lijkt me inderdaad beter om nu filmnet-action de eerste 3 uur maar even niet aan te zetten , anders gaat het mis..quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef trovey het volgende:
en neem even wat sneeuw mee dan kunnen we dat in Kitao's broek stoppen....hij heeft blijkbaar even afkoeling nodig
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:01 schreef trovey het volgende:
JJH...je tip via PM werkt hoor....heb het eerst audioboek al binnen....video binnenhalen duurt hier iets langer
quote:
zullen we samen een saunaatje pikken in de OQ ?quote:
Thanks but no thanks.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:22 schreef kitao het volgende:
[..]
zullen we samen een saunaatje pikken in de OQ ?
Whut?quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:22 schreef trovey het volgende:
Bed vrij en.....boem...patient krijgt een schok....al weer een hartslag
Dit topic had even geen hartslag...was wel erg stil hierquote:
Oh jezusquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit topic had even geen hartslag...was wel erg stil hier
yep , ik was al bijna van plan om deze te plaatsen , een echte partykiller, maar zo mooi...quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:39 schreef trovey het volgende:
Dit topic had even geen hartslag...was wel erg stil hier
Topic is deaud wordt hier vaak geroepen maar ja ik ga altijd eerst uit van een hartstilstand en reanimatiequote:
mooi , sorry dat ik het zeg maar dan heb ik eindelijk een beetje privacy met Harajuku , het tofste grietje op F&F SC.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:07 schreef trovey het volgende:
Ik ga even kattenbakken schoonmaken en dan trek ik mij terug in bed met mijn audioboek met als voorlezer een "Thin Scottisch bloke"...zie jullie later weer
Ik weet niet of ze daar nou zo blij mee isquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:09 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi , sorry dat ik het zeg maar dan heb ik eindelijk een beetje privacy met Harajuku , het tofste grietje op F&F SC.
omdat ze in werkelijkheid na jou komt natuurlijk.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:11 schreef trovey het volgende:
Ik weet niet of ze daar nou zo blij mee is
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:36 schreef nieslief het volgende:
Goedemorgen.wat schuimt dat jelly spul zeg..... en ik heb maar een half blokje van wat Cat gestuurd had gebruikt en dat was al veeeeeeeeel.
![]()
Die sugarscrub is trouwens ook fijn.![]()
Ik vond hem wel fijn ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
glibber!
Ja jij bent wel fan vd sugar?
Ooooh kon ik maar aan je komen ruikenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Karel is trouwens weer helemaal zn vrolijke normale lieve zelfje
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:25 schreef Qwea het volgende:
volgens mij komt er hier rond 10u nog een x vet veel sneeuwalthans, volgens buienradar
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pffffrrrrrrhhhwhhhhaaaahahahahahahaha
Tell me about itquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:53 schreef senesta het volgende:
[..]
De wegen zijn nu al een ramp hier
![]()
Oh en goedemorgen
Ja echt dat wil je toch alleen al om de naam?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pffffrrrrrrhhhwhhhhaaaahahahahahahaha
Thnx, ja ik was er duidelijk meer van onder de indruk dan hij zelfquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:49 schreef Morretje het volgende:![]()
Fijn dat Karel weer zichzelf is oh-oh, wat en schrik gister!
Gelukkigquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Karel is trouwens weer helemaal zn vrolijke normale lieve zelfje
Ik weet het. Had een paar nachten slecht geslapen en maar erg weinig. Vanochtend moest man vroeg de deur uit, dus ik was wel vroeg wakker, maar ben er weer lekker ingedoken. Is gewoon de eensindemaandmoeheidquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Tis al bijna middag Nok![]()
Ik ben bezig met de verjaardag van mn baas, tis pas 27 feb maar hij wordt 60 dus ik wil iets echt leuks doen es
Ik heb ook Rockstarquote:
Ja das de kerstuitvoeringquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, is dat dan de speciale kerstuitvoering van Rockstar ofzo?
Want als ik op de site kijk is Rockstar gewoon een platte roze zeep. Deze is dus als ster, met glitters
Volgens mij heb ik die ook. Maar die heb ik nog niet geroken want die zit in plastic.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Hoewel... die Porridge zeep ofzo, dat grijze blok, die vind ik nog veel lekkerder ruiken eigenlijk
Balen, maar wel fijner toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef Maes het volgende:
Mijn zoon heeft niet kunnen afrijden vandaag. Het was afgelast
Ik rook het al door het plastic heen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook. Maar die heb ik nog niet geroken want die zit in plastic.
Da's wel sneu zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef Maes het volgende:
Mijn zoon heeft niet kunnen afrijden vandaag. Het was afgelast
Tuurlijk meid!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:34 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. heeft er iemand een strijkbout voor me. Op de laagste stand over mijn gezicht zou wel helpen, denk ik. Hoop ik.
Leuke kleurtjes Yns! Schattig!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:22 schreef Ynske het volgende:
Llo
afspraak van vandaag gaat niet door. morgen wel, t zou dan minder glad zijn als vandaagk vraag t me af
de poncho is af
[ afbeelding ]
dank jequote:
vandaag met coach alleen, en morgen met de groep.quote:Ik ben even kwijt wat voor afspraak je had vanmiddag?
En hoezo gaat die niet door dan, het valt nu toch reuze mee op de weg? Er is niets aan de hand eigenlijk?
Er is ook geen weeralarm of waarschuwing?
Jaaaa, zo voelde ik me netquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
[..]
vandaag met coach alleen, en morgen met de groep.
ik dacht ook dat t vandaag allemaal meevalt. maar goed. ik vind t alleen apart dat er vandaag dan een afspraak verzet word wegens "gladheid" en dat morgen dan wel doorgaat
Ja wij bestellen ook in de UKquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef nieslief het volgende:
Wat een leuke poncho Ynske![]()
Middag trouwens weer, wisten jullie trouwens dat Lush in de UK goedkoper is![]()
Ik ga geloof ik maar eens een babbeltje maken met mijn mister.![]()
Zuslief vond het ook al een heeel leuk trouwcadeau
Oooh!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
Oh Ml-etje, je vroeg in het illegale dichte topic over dat rode zeepje in de vorm van een ster, da's de Rockstar zeep. Hij ruikt erg zoetig
Dan rent iedereen bij jou naar het toiletquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Hoewel... die Porridge zeep ofzo, dat grijze blok, die vind ik nog veel lekkerder ruiken eigenlijk
Als het door de brievenbus past, dan mag het als brievenpost!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Ynske het volgende:
ff een stomme vraag
k wil die poncho gaan versturen, doosje weegt in totaal 100 gram
kan ik dan ook gewoon die 1.32 (50-100 g. EUR 1,32) aan postzegels erop plakken? of moet je perse pakketpost ervan maken.
tis een boekverpakking van bol, en past gewoon door de brievenbus
Als het door de brievenbus past dan is het geen pakketpost.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Ynske het volgende:
ff een stomme vraag
kan ik dan ook gewoon die 1.32 (50-100 g. EUR 1,32) aan postzegels erop plakken? of moet je perse pakketpost ervan maken.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het door de brievenbus past, dan mag het als brievenpost!
top dank je wel!!! beidequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als het door de brievenbus past dan is het geen pakketpost.
Komen daar dan geen invoerkosten bij?? enzo.quote:
nopequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef nieslief het volgende:
Komen daar dan geen invoerkosten bij?? enzo.
Wanneer hij door de brievenbus past, gewoon postzegels plakkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Ynske het volgende:
ff een stomme vraag
Was ik ook al grinnik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wanneer hij door de brievenbus past, gewoon postzegels plakken
[/spuit elf]
Echt niet en de BTW enzo dan?quote:
Alleen de transportkosten en daraom is het dan makkelijker als er meer mensen ineens bestellen zodat het met deze;lfde zending voor dezelfde prijs mee kanquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Komen daar dan geen invoerkosten bij?? enzo.
Tsja dat wordt in deze uithoek wat lastiger ik geloof dat ik in de buurt niemand heb zitten die Lush kent. Zuslief is aan het sparen voor het trouwen, ik zou mijn mams nog kunnen proberen of schoonzuslief.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen de transportkosten en daraom is het dan makkelijker als er meer mensen ineens bestellen zodat het met deze;lfde zending voor dezelfde prijs mee kan
Nah, zelfs dat valt wel mee, want als je in NL bestelt heb je ook verzendkosten en de prijzen zijn in de UK zoveel lager dat je toch nog altijd veel goedkoper uit bent, al bestel je maar 4 dingen of zo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen de transportkosten en daraom is het dan makkelijker als er meer mensen ineens bestellen zodat het met deze;lfde zending voor dezelfde prijs mee kan
ja hier staan er nog foto/s van Creatieve uitspattingen deel 22quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:56 schreef nieslief het volgende:
@ ynske je had je sloffen al af he heb je daar ook een foto van geplaatst??
@oh-oh dat had ik me dus ook al bedacht en ik had me ook bedacht dat ik dan gelijk wat cadeautjes mee kon bestellen voor jarigen.
Die ligt vast onder de brievenbusquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik ben benieuwd of Strega dr Lushpakket vandaag aan komt
quote:
Je bent echt al heel snel voordeliger uit in de UK, de verzendkosten vallen ook echt mee, in NL is dat ook al voor alles 6.75quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:56 schreef nieslief het volgende:
@oh-oh dat had ik me dus ook al bedacht en ik had me ook bedacht dat ik dan gelijk wat cadeautjes mee kon bestellen voor jarigen.
Oh die vind ik echt superleuk, heb je dr een antisliplaag onder gemaakt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja hier staan er nog foto/s van Creatieve uitspattingen deel 22
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |