abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76519110
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:46 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Dat is heel naar voor de man. Veel erger dan zijn vrouw die haar vrouwelijkheid kwijt is door een borst te missen en geen haar meer heeft, en haar vooruitzicht dat ze op korte een zeer pijnlijke dood tegemoet gaat.

Tsja, dan heb je het als man véél erger.
Wij mannen hebben het altijd veel erger hoor
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:49:13 #102
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_76519118
het is toch niet zo moeilijk om te lezen?

Ik keur het helemaal niet goed en ik zou het ook niet doen. Alleen kan ik ergens wel begrijpen waar het vandaan komt. Neemt niet weg dat het niet netjes is
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_76519209
Tja, volgens mij praat Kluun ook nergens zijn eigen gedrag goed?
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 januari 2010 @ 12:51:51 #104
22592 crew  Ole
pi_76519212
z
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:40 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hee gozer, doe nou even alsof je niet in de tweede klas van vmbo k zit en verkwast mijn woorden niet.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:52:16 #105
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76519225
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef Scorpie het volgende:
Boek niet gelezen zeker?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:52:21 #106
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76519230
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:35 schreef Tamashii het volgende:
Niet eens met Yvonne. Je argumentatie lijkt op die van mijn conservatieve opa! Kluun heeft in zijn boek meerdere keren aangegeven dat hij geen monogaam persoon is. Hij heeft een huwelijk met een leuke vrouw en hij kon heel vaak zijn handen en pik thuishouden. Maar op een gegeven moment werd zij ziek, echt ziek, ziek zoals niemand ooit ziek wilt zijn. En hij wilde voor haar zorgen, maar wanneer je zo ziek bent dan word je niet blijer. zij dus ook niet. Het is van kwaad tot erger gegaan. Leuke dagjes waren er niet meer, mooie momenten ook niet meer. Zij was ziek, hij verzorgde haar, maar ondertussen was zijn leven ook geruineerd. Ze hadden een dochtertje waar hij ook voor moest zorgen. Ik zeg niet dat het goed is dat hij is vreemd gegaan, maar ik begrijp zijn redenen. Ik denk dat iedereen op een bepaald moment er hetzelfde over zou denken als hij. Kluun heeft zijn vrouw altijd met respect behandeld, nooit mishandeld, en haar verzorgt. Maar hij kon zelf ook niet meer aan dan dat.

Kortom, hij ging er zelf kapot van. Echt kapot. En dat is als man naar hoor. Dus ik kan me voorstellen dat je je pleziertjes dan ergens anders gaat zoeken. Hij is er nooit 'trots' op geweest zoals jullie allemaal leuk beweren. Hij wilde van zijn/hun levensverhaal een boek maken, een boek wat ontzettend modern is, want zeg nou zelf, als Kluun dit 10 jaar geleden had geschreven waren de rapen gaar geweest. Dan was Nederland te klein. Zijn boek geeft stof tot spreken, en dat is wat hij wilde bereiken. Blijkbaar vinden/vonden veel Nederlanders en overigens ook mensen uit andere landen het mooi, want hij heeft er inderdaad veel mee verdiend. En oh, by the way. Ik vind dat hij goed schrijft, een soort modernere versie van Ronald Giphart.

Natuurlijk is het niet goed en fijn dat hij zo vaak buiten de deur gepist heeft. Maar om nou te zeggen dat het een hufter is... Ik wed dat 99% van de mannelijke Fokkers hetzelfde zouden doen als hun vrouw terminaal ziek is, nog maar een borst heeft, een pruik draagt en fuck-ing chagrijnig is.

Sorry, maar jouw definitie van iemand met respect behandelen staat lichtjaren tegenover die van mij!

En over de "meeste Fokkers" gesproken: ik denk dat de meesten het met mij eens zijn!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:52:39 #107
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_76519239
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:40 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hee gozer, doe nou even alsof je niet in de tweede klas van vmbo k zit en verkwast mijn woorden niet.
Hee kleuter, dat is toch precies wat je impliceert als je in je laatste zin claimt dat 99% van de mannelijke fokkers hetzelfde doen. Dan moet je maar beter schrijven, als je iets anders bedoelt dan wij lezen.

Enneh, nee, ik ben er van overtuigd dat de meerderheid van mannen en vrouwen weleens vreemdgaat, een slippertje maakt, in hun leven. Sommigen zelfs structureel. Maar de ziekte van de moeder van je kinderen is voor de meeste mensen reden om even de eigen behoeften (een paar jaar) opzij te zetten. Ik ben beslist niet met je eens dat 99% van de mannelijke fokkers hetzelfde zou doen. En het heeft zelfs niks met geslacht te maken.

De meeste mannen en vrouwen maken juist in extreme omstandigheden eerder de moreel juiste keuze. Stand by your man/woman. Ik ga dat boek niet lezen en de film niet bekijken. Je kunt elk gedrag verklaren of plaatsen als je het slim in een bepaalde volgorde in een bepaalde context praat. Maar die gast verdient grof geld met zijn schuldbekentenis. Op deze manier is het precies het omgekeerde van een biecht. Het is drievoudig egoistisch. Egoistisch om je zieke vrouw te bedriegen. Egoistisch om je verhaal op te schrijven om je eigen hart te luchten. En ontzagwekkend egoistisch om daar nog grof geld mee te verdienen ook.

Als lezer ben je sponsor van deze vent.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 januari 2010 @ 12:52:42 #108
22592 crew  Ole
pi_76519241
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef static het volgende:

[..]

Ja, want die struikelen en vallen met hun piemeltje in een doosje.
Dat zeg je heel goed static
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:53:50 #109
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76519281
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:49 schreef Catch22- het volgende:
het is toch niet zo moeilijk om te lezen?

Ik keur het helemaal niet goed en ik zou het ook niet doen. Alleen kan ik ergens wel begrijpen waar het vandaan komt. Neemt niet weg dat het niet netjes is
Dan hoop ik niet dat je ooit in de situatie komt dat jouw (toekomstige) partner er dezelfde gedachtengang op na houdt en jij ernstig ziek wordt.

Of andersom.

Want wat jij nu aangeeft is dat jij het wel als een legitiem excuus zou zien.

... and I feel fine.
pi_76519287
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:52 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Boek niet gelezen zeker?
Jawel. Geef me maar een passage waaruit blijkt dat hij het doet zonder schuldgevoel?
pi_76519328
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jawel. Geef me maar een passage waaruit blijkt dat hij het doet zonder schuldgevoel?
Dan was het geen echt schuldgevoel, maar om het achteraf goed te praten.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:56:13 #112
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76519357
quote:

[..]

Uhm het hele boek????

Het feit dat hij het boek uit heeft gebracht en er geld en bekendheid van geniet, is toch al reden genoeg dat hij geen greintje schuldgevoel heeft?!
... and I feel fine.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:56:40 #113
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_76519370
Als het mijn vent was geweest had ie tijdens mijn ziekte al kunnen optiefen,
ik heb een bloedhekel aan vreemdgaande mannen, en al helemaal als het een uitvlucht is als het ze ergens te moeilijk wordt. En dan zijn vrouwen het zwakke geslacht? Laat me niet lachen!
Geef mij:.of een man die me tijdens het hele process bijstaat, ook al ben ik niet te geniten en doodziek, of geen man..simple as that.
Kluun
doei
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:56:46 #114
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_76519377
quote:

[..]

Het schrijven, publiceren en geld verdienen aan het boek maakt elke vermeld schuldgevoel bij voorbaat huichelachtig.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:57:51 #115
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76519410
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef Scorpie het volgende:
Nou en? Geld verdienen over de rug van zijn dode vrouw en zijn schofterige gedrag is schandalig. Het zou wat zijn als hij het dan ook nog goed zou praten.
Laffe huichelaar
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:58:32 #116
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_76519429
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:35 schreef Tamashii het volgende: Hij heeft een huwelijk met een leuke vrouw en hij kon heel vaak zijn handen en pik thuishouden.
Wat een prestatie. Geef de man een medaile.

quote:
Maar op een gegeven moment werd zij ziek, echt ziek, ziek zoals niemand ooit ziek wilt zijn. En hij wilde voor haar zorgen, maar wanneer je zo ziek bent dan word je niet blijer. zij dus ook niet.
In een relatie hoor je ook voor elkaar te zijn als je even nijt 'blij' bent.

quote:
Het is van kwaad tot erger gegaan. Leuke dagjes waren er niet meer, mooie momenten ook niet meer. Zij was ziek, hij verzorgde haar, maar ondertussen was zijn leven ook geruineerd.
Nee.Hij was gezond, en moest even zijn eigen behoeftes opzij zetten om er te zijn voor degeen wiens leven wel geruineerd was...degeen die aan het sterven was.

quote:
Ze hadden een dochtertje waar hij ook voor moest zorgen. Ik zeg niet dat het goed is dat hij is vreemd gegaan, maar ik begrijp zijn redenen. Ik denk dat iedereen op een bepaald moment er hetzelfde over zou denken als hij.
Dus jij denkt dat elke man thuis kan komen, zijn dochtertje in de ogen kan kijken en zeggen, lieverd, ik heb even buiten de deur geneukt want mama kanl niet meer pijpen sinds de chemo, ze moet telkens spugen voor ik klaar kom.

quote:
Kluun heeft zijn vrouw altijd met respect behandeld, nooit mishandeld, en haar verzorgt. Maar hij kon zelf ook niet meer aan dan dat.
Dus wat jou betreft mag jouw vriend ook buiten de deur neuken zolan hij jou maar respecteerd? Goeie deal

quote:
Kortom, hij ging er zelf kapot van. Echt kapot. En dat is als man naar hoor. Dus ik kan me voorstellen dat je je pleziertjes dan ergens anders gaat zoeken. Hij is er nooit 'trots' op geweest zoals jullie allemaal leuk beweren.

Gelul, dan schrijf je er geen boek over. Hij voelde zich schuldig en wilde even de wereld vertellen dat het raar is dat je vreemdgaat als je vrouw ligt te creperen. Tuurlijik.

quote:
Natuurlijk is het niet goed en fijn dat hij zo vaak buiten de deur gepist heeft. Maar om nou te zeggen dat het een hufter is... Ik wed dat 99% van de mannelijke Fokkers hetzelfde zouden doen als hun vrouw terminaal ziek is, nog maar een borst heeft, een pruik draagt en fuck-ing chagrijnig is.
Spreek voor jezelf.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_76519442
Opzich wel handig dat jij door je werk alles over 1 kam kunt scheren en vooral niet hoeft te kijken naar individuen en hun handelen.
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:00:42 #118
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76519495
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef Buitendam het volgende:
Opzich wel handig dat jij door je werk alles over 1 kam kunt scheren en vooral niet hoeft te kijken naar individuen en hun handelen.
Ha! Weer iemand die een goede kandidaat is om rechter te worden in het Nederlandse juridische stelsel.
... and I feel fine.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:02:09 #119
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76519552
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef Buitendam het volgende:
In welk geval is het dan wél moreel acceptabel vreemd te gaan op de vrouw die kanker heeft en dood aan het gaan is?
Laffe huichelaar
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:03:16 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_76519585
Ik heb hem altijd al een walgelijk klootzakje gevonden die idd misbruik maakt van de ziekte van zijn vrouw en er dan nog eens boek over gaat schrijven waarin hij zelf een grote rol in speelt als stoere rondneukende en coke snuivende held. Bovendien heeft hij aan boek goed verdient. Hij heeft dan wel een x bedrag aan de kanker stichting geschonken maar evengoed is hij binnen. Zeker nu zijn boek ook nog eens verfilmd is. Naar kereltje is het.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:03:45 #121
3185 Adelante
To let it go now
pi_76519598
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

In welk geval is het dan wél moreel acceptabel vreemd te gaan op de vrouw die kanker heeft en dood aan het gaan is?
Zou een prostituee bezoeken wel acceptabel zijn om je behoefte kwijt te kunnen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:05:11 #122
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76519644
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:03 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zou een prostituee bezoeken wel acceptabel zijn om je behoefte kwijt te kunnen?
Als het in overleg is gegaan met je partner wel ja.

Als ik ernstig ziek zou zijn, dan zou ik natuurlijk verwachten dat mijn partner er voor me zou zijn, maar aan de andere kant wil ik ook niet dat hij zijn leven voor mij compleet op zou geven.

Dus er zou dan wel het één en ander bespreekbaar moeten zijn en ook mijn partner zou dan gewoon ook leuke dingen moeten blijven kunnen doen om er zelf zo min mogelijk aan onderdoor te gaan. Maar nogmaals: WEL IN OVERLEG!
... and I feel fine.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:06:05 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76519681
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:05 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Als het in overleg is gegaan met je partner wel ja.
En een chagrijnig stuk vreten met één tiet had vast gezegd dat dat wel goed is
Laffe huichelaar
pi_76519696
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb geen vrouw die sterft aan kanker. Daarbij heb ik ook niet de wijsheid in pacht. Lijkt me per individu verschillen.
Dit, dus.
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 13:06:55 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76519714
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:48 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ervaring met vreemdgaande mannen misschien?
Kun je niet lezen
Ik geef toch prima aan waarom ik het een hufter vind en waarom ik dit nooit zal kúnnen begrijpen.
Voor jou in Jip en Janneke dan maar,
Creperende partners die dood liggen te rotten ( gezellige ziekte joh dat kanker!) laat je niet nog erger creperen door je pikkie in andere wijven te gaan prakken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')