http://www.telegraaf.nl/p(...)spreekt__.html?p=2,2quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe toch niet zo kortzichtig. Die nieuwe vriendin was er al heel lang. Judith wist dat en heeft zich daar bij neergelegd.
JOUW conclusie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef yvonne het volgende:
Zo, ik heb me wel weer genoeg druk gemaakt vandaag.
Conclusie: als je je partner tijdens ernstige ziekte even verder de grond inboort ben je een huftre
En Kluun kan niet schrijven.
Nee dat kunnen al deze Fokkers zich niet voorstellen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het schijnt dat zij hem heeft gevraagd het boek te schrijven. Verder, als ze van hem hield, denk je dan echt dat ze niet juist blij zou zijn als ze wist dat hij dankzij die kutziekte een goed leven heeft? Ik weet zeker dat die gedachte mij juist zou geruststellen bij het sterven.
Yvonnequote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)spreekt__.html?p=2,2
Op een gegeven moment, en dat was lang voordat er bij haar kanker werd geconstateerd, had Judith ook door dat hij een andere vrouw had. En toen ze kanker kreeg kon ze niet meer dan dat accepteren.
Hij had haar gevraagd een boek te schrijven over hen ja. Niet over dat hij als een halve held uit het boek komt en zij alleen geportretteerd wordt als een frigide, éénborstige, chagrijnige, terminale trut. En dat alleen maar in de laatste 2 hoofdstukken, na de lofzang over hoe zielig Kluun wel niet is en hoe het te verantwoorden is dat hij feest, snuift en neukt bij het leven. Zónder zijn vrouw.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het schijnt dat zij hem heeft gevraagd het boek te schrijven. Verder, als ze van hem hield, denk je dan echt dat ze niet juist blij zou zijn als ze wist dat hij dankzij die kutziekte een goed leven heeft? Ik weet zeker dat die gedachte mij juist zou geruststellen bij het sterven.
Heel die zin begrijp ik niet hoor. Lang voordat ze het kreeg wist ze het al, ze is er jaren mee blijven lopen, en toen ze kanker kreeg kon ze het alleen nog maar accepteren?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)spreekt__.html?p=2,2
Op een gegeven moment, en dat was lang voordat er bij haar kanker werd geconstateerd, had Judith ook door dat hij een andere vrouw had. En toen ze kanker kreeg kon ze niet meer dan dat accepteren.
dass toch wat anders dan feestend en rondnneukend de ziektetijd doorkomen of zie je dat niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee dat kunnen al deze Fokkers zich niet voorstellen.
Die vriendin waar ik het net over had ook, heeft haar vriend moeten beloven dat hij snel verder zou gaan met zijn leven. Heeft zelfs namen genoemd waarvan ze dacht dat ze goed bij hem zouden passen.
Ze wilde dat hij verder zou gaan en gelukkig zou worden. Wij kunnen ons daar niks bij voorstellen en al helemaal niet over oordelen.
Vind je? Dat lijkt mij juist een verstandige beslissing.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij ging al vreemd voor ze kanker kreeg. Het zou ook raar zijn als zij de diagnose krijgt en hij dan zegt "lieve schat, ik vind dit zo vervelend voor je, de komende maanden ga ik niet vreemd"
quote:Conclusie: als je vreemd gaat moet je het ook goed doen.
Nou toen ze ziek was en uiteindelijk niet meer mee kon doen, ging hij ook nog wel op stap hoor.. zonder haar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dass toch wat anders dan feestend en rondnneukend de ziektetijd doorkomen of zie je dat niet?
Ja, het heeft allemaal een beetje een hoogquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef Moja het volgende:
[..]
Vind je? Dat lijkt mij juist een verstandige beslissing.
[..]
Hij had overigens toch maar 1 vriendin in haar ziekteperiode? Dus van rondneuken was geen sprake.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dass toch wat anders dan feestend en rondnneukend de ziektetijd doorkomen of zie je dat niet?
lees je helemaal mijn posts niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou toen ze ziek was en uiteindelijk niet meer mee kon doen, ging hij ook nog wel op stap hoor.. zonder haar.
Zou jij willen dat jouw lijdensweg ook een lijdensweg voor je partner wordt? Natuurlijk zit je er niet op te wachten dat hij/zij er niet is maar je moet ook niet zo egoistisch zijn om hem zijn leven te ontnemen.
Dus?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lees je helemaal mijn posts niet?
ik heb daar al wat over gezegd.
Zonder het boek gelezen te hebben of de film gezien te hebben weet ik al dat ik deze samenvatting niet serieus hoef te nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij had haar gevraagd een boek te schrijven over hen ja. Niet over dat hij als een halve held uit het boek komt en zij alleen geportretteerd wordt als een frigide, éénborstige, chagrijnige, terminale trut. En dat alleen maar in de laatste 2 hoofdstukken, na de lofzang over hoe zielig Kluun wel niet is en hoe het te verantwoorden is dat hij feest, snuift en neukt bij het leven. Zónder zijn vrouw.
Jij ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef yvonne het volgende:
Conclusie: als je je partner tijdens ernstige ziekte even verder de grond inboort ben je een huftre
Nee dat is me duidelijk dat je die zin niet begrijpt, begrijpend lezen is niet je sterkste kant, no offence.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heel die zin begrijp ik niet hoor. Lang voordat ze het kreeg wist ze het al, ze is er jaren mee blijven lopen, en toen ze kanker kreeg kon ze het alleen nog maar accepteren?
Volgens mij kun je altijd zelf bepalen wanneer je een keuze maakt, ook al heb je kanker.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef yvonne het volgende:
Ga jij mij vertellen dat je op het moment dat je kanker hebt niet meer tegen je vent kan zeggen dat ie op moet tyfen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat is me duidelijk dat je die zin niet begrijpt, begrijpend lezen is niet je sterkste kant, no offence.
Waarom doe jij zo raar alsof jij hem en zijn situatie kent? Alleen als je het zelf hebt meegemaakt kun je zo praten, neem ik aan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef DarkElf het volgende:
eniewee, ben benieuwd hoe de mensen die hem ' verdedigen' ' snappen' zich voelen als ze doodziek worden van chemo' s, enorme pijnen lijden en aftakelen ... zwaaien ze dan hun partner ook lief uit: dag schat, veel plezier ik hoor je wel weer een keer!(en nee dat houdt niet in dat je er 24/7 MOET zijn voor iemand..)
Ik ben blij dat de wereld zo eenvoudig in elkaar zit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is maar 1 goed handelen en als je daar niet aan voldoet moet je aan de schandpaal. Om dit op te lossen moet je gewoon even doen alsof jouw vrouw nu crepeert aan kanker, want dan kom je wel tot inkeer, hoor ik in dit topic.
ik zeg dat nergens, heb alleen van heel dichtbij kankerpatienten meegemaakt dus ja ik heb een beetje een idee hoe het moet zijn. Een beetje een idee zeg ik, ik zeg dus nergens dat ik het echt weet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo raar alsof jij hem en zijn situatie kent? Alleen als je het zelf hebt meegemaakt kun je zo praten, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |