quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat de discussie er is maakt hem logisch nogch zinvol.
Je geeft in principe met deze post toch zelf al aan dat het een taboe is? Ongeacht de omstandigheden. Er dient niet naar de vreemdganger gekeken te worden, maar alleen naar het slachtoffer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:09 schreef Moja het volgende:
Vreemdgaan een taboe? Jezus komop zeg, de situatie maakt het toch wel even anders als je vrouw thuis terminaal ziek is en het er niet mee eens is dat hij dat doet. En dan tóch niet het respect voor haar kan opbrengen om het te laten.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:13 schreef Disorder het volgende:
[..]
Je geeft in principe met deze post toch zelf al aan dat het een taboe is? Ongeacht de omstandigheden. Er dient niet naar de vreemdganger gekeken te worden, maar alleen naar het slachtoffer.
Jij bent écht briljant. Jij wéét gewoon echt serieus zelfs wat die gozer misschien vindt en denkt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien wilde hij dat wel, voelde hij zich schuldig over al het gebeurde en vond hij dat iedereen er een mening over mag hebben. Dit heeft hij gedaan dmv het schrijven van een boek, heel Nederland weet ervan en oordeelt er natuurlijk over. Had hij dat niet gedaan en het tussen hun tweeen gehouden, was er niks aan de hand.
Maar goed, Kluun lacht uiteindelijk het laatst, als hij naar z'n bankrekening kijkt.
Het ultieme failliet in deze discussie is wat mij betreft wel bereikt nu. Rancune, angst, generalisaties, projectie, ga zo maar door.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent écht briljant. Jij wéét gewoon echt serieus zelfs wat die gozer misschien vindt en denkt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm het hele boek????
Het feit dat hij het boek uit heeft gebracht en er geld en bekendheid van geniet, is toch al reden genoeg dat hij geen greintje schuldgevoel heeft?!
"Had hij dat niet gedaan en het tussen hun tweeen gehouden, was er niks aan de hand."quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:16 schreef Ringo het volgende:
Kluun is de nazi van de Nederlandse literatuur. Een ongenode, ongewenste gast met een raar accent en een perverse geest.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het ultieme failliet in deze discussie is wat mij betreft wel bereikt nu. Rancune, angst, generalisaties, projectie, ga zo maar door.
Nogal ja. Jammer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het ultieme failliet in deze discussie is wat mij betreft wel bereikt nu. Rancune, angst, generalisaties, projectie, ga zo maar door.
Maar dit is gewoon pietluttig...
Ja is ook absoluut zo. Maar volgens mij zijn er (verbazingwekkend genoeg!) toch nog aardig wat mensen die er anders over denken. Schiet mij maar lekquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er samen uitkomen hoeft nieteens. Het is een fatsoenskwestie
Nogmaals. De persoonlijke projecties van veel posters hier zorgt ervoor dat een redelijke discussie niet bepaald mogelijk is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]Sorry, maar hier ga ik niet eens op in. Het is overduidelijk dat je een of andere hetze voert tegen mannen.
Wacht maar, als een vrouw in R&P een topic opent dat ze vreemdgaat terwijl haar man terminaal op bed ligt. Dan wordt de hoerrrrr neergesabeld door 50 man!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:20 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja is ook absoluut zo. Maar volgens mij zijn er (verbazingwekkend genoeg!) toch nog aardig wat mensen die er anders over denken. Schiet mij maar lek.
En dat mensen deze mening dan gaan verhalen op het feit dat wij 'emotievolle'vrouwen zwaarder tillen aan vreemdgaan, slaat natuurlijk op.
Nee, dat is inderdaad zeer goed te merken. Jammer, want de discussie begon op zich goed. Daarna worden er randzaken bijgehaald die de aandacht van de daadwerkelijke discussie afhalen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nogmaals. De persoonlijke projecties van veel posters hier zorgt ervoor dat een redelijke discussie niet bepaald mogelijk is.
En als zij, theoretisch gezien, voordat ze stierf, had gezegd dat hij dat moest doen? Wat dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
Die Kluun is gewoon een macabere klojo dat ie geld maakt over de rug van zijn dooie vrouw.
Dat zou niet eens aan de orde zijn, want iedereen weet dat mannen vreemdgaande klootzakken zijn die sex buiten de deur zoeken en vrouwen aandacht tekort komen en daarom maar een 'maatje' zoeken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:22 schreef -moppie- het volgende:
Als het nou andersom was, hij zou doodgaan en mevrouw had iemand gevonden waarbij ze haar ei kwijt kon (letterlijk en figuurlijk dan he) wat dan?
Vrouwen gooien het dan altijd op het feit dat ze met iemand kunnen praten, hij zocht Roos ook op om te kunnen praten. Hij wilde verder met Roos dus het ging hem niet alleen om het rondneuken.
Dat lijkt me ook met vreemdgaan zonder kanker het geval.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er samen uitkomen hoeft nieteens. Het is een fatsoenskwestie
hij geniet samen met zijn nieuwe vrouw van de welverdiende opbrengsten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
Die Kluun is gewoon een macabere klojo dat ie geld maakt over de rug van zijn dooie vrouw.
Dan zou het moeten gaan over haar, en niet over hem.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad zeer goed te merken. Jammer, want de discussie begon op zich goed. Daarna worden er randzaken bijgehaald die de aandacht van de daadwerkelijke discussie afhalen.
[..]
En als zij, theoretisch gezien, voordat ze stierf, had gezegd dat hij dat moest doen? Wat dan?
Als jij op sterven na dood bent, ga je niet meer halsoverkop weg bij je man en bij de vader van je kind. Het is praktisch onmogelijk om je dan nog zoiets op de hals te halen. Ze had gewoon geen keuze. En dat vind ik misselijk makend! Iemand die zo ziek is zo respectloos te behandelen. Dat is mijn punt. En zo loos is het niet om je daar mee bezig te houden. 't Is namelijk nogal een overtrokken hype in NL, waar ik het niet mee eens ben, om die reden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ze vond het niet erg genoeg om hem te verlaten schijnbaar. Verder is er samen uitkomen op vele niveau's bereikbaar. Punt is dat je eigen angsten hier op los laten een nogal loze bezigheid is.
[..]
En hier wordt Disorder's opmerking bevestigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |