De wegen zijn nu idd prima! Als het zo blijft is er geen vuiltje aan de lucht zaterdag!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
De wegen zijn ondertussen allemaal prima, en zolang als je geen taferelen à la Amsterdam gisteravond tegenkomt zal het allemaal wel meevallen.
Ik zou dr ook in gaan. Ook bij andermans hond denk ik iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou echt niet aan mijn hart denken vrees ik...
Heb wel eens bij de sloot gewacht tot een buurtkat weer op de kant was, die liep ook zomaar over het ijs...
maar als dat 's middags is dan zitten we daar toch al. INSNEEUWEN FTW!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De wegen zijn nu idd prima! Als het zo blijft is er geen vuiltje aan de lucht zaterdag!
(Maar als je nu op weeronline kijkt verwachten ze echt veel sneeuw zaterdag en dan zijn de wegen binnen een kwartier haske kutrottig natuurlijk en ik moet er niet aan denken dat er een F&Fer de weg af glijdt op weg naar zoiets leuks).
Morgen allemaal even flink blazen en wapperen buiten, dan verdrijven we de aankomende wolken!![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De wegen zijn nu idd prima! Als het zo blijft is er geen vuiltje aan de lucht zaterdag!
(Maar als je nu op weeronline kijkt verwachten ze echt veel sneeuw zaterdag en dan zijn de wegen binnen een kwartier haske kutrottig natuurlijk en ik moet er niet aan denken dat er een F&Fer de weg af glijdt op weg naar zoiets leuks).
Morgen allemaal even flink blazen en wapperen buiten, dan verdrijven we de aankomende wolken!![]()
Welke pm?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja...
beantwoordt die laatste pm van mij eens dan
ik ook niet...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dr ook in gaan. Ook bij andermans hond denk ik idd
Zou het niet kunnen aanzien als er een dier zou verdrinken voor mijn ogen
Bij mij in de straat ook niet, maar de doorgaande wegen in de wijken al wel. Alhoewel, het zout is hier nu wel op.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier in Utrecht valt t in de binnenwegen niet meeveelal toch nog spekglad
de busroutes doen t wel goed
Ben ook al aan het polsen bij Bamba.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft een afkeer van OV en gaat zaterdag onder geen enkele voorwaarde een trein in![]()
Ik beslis morgenavond definitief wat we doen.
Ik heb er echt zin in, maar heb geen zin om onnodige risico's te lopen.
De wegen hier zijn er een stuk minder aan toe dan bij jullie.
En trouwens...gevoelstemp. van -15 zaterdag en windkracht 5, volgens mij ga ik dan dood
Dat is het grote punt. Het strooizout is op.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij in de straat ook niet, maar de doorgaande wegen in de wijken al wel. Alhoewel, het zout is hier nu wel op.
Aldus de KNMI, slechts wat kans op licht sneeuw.quote:vrijdag 08 januari tot en met dinsdag 12 januari 2010
Aanhoudend winters met elke dag kans op wat lichte sneeuw. In het weekend een koude noordoostenwind. De gevoelstemperatuur kan zowel vrijdag als zaterdag beneden de -15 graden komen. In de nacht overwegend lichte tot matige vorst, overdag temperaturen rond of net onder het vriespunt.
Mochten we insneeuwen onderweg dan hebben we in elk geval de fleecedekens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar als dat 's middags is dan zitten we daar toch al. INSNEEUWEN FTW!!!!
en handdoeken!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Mochten we insneeuwen onderweg dan hebben we in elk geval de fleecedekens.
Whoehoehoeeeeee
En mochten we in DTH insneeuwen is het toch weekend en ze hebben daar meerdere bedden (serieus, er komen vaak mensen een heel weekend helpen die mogen dan blijven slapen) en dan hebben we toch nog onze rukhuttenmeet!
Begint opeens serieus te overwegen om mee te gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Mochten we insneeuwen onderweg dan hebben we in elk geval de fleecedekens.
Whoehoehoeeeeee
En mochten we in DTH insneeuwen is het toch weekend en ze hebben daar meerdere bedden (serieus, er komen vaak mensen een heel weekend helpen die mogen dan blijven slapen) en dan hebben we toch nog onze rukhuttenmeet!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Begint opeens serieus te overwegen om mee te gaan.
Ik las elders dat het 'gevaarlijk weer' zou worden ivm harde wind in combi met sneeuw.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Aldus de KNMI, slechts wat kans op licht sneeuw.
Mij ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
En het lijkt me serieus echt wel leuk hoor insneeuwen...![]()
![]()
Als het zaterdag echt heel slecht wordt met storm en sneeuw kunnen we het beter verzetten iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n baas had het erover dat er evt. wegen afgezet gaan worden komende weekend ivm verwachte sneeuwval en zouttekort.
Ik wil gewoon zon![]()
Mocht nou blijken dat het zaterdag niet al te best gaat worden, is het dan niet beter om het te verzetten?
En wat als je moet plassen onderweg? Volgens mij bevriest je fluit dan gewoonquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij ook
Maar dan wel bij DTH en niet onderweg. Hoe leuk ik Loveless ook vind
Maar dat lijkt me wel héél koud
Ja, ik ook niet onderweg!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij ook
Maar dan wel bij DTH en niet onderweg. Hoe leuk ik Loveless ook vind
Maar dat lijkt me wel héél koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |