Klopt, volgens Kluun zijn de broers/zussen van zn dode ex ook verbijsterd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
En die broer van z'n dode vrouw was juist weer zo in zijn nopjes met Kluun.
Linkje?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
De vader van zn dode vrouw heeft deze week een vernietigend interview gegeven over Kluun, vandaar.
http://www.telegraaf.nl/p(...)spreekt__.html?p=2,2quote:
Zou het hele artikel in de prive wel willen lezen..............quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)spreekt__.html?p=2,2
Stond in de OP van het eerste topic vermeld.
Nu heb ik het boek echt al 4 keer ofzo gelezen, maar dit staat er bij mij niet in hoor??? Hij gaat helemaal niet met Roos op vakantie??quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
In het boek ging hij op vakantie met Roos terwijl bij zn vrouw een borst werd afgezet.
Het staat nu in de Telegraafquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:16 schreef Arcee het volgende:
Boek is 7 jaar oud en yvonne opent vandaag het topic pas?
quote:Schrijver Kluun heeft voor het eerst gereageerd op de aantijgingen van zijn ex-schoonvader Jaap dat zijn dochter Judith nooit had gewild dat het boek 'Komt een vrouw bij de dokter' geschreven zou worden.
"Jaap van Laer heeft uitgebreid gesproken en zijn mening over mij, mijn boek en de film en over de liefde tussen Judith en mij gegeven. Ik kan me voorstellen dat het lezerspubliek nu denkt 'dan is het nu dus toch waar'. Maar dat is het NIET", schrijft Kluun in weekblad Privé .
Volgens Jaap kon zijn dochter niet accepteren dat haar man een andere vrouw had toen ze kanker kreeg. Kluun spreekt dit tegen: "Er was dus geen sprake van een 'andere vrouw' tot Juut een jaar kanker had. Daarna had ik wel een verhouding, de laatste anderhalf jaar nadat Juut ziek was, met Nathalie, de vrouw met wie ik nu getrouwd ben. Ik ben daar niet trots op, maar ben er altijd open over geweest in de pers (...) Op mijn vraag de laatste dagen, of Judith, als ze had geweten hoe ik was, toch met me getrouwd zou zijn, antwoordde ze: 'Meteen'. (...) En ze moedigde me aan er een boek over te schrijven."
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:04 schreef Manono het volgende:
Dus moet ik concluderen dat ik Kluun ook een zak vind, want behalve dat hij een egoist is waar hij niks aan kan doen (en waar ik op zich geen oordeel over heb) is het vooral een reclameschrijvertje die met gevatte oneliners en een flinterdun verhaallijntje pretendeert een moeilijke ervaring mbt iemand anders te beschrijven, terwijl hij niets anders doet dan zichzelf op een vermakelijke manier profileren.
Wel grappig, die opsomming waarom Kluun een zak zou zijn bevat alle termen die je ook terugvind in contactadvertenties waar vrouwen op zoek zijn naar een grappige man die zichzelf op een leuke manier kan uitenquote:
Ik reageerde op het stukje over de schrijfstijl van Kluun. Waarom je mij nu quote is me een raadsel? (ik ben nl nog nooit op zoek geweest naar een manquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel grappig, die opsomming waarom Kluun een zak zou zijn bevat alle termen die je ook terugvind in contactadvertenties waar vrouwen op zoek zijn naar een grappige man die zichzelf op een leuke manier kan uiten
O gewoon, jij reageerde op dat stukje, dus ik dacht quote jou ipv de oorspronkelijke schrijverquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik reageerde op het stukje over de schrijfstijl van Kluun. Waarom je mij nu quote is me een raadsel? (ik ben nl nog nooit op zoek geweest naar een man).
Als een man zich ''goed wil voelen'', spanning mist of wilt vluchten, dan moet hij dat maar gewoon doen. Ik denk ook dat mensen in wezen niet monogaam zijn, maar als je écht van iemand houdt, écht verliefd bent, dan heb je ook respect voor die persoon en dan hoort er ook een vertrouwensband te zijn. Als je die verbreekt, heb je naar mijn mening de liefde nietig verklaard, en heb je er blijkbaar niet genoeg voor over. Het is heel moeilijk, maar dat is het leven. Maak het dan verdomme gewoon uit. Vreemdgaan doet pijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:42 schreef dalaiblama het volgende:
Vrouwen moeten eens beginnen met accepteren dat de meeste mannen op een bepaald punt in hun leven vreemdgaan. Soms omdat ze spanning missen, soms om zich goed te voelen en soms om te vluchten. Dat heeft dan doorgaans weinig met hun eigen partner te maken.
Waar vrouwen altijd verliefd worden op hun affaire, kan een man zielsveel van zijn vrouw houden en toch vreemd gaan.
Mannen zijn niet monogaam , althans de meeste niet. Ik geloof geen seconde dat hij vreemd ging om zijn vrouw te pesten. Het was zijn manier om met emoties te dealen en daarin kun je je laten meeslepen als de omstandigheden juist zijn.
Het is makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen, maar als vrouwen nu eens beginnen met beseffen dat mannen zo in elkaar zitten en alsnog van je kunnen houden dan is iedereen gelukkig.
Van een perfect leventje naar het verliezen van je grote liefde is een hel van een weg. Weinig mannen kunnen dat relativeren en echt emotionele wezens zijn het ook niet. Ga er maar aan staan.
Het is wellicht niet fraai, maar een hufter? Kanker is een hufter.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel grappig, die opsomming waarom Kluun een zak zou zijn bevat alle termen die je ook terugvind in contactadvertenties waar vrouwen op zoek zijn naar een grappige man die zichzelf op een leuke manier kan uiten
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:42 schreef dalaiblama het volgende:
Vrouwen moeten eens beginnen met accepteren dat de meeste mannen op een bepaald punt in hun leven vreemdgaan. Soms omdat ze spanning missen, soms om zich goed te voelen en soms om te vluchten. Dat heeft dan doorgaans weinig met hun eigen partner te maken.
Waar vrouwen altijd verliefd worden op hun affaire, kan een man zielsveel van zijn vrouw houden en toch vreemd gaan.
Mannen zijn niet monogaam , althans de meeste niet. Ik geloof geen seconde dat hij vreemd ging om zijn vrouw te pesten. Het was zijn manier om met emoties te dealen en daarin kun je je laten meeslepen als de omstandigheden juist zijn.
Het is makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen, maar als vrouwen nu eens beginnen met beseffen dat mannen zo in elkaar zitten en alsnog van je kunnen houden dan is iedereen gelukkig.
Van een perfect leventje naar het verliezen van je grote liefde is een hel van een weg. Weinig mannen kunnen dat relativeren en echt emotionele wezens zijn het ook niet. Ga er maar aan staan.
Het is wellicht niet fraai, maar een hufter? Kanker is een hufter.
O, ik geloof ook heus niet dat dat alle mannen altijd trouw zijn, zo naief ben ik niet. Maar om te zeggen dat alle mannen vreemdgaan, dat vind ik te kort door de bocht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:53 schreef Scorpie het volgende:
Ach, monogamie is een maatschappelijk opgelegde norm, die je vanaf dag 1 ingestampt krijgt van je omgeving. Ik denk dat er vast mannen zijn die het volhouden hun hele leven bij dezelfde partner hun geluk te vinden, maar er zijn er ook nog een hele hoop waarbij dat niet zo is. Dan kan je natuurlijk zwart-wit denken en wijzen naar de vreemdgaander, of je kan ook kijken naar de context waarin het gebeurt.
Je bent een hysterisch kippetje. Dus als je nou ff rustig ademhaalt en de tekst nog eens leest dan komen we er vast samen uit. Je doet nogal wat aannames en leest blijkbaar bewust over de woorden 'bijna' en 'sommige' heen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:47 schreef Haantjedevoorste het volgende:
'waar vrouwen altijd verliefd worden'??? Hoe kom je daar nou bij? Vrouwen kunnen ook spanning missen, zich op die manier goed willen voelen of vluchten. Waarom zou dat iets zijn voor alleen mannen? Ik vind het bovendien nog al onzin om te beweren dat mannen nou eenmaal niet monogaam zijn en dat 'wij vrouwen dat nu toch eindelijk eens moeten beseffen'. Kom op zeg! Dat jij nou niet je lul in je broek kan houden (ga er maar even van uit dat jij dus ook altijd maar vreemd gaat, aangezien je een man bent...) betekent niet dat alle mannen vreemd gaan, hoor!
'Het is makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen'. Dat doe jij toch ook door te beweren dat hij op die manier met zijn emoties kon 'dealen'? Weten wij veel waarom hij vreemd ging, dat weet maar één iemand en dat is Kluun.
[..]
Nou, nou, je hebt me wel na één post door, he! Een hysterisch kippetje... Gevat hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:06 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Je bent een hysterisch kippetje. Dus als je nou ff rustig ademhaalt en de tekst nog eens leest dan komen we er vast samen uit. Je doet nogal wat aannames en leest blijkbaar bewust over de woorden 'bijna' en 'sommige' heen.
Wat Kluun betreft heeft hij het zelf aangegeven dat hij er om die reden in verzeild raakte. Er kan ook geen andere reden zijn, want mannen zijn niet zo moeilijk. Ze doen het uit frustratie of uit geilheid.
Verder hoef je niet zo boos te worden alleen omdat het waar is. Bovendien komen de meeste vrouwen er toch nooit achter dus dan is er ook geen probleem.
In het geval van Kluun wist zn stervende vrouw het echter gewoon en ze smeekte hem tevergeefs er voor hem te zijn in haar laatste maanden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:06 schreef dalaiblama het volgende:
Bovendien komen de meeste vrouwen er toch nooit achter dus dan is er ook geen probleem.
Hij is er weer, hoor. De reporter die destijds ter plaatse was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
In het geval van Kluun wist zn stervende vrouw het echter gewoon en ze smeekte hem tevergeefs er voor hem te zijn in haar laatste maanden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |