past gewoon door de brievenbus
Als het door de brievenbus past dan is het geen pakketpost.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Ynske het volgende:
ff een stomme vraag
kan ik dan ook gewoon die 1.32 (50-100 g. EUR 1,32) aan postzegels erop plakken? of moet je perse pakketpost ervan maken.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het door de brievenbus past, dan mag het als brievenpost!
top dank je wel!!! beidequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als het door de brievenbus past dan is het geen pakketpost.
Komen daar dan geen invoerkosten bij?? enzo.quote:
nopequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef nieslief het volgende:
Komen daar dan geen invoerkosten bij?? enzo.
Wanneer hij door de brievenbus past, gewoon postzegels plakkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Ynske het volgende:
ff een stomme vraag
Was ik ook al grinnik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wanneer hij door de brievenbus past, gewoon postzegels plakken
[/spuit elf]
Echt niet en de BTW enzo dan?quote:
Alleen de transportkosten en daraom is het dan makkelijker als er meer mensen ineens bestellen zodat het met deze;lfde zending voor dezelfde prijs mee kanquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Komen daar dan geen invoerkosten bij?? enzo.
Tsja dat wordt in deze uithoek wat lastiger ik geloof dat ik in de buurt niemand heb zitten die Lush kent. Zuslief is aan het sparen voor het trouwen, ik zou mijn mams nog kunnen proberen of schoonzuslief.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen de transportkosten en daraom is het dan makkelijker als er meer mensen ineens bestellen zodat het met deze;lfde zending voor dezelfde prijs mee kan
Nah, zelfs dat valt wel mee, want als je in NL bestelt heb je ook verzendkosten en de prijzen zijn in de UK zoveel lager dat je toch nog altijd veel goedkoper uit bent, al bestel je maar 4 dingen of zo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen de transportkosten en daraom is het dan makkelijker als er meer mensen ineens bestellen zodat het met deze;lfde zending voor dezelfde prijs mee kan
ja hier staan er nog foto/s van Creatieve uitspattingen deel 22quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:56 schreef nieslief het volgende:
@ ynske je had je sloffen al af he heb je daar ook een foto van geplaatst??
@oh-oh dat had ik me dus ook al bedacht en ik had me ook bedacht dat ik dan gelijk wat cadeautjes mee kon bestellen voor jarigen.
Die ligt vast onder de brievenbusquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik ben benieuwd of Strega dr Lushpakket vandaag aan komt
quote:
Je bent echt al heel snel voordeliger uit in de UK, de verzendkosten vallen ook echt mee, in NL is dat ook al voor alles 6.75quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:56 schreef nieslief het volgende:
@oh-oh dat had ik me dus ook al bedacht en ik had me ook bedacht dat ik dan gelijk wat cadeautjes mee kon bestellen voor jarigen.
Oh die vind ik echt superleuk, heb je dr een antisliplaag onder gemaakt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja hier staan er nog foto/s van Creatieve uitspattingen deel 22
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |