Vertel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:18 schreef JJH het volgende:
Hihihih.
't Is groen en extreem rechts..
[/puber]
Beter, die hebben we!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Super de Boerrrrrrr.
Ik laat je straks wel weten hoe ze heten, ik heb altijd 3 dozen of zo in de kast staan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bij de super hebben ze noodles uit een kartonnen doos, die je zonder te koken bij je roerbakzooi kan mikken, en die zijn echt fucking lekker, kweet alleen t merk zo ff niet.
Daar kun je ook echt wonderen mee verrichten in de keuken![]()
Ik maak ze morgen.
Met garnalen en zo
Is dat lekker?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ragout aten wij altijd erwtjes eventueel eronder gemixed
vond ik welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Het is cat niet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]die zijn heerlijk ja zelfs Mr eet die zonder mopperen (haat rijst enzo pff).
Knoflookgarnalen?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stuk eraf, laagjes en de voorkant korter (snijden)
zodat ik het niet meer in een staart kan doen eigenlijk
De dag is nog langquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
Ml-etje, het is morgen.
waar is je nieuwe topic?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kende jij hem al of is ie erg voor de hand liggend?
Iets met Wilders en Halsema ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ga ik even in de kast graaienquote:
Het kan nu net aan in een staartquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
De dag is nog langmoet beginnen met de kast in te ruimen in het kantoor.. geen zin.
Niet meer in een staartdat wordt wennen
Waar je (digi) mee om gaat...Nou taai af, moet kast ruimenquote:
het is voor de hand liggend door het onderwerp dat ervoor wasquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee?
Kende jij hem al of is ie erg voor de hand liggend?
Iets met Wilders en Halsema ofzo?
en het komt ook omdat wij thuis altijd van dat soort grapjes hadden...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is voor de hand liggend door het onderwerp dat ervoor was
Spi-nazie
Maar ik vind je wel schattig
Ik had heel het spinazie onderweg nog niet gezienquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spi-nazie
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spi-nazie
vrouwen kunnen wel 2 maar geen 3 dingen tegelijk he...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had heel het spinazie onderweg nog niet gezien
Zat ook in het Lush topic te posten en de dieren te voeren
Oeh, ik had je helemaal nog niet gefeliciteerd met je echo en dat je een dochter krijgt!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik wist em ook niet hoor Greys..![]()
We eten hier gebakken aardappeltjes en sla, met voor Ravage een stuk vlees. Moet nog ff in de diepvries duiken om te zien wat voor vlees../luie huisvrouwmodus
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je wel.. Nee nog niets gekocht, maar wel gesnuffeld vanmiddag. Denk dat ik de eerste aankoop samen wil doen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ik had je helemaal nog niet gefeliciteerd met je echo en dat je een dochter krijgt!!!!
Wat leuk!!!!! Heb je al jurkjes gekocht?
quote:
Hier ook glad!!! (amsterdam) en ze hebben hier genoeg zout voor nog 2 weken zeggen ze... ze strooien het alleen nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Thuis......koud buiten zeg!
En glad hier in de wijk, mijn hemel
Nog erger, ik had spinazie wel gezien onderweg.. En snapte em nog niet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat knap van je!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:38 schreef Morretje het volgende:
Das dan wel weer lief van je mams F-R!
[..]
Dank je wel.. Nee nog niets gekocht, maar wel gesnuffeld vanmiddag. Denk dat ik de eerste aankoop samen wil doen.
Zwangerschaps-vergeetachtigheid heet dat toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nog erger, ik had spinazie wel gezien onderweg.. En snapte em nog niet!
Ik zie hier voor zaterdagmiddag veel sneeuw nu voorspeld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Thuis......koud buiten zeg!
En glad hier in de wijk, mijn hemel
hij laadt hier niet goed, maar aan de titel te zien is het meer eenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)r-van-het-vondelpark
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
@senesta sterkte met je nichtje., Hopelijk verloopt alles voorspoedig
@strega en Pagan zijn jullie stiekem heksen? Maar wat goed van Bullie.
Moet ik hier nog ergens kijken voor spullen voor DTH dat iemand die dan zaterdag oppikt?
Loveless durft vast wel te rijden in sneeuwquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie hier voor zaterdagmiddag veel sneeuw nu voorspeld.
Heeeeeeel hard duimen dat het er morgen anders uitziet.
Kan makkelijk, want gisteravond zouden we hier ook veel sneeuw krijgen en dat loste spontaan op, heb geen vlok gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)r-van-het-vondelpark
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft een afkeer van OV en gaat zaterdag onder geen enkele voorwaarde een trein in![]()
Ik beslis morgenavond definitief wat we doen.
Ik heb er echt zin in, maar heb geen zin om onnodige risico's te lopen.
De wegen hier zijn er een stuk minder aan toe dan bij jullie.
En trouwens...gevoelstemp. van -15 zaterdag en windkracht 5, volgens mij ga ik dan dood
Dan ga jij ook op een andere dag...als het warm en droog is zeg maarquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik wil jou gewoon meeten!![]()
maar ik snap het wel op zich
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Loveless durft vast wel te rijden in sneeuw![]()
En de snelwegen zullen wel meevallen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf zelf ook wel te rijden in de sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar normaal is het al een uur en 40 minuten rijden, laat staan als je maar 40 km/u kunt!
Als ze maar 1 baan sneeuwschuiven tegelijk dan krijg je enorme files. En er wordt harde wind verwacht en in een sneeuwstorm rijden is echt geen pretje.
Insneeuwen in DTH lijkt me dan stiekem wél weer leuk![]()
Maar ik ga er van uit, net als gisteravond, dat het zaterdag allemaal reuze meevalt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zeker wel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een 'spannend' filmpje, ik zat echt met open mond te kijken.
Ik was er zelf ook ingesprongen trouwensWij allemaal hier denk ik als ons huisdier er in lag.
Over dat laatste... ze laten ons vast wel binnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft een afkeer van OV en gaat zaterdag onder geen enkele voorwaarde een trein in![]()
En trouwens...gevoelstemp. van -15 zaterdag en windkracht 5, volgens mij ga ik dan dood
Goed, zeg maar wanneer!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ga jij ook op een andere dag...als het warm en droog is zeg maar![]()
Maar nu ga ik boerenkool maken...met worrrrst
*alvast pyjama, tandenborstel en slaapzak inpaktquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf zelf ook wel te rijden in de sneeuw
Maar normaal is het al een uur en 40 minuten rijden, laat staan als je maar 40 km/u kunt!
Als ze maar 1 baan sneeuwschuiven tegelijk dan krijg je enorme files. En er wordt harde wind verwacht en in een sneeuwstorm rijden is echt geen pretje.
Maar ik ga er van uit, net als gisteravond, dat het zaterdag allemaal reuze meevalt!
Misschien had ik zelfs wel achter een vreemde hond aangesprongen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een 'spannend' filmpje, ik zat echt met open mond te kijken.
Ik was er zelf ook ingesprongen trouwensWij allemaal hier denk ik als ons huisdier er in lag.
Ik had bij dit filmpje al zoiets van 'wat blijven die mensen nou toch allemaal op de kant staan'quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeker wel!![]()
ook bij een andere hond/kat denk ik trouwens
zou toch wat zijn als we buiten moesten blijven....quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Over dat laatste... ze laten ons vast wel binnen![]()
Maar verder heb je helemaal gelijk en kijken we morgenavond wel!
De wegen zijn ondertussen allemaal prima, en zolang als je geen taferelen à la Amsterdam gisteravond tegenkomt zal het allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf zelf ook wel te rijden in de sneeuw
Ik zou echt niet aan mijn hart denken vrees ik...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had bij dit filmpje al zoiets van 'wat blijven die mensen nou toch allemaal op de kant staan'
Maar ergens ook wel logisch. Je hart kan er acuut mee stoppen met zulk koud water.
Die ene man die foto's staat te maken pal voor haar neus vind ik dan weer wat minder
JJH FTW!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
De wegen zijn ondertussen allemaal prima, en zolang als je geen taferelen à la Amsterdam gisteravond tegenkomt zal het allemaal wel meevallen.
oh wacht, ik moet langs amsterdamquote:
mja...quote:
hier in Utrecht valt t in de binnenwegen niet meequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
De wegen zijn ondertussen allemaal prima, en zolang als je geen taferelen à la Amsterdam gisteravond tegenkomt zal het allemaal wel meevallen.
De wegen zijn nu idd prima! Als het zo blijft is er geen vuiltje aan de lucht zaterdag!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou dr ook in gaan. Ook bij andermans hond denk ik iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou echt niet aan mijn hart denken vrees ik...
Heb wel eens bij de sloot gewacht tot een buurtkat weer op de kant was, die liep ook zomaar over het ijs...
maar als dat 's middags is dan zitten we daar toch al. INSNEEUWEN FTW!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De wegen zijn nu idd prima! Als het zo blijft is er geen vuiltje aan de lucht zaterdag!
(Maar als je nu op weeronline kijkt verwachten ze echt veel sneeuw zaterdag en dan zijn de wegen binnen een kwartier haske kutrottig natuurlijk en ik moet er niet aan denken dat er een F&Fer de weg af glijdt op weg naar zoiets leuks).
Morgen allemaal even flink blazen en wapperen buiten, dan verdrijven we de aankomende wolken!![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De wegen zijn nu idd prima! Als het zo blijft is er geen vuiltje aan de lucht zaterdag!
(Maar als je nu op weeronline kijkt verwachten ze echt veel sneeuw zaterdag en dan zijn de wegen binnen een kwartier haske kutrottig natuurlijk en ik moet er niet aan denken dat er een F&Fer de weg af glijdt op weg naar zoiets leuks).
Morgen allemaal even flink blazen en wapperen buiten, dan verdrijven we de aankomende wolken!![]()
Welke pm?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja...
beantwoordt die laatste pm van mij eens dan
ik ook niet...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dr ook in gaan. Ook bij andermans hond denk ik idd
Zou het niet kunnen aanzien als er een dier zou verdrinken voor mijn ogen
Bij mij in de straat ook niet, maar de doorgaande wegen in de wijken al wel. Alhoewel, het zout is hier nu wel op.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier in Utrecht valt t in de binnenwegen niet meeveelal toch nog spekglad
de busroutes doen t wel goed
Ben ook al aan het polsen bij Bamba.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat is het grote punt. Het strooizout is op.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij in de straat ook niet, maar de doorgaande wegen in de wijken al wel. Alhoewel, het zout is hier nu wel op.
Aldus de KNMI, slechts wat kans op licht sneeuw.quote:vrijdag 08 januari tot en met dinsdag 12 januari 2010
Aanhoudend winters met elke dag kans op wat lichte sneeuw. In het weekend een koude noordoostenwind. De gevoelstemperatuur kan zowel vrijdag als zaterdag beneden de -15 graden komen. In de nacht overwegend lichte tot matige vorst, overdag temperaturen rond of net onder het vriespunt.
Mochten we insneeuwen onderweg dan hebben we in elk geval de fleecedekens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar als dat 's middags is dan zitten we daar toch al. INSNEEUWEN FTW!!!!
en handdoeken!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Mochten we insneeuwen onderweg dan hebben we in elk geval de fleecedekens.
Whoehoehoeeeeee
En mochten we in DTH insneeuwen is het toch weekend en ze hebben daar meerdere bedden (serieus, er komen vaak mensen een heel weekend helpen die mogen dan blijven slapen) en dan hebben we toch nog onze rukhuttenmeet!
Begint opeens serieus te overwegen om mee te gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Mochten we insneeuwen onderweg dan hebben we in elk geval de fleecedekens.
Whoehoehoeeeeee
En mochten we in DTH insneeuwen is het toch weekend en ze hebben daar meerdere bedden (serieus, er komen vaak mensen een heel weekend helpen die mogen dan blijven slapen) en dan hebben we toch nog onze rukhuttenmeet!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Begint opeens serieus te overwegen om mee te gaan.
Ik las elders dat het 'gevaarlijk weer' zou worden ivm harde wind in combi met sneeuw.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Aldus de KNMI, slechts wat kans op licht sneeuw.
Mij ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
En het lijkt me serieus echt wel leuk hoor insneeuwen...![]()
![]()
Als het zaterdag echt heel slecht wordt met storm en sneeuw kunnen we het beter verzetten iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n baas had het erover dat er evt. wegen afgezet gaan worden komende weekend ivm verwachte sneeuwval en zouttekort.
Ik wil gewoon zon![]()
Mocht nou blijken dat het zaterdag niet al te best gaat worden, is het dan niet beter om het te verzetten?
En wat als je moet plassen onderweg? Volgens mij bevriest je fluit dan gewoonquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij ook
Maar dan wel bij DTH en niet onderweg. Hoe leuk ik Loveless ook vind
Maar dat lijkt me wel héél koud
Ja, ik ook niet onderweg!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij ook
Maar dan wel bij DTH en niet onderweg. Hoe leuk ik Loveless ook vind
Maar dat lijkt me wel héél koud
ik ook!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het zaterdag echt heel slecht wordt met storm en sneeuw kunnen we het beter verzetten idd
Maar ik heb nog steeds goede hoop (ook als ik dat KNMI berichtje van JJH zie) dat het wel mee gaat vallen!
Zeg Kelling, wij hebben niet allemaal per ongeluk nog een fluit hangen hoor...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wat als je moet plassen onderweg? Volgens mij bevriest je fluit dan gewoon
Dat valt alles mee, daarvoor moet het wel een beetje harder vriezen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wat als je moet plassen onderweg? Volgens mij bevriest je fluit dan gewoon
Hoe hard!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt alles mee, daarvoor moet het wel een beetje harder vriezen.
Whoehoehoeeeeeeeequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook!!!
[..]
Zeg Kelling, wij hebben niet allemaal per ongeluk nog een fluit hangen hoor...
http://www.klaroen.nl/pag(...)euren-en.476530.newsquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Heb een gezin en ga geen onnodige risico's nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:10 schreef Ynske het volgende:
ik laat zaterdag aan me voorbij gaan. sorry
tsssssquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
Even de Ned. Lushbestelling opruimen, anders gaat Heer G straks van zijn graat van de lucht
En daarna even lekker warm douchen
Tot zo!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:10 schreef Ynske het volgende:
ik laat zaterdag aan me voorbij gaan. sorry
Jammer...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ook. Heb een gezin en ga geen onnodige risico's nemen.
Weet niet of Bamba wel gaat want ik had al zovast een doos met flessen bleekmiddel, wat wasmiddel en doeken gekocht. Misschien dat zij als ze gaat die mee wilt nemen.
Ik weet niet hpe hard, en ik ben een jongetje remember?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe hard!
En hoe weet jij dat!
Nog dik 10 postsquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
Nou jongens, om nu allemaal te gaan loggen...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.klaroen.nl/pag(...)euren-en.476530.news
Daar moet je zijn Greys, gratis badzout!
Ik bedoelde meer, hoe weet je dan hoe hard het moet vriezen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet hpe hard, en ik ben een jongetje remember?
Maar misschien stellen ze morgen de weerberichten voor zaterdag bij en blijkt het reuze te gaan meevallen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ook. Heb een gezin en ga geen onnodige risico's nemen.
Weet niet of Bamba wel gaat want ik had al zovast een doos met flessen bleekmiddel, wat wasmiddel en doeken gekocht. Misschien dat zij als ze gaat die mee wilt nemen.
dat dus... beetje lafquote:
paars badzout op de wegenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]Ohhhhhhhhhh, gezellig! Wat zal het daar lekker ruiken na het strooien!
En wat inventief!
Tja... we moeten sowieso afwachten denk ik... maar als mensen het nu al niet zien zitten... dan moeten we gewoon nog een keer meeten/DTH'en!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar misschien stellen ze morgen de weerberichten voor zaterdag bij en blijkt het reuze te gaan meevallen?
Lekker!!!! Kun je op je neus/oog de weg vinden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |