Zwangerschaps-vergeetachtigheid heet dat toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nog erger, ik had spinazie wel gezien onderweg.. En snapte em nog niet!
Ik zie hier voor zaterdagmiddag veel sneeuw nu voorspeld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Thuis......koud buiten zeg!
En glad hier in de wijk, mijn hemel
hij laadt hier niet goed, maar aan de titel te zien is het meer eenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)r-van-het-vondelpark
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
@senesta sterkte met je nichtje., Hopelijk verloopt alles voorspoedig
@strega en Pagan zijn jullie stiekem heksen? Maar wat goed van Bullie.
Moet ik hier nog ergens kijken voor spullen voor DTH dat iemand die dan zaterdag oppikt?
Loveless durft vast wel te rijden in sneeuwquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie hier voor zaterdagmiddag veel sneeuw nu voorspeld.
Heeeeeeel hard duimen dat het er morgen anders uitziet.
Kan makkelijk, want gisteravond zouden we hier ook veel sneeuw krijgen en dat loste spontaan op, heb geen vlok gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)r-van-het-vondelpark
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft een afkeer van OV en gaat zaterdag onder geen enkele voorwaarde een trein in![]()
Ik beslis morgenavond definitief wat we doen.
Ik heb er echt zin in, maar heb geen zin om onnodige risico's te lopen.
De wegen hier zijn er een stuk minder aan toe dan bij jullie.
En trouwens...gevoelstemp. van -15 zaterdag en windkracht 5, volgens mij ga ik dan dood
Dan ga jij ook op een andere dag...als het warm en droog is zeg maarquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik wil jou gewoon meeten!![]()
maar ik snap het wel op zich
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Loveless durft vast wel te rijden in sneeuw![]()
En de snelwegen zullen wel meevallen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf zelf ook wel te rijden in de sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar normaal is het al een uur en 40 minuten rijden, laat staan als je maar 40 km/u kunt!
Als ze maar 1 baan sneeuwschuiven tegelijk dan krijg je enorme files. En er wordt harde wind verwacht en in een sneeuwstorm rijden is echt geen pretje.
Insneeuwen in DTH lijkt me dan stiekem wél weer leuk![]()
Maar ik ga er van uit, net als gisteravond, dat het zaterdag allemaal reuze meevalt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zeker wel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een 'spannend' filmpje, ik zat echt met open mond te kijken.
Ik was er zelf ook ingesprongen trouwensWij allemaal hier denk ik als ons huisdier er in lag.
Over dat laatste... ze laten ons vast wel binnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft een afkeer van OV en gaat zaterdag onder geen enkele voorwaarde een trein in![]()
Ik beslis morgenavond definitief wat we doen.
Ik heb er echt zin in, maar heb geen zin om onnodige risico's te lopen.
De wegen hier zijn er een stuk minder aan toe dan bij jullie.
En trouwens...gevoelstemp. van -15 zaterdag en windkracht 5, volgens mij ga ik dan dood
Goed, zeg maar wanneer!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ga jij ook op een andere dag...als het warm en droog is zeg maar![]()
Maar nu ga ik boerenkool maken...met worrrrst
*alvast pyjama, tandenborstel en slaapzak inpaktquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf zelf ook wel te rijden in de sneeuw
Maar normaal is het al een uur en 40 minuten rijden, laat staan als je maar 40 km/u kunt!
Als ze maar 1 baan sneeuwschuiven tegelijk dan krijg je enorme files. En er wordt harde wind verwacht en in een sneeuwstorm rijden is echt geen pretje.
Maar ik ga er van uit, net als gisteravond, dat het zaterdag allemaal reuze meevalt!
Misschien had ik zelfs wel achter een vreemde hond aangesprongen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een 'spannend' filmpje, ik zat echt met open mond te kijken.
Ik was er zelf ook ingesprongen trouwensWij allemaal hier denk ik als ons huisdier er in lag.
Ik had bij dit filmpje al zoiets van 'wat blijven die mensen nou toch allemaal op de kant staan'quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeker wel!![]()
ook bij een andere hond/kat denk ik trouwens
zou toch wat zijn als we buiten moesten blijven....quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Over dat laatste... ze laten ons vast wel binnen![]()
Maar verder heb je helemaal gelijk en kijken we morgenavond wel!
De wegen zijn ondertussen allemaal prima, en zolang als je geen taferelen à la Amsterdam gisteravond tegenkomt zal het allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf zelf ook wel te rijden in de sneeuw
Ik zou echt niet aan mijn hart denken vrees ik...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had bij dit filmpje al zoiets van 'wat blijven die mensen nou toch allemaal op de kant staan'
Maar ergens ook wel logisch. Je hart kan er acuut mee stoppen met zulk koud water.
Die ene man die foto's staat te maken pal voor haar neus vind ik dan weer wat minder
JJH FTW!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
De wegen zijn ondertussen allemaal prima, en zolang als je geen taferelen à la Amsterdam gisteravond tegenkomt zal het allemaal wel meevallen.
oh wacht, ik moet langs amsterdamquote:
mja...quote:
hier in Utrecht valt t in de binnenwegen niet meequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
De wegen zijn ondertussen allemaal prima, en zolang als je geen taferelen à la Amsterdam gisteravond tegenkomt zal het allemaal wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |