abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76521974
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:09 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dat de discussie er is maakt hem logisch nogch zinvol.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:13:31 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_76522026
of het nou gerechtvaardigt is dat ie vreemd ging of niet maakt me niet uit. Ik vind hem bij voorbaat een nare man met een glibberige uitstraling, echt zo'n mannetje uit de reclamewereld. Ik vind het walgelijk dat hij binnen is door zijn boekjes waarin hij voornamelijk de hoofdrol speelt en dan nog die verfilming erachteraan waar half labiel en gay nl snikkend voor naar de bios rent. Meneer Kluun lacht zich suf want hij is binnen voor het leven dankzij de kanker.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_76522038
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:09 schreef Moja het volgende:
Vreemdgaan een taboe? Jezus komop zeg, de situatie maakt het toch wel even anders als je vrouw thuis terminaal ziek is en het er niet mee eens is dat hij dat doet. En dan tóch niet het respect voor haar kan opbrengen om het te laten.
Je geeft in principe met deze post toch zelf al aan dat het een taboe is? Ongeacht de omstandigheden. Er dient niet naar de vreemdganger gekeken te worden, maar alleen naar het slachtoffer.
pi_76522111
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:13 schreef Disorder het volgende:

[..]

Je geeft in principe met deze post toch zelf al aan dat het een taboe is? Ongeacht de omstandigheden. Er dient niet naar de vreemdganger gekeken te worden, maar alleen naar het slachtoffer.
Wat een onzin.

Door een boek te schrijven, heeft Kluun de hele SITUATIE goed beschreven.
pi_76522130
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien wilde hij dat wel, voelde hij zich schuldig over al het gebeurde en vond hij dat iedereen er een mening over mag hebben. Dit heeft hij gedaan dmv het schrijven van een boek, heel Nederland weet ervan en oordeelt er natuurlijk over. Had hij dat niet gedaan en het tussen hun tweeen gehouden, was er niks aan de hand.

Maar goed, Kluun lacht uiteindelijk het laatst, als hij naar z'n bankrekening kijkt.
Jij bent écht briljant. Jij wéét gewoon echt serieus zelfs wat die gozer misschien vindt en denkt.
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:16:59 #256
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76522143
Kluun is de nazi van de Nederlandse literatuur. Een ongenode, ongewenste gast met een raar accent en een perverse geest.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:17:29 #257
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_76522165
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]
Het ultieme failliet in deze discussie is wat mij betreft wel bereikt nu. Rancune, angst, generalisaties, projectie, ga zo maar door.
Maar dit is gewoon pietluttig...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_76522182
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij bent écht briljant. Jij wéét gewoon echt serieus zelfs wat die gozer misschien vindt en denkt.
ja dat zegt ze idd ook.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76522209
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:56 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Uhm het hele boek????

Het feit dat hij het boek uit heeft gebracht en er geld en bekendheid van geniet, is toch al reden genoeg dat hij geen greintje schuldgevoel heeft?!
Sorry, maar hier ga ik niet eens op in. Het is overduidelijk dat je een of andere hetze voert tegen mannen.
pi_76522240
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja dat zegt ze idd ook.
"Had hij dat niet gedaan en het tussen hun tweeen gehouden, was er niks aan de hand."

Wat snap je er niet aan?
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:19:22 #261
189978 controlaltdelete
pi_76522241
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:16 schreef Ringo het volgende:
Kluun is de nazi van de Nederlandse literatuur. Een ongenode, ongewenste gast met een raar accent en een perverse geest.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_76522250
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het ultieme failliet in deze discussie is wat mij betreft wel bereikt nu. Rancune, angst, generalisaties, projectie, ga zo maar door.

Sorry dat ik deze gevoelens bij je losmaak en dat je vertrekt nadat ik een foutje van je verbeter.
pi_76522282
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef kingmob het volgende:

[..]

Maar dit is gewoon pietluttig...
Nogal ja. Jammer.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:20:30 #264
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76522283
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:

[..]

er samen uitkomen hoeft nieteens. Het is een fatsoenskwestie
Ja is ook absoluut zo. Maar volgens mij zijn er (verbazingwekkend genoeg!) toch nog aardig wat mensen die er anders over denken. Schiet mij maar lek .

En dat mensen deze mening dan gaan verhalen op het feit dat wij 'emotievolle' vrouwen zwaarder tillen aan vreemdgaan, slaat natuurlijk op.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_76522300
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sorry, maar hier ga ik niet eens op in. Het is overduidelijk dat je een of andere hetze voert tegen mannen.
Nogmaals. De persoonlijke projecties van veel posters hier zorgt ervoor dat een redelijke discussie niet bepaald mogelijk is.
pi_76522326
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:20 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ja is ook absoluut zo. Maar volgens mij zijn er (verbazingwekkend genoeg!) toch nog aardig wat mensen die er anders over denken. Schiet mij maar lek .

En dat mensen deze mening dan gaan verhalen op het feit dat wij 'emotievolle' vrouwen zwaarder tillen aan vreemdgaan, slaat natuurlijk op.
Wacht maar, als een vrouw in R&P een topic opent dat ze vreemdgaat terwijl haar man terminaal op bed ligt. Dan wordt de hoerrrrr neergesabeld door 50 man!
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:22:29 #267
189978 controlaltdelete
pi_76522337
het maakt wat los hier lees ik. Jullie zijn vast allemaal naar de film geweest zo te lezen.
Leuk voer want het is stil op werk.
pi_76522343
Als het nou andersom was, hij zou doodgaan en mevrouw had iemand gevonden waarbij ze haar ei kwijt kon (letterlijk en figuurlijk dan he ) wat dan?
Vrouwen gooien het dan altijd op het feit dat ze met iemand kunnen praten, hij zocht Roos ook op om te kunnen praten. Hij wilde verder met Roos dus het ging hem niet alleen om het rondneuken.
pi_76522373
Die Kluun is gewoon een macabere klojo dat ie geld maakt over de rug van zijn dooie vrouw.
pi_76522399
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:21 schreef Disorder het volgende:

[..]

Nogmaals. De persoonlijke projecties van veel posters hier zorgt ervoor dat een redelijke discussie niet bepaald mogelijk is.
Nee, dat is inderdaad zeer goed te merken. Jammer, want de discussie begon op zich goed. Daarna worden er randzaken bijgehaald die de aandacht van de daadwerkelijke discussie afhalen.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
Die Kluun is gewoon een macabere klojo dat ie geld maakt over de rug van zijn dooie vrouw.
En als zij, theoretisch gezien, voordat ze stierf, had gezegd dat hij dat moest doen? Wat dan?
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:22 schreef -moppie- het volgende:
Als het nou andersom was, hij zou doodgaan en mevrouw had iemand gevonden waarbij ze haar ei kwijt kon (letterlijk en figuurlijk dan he ) wat dan?
Vrouwen gooien het dan altijd op het feit dat ze met iemand kunnen praten, hij zocht Roos ook op om te kunnen praten. Hij wilde verder met Roos dus het ging hem niet alleen om het rondneuken.
Dat zou niet eens aan de orde zijn, want iedereen weet dat mannen vreemdgaande klootzakken zijn die sex buiten de deur zoeken en vrouwen aandacht tekort komen en daarom maar een 'maatje' zoeken.

Ja sorry, als iedereen hier gaat generaliseren, doe ik het lekker ook

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2010 14:26:30 ]
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:24:54 #271
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_76522412
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:

[..]

er samen uitkomen hoeft nieteens. Het is een fatsoenskwestie
Dat lijkt me ook met vreemdgaan zonder kanker het geval.

Ik snap niet waarom wel geaccepteerd wordt dat mensen zich huichelachtig gedragen als je kerngezond en afgetraind bent en er opeens een punt van gemaakt wordt als er iemand ziek is.

Maar goed, ik ben een ouderwetsch mens vol levenslange liefde. .

[ Bericht 0% gewijzigd door I.R.Baboon op 07-01-2010 14:30:09 ]
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:25:55 #272
189978 controlaltdelete
pi_76522435
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
hij geniet samen met zijn nieuwe vrouw van de welverdiende opbrengsten.
pi_76522443
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, dat is inderdaad zeer goed te merken. Jammer, want de discussie begon op zich goed. Daarna worden er randzaken bijgehaald die de aandacht van de daadwerkelijke discussie afhalen.
[..]

En als zij, theoretisch gezien, voordat ze stierf, had gezegd dat hij dat moest doen? Wat dan?
Dan zou het moeten gaan over haar, en niet over hem.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:26:37 #274
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76522461
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:04 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ze vond het niet erg genoeg om hem te verlaten schijnbaar. Verder is er samen uitkomen op vele niveau's bereikbaar. Punt is dat je eigen angsten hier op los laten een nogal loze bezigheid is.
[..]

En hier wordt Disorder's opmerking bevestigd.
Als jij op sterven na dood bent, ga je niet meer halsoverkop weg bij je man en bij de vader van je kind. Het is praktisch onmogelijk om je dan nog zoiets op de hals te halen. Ze had gewoon geen keuze. En dat vind ik misselijk makend! Iemand die zo ziek is zo respectloos te behandelen. Dat is mijn punt. En zo loos is het niet om je daar mee bezig te houden. 't Is namelijk nogal een overtrokken hype in NL, waar ik het niet mee eens ben, om die reden.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_76522514
Wie heeft er nou echt het boek gelezen?!
Ze was niet op sterven na dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')