Ik weet het. Had een paar nachten slecht geslapen en maar erg weinig. Vanochtend moest man vroeg de deur uit, dus ik was wel vroeg wakker, maar ben er weer lekker ingedoken. Is gewoon de eensindemaandmoeheidquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Tis al bijna middag Nok![]()
Ik ben bezig met de verjaardag van mn baas, tis pas 27 feb maar hij wordt 60 dus ik wil iets echt leuks doen es
Ik heb ook Rockstarquote:
Ja das de kerstuitvoeringquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, is dat dan de speciale kerstuitvoering van Rockstar ofzo?
Want als ik op de site kijk is Rockstar gewoon een platte roze zeep. Deze is dus als ster, met glitters
Volgens mij heb ik die ook. Maar die heb ik nog niet geroken want die zit in plastic.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Hoewel... die Porridge zeep ofzo, dat grijze blok, die vind ik nog veel lekkerder ruiken eigenlijk
Balen, maar wel fijner toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef Maes het volgende:
Mijn zoon heeft niet kunnen afrijden vandaag. Het was afgelast
Ik rook het al door het plastic heen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook. Maar die heb ik nog niet geroken want die zit in plastic.
Da's wel sneu zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef Maes het volgende:
Mijn zoon heeft niet kunnen afrijden vandaag. Het was afgelast
Tuurlijk meid!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:34 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. heeft er iemand een strijkbout voor me. Op de laagste stand over mijn gezicht zou wel helpen, denk ik. Hoop ik.
Leuke kleurtjes Yns! Schattig!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:22 schreef Ynske het volgende:
Llo
afspraak van vandaag gaat niet door. morgen wel, t zou dan minder glad zijn als vandaagk vraag t me af
de poncho is af
[ afbeelding ]
dank jequote:
vandaag met coach alleen, en morgen met de groep.quote:Ik ben even kwijt wat voor afspraak je had vanmiddag?
En hoezo gaat die niet door dan, het valt nu toch reuze mee op de weg? Er is niets aan de hand eigenlijk?
Er is ook geen weeralarm of waarschuwing?
Jaaaa, zo voelde ik me netquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
[..]
vandaag met coach alleen, en morgen met de groep.
ik dacht ook dat t vandaag allemaal meevalt. maar goed. ik vind t alleen apart dat er vandaag dan een afspraak verzet word wegens "gladheid" en dat morgen dan wel doorgaat
Ja wij bestellen ook in de UKquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef nieslief het volgende:
Wat een leuke poncho Ynske![]()
Middag trouwens weer, wisten jullie trouwens dat Lush in de UK goedkoper is![]()
Ik ga geloof ik maar eens een babbeltje maken met mijn mister.![]()
Zuslief vond het ook al een heeel leuk trouwcadeau
Oooh!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
Oh Ml-etje, je vroeg in het illegale dichte topic over dat rode zeepje in de vorm van een ster, da's de Rockstar zeep. Hij ruikt erg zoetig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |