En 301 is er overheen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
300 is het randje
Ik vind lapo's niet erg he...quote:
Je hebt jezelf gedaan!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Vroeger volgde ik het wel, tegenwoordig alleen als ik het toevallig tegenkom. Het is niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er bij de vrachtwagens in Dakar de beste Nederlanders niet meedoen.
Ik ben denk ik de enige die Dakar kijkt of kijken er hier nog meer?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gedaan!!!!
Dát klinkt fout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is het een heel ander verhaal. Mij lijkt het gezellig maar mijn dochter ziet er echt naar uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar misschien stellen ze morgen de weerberichten voor zaterdag bij en blijkt het reuze te gaan meevallen?
daarom die spoiler!quote:
Laten we het nog even tot morgenavond aankijken, dan zijn de weerberichten vast een stuk meer accuraat!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan is het een heel ander verhaal. Mij lijkt het gezellig maar mijn dochter ziet er echt naar uit.
Ik hoop voor iedereen dat het meevalt.
Oh dat lijkt me echt een heel leuk gezichtquote:
Ik heb laatst 4 (!) topics bij moeten lezen toen ik terug kwam!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:31 schreef nokwanda het volgende:
Heb ik nou in een middagje nou echt een heel topic overgeslagen?
Het laatste topic dat ik nog echt heb bijgelezen was 500 of zo geloof ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb laatst 4 (!) topics bij moeten lezen toen ik terug kwam!!!![]()
Doeiquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even kinders in bad doen
en dan naar huis.
tot vanavond!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
*sleet op gitaarkoffer de sc binnen*
je hebt niet bar veel gemist denk ik...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het laatste topic dat ik nog echt heb bijgelezen was 500 of zo geloof ik
Ik lees al eeuwen niet meer bij, vaak moet ik op het moment dat ik dan bijgelezen heb de deur alweer uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb laatst 4 (!) topics bij moeten lezen toen ik terug kwam!!!![]()
Oh leuk van Morretjequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hebt niet bar veel gemist denk ik...
Morretje krijgt een dochter
Strega en Pagan een Franse bulldog...
eeeeeeeeeeh
geen idee verder
ik had inderdaad wel een keer dat ik klaar was met bijlezen en toen ging iedereen naar bed...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lees al eeuwen niet meer bij, vaak moet ik op het moment dat ik dan bijgelezen heb de deur alweer uit.
eeeeeeh volgens mij nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh leuk van Morretjeis er al een echo gezien?
En een nieuw hondje voor Strega en Pagan, ook leuk
ik ben zo goed als dat jimi hendrix nu isquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe was je les? Ben je al zo goed als Jimmi Hendrix?
doen we heus welquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Kunnen jullie het niet uitstellen als het weer niet goed is?
wat kost zo'n les eigenlijk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben zo goed als dat jimi hendrix nu is![]()
![]()
dus ehh, nee niet echt, heb heel lang klassiek gespeeld, de electrische is erg wennen
maar speel nu 13 jaar, en sinds kort pas echt electrisch, dus het is nieuw
ben overigens niet helemaal waardeloos hoor
maar het niveau dat ik op de klassieke gitaar had, heb ik nog lang niet, vooral de veel dunnere hals en de plectrum zijn wennen, ben nog niet zo nauwkeurig als dat ik had gewild
das netjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht 40 euro per maand ofzo, 1x in de week 20 minuten prive les
Als het te doen is wil ik reuze graag bij jou in de auto zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doen we heus wel
maar als het weer meevalt gaan er toch wel een paar denk ik
Maar de basis is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben zo goed als dat jimi hendrix nu is![]()
![]()
dus ehh, nee niet echt, heb heel lang klassiek gespeeld, de electrische is erg wennen
maar speel nu 13 jaar, en sinds kort pas echt electrisch, dus het is nieuw
ben overigens niet helemaal waardeloos hoor
maar het niveau dat ik op de klassieke gitaar had, heb ik nog lang niet, vooral de veel dunnere hals en de plectrum zijn wennen, ben nog niet zo nauwkeurig als dat ik had gewild
in de tijd van het internet hoef je eigenlijk geen les meer te nemenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
das netjes
k ben nog altijd aan t kijken voor wat dwarsfluitlessen, maar via t uck is t wel erg duur
Je werd gedwongen om te stoppen omdat je ouders en de hele buurt je anders zouden vermoordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef kitao het volgende:
vreemd , en ik maar denken een gitaar is een gitaar , maar goed ik kwam niet verder als een paar mislukte noten op een blokfluit....ben er toen gauw mee gestopt toen ik 6 was
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Kunnen jullie het niet uitstellen als het weer niet goed is?
Dat is echt sneu.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:53 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie dit gelezen
H&M vernietigt massaal onverkochte kledij
tis toch te zot voor woorden
ligt eraan wat, als je een western gewend bent gaat het makkelijker, speel je meestal ook met plectrumquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar de basis is toch hetzelfde?
Het is dus niet zo dat je zo een electrische pakt en dan de sterren van de hemel speelt als je dat acoestisch kunt?
Dat dacht ik wel.
nee, ik vond zo'n fluitje meer iets voor sissies ; hadden ze me een drumstel gegeven dan was het misschien anders gelopen en zat ik nu bij Greys in de band.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:51 schreef nokwanda het volgende:
Je werd gedwongen om te stoppen omdat je ouders en de hele buurt je anders zouden vermoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |