ik ook!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het zaterdag echt heel slecht wordt met storm en sneeuw kunnen we het beter verzetten idd
Maar ik heb nog steeds goede hoop (ook als ik dat KNMI berichtje van JJH zie) dat het wel mee gaat vallen!
Zeg Kelling, wij hebben niet allemaal per ongeluk nog een fluit hangen hoor...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wat als je moet plassen onderweg? Volgens mij bevriest je fluit dan gewoon
Dat valt alles mee, daarvoor moet het wel een beetje harder vriezen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wat als je moet plassen onderweg? Volgens mij bevriest je fluit dan gewoon
Hoe hard!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt alles mee, daarvoor moet het wel een beetje harder vriezen.
Whoehoehoeeeeeeeequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook!!!
[..]
Zeg Kelling, wij hebben niet allemaal per ongeluk nog een fluit hangen hoor...
http://www.klaroen.nl/pag(...)euren-en.476530.newsquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had heel het spinazie onderweg nog niet gezien
Zat ook in het Lush topic te posten en de dieren te voeren
Ik ook. Heb een gezin en ga geen onnodige risico's nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:10 schreef Ynske het volgende:
ik laat zaterdag aan me voorbij gaan. sorry
tsssssquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
Even de Ned. Lushbestelling opruimen, anders gaat Heer G straks van zijn graat van de lucht
En daarna even lekker warm douchen
Tot zo!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:10 schreef Ynske het volgende:
ik laat zaterdag aan me voorbij gaan. sorry
Jammer...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ook. Heb een gezin en ga geen onnodige risico's nemen.
Weet niet of Bamba wel gaat want ik had al zovast een doos met flessen bleekmiddel, wat wasmiddel en doeken gekocht. Misschien dat zij als ze gaat die mee wilt nemen.
Ik weet niet hpe hard, en ik ben een jongetje remember?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe hard!
En hoe weet jij dat!
Nog dik 10 postsquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
Nou jongens, om nu allemaal te gaan loggen...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.klaroen.nl/pag(...)euren-en.476530.news
Daar moet je zijn Greys, gratis badzout!
Ik bedoelde meer, hoe weet je dan hoe hard het moet vriezen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet hpe hard, en ik ben een jongetje remember?
Maar misschien stellen ze morgen de weerberichten voor zaterdag bij en blijkt het reuze te gaan meevallen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ook. Heb een gezin en ga geen onnodige risico's nemen.
Weet niet of Bamba wel gaat want ik had al zovast een doos met flessen bleekmiddel, wat wasmiddel en doeken gekocht. Misschien dat zij als ze gaat die mee wilt nemen.
dat dus... beetje lafquote:
paars badzout op de wegenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]Ohhhhhhhhhh, gezellig! Wat zal het daar lekker ruiken na het strooien!
En wat inventief!
Tja... we moeten sowieso afwachten denk ik... maar als mensen het nu al niet zien zitten... dan moeten we gewoon nog een keer meeten/DTH'en!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar misschien stellen ze morgen de weerberichten voor zaterdag bij en blijkt het reuze te gaan meevallen?
Lekker!!!! Kun je op je neus/oog de weg vinden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |