30.000.000, toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Fok.nl is de 25e site van NL (in waarde) met een bedrag van zo'n 30.000 dollar.
't Is wat de gek ervoor geeft he.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:23 schreef Mellow_ het volgende:
Fok! is een leuke site hoor, maar echt geen 30 miljoen waard
Waar staat dat dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:23 schreef Mellow_ het volgende:
Fok! is een leuke site hoor, maar echt geen 30 miljoen waard
Ja, dan wordt onze site verpest met enorm veel ads en andere zooi.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu nog een gek vinden die dat bedrag neer wil leggen.
Volgens berekeningen volgens mijn geheime formule zijn berekeningen volgens geheime formules niet bijster veel waardquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
De berekening volgens een geheime formule van Rene van Mullem
En wat is het verschil dan met nu?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:27 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja, dan wordt onze site verpest met enorm veel ads en andere zooi.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:28 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
En wat is het verschil dan met nu?
Zelf zou ik niet zoveel waarde hechten aan dit soort tabelletjes.
Als jij als statistiekenman nou 's wat moois bouwt van http://www.pcplein.nl/#top100websites2009quote:
iets zegt mij dat het te maken heeft met het bezoekersaantal vermenigvuldigd met ietsquote:
Iets = 125quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:29 schreef Koenani het volgende:
iets zegt mij dat het te maken heeft met het bezoekersaantal vermenigvuldigd met ietsGeen zin om het uit te zoeken.
Bijna 125 toch?quote:
Nee, 125.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:29 schreef RemcoDelft het volgende:
1000 dollar per bezoeker?
Gewoon precies 125, die waardes zijn afgerond.quote:
Nooo, echt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:39 schreef tho_Omas het volgende:
Fok! is waard wat de bieder ervoor wil geven.
Mininova is bijna niets meer waard nu.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha. Mininova meer waard dan Google.
Gratis hosting site voor plaatjes, video etc. Soort van megaupload oid.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:38 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb echt nog nooit van Zshare.net gehoord.
Alle dergelijke lijstjes bevatten foutieve info, zeker over FOK!.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:04 schreef iteejer het volgende:
Ben benieuwd hoe ze aan het aantal users komen. Beetje erg laag
Volgens mij is het dat ook niet, gaat volgens mij om de plaats van hosting.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wist trouwens niet dat GameCopyWorld een nederlandse website is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh ik denk dat het om een Nederlandse mirror gaat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wist trouwens niet dat GameCopyWorld een nederlandse website is
Alles staat op een naam in curaçao, dus het zou eigenlijk wel kunnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:19 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Neh ik denk dat het om een Nederlandse mirror gaat.
Verbaast je dit? Mijn niet anders, de doelgroep van fok is veel breder. Het is / was alleen de vraag wanneer deze doelgroep zijn weg weet te vinden naar een computer / fok.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
Boven tweakers.
Zelfs serial.ws staat boven hun .
Wat weet jij daar nou van?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:57 schreef TwyLight het volgende:
mja hun kennen fok niet en hun weten niet dat fok amper winstgevend is.
Meerdere malen naar voren gekomen en het is ook wel duidelijk toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:59 schreef TwyLight het volgende:
Meerdere malen naar voren gekomen en het is ook wel duidelijk toch?
zonder jou waren we het dubbele waard geweestquote:
Niet, de waarde is nu hoger doordat fok het eerste forum is met video-topicsquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zonder jou waren we het dubbele waard geweest
Cool, maar waarom staat de ted-teller dan nog steeds op ¤ 86.629? of kies je er bewust voor om alleen de inkomsten van de abonnementen aan hem te geven?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Valt alleszins mee hoor. Het is de laatste jaren aardig bijgetrokken
Komt het nog heel regelmatig tegen bij klanten hier. Dus het wordt wel degelijk gebruikt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:21 schreef bluemoon23 het volgende:
Het verbaast mij dat startpagina.nl nog zo hoog staat.
Wie gebruikt dat eigenlijk nog ?
Voornamelijk 50-plussers, denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:21 schreef bluemoon23 het volgende:
Het verbaast mij dat startpagina.nl nog zo hoog staat.
Wie gebruikt dat eigenlijk nog ?
Met name ook dankzij ons abbo-houders.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Valt alleszins mee hoor. Het is de laatste jaren aardig bijgetrokken
Het gaat hier alleen over Nederlandse websites.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:41 schreef Opkloter het volgende:
toch weer jammer dat dumpert hoger staat dan fok, dus eigenlijk is geenstijl wel beter
wel raar trouwens dat bangbros.com er niet bij staat![]()
boeie, laat mijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het gaat hier alleen over Nederlandse websites.
Das een website die is gemaakt door de broers Chris en Thomas Bangquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het gaat hier alleen over Nederlandse websites.
die site slaat nergens op. Waar staat 4chan bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef Rookert het volgende:
Wat dacht je van dit
FOK! staat op nummer 12 van grootste forums ter wereld
Kijk eens op nummer twee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
die site slaat nergens op. Waar staat 4chan bijvoorbeeld?
kutquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef Zeroku het volgende:
Kijk eens op nummer twee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |