Stel het je even voor. Jij hebt kanker, jij bent langzaam weg aan het teren, je weet niet of je het haalt. Je hebt stiekem nog wat hoop, maar de artsen hebben je praktisch opgegeven. Wanneer zou het voor jou acceptabel zijn dat je partner je verraadt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen vrouw die sterft aan kanker. Daarbij heb ik ook niet de wijsheid in pacht. Lijkt me per individu verschillen.
En jullie moeten eens afleren als ík m'n mening ergens over geeft míj meteen aan te vallen, dat word ik nou eens beu.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef Buitendam het volgende:
Opzich wel handig dat jij door je werk alles over 1 kam kunt scheren en vooral niet hoeft te kijken naar individuen en hun handelen.
Ja en dan ook nog onder het mom van; "Ja, maar IK ben zo zielig!"quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je niet lezen
Ik geef toch prima aan waarom ik het een hufter vind en waarom ik dit nooit zal kúnnen begrijpen.
Voor jou in Jip en Janneke dan maar,
Creperende partners die dood liggen te rotten ( gezellige ziekte joh dat kanker!) laat je niet nog erger creperen door je pikkie in andere wijven te gaan prakken.
Ja, want jij weet dat. Jij weet precies hoe hij tegen zijn vrouw was, wat de afspraken waren, hoe hij daarmee omging etc. Naast het verhaal en de film, wat weet je nou eigenlijk privé en persoonlijk van die man om zo'n oordeel te kunnen vellen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je niet lezen
Ik geef toch prima aan waarom ik het een hufter vind en waarom ik dit nooit zal kúnnen begrijpen.
Creperende partners die dood liggen te rotten ( gezellige ziekte joh dat kanker!) laat je niet nog erger creperen door je pikkie in andere wijven te gaan prakken.
Als iemand al grootse moeite heeft - voordat er kanker is geconstateerd - om trouw te blijven, kan ik me goed voorstellen dat die zelfde lastige aantrekkingskracht jegens andere vrouwen niet zomaar ophoudt te bestaan als je vrouw ziek wordt. Het zou mooi zijn als men 'Kluun' niet meteen afschiet of de vrouwen hier hun persoonlijke angsten niet zouden projecteren op een man die wellicht als individu vrij complex in elkaar zit en grootse moeite heeft om te gaan met zijn fysieke driften. Dat is niet voor iedereen zo zwart/wit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je niet lezen
Dus ik moet me nu gaan voorstellen hoe het voelt om terminaal te zijn en wat ik van mijn partner verwacht? Speculeren is een deugd, maar dit gaat mij 2 stations te ver.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel het je even voor. Jij hebt kanker, jij bent langzaam weg aan het teren, je weet niet of je het haalt. Je hebt stiekem nog wat hoop, maar de artsen hebben je praktisch opgegeven. Wanneer zou het voor jou acceptabel zijn dat je partner je verraadt?
Als het allemaal nogal ahum... lang duurt, kan ik me best voorstellen dat een man op een gegeven moment wel z'n behoeftes heeft (velen ook niet, maar het kan).quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel het je even voor. Jij hebt kanker, jij bent langzaam weg aan het teren, je weet niet of je het haalt. Je hebt stiekem nog wat hoop, maar de artsen hebben je praktisch opgegeven. Wanneer zou het voor jou acceptabel zijn dat je partner je verraadt?
Omdat iemand niet klakkeloos een ander veroordeelt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ha! Weer iemand die een goede kandidaat is om rechter te worden in het Nederlandse juridische stelsel.
Euhm, "Hoi Kluun"quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want jij weet dat. Jij weet precies hoe hij tegen zijn vrouw was, wat de afspraken waren, hoe hij daarmee omging etc. Naast het verhaal en de film, wat weet je nou eigenlijk privé en persoonlijk van die man om zo'n oordeel te kunnen vellen?
Dus je loopt te gillen dat we niet moeten zeiken, omdat we de situatie niet weten, maar je komt zelf ook niet op een situatie waarin het wčl acceptabel is. Dat kan je ook gewoon toegeven hoor, we zullen niet lachen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus ik moet me nu gaan voorstellen hoe het voelt om terminaal te zijn en wat ik van mijn partner verwacht? Speculeren is een deugd, maar dit gaat mij 2 stations te ver.
Als we eens van zijn boek uitgaan, dan staat er nergens een passage dat ze het besproken hebben en dat vrouwlief het maar oké vindt dat hij vreemdgaat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want jij weet dat. Jij weet precies hoe hij tegen zijn vrouw was, wat de afspraken waren, hoe hij daarmee omging etc. Naast het verhaal en de film, wat weet je nou eigenlijk privé en persoonlijk van die man om zo'n oordeel te kunnen vellen?
Het totaalplaatje is natuurlijk wel dat Kluun zich volop in het Amsterdamse nachtleven storte, drugs gebruikte tijdens het uitgaan, zich lamzoop en carnaval ging vieren in Breda of Tilburg enz terwijl z'n vrouw thuis op bed lag.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als iemand al grootse moeite heeft - voordat er kanker is geconstateerd - om trouw te blijven, kan ik me goed voorstellen dat die zelfde lastige aantrekkingskracht jegens andere vrouwen niet zomaar ophoudt te bestaan als je vrouw ziek wordt. Het zou mooi zijn als men 'Kluun' niet meteen afschiet of de vrouwen hier hun persoonlijke angsten niet zouden projecteren op een man die wellicht als individu vrij complex in elkaar zit en grootse moeite heeft om te gaan met zijn fysieke driften. Dat is niet voor iedereen zo zwart/wit.
Nogmaals, dit van een niet vreemdgaande man.
Jezus, zet 1 tv zender aan, sla een tijdschrift/krant open en je ziet de kop van Kluun wel met een interview. Net of journalisten nog nooit deze vragen aan hem hebben gesteld. Hij vertelt er toch open over? Als hij niet had gewild dat heel Nederland in zijn keuken kon kijken, had hij dat boek niet moeten schrijven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[offtopic]quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat iemand niet klakkeloos een ander veroordeelt?
Hoe wil je je in godsnaam voorstellen wat je morele plichten zijn, als jouw vrouw ligt te creperen? Makkelijk zeveren achter je computer: Dit is acceptabel, dit niet, dit misschien en dit alleen als ze bijna begint te gorgelen naar adem. Ik gil dus niet dat je niet moet zeiken, ik gil dat misschien meehelpt als je eerst een vrouw hebt die dit meemaakt en dán pas gaat reageren wat acceptabel is en wat niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je loopt te gillen dat we niet moeten zeiken, omdat we de situatie niet weten, maar je komt zelf ook niet op een situatie waarin het wčl acceptabel is. Dat kan je ook gewoon toegeven hoor, we zullen niet lachen.
Het feit alleen al dat je daar afspraken over maakt (indien dit zo is) geeft al aan dat je een verrotte geest hebt, zowel als man als vrouwquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat laatste is het sleutelwoord. Kluun is niet netjes, kluun is een mislukkeling. Ik wilde varken gebruiken, maar dat zou lullig zijn voor die beesten, om een dergelijk vergelijk naar hun toe te trekken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het totaalplaatje is natuurlijk wel dat Kluun zich volop in het Amsterdamse nachtleven storte, drugs gebruikte tijdens het uitgaan, zich lamzoop en carnaval ging vieren in Breda of Tilburg enz terwijl z'n vrouw thuis op bed lag.
Als je weet dat je vlees zwak is kun je dat beter even laat tot ze overleden is, is wel zo netjes.
Even bold dan maar want het dringt niet door.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het totaalplaatje is natuurlijk wel dat Kluun zich volop in het Amsterdamse nachtleven storte, drugs gebruikte tijdens het uitgaan, zich lamzoop en carnaval ging vieren in Breda of Tilburg enz terwijl z'n vrouw thuis op bed lag.
Als je weet dat je vlees zwak is kun je dat beter even laat tot ze overleden is, is wel zo netjes.
"Na enkele maanden feesten": niet "na zich enkele maanden klem gezopen te hebben van verdriet"quote:Na haar overlijden stortte Kluun zich in het nachtleven. Na enkele maanden feesten besloot hij echter zijn aandelen in het marketingbureau te verkopen en met zijn dochtertje Eva naar Australië te reizen
Ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat hier een soort plaatsvervangende haat te zien is. Je lijkt iig te impliceren dat hij zelfs helemaal geen plezier meer mocht hebben. Dat vreemdgaan uit den boze is lijkt me duidelijk, maar de felheid van de reacties verbaasd me.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
mijn buuf is jl overleden aan longkanker en haar vriend was 24/7 bij haar aanwezig en hij heeft haar verzorgt tot aan haar dood. Heb meer respect voor deze gozer dan die Kluun die nu een onbezorgd luxe leventje heeft dit vanwege de ziekte van zijn vrouw. Waarom noemt ie zich eigenlijk Kluun?
quote:Raymond van der Klundert is in 1964 geboren en wordt door intimi ook wel Kluun genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |