abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76519110
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:46 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Dat is heel naar voor de man. Veel erger dan zijn vrouw die haar vrouwelijkheid kwijt is door een borst te missen en geen haar meer heeft, en haar vooruitzicht dat ze op korte een zeer pijnlijke dood tegemoet gaat.

Tsja, dan heb je het als man véél erger.
Wij mannen hebben het altijd veel erger hoor
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:49:13 #102
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_76519118
het is toch niet zo moeilijk om te lezen?

Ik keur het helemaal niet goed en ik zou het ook niet doen. Alleen kan ik ergens wel begrijpen waar het vandaan komt. Neemt niet weg dat het niet netjes is
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_76519209
Tja, volgens mij praat Kluun ook nergens zijn eigen gedrag goed?
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 januari 2010 @ 12:51:51 #104
22592 crew  Ole
pi_76519212
z
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:40 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hee gozer, doe nou even alsof je niet in de tweede klas van vmbo k zit en verkwast mijn woorden niet.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:52:16 #105
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76519225
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef Scorpie het volgende:
Boek niet gelezen zeker?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:52:21 #106
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76519230
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:35 schreef Tamashii het volgende:
Niet eens met Yvonne. Je argumentatie lijkt op die van mijn conservatieve opa! Kluun heeft in zijn boek meerdere keren aangegeven dat hij geen monogaam persoon is. Hij heeft een huwelijk met een leuke vrouw en hij kon heel vaak zijn handen en pik thuishouden. Maar op een gegeven moment werd zij ziek, echt ziek, ziek zoals niemand ooit ziek wilt zijn. En hij wilde voor haar zorgen, maar wanneer je zo ziek bent dan word je niet blijer. zij dus ook niet. Het is van kwaad tot erger gegaan. Leuke dagjes waren er niet meer, mooie momenten ook niet meer. Zij was ziek, hij verzorgde haar, maar ondertussen was zijn leven ook geruineerd. Ze hadden een dochtertje waar hij ook voor moest zorgen. Ik zeg niet dat het goed is dat hij is vreemd gegaan, maar ik begrijp zijn redenen. Ik denk dat iedereen op een bepaald moment er hetzelfde over zou denken als hij. Kluun heeft zijn vrouw altijd met respect behandeld, nooit mishandeld, en haar verzorgt. Maar hij kon zelf ook niet meer aan dan dat.

Kortom, hij ging er zelf kapot van. Echt kapot. En dat is als man naar hoor. Dus ik kan me voorstellen dat je je pleziertjes dan ergens anders gaat zoeken. Hij is er nooit 'trots' op geweest zoals jullie allemaal leuk beweren. Hij wilde van zijn/hun levensverhaal een boek maken, een boek wat ontzettend modern is, want zeg nou zelf, als Kluun dit 10 jaar geleden had geschreven waren de rapen gaar geweest. Dan was Nederland te klein. Zijn boek geeft stof tot spreken, en dat is wat hij wilde bereiken. Blijkbaar vinden/vonden veel Nederlanders en overigens ook mensen uit andere landen het mooi, want hij heeft er inderdaad veel mee verdiend. En oh, by the way. Ik vind dat hij goed schrijft, een soort modernere versie van Ronald Giphart.

Natuurlijk is het niet goed en fijn dat hij zo vaak buiten de deur gepist heeft. Maar om nou te zeggen dat het een hufter is... Ik wed dat 99% van de mannelijke Fokkers hetzelfde zouden doen als hun vrouw terminaal ziek is, nog maar een borst heeft, een pruik draagt en fuck-ing chagrijnig is.

Sorry, maar jouw definitie van iemand met respect behandelen staat lichtjaren tegenover die van mij!

En over de "meeste Fokkers" gesproken: ik denk dat de meesten het met mij eens zijn!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:52:39 #107
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_76519239
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:40 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hee gozer, doe nou even alsof je niet in de tweede klas van vmbo k zit en verkwast mijn woorden niet.
Hee kleuter, dat is toch precies wat je impliceert als je in je laatste zin claimt dat 99% van de mannelijke fokkers hetzelfde doen. Dan moet je maar beter schrijven, als je iets anders bedoelt dan wij lezen.

Enneh, nee, ik ben er van overtuigd dat de meerderheid van mannen en vrouwen weleens vreemdgaat, een slippertje maakt, in hun leven. Sommigen zelfs structureel. Maar de ziekte van de moeder van je kinderen is voor de meeste mensen reden om even de eigen behoeften (een paar jaar) opzij te zetten. Ik ben beslist niet met je eens dat 99% van de mannelijke fokkers hetzelfde zou doen. En het heeft zelfs niks met geslacht te maken.

De meeste mannen en vrouwen maken juist in extreme omstandigheden eerder de moreel juiste keuze. Stand by your man/woman. Ik ga dat boek niet lezen en de film niet bekijken. Je kunt elk gedrag verklaren of plaatsen als je het slim in een bepaalde volgorde in een bepaalde context praat. Maar die gast verdient grof geld met zijn schuldbekentenis. Op deze manier is het precies het omgekeerde van een biecht. Het is drievoudig egoistisch. Egoistisch om je zieke vrouw te bedriegen. Egoistisch om je verhaal op te schrijven om je eigen hart te luchten. En ontzagwekkend egoistisch om daar nog grof geld mee te verdienen ook.

Als lezer ben je sponsor van deze vent.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 januari 2010 @ 12:52:42 #108
22592 crew  Ole
pi_76519241
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef static het volgende:

[..]

Ja, want die struikelen en vallen met hun piemeltje in een doosje.
Dat zeg je heel goed static
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:53:50 #109
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76519281
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:49 schreef Catch22- het volgende:
het is toch niet zo moeilijk om te lezen?

Ik keur het helemaal niet goed en ik zou het ook niet doen. Alleen kan ik ergens wel begrijpen waar het vandaan komt. Neemt niet weg dat het niet netjes is
Dan hoop ik niet dat je ooit in de situatie komt dat jouw (toekomstige) partner er dezelfde gedachtengang op na houdt en jij ernstig ziek wordt.

Of andersom.

Want wat jij nu aangeeft is dat jij het wel als een legitiem excuus zou zien.

... and I feel fine.
pi_76519287
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:52 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Boek niet gelezen zeker?
Jawel. Geef me maar een passage waaruit blijkt dat hij het doet zonder schuldgevoel?
pi_76519328
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jawel. Geef me maar een passage waaruit blijkt dat hij het doet zonder schuldgevoel?
Dan was het geen echt schuldgevoel, maar om het achteraf goed te praten.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:56:13 #112
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76519357
quote:

[..]

Uhm het hele boek????

Het feit dat hij het boek uit heeft gebracht en er geld en bekendheid van geniet, is toch al reden genoeg dat hij geen greintje schuldgevoel heeft?!
... and I feel fine.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:56:40 #113
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_76519370
Als het mijn vent was geweest had ie tijdens mijn ziekte al kunnen optiefen,
ik heb een bloedhekel aan vreemdgaande mannen, en al helemaal als het een uitvlucht is als het ze ergens te moeilijk wordt. En dan zijn vrouwen het zwakke geslacht? Laat me niet lachen!
Geef mij:.of een man die me tijdens het hele process bijstaat, ook al ben ik niet te geniten en doodziek, of geen man..simple as that.
Kluun
doei
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:56:46 #114
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_76519377
quote:

[..]

Het schrijven, publiceren en geld verdienen aan het boek maakt elke vermeld schuldgevoel bij voorbaat huichelachtig.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:57:51 #115
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76519410
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef Scorpie het volgende:
Nou en? Geld verdienen over de rug van zijn dode vrouw en zijn schofterige gedrag is schandalig. Het zou wat zijn als hij het dan ook nog goed zou praten.
Laffe huichelaar
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:58:32 #116
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_76519429
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:35 schreef Tamashii het volgende: Hij heeft een huwelijk met een leuke vrouw en hij kon heel vaak zijn handen en pik thuishouden.
Wat een prestatie. Geef de man een medaile.

quote:
Maar op een gegeven moment werd zij ziek, echt ziek, ziek zoals niemand ooit ziek wilt zijn. En hij wilde voor haar zorgen, maar wanneer je zo ziek bent dan word je niet blijer. zij dus ook niet.
In een relatie hoor je ook voor elkaar te zijn als je even nijt 'blij' bent.

quote:
Het is van kwaad tot erger gegaan. Leuke dagjes waren er niet meer, mooie momenten ook niet meer. Zij was ziek, hij verzorgde haar, maar ondertussen was zijn leven ook geruineerd.
Nee.Hij was gezond, en moest even zijn eigen behoeftes opzij zetten om er te zijn voor degeen wiens leven wel geruineerd was...degeen die aan het sterven was.

quote:
Ze hadden een dochtertje waar hij ook voor moest zorgen. Ik zeg niet dat het goed is dat hij is vreemd gegaan, maar ik begrijp zijn redenen. Ik denk dat iedereen op een bepaald moment er hetzelfde over zou denken als hij.
Dus jij denkt dat elke man thuis kan komen, zijn dochtertje in de ogen kan kijken en zeggen, lieverd, ik heb even buiten de deur geneukt want mama kanl niet meer pijpen sinds de chemo, ze moet telkens spugen voor ik klaar kom.

quote:
Kluun heeft zijn vrouw altijd met respect behandeld, nooit mishandeld, en haar verzorgt. Maar hij kon zelf ook niet meer aan dan dat.
Dus wat jou betreft mag jouw vriend ook buiten de deur neuken zolan hij jou maar respecteerd? Goeie deal

quote:
Kortom, hij ging er zelf kapot van. Echt kapot. En dat is als man naar hoor. Dus ik kan me voorstellen dat je je pleziertjes dan ergens anders gaat zoeken. Hij is er nooit 'trots' op geweest zoals jullie allemaal leuk beweren.

Gelul, dan schrijf je er geen boek over. Hij voelde zich schuldig en wilde even de wereld vertellen dat het raar is dat je vreemdgaat als je vrouw ligt te creperen. Tuurlijik.

quote:
Natuurlijk is het niet goed en fijn dat hij zo vaak buiten de deur gepist heeft. Maar om nou te zeggen dat het een hufter is... Ik wed dat 99% van de mannelijke Fokkers hetzelfde zouden doen als hun vrouw terminaal ziek is, nog maar een borst heeft, een pruik draagt en fuck-ing chagrijnig is.
Spreek voor jezelf.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_76519442
Opzich wel handig dat jij door je werk alles over 1 kam kunt scheren en vooral niet hoeft te kijken naar individuen en hun handelen.
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:00:42 #118
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76519495
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef Buitendam het volgende:
Opzich wel handig dat jij door je werk alles over 1 kam kunt scheren en vooral niet hoeft te kijken naar individuen en hun handelen.
Ha! Weer iemand die een goede kandidaat is om rechter te worden in het Nederlandse juridische stelsel.
... and I feel fine.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:02:09 #119
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76519552
quote:
In welk geval is het dan wél moreel acceptabel vreemd te gaan op de vrouw die kanker heeft en dood aan het gaan is?
Laffe huichelaar
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:03:16 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_76519585
Ik heb hem altijd al een walgelijk klootzakje gevonden die idd misbruik maakt van de ziekte van zijn vrouw en er dan nog eens boek over gaat schrijven waarin hij zelf een grote rol in speelt als stoere rondneukende en coke snuivende held. Bovendien heeft hij aan boek goed verdient. Hij heeft dan wel een x bedrag aan de kanker stichting geschonken maar evengoed is hij binnen. Zeker nu zijn boek ook nog eens verfilmd is. Naar kereltje is het.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:03:45 #121
3185 Adelante
To let it go now
pi_76519598
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

In welk geval is het dan wél moreel acceptabel vreemd te gaan op de vrouw die kanker heeft en dood aan het gaan is?
Zou een prostituee bezoeken wel acceptabel zijn om je behoefte kwijt te kunnen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:05:11 #122
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76519644
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:03 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zou een prostituee bezoeken wel acceptabel zijn om je behoefte kwijt te kunnen?
Als het in overleg is gegaan met je partner wel ja.

Als ik ernstig ziek zou zijn, dan zou ik natuurlijk verwachten dat mijn partner er voor me zou zijn, maar aan de andere kant wil ik ook niet dat hij zijn leven voor mij compleet op zou geven.

Dus er zou dan wel het één en ander bespreekbaar moeten zijn en ook mijn partner zou dan gewoon ook leuke dingen moeten blijven kunnen doen om er zelf zo min mogelijk aan onderdoor te gaan. Maar nogmaals: WEL IN OVERLEG!
... and I feel fine.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:06:05 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76519681
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:05 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Als het in overleg is gegaan met je partner wel ja.
En een chagrijnig stuk vreten met één tiet had vast gezegd dat dat wel goed is
Laffe huichelaar
pi_76519696
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb geen vrouw die sterft aan kanker. Daarbij heb ik ook niet de wijsheid in pacht. Lijkt me per individu verschillen.
Dit, dus.
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 13:06:55 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76519714
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:48 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ervaring met vreemdgaande mannen misschien?
Kun je niet lezen
Ik geef toch prima aan waarom ik het een hufter vind en waarom ik dit nooit zal kúnnen begrijpen.
Voor jou in Jip en Janneke dan maar,
Creperende partners die dood liggen te rotten ( gezellige ziekte joh dat kanker!) laat je niet nog erger creperen door je pikkie in andere wijven te gaan prakken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:07:56 #126
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76519750
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb geen vrouw die sterft aan kanker. Daarbij heb ik ook niet de wijsheid in pacht. Lijkt me per individu verschillen.
Stel het je even voor. Jij hebt kanker, jij bent langzaam weg aan het teren, je weet niet of je het haalt. Je hebt stiekem nog wat hoop, maar de artsen hebben je praktisch opgegeven. Wanneer zou het voor jou acceptabel zijn dat je partner je verraadt?
Laffe huichelaar
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 13:08:23 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76519766
quote:
En jullie moeten eens afleren als ík m'n mening ergens over geeft míj meteen aan te vallen, dat word ik nou eens beu.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 7 januari 2010 @ 13:08:36 #128
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76519776
Eens met Yvonne!

Ken ook een man waarvan de vrouw overleden is ten gevolge van kanker.
Hij was netjes en wist wat liefde in hield!
Daar heb ik respect voor, niet voor losers zoals Kluun
Snollebolt
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:09:26 #129
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76519806
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kun je niet lezen
Ik geef toch prima aan waarom ik het een hufter vind en waarom ik dit nooit zal kúnnen begrijpen.
Creperende partners die dood liggen te rotten ( gezellige ziekte joh dat kanker!) laat je niet nog erger creperen door je pikkie in andere wijven te gaan prakken.
Ja en dan ook nog onder het mom van; "Ja, maar IK ben zo zielig!"
pi_76519809
quote:

[..]

Kun je niet lezen
Ja, want jij weet dat. Jij weet precies hoe hij tegen zijn vrouw was, wat de afspraken waren, hoe hij daarmee omging etc. Naast het verhaal en de film, wat weet je nou eigenlijk privé en persoonlijk van die man om zo'n oordeel te kunnen vellen?
Dit, dus.
pi_76519839
quote:

[..]

Kun je niet lezen
Als iemand al grootse moeite heeft - voordat er kanker is geconstateerd - om trouw te blijven, kan ik me goed voorstellen dat die zelfde lastige aantrekkingskracht jegens andere vrouwen niet zomaar ophoudt te bestaan als je vrouw ziek wordt. Het zou mooi zijn als men 'Kluun' niet meteen afschiet of de vrouwen hier hun persoonlijke angsten niet zouden projecteren op een man die wellicht als individu vrij complex in elkaar zit en grootse moeite heeft om te gaan met zijn fysieke driften. Dat is niet voor iedereen zo zwart/wit.

Nogmaals, dit van een niet vreemdgaande man.
pi_76519848
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Stel het je even voor. Jij hebt kanker, jij bent langzaam weg aan het teren, je weet niet of je het haalt. Je hebt stiekem nog wat hoop, maar de artsen hebben je praktisch opgegeven. Wanneer zou het voor jou acceptabel zijn dat je partner je verraadt?
Dus ik moet me nu gaan voorstellen hoe het voelt om terminaal te zijn en wat ik van mijn partner verwacht? Speculeren is een deugd, maar dit gaat mij 2 stations te ver.
Dit, dus.
pi_76519880
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als het allemaal nogal ahum... lang duurt, kan ik me best voorstellen dat een man op een gegeven moment wel z'n behoeftes heeft (velen ook niet, maar het kan).
Maar vind dat de man dit dan beter niet aan z'n stervende vrouw kan vertellen.

En echt vreemdgaan vind ik uit den boze. Dus andere vrouwen leren kennen, lol mee hebben en rondneuken terwijl je vrouw haar laatste dagen telt.

Dus een keer naar de hoeren gaan kan ik me iets bij voorstellen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:12:30 #134
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_76519907
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:00 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ha! Weer iemand die een goede kandidaat is om rechter te worden in het Nederlandse juridische stelsel.
Omdat iemand niet klakkeloos een ander veroordeelt?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 13:12:47 #135
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76519923
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, want jij weet dat. Jij weet precies hoe hij tegen zijn vrouw was, wat de afspraken waren, hoe hij daarmee omging etc. Naast het verhaal en de film, wat weet je nou eigenlijk privé en persoonlijk van die man om zo'n oordeel te kunnen vellen?
Euhm, "Hoi Kluun"

donderdag 7 januari 2010 @ 13:12:56 #136
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76519928
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dus ik moet me nu gaan voorstellen hoe het voelt om terminaal te zijn en wat ik van mijn partner verwacht? Speculeren is een deugd, maar dit gaat mij 2 stations te ver.
Dus je loopt te gillen dat we niet moeten zeiken, omdat we de situatie niet weten, maar je komt zelf ook niet op een situatie waarin het wèl acceptabel is. Dat kan je ook gewoon toegeven hoor, we zullen niet lachen.
Laffe huichelaar
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:13:40 #137
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76519947
quote:

[..]

Als we eens van zijn boek uitgaan, dan staat er nergens een passage dat ze het besproken hebben en dat vrouwlief het maar oké vindt dat hij vreemdgaat.

Sterker nog, wat ik me ervan herinner (is 3 jaar terug dat ik het boek gelezen heb) is dat zijn vrouw compleet over de rooie gaat als zij erachter komt dat hij in elk stukje vrije tijd die ander heeft lopen neuken.

Dat is namelijk ook het idee van het concept "vreemdgaan". Dat de vrouw het niet weet en er dus geen toestemming voor gegeven heeft.

Srsly.... jij zoekt overal een excuus voor hè?
... and I feel fine.
pi_76519967
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef Disorder het volgende:

[..]

Als iemand al grootse moeite heeft - voordat er kanker is geconstateerd - om trouw te blijven, kan ik me goed voorstellen dat die zelfde lastige aantrekkingskracht jegens andere vrouwen niet zomaar ophoudt te bestaan als je vrouw ziek wordt. Het zou mooi zijn als men 'Kluun' niet meteen afschiet of de vrouwen hier hun persoonlijke angsten niet zouden projecteren op een man die wellicht als individu vrij complex in elkaar zit en grootse moeite heeft om te gaan met zijn fysieke driften. Dat is niet voor iedereen zo zwart/wit.

Nogmaals, dit van een niet vreemdgaande man.
Het totaalplaatje is natuurlijk wel dat Kluun zich volop in het Amsterdamse nachtleven storte, drugs gebruikte tijdens het uitgaan, zich lamzoop en carnaval ging vieren in Breda of Tilburg enz terwijl z'n vrouw thuis op bed lag.
Als je weet dat je vlees zwak is kun je dat beter even laat tot ze overleden is, is wel zo netjes.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:14:28 #139
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76519984
quote:

[..]

Jezus, zet 1 tv zender aan, sla een tijdschrift/krant open en je ziet de kop van Kluun wel met een interview. Net of journalisten nog nooit deze vragen aan hem hebben gesteld. Hij vertelt er toch open over? Als hij niet had gewild dat heel Nederland in zijn keuken kon kijken, had hij dat boek niet moeten schrijven.

En buiten dat; gebruik je gezonde verstand! Je kunt niemand wijsmaken dat die arme, zieke vrouw er tijdens haar laatste dagen gelukkiger van is geworden, toen haar man continue z'n lul in een ander stak en steeds weer van huis was terwijl ze hem nodig had.
pi_76520004
Alsof de mannen die wel vreemdgaan als vrouw ligt te creperen dat vertellen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:17:00 #141
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76520073
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:12 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Omdat iemand niet klakkeloos een ander veroordeelt?
[offtopic]
Omdat diegene zoals jij overal wel een excuus voor heeft of zich er "iets wel bij kan voorstellen". Net zoals de rechters in NL: overal wel verzachtende omstandigheden voor weten te vinden zodat verdachten een naar verhouding veel te lage straf krijgen voor hun daden.

"Want hij had geen vader"
"Want zijn moeder was nooit thuis"
"Want hij werd gediscrimineerd"

[/offtopic]
... and I feel fine.
pi_76520102
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus je loopt te gillen dat we niet moeten zeiken, omdat we de situatie niet weten, maar je komt zelf ook niet op een situatie waarin het wèl acceptabel is. Dat kan je ook gewoon toegeven hoor, we zullen niet lachen.
Hoe wil je je in godsnaam voorstellen wat je morele plichten zijn, als jouw vrouw ligt te creperen? Makkelijk zeveren achter je computer: Dit is acceptabel, dit niet, dit misschien en dit alleen als ze bijna begint te gorgelen naar adem. Ik gil dus niet dat je niet moet zeiken, ik gil dat misschien meehelpt als je eerst een vrouw hebt die dit meemaakt en dán pas gaat reageren wat acceptabel is en wat niet.
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:18:44 #143
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76520116
quote:

[..]

Het feit alleen al dat je daar afspraken over maakt (indien dit zo is) geeft al aan dat je een verrotte geest hebt, zowel als man als vrouw
pi_76520118
hoe je het ook wendt of keert, wat voor man Kluun ook is, het huwelijk / een relatie heb je in voor en tegenspoed en je hebt elkaar beloofd om voor elkaar te zorgen. heb dan iig genoeg respect voor je partner om dat ook te doen en zet je eigen driften even aan de kant. (of ga naar een hoer als je echt even ergens op moet).. als je partner dood is kan je zelf weer doen wat je wilt..

t zou wat zijn zeg als dit normaal gedrag was. dan was mijn moeder lekker aan de boemel gegaan toen mijn vader lag dood te gaan en gaat nu mijn zwager aan de boemel terwijl mijn schoonzus kanker heeft. Tis hartstikke zwaar voor een partner van.. dat zal ik niet ontkennen maar als partner van ben jij gewoon degene die er moet zijn. zo is het nu eenmaal en ja dat is zwaar en ja natuurlijk kun je nog je eigen dingen doen want natuurlijk heb je ook eigen tijd nodig maar zo respectloos ermee omgaan is echt te walgelijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76520124
Als je echt van iemand houd ga je niet vreemd. En als je dan ook nog de terminale ziekte van je partner gebruikt om je vreemdgaan goed te praten, dan ben je gewoon een laffe hond/teef.

opgelost slotje.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:19:05 #146
189978 controlaltdelete
pi_76520127
mijn buuf is jl overleden aan longkanker en haar vriend was 24/7 bij haar aanwezig en hij heeft haar verzorgt tot aan haar dood. Heb meer respect voor deze gozer dan die Kluun die nu een onbezorgd luxe leventje heeft dit vanwege de ziekte van zijn vrouw. Waarom noemt ie zich eigenlijk Kluun?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_76520129
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het totaalplaatje is natuurlijk wel dat Kluun zich volop in het Amsterdamse nachtleven storte, drugs gebruikte tijdens het uitgaan, zich lamzoop en carnaval ging vieren in Breda of Tilburg enz terwijl z'n vrouw thuis op bed lag.
Als je weet dat je vlees zwak is kun je dat beter even laat tot ze overleden is, is wel zo netjes.
Dat laatste is het sleutelwoord. Kluun is niet netjes, kluun is een mislukkeling. Ik wilde varken gebruiken, maar dat zou lullig zijn voor die beesten, om een dergelijk vergelijk naar hun toe te trekken.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 13:19:10 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76520135
quote:

[..]

Even bold dan maar want het dringt niet door.

En niet te vergeten:
http://www.boekreviews.nl(...)ond-van-der-klundert
quote:
Na haar overlijden stortte Kluun zich in het nachtleven. Na enkele maanden feesten besloot hij echter zijn aandelen in het marketingbureau te verkopen en met zijn dochtertje Eva naar Australië te reizen
"Na enkele maanden feesten": niet "na zich enkele maanden klem gezopen te hebben van verdriet"

donderdag 7 januari 2010 @ 13:19:53 #149
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_76520154
quote:

[..]

Ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat hier een soort plaatsvervangende haat te zien is. Je lijkt iig te impliceren dat hij zelfs helemaal geen plezier meer mocht hebben. Dat vreemdgaan uit den boze is lijkt me duidelijk, maar de felheid van de reacties verbaasd me.

Ik zie de ziekte van zijn vrouw eerder als een verzachtende omstandigheid dan een verzwarende en volgens mij zijn eigen vrouw ook. Natuurlijk was het niet tof, maar waarom die enorme agressie, met name van Yvonne?

Als ik in dezelfde situatie zou zitten - dat ik ziek zou zijn dus - (voor zover ik me dat kan voorstellen) zou ik het niet tof vinden als m'n vriendin vreemd ging, maar ik zou het uiteindelijk wel accepteren denk ik. Nouja, dat weet ik natuurlijk niet, maar ik vind de situatie iig dermate gecompliceerd om er dan zo fel over te doen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 13:20:09 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76520160
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
mijn buuf is jl overleden aan longkanker en haar vriend was 24/7 bij haar aanwezig en hij heeft haar verzorgt tot aan haar dood. Heb meer respect voor deze gozer dan die Kluun die nu een onbezorgd luxe leventje heeft dit vanwege de ziekte van zijn vrouw. Waarom noemt ie zich eigenlijk Kluun?
quote:
Raymond van der Klundert is in 1964 geboren en wordt door intimi ook wel Kluun genoemd.

donderdag 7 januari 2010 @ 13:21:20 #151
189978 controlaltdelete
pi_76520215
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

thanks het schoot me nadien te binnen dat het met zijn achternaam te maken had.
pi_76520222
Yvonne zegt dat Kluun dit 'alleen' doet en alle mannen die horen bij de vrouw waar zij in haar werk mee te maken krijgt doen het niet. Alsof die mannen haar dat gaan vertellen.

Ik snap hem ook wel en al helemaal omdat hij het al deed VOORDAT ze ziek is geworden. Toen wist ze het al en toen heeft ze het ook geaccepteerd. Overigens heeft zij het toch ook met zijn beste vriend gedaan?!
Nog een 2e ding; ik denk dat het ook wel een geruststellende gedachte is dat je als moeder weet wie de nieuwe vriendin van je man is en wie er dus wellicht de 'nieuwe moeder' van je dochter gaat worden.
pi_76520239
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:19 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat hier een soort plaatsvervangende haat te zien is. Je lijkt iig te impliceren dat hij zelfs helemaal geen plezier meer mocht hebben. Dat vreemdgaan uit den boze is lijkt me duidelijk, maar de felheid van de reacties verbaasd me.

Ik zie de ziekte van zijn vrouw eerder als een verzachtende omstandigheid dan een verzwarende en volgens mij zijn eigen vrouw ook. Natuurlijk was het niet tof, maar waarom die enorme agressie, met name van Yvonne?

Als ik in dezelfde situatie zou zitten (voor zover ik me dat kan voorstellen) zou ik het niet tof vinden als m'n vriendin vreemd ging, maar ik zou het uiteindelijk wel accepteren denk ik. Nouja, dat weet ik natuurlijk niet, maar ik vind de situatie iig dermate gecompliceerd om er dan zo fel over te doen.
Het was een vent geweest als hij die energie, blijkbaar een overvloed aan positieve energie, in zijn vrouw en gezin had gestoken. Ik weet zeker dat hij het voor z'n gezin een stuk makkelijker had kunnen maken. Maar nee, het was voor hem ikke ikke ikke ikke.... en helemaal niets anders.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 13:24:29 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76520314
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef -moppie- het volgende:
Yvonne zegt dat Kluun dit 'alleen' doet en alle mannen die horen bij de vrouw waar zij in haar werk mee te maken krijgt doen het niet. Alsof die mannen haar dat gaan vertellen.
Ik werk bij de mensen thuis Ik kan je verzekeren dat ik vrij precies weet hoe en wat

pi_76520334
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Even bold dan maar want het dringt niet door.

En niet te vergeten:
http://www.boekreviews.nl(...)ond-van-der-klundert
[..]

"Na enkele maanden feesten": niet "na zich enkele maanden klem gezopen te hebben van verdriet"
Iedereen die niet goed met verdriet en/of lijden om kan gaan gaat daar met dezelfde manier (klemzuipen) mee om?
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 13:26:09 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76520373
Zo, ik heb me wel weer genoeg druk gemaakt vandaag.
Conclusie: als je je partner tijdens ernstige ziekte even verder de grond inboort ben je een huftre
En Kluun kan niet schrijven.

donderdag 7 januari 2010 @ 13:27:02 #157
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76520400
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef yvonne het volgende:
Conclusie: als je je partner tijdens ernstige ziekte even verder de grond inboort ben je een huftre
Eens, eens en eens.
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 7 januari 2010 @ 13:28:03 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_76520441
quote:
Op maandag 7 januari 2010 13:26 schreef yvonne het volgende:
en hij heeft een stomme naam

subklacht pisbuiskanker
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:28:24 #159
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76520448
Raymond van der K. is gewoon een hufter (punt)

Vreemdgaan valt onder geen ENKELE omstandigheid goed te praten.
De dood van je partner uitmelken ook niet ( Geldt ook voor Rachel Hazes en de fam. Jackson)
pi_76520455
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik werk bij de mensen thuis Ik kan je verzekeren dat ik vrij precies weet hoe en wat
De man is nooit even van huis zeker.
pi_76520488
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:25 schreef Disorder het volgende:

[..]

Iedereen die niet goed met verdriet en/of lijden om kan gaan gaat daar met dezelfde manier (klemzuipen) mee om?
Er is maar 1 goed handelen en als je daar niet aan voldoet moet je aan de schandpaal. Om dit op te lossen moet je gewoon even doen alsof jouw vrouw nu crepeert aan kanker, want dan kom je wel tot inkeer, hoor ik in dit topic.
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:30:50 #162
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76520536
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef -moppie- het volgende:
Nog een 2e ding; ik denk dat het ook wel een geruststellende gedachte is dat je als moeder weet wie de nieuwe vriendin van je man is en wie er dus wellicht de 'nieuwe moeder' van je dochter gaat worden.

Denk dat "geruststellend" niet helemaal het juiste woord is in deze zin...

Hoe zou jij het vinden als je het zelf overkomt? meteen Multivlaai bellen om de boel te vieren?

"Nou schat, ik ben even naar de NieuweMama beurs geweest en kijk eens wat ik op de kop heb getikt
pi_76520568
Eens.

Belachelijk boek trouwens, .
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:32:08 #164
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_76520573
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:22 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Het was een vent geweest als hij die energie, blijkbaar een overvloed aan positieve energie, in zijn vrouw en gezin had gestoken. Ik weet zeker dat hij het voor z'n gezin een stuk makkelijker had kunnen maken. Maar nee, het was voor hem ikke ikke ikke ikke.... en helemaal niets anders.
Dat het niet oke was is niet de discussie. Maar zo verschrikkelijk als er hier over wordt gedaan vind ik het nou ook weer niet, zeker gezien het feit dat hij schijnbaar al eerder was vreemd gegaan. Ze wist met wie ze getrouwd was, ik denk dat de vrouwen hier zich simpelweg verkeerd in haar verplaatsen. Vervang de 'empty shell' Kluun door je geliefde en denk je in dat je zijn vreemdgaan ooit hebt geaccepteerd. Dan is het nog steeds niet leuk, maar zeker niet de halve moord wat er hier van gemaakt wordt.
En uiteindelijk golden hier alleen hier hun gevoelens. Stel dat ze het oké vond, dan was er toch geen probleem geweest? Ik heb sterk de indruk dat de reacties dan nog steeds hetzelfde zouden zijn geweest en dat is op z'n zachtst gezegd raar. Ironisch genoeg wordt namelijk het gevoel wat zijn vrouw eventueel had compleet genegeerd.
pi_76520652
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:30 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als je het zelf overkomt? meteen Multivlaai bellen om de boel te vieren?
Wat denk je zel? Het is een maanden- misschien wel jarenlang proces. Zij is net moeder, ze weet dat ze dood gaat. De vriendin van een van onze beste vrienden is gestoven aan kanker afgelopen jaar, haar enige zorg was haar zoon. Wat gaat er met hem gebeuren etc. Dus als je weet dat je kind ergens weer een 'normaal' gezin krijgt lijkt mij dat wel geruststellend ja.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:34:29 #166
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76520657
Als z'n vrouw het oké vond is ze met terugwerkende kracht ook een trut.

( Oh, nee dat mag je niet zeggen van iemand die kanker heeft gehad)
pi_76520691
quote:

[..]

"Nou schat, ik ben even naar de NieuweMama beurs geweest en kijk eens wat ik op de kop heb getikt
Doe toch niet zo kortzichtig. Die nieuwe vriendin was er al heel lang. Judith wist dat en heeft zich daar bij neergelegd.
pi_76520708
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:34 schreef DeTolk het volgende:

jawel hoor .
iemand die een klootzak is is nog steeds een klootzak als hij kanker heeft. Tis niet dat iemand dan ineens leuk wordt/ je er niets meer over mag zeggen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:35:58 #169
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76520713
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:34 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Wat denk je zel? Het is een maanden- misschien wel jarenlang proces. Zij is net moeder, ze weet dat ze dood gaat. De vriendin van een van onze beste vrienden is gestoven aan kanker afgelopen jaar, haar enige zorg was haar zoon. Wat gaat er met hem gebeuren etc. Dus als je weet dat je kind ergens weer een 'normaal' gezin krijgt lijkt mij dat wel geruststellend ja.
Dan moet je maar aan een pleeggezin denken als je een vent hebt die alleen maar de bloemetjes buitenzet
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:36:10 #170
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_76520719
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:28 schreef DeTolk het volgende:
Raymond van der K. is gewoon een hufter (punt)

Vreemdgaan valt onder geen ENKELE omstandigheid goed te praten.
De dood van je partner uitmelken ook niet ( Geldt ook voor Rachel Hazes en de fam. Jackson)
Het schijnt dat zij hem heeft gevraagd het boek te schrijven. Verder, als ze van hem hield, denk je dan echt dat ze niet juist blij zou zijn als ze wist dat hij dankzij die kutziekte een goed leven heeft? Ik weet zeker dat die gedachte mij juist zou geruststellen bij het sterven.
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 13:36:22 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76520724
quote:

[..]

Oh Gemist
Ja, dat is als vrouw een enorm rustgevende gedachte, echt.
"Nu ik weet dat er een vrouw is die voor je zorgt en die een goede moeder is voor onze dochter kan ik m'n ogen sluiten en voorgoed heengaan.
Vanuit de hemel kijk ik op jullie neder"

Insert violin music
The End

©Hollywood 1934

pi_76520757
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:35 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dan moet je maar aan een pleeggezin denken als je een vent hebt die alleen maar de bloemetjes buitenzet
denk het ook.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:37:43 #173
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_76520776
quote:
Hoezo dat nou?!
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:38:38 #174
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76520801
quote:

Dan is het gelijke monniken, gelijke kappen. Daar zou ik nog wel wat in kunnen zien.

Persoonlijk vind ik dat seks buiten de relatie moet kunnen MITS met instemming van beide partners. Als dat in dit geval zo was, prima. Maar dat was hier dus niet zo. Ergo: niet prima!
... and I feel fine.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:39:17 #175
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_76520822
Hij ging al vreemd voor ze kanker kreeg. Het zou ook raar zijn als zij de diagnose krijgt en hij dan zegt "lieve schat, ik vind dit zo vervelend voor je, de komende maanden ga ik niet vreemd". En dat zij dan zegt "O kluniepunie, dat is zóóó romantisch, zal ik je pijpen nu het nog kan?"

Conclusie: als je vreemd gaat moet je het ook goed doen.

(en ik denk dat Kluun en ik op bijna alle vlakken tegenpolen zijn, dus daarmee wil ik niet zeggen dat hij opeens sympathiek is. Maar wel consequent)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 13:39:46 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76520834
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:35 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Doe toch niet zo kortzichtig. Die nieuwe vriendin was er al heel lang. Judith wist dat en heeft zich daar bij neergelegd.
http://www.telegraaf.nl/p(...)spreekt__.html?p=2,2

Op een gegeven moment, en dat was lang voordat er bij haar kanker werd geconstateerd, had Judith ook door dat hij een andere vrouw had. En toen ze kanker kreeg kon ze niet meer dan dat accepteren.

pi_76520853
quote:
JOUW conclusie.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76520858
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:36 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het schijnt dat zij hem heeft gevraagd het boek te schrijven. Verder, als ze van hem hield, denk je dan echt dat ze niet juist blij zou zijn als ze wist dat hij dankzij die kutziekte een goed leven heeft? Ik weet zeker dat die gedachte mij juist zou geruststellen bij het sterven.
Nee dat kunnen al deze Fokkers zich niet voorstellen.
Die vriendin waar ik het net over had ook, heeft haar vriend moeten beloven dat hij snel verder zou gaan met zijn leven. Heeft zelfs namen genoemd waarvan ze dacht dat ze goed bij hem zouden passen.
Ze wilde dat hij verder zou gaan en gelukkig zou worden. Wij kunnen ons daar niks bij voorstellen en al helemaal niet over oordelen.
pi_76520867
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Op een gegeven moment, en dat was lang voordat er bij haar kanker werd geconstateerd, had Judith ook door dat hij een andere vrouw had. En toen ze kanker kreeg kon ze niet meer dan dat accepteren.
Yvonne
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:41:17 #180
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76520889
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:36 schreef kingmob het volgende:

[..]

Hij had haar gevraagd een boek te schrijven over hen ja. Niet over dat hij als een halve held uit het boek komt en zij alleen geportretteerd wordt als een frigide, éénborstige, chagrijnige, terminale trut. En dat alleen maar in de laatste 2 hoofdstukken, na de lofzang over hoe zielig Kluun wel niet is en hoe het te verantwoorden is dat hij feest, snuift en neukt bij het leven. Zónder zijn vrouw.
... and I feel fine.
pi_76520929
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heel die zin begrijp ik niet hoor. Lang voordat ze het kreeg wist ze het al, ze is er jaren mee blijven lopen, en toen ze kanker kreeg kon ze het alleen nog maar accepteren?
Volgens mij kun je altijd zelf bepalen wanneer je een keuze maakt, ook al heb je kanker.
pi_76520931
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:40 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Nee dat kunnen al deze Fokkers zich niet voorstellen.
Die vriendin waar ik het net over had ook, heeft haar vriend moeten beloven dat hij snel verder zou gaan met zijn leven. Heeft zelfs namen genoemd waarvan ze dacht dat ze goed bij hem zouden passen.
Ze wilde dat hij verder zou gaan en gelukkig zou worden. Wij kunnen ons daar niks bij voorstellen en al helemaal niet over oordelen.
dass toch wat anders dan feestend en rondnneukend de ziektetijd doorkomen of zie je dat niet?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76520954
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij ging al vreemd voor ze kanker kreeg. Het zou ook raar zijn als zij de diagnose krijgt en hij dan zegt "lieve schat, ik vind dit zo vervelend voor je, de komende maanden ga ik niet vreemd"
Vind je? Dat lijkt mij juist een verstandige beslissing.

quote:
Conclusie: als je vreemd gaat moet je het ook goed doen.
pi_76521007
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dass toch wat anders dan feestend en rondnneukend de ziektetijd doorkomen of zie je dat niet?
Nou toen ze ziek was en uiteindelijk niet meer mee kon doen, ging hij ook nog wel op stap hoor.. zonder haar.
Zou jij willen dat jouw lijdensweg ook een lijdensweg voor je partner wordt? Natuurlijk zit je er niet op te wachten dat hij/zij er niet is maar je moet ook niet zo egoistisch zijn om hem zijn leven te ontnemen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:45:00 #185
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_76521012
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef Moja het volgende:

[..]

Vind je? Dat lijkt mij juist een verstandige beslissing.

[..]

Ja, het heeft allemaal een beetje een hoog -gehalte. Maar goed, dat is showbizz in Nederland.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_76521019
Hij had een vrouw, die kreeg kanker en hij ging los. Dat lijkt de pakkende samenvatting. Paar kleine haakjes en oogjes zijn dat je niet weet wat er vooraf, tijdens en na de periode is gebeurd, wat voor man hij is, wat voor vrouw zij was en wat voor effect het bijvoorbeeld op hem heeft gehad.

De enige bronnen die je hebt zijn een semi-fictief boek, een film van Reinout Oerlemans en interviews. Zo zeg. Bronresearch to teh bone, merk ik wel.
Dit, dus.
pi_76521030
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Hij had overigens toch maar 1 vriendin in haar ziekteperiode? Dus van rondneuken was geen sprake.
pi_76521044
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Nou toen ze ziek was en uiteindelijk niet meer mee kon doen, ging hij ook nog wel op stap hoor.. zonder haar.
Zou jij willen dat jouw lijdensweg ook een lijdensweg voor je partner wordt? Natuurlijk zit je er niet op te wachten dat hij/zij er niet is maar je moet ook niet zo egoistisch zijn om hem zijn leven te ontnemen.
lees je helemaal mijn posts niet?

ik heb daar al wat over gezegd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76521102
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

lees je helemaal mijn posts niet?

ik heb daar al wat over gezegd.
Dus?
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:48:28 #190
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_76521114
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Hij had haar gevraagd een boek te schrijven over hen ja. Niet over dat hij als een halve held uit het boek komt en zij alleen geportretteerd wordt als een frigide, éénborstige, chagrijnige, terminale trut. En dat alleen maar in de laatste 2 hoofdstukken, na de lofzang over hoe zielig Kluun wel niet is en hoe het te verantwoorden is dat hij feest, snuift en neukt bij het leven. Zónder zijn vrouw.
Zonder het boek gelezen te hebben of de film gezien te hebben weet ik al dat ik deze samenvatting niet serieus hoef te nemen.
Wederom ook weer een interessante passage. Schijnbaar vind je dat hij moet verantwoorden naar z'n vrouw dat hij plezier heeft
Hoe kom je in hemelsnaam zo rancuneus naar je man toe?
pi_76521115
quote:
Jij ook niet.
pi_76521119
eniewee, ben benieuwd hoe de mensen die hem ' verdedigen' ' snappen' zich voelen als ze doodziek worden van chemo' s, enorme pijnen lijden en aftakelen ... zwaaien ze dan hun partner ook lief uit: dag schat, veel plezier ik hoor je wel weer een keer! (en nee dat houdt niet in dat je er 24/7 MOET zijn voor iemand..)

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 13:48:42 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76521126
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Heel die zin begrijp ik niet hoor. Lang voordat ze het kreeg wist ze het al, ze is er jaren mee blijven lopen, en toen ze kanker kreeg kon ze het alleen nog maar accepteren?
Volgens mij kun je altijd zelf bepalen wanneer je een keuze maakt, ook al heb je kanker.
Nee dat is me duidelijk dat je die zin niet begrijpt, begrijpend lezen is niet je sterkste kant, no offence.

pi_76521140
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Dus?
je kan dat dus prima teruglezen, ik hoef niet in herhalingen te vallen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:49:27 #195
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_76521154
quote:
doei
pi_76521157
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee dat is me duidelijk dat je die zin niet begrijpt, begrijpend lezen is niet je sterkste kant, no offence.
Ga jij mij vertellen dat je op het moment dat je kanker hebt niet meer tegen je vent kan zeggen dat ie op moet tyfen?
pi_76521158
maar goed, de groeten hoor ik ben er weer klaar mee.

snap niet dat de mensen die zeggen dat Kluun afgerekend wordt op iets niet snappen dat dat nu eenmaal is wat er gebeurt als je een boek schrijft wat zo controversieel is. Dan heb je nu eenmaal het effect ermee dat mensen sterke meningen hebben.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76521201
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef DarkElf het volgende:
eniewee, ben benieuwd hoe de mensen die hem ' verdedigen' ' snappen' zich voelen als ze doodziek worden van chemo' s, enorme pijnen lijden en aftakelen ... zwaaien ze dan hun partner ook lief uit: dag schat, veel plezier ik hoor je wel weer een keer! (en nee dat houdt niet in dat je er 24/7 MOET zijn voor iemand..)

Waarom doe jij zo raar alsof jij hem en zijn situatie kent? Alleen als je het zelf hebt meegemaakt kun je zo praten, neem ik aan?
Dit, dus.
pi_76521228
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Er is maar 1 goed handelen en als je daar niet aan voldoet moet je aan de schandpaal. Om dit op te lossen moet je gewoon even doen alsof jouw vrouw nu crepeert aan kanker, want dan kom je wel tot inkeer, hoor ik in dit topic.
Ik ben blij dat de wereld zo eenvoudig in elkaar zit.
pi_76521244
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Waarom doe jij zo raar alsof jij hem en zijn situatie kent? Alleen als je het zelf hebt meegemaakt kun je zo praten, neem ik aan?
ik zeg dat nergens, heb alleen van heel dichtbij kankerpatienten meegemaakt dus ja ik heb een beetje een idee hoe het moet zijn. Een beetje een idee zeg ik, ik zeg dus nergens dat ik het echt weet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')