lijkt me inderdaad beter om nu filmnet-action de eerste 3 uur maar even niet aan te zetten , anders gaat het mis..quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef trovey het volgende:
en neem even wat sneeuw mee dan kunnen we dat in Kitao's broek stoppen....hij heeft blijkbaar even afkoeling nodig
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:01 schreef trovey het volgende:
JJH...je tip via PM werkt hoor....heb het eerst audioboek al binnen....video binnenhalen duurt hier iets langer
quote:
zullen we samen een saunaatje pikken in de OQ ?quote:
Thanks but no thanks.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:22 schreef kitao het volgende:
[..]
zullen we samen een saunaatje pikken in de OQ ?
Whut?quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:22 schreef trovey het volgende:
Bed vrij en.....boem...patient krijgt een schok....al weer een hartslag
Dit topic had even geen hartslag...was wel erg stil hierquote:
Oh jezusquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit topic had even geen hartslag...was wel erg stil hier
yep , ik was al bijna van plan om deze te plaatsen , een echte partykiller, maar zo mooi...quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:39 schreef trovey het volgende:
Dit topic had even geen hartslag...was wel erg stil hier
Topic is deaud wordt hier vaak geroepen maar ja ik ga altijd eerst uit van een hartstilstand en reanimatiequote:
mooi , sorry dat ik het zeg maar dan heb ik eindelijk een beetje privacy met Harajuku , het tofste grietje op F&F SC.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:07 schreef trovey het volgende:
Ik ga even kattenbakken schoonmaken en dan trek ik mij terug in bed met mijn audioboek met als voorlezer een "Thin Scottisch bloke"...zie jullie later weer
Ik weet niet of ze daar nou zo blij mee isquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:09 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi , sorry dat ik het zeg maar dan heb ik eindelijk een beetje privacy met Harajuku , het tofste grietje op F&F SC.
omdat ze in werkelijkheid na jou komt natuurlijk.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:11 schreef trovey het volgende:
Ik weet niet of ze daar nou zo blij mee is
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:36 schreef nieslief het volgende:
Goedemorgen.wat schuimt dat jelly spul zeg..... en ik heb maar een half blokje van wat Cat gestuurd had gebruikt en dat was al veeeeeeeeel.
![]()
Die sugarscrub is trouwens ook fijn.![]()
Ik vond hem wel fijn ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
glibber!
Ja jij bent wel fan vd sugar?
Ooooh kon ik maar aan je komen ruikenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Karel is trouwens weer helemaal zn vrolijke normale lieve zelfje
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:25 schreef Qwea het volgende:
volgens mij komt er hier rond 10u nog een x vet veel sneeuwalthans, volgens buienradar
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pffffrrrrrrhhhwhhhhaaaahahahahahahaha
Tell me about itquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:53 schreef senesta het volgende:
[..]
De wegen zijn nu al een ramp hier
![]()
Oh en goedemorgen
Ja echt dat wil je toch alleen al om de naam?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pffffrrrrrrhhhwhhhhaaaahahahahahahaha
Thnx, ja ik was er duidelijk meer van onder de indruk dan hij zelfquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:49 schreef Morretje het volgende:![]()
Fijn dat Karel weer zichzelf is oh-oh, wat en schrik gister!
Gelukkigquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Karel is trouwens weer helemaal zn vrolijke normale lieve zelfje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |