abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:59:32 #226
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76521506
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het komt een beetje op mij over als homoseksualiteit afkeuren omdat je het zelf vies vindt. Wat jij er van vindt hoort er helemaal niet toe te doen, als die 2 er samen maar uitkomen. Vanaf hier zo'n sterke mening er over hebben vind ik voorbarig en eigenlijk simpelweg stupide.
Dit is echt appels met peren vergelijken. Die vrouw vond het toch afschuwelijk dat haar man telkens wegging om een ander te neuken, als zij hem nodig had? Dat lijkt niet echt op 'er samen uitkomen'.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_76521534
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:59 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Dit is echt appels met peren vergelijken. Die vrouw vond het toch afschuwelijk dat haar man telkens wegging om een ander te neuken, als zij hem nodig had? Dat lijkt niet echt op 'er samen uitkomen'.
Precies.

Maar de mannen vinden dat hun plezier toch voor gaat ofzo?
pi_76521574
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

volgens mij reageren de meesten ook voornamelijk op het gekokketeer van Kluun ermee, dat is mijn gevoel iig.
Op wat voor manier zie jij Kluun ermee kokketeren? Ik heb het boek niet gelezen, alleen de film gezien. En vond het in de film niet overkomen alsof hij er trots op was. Eerder zag ik een man worstelen met zijn emoties. Hij praatte het nergens goed.
pi_76521585
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik geef gewoon mijn mening aan de hand van wat Kluun zelf vertelt heeft. Net als iedereen hier, net als jij doet. En dan ben ik degene die fout zit? Hilarisch
Ik heb ook mijn mening over het feit dat ie vreemdging terwijl zij dood lag te gaan. Maar ik ken hem niet, ken de situatie niet en als één van mijn verantwoordingen "Ja, ik heb ook wel mensen met kanker meegemaakt' zou zijn, dan mag ik aannemen dat iemand vraagt of ik wel helemaal lekker ben.
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:02:18 #230
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76521591
Degenen die vinden dat het allemaal wel goed te praten valt, zouden allemaal in de schoenen moeten staan van een terminale kankerpatiënt, waarvan de partner - waar ze zielsveel van houden en zeker in DEZE tijd de steun vandaan halen - hen in de steek laat om te zuipen, snuiven, feesten en vreemdgaan.

Enig inlevingsvermogen in de situatie is hen gewoon totaal vreemd.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_76521600
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:01 schreef Disorder het volgende:

[..]

Op wat voor manier zie jij Kluun ermee kokketeren? Ik heb het boek niet gelezen, alleen de film gezien. En vond het in de film niet overkomen alsof hij er trots op was. Eerder zag ik een man worstelen met zijn emoties. Hij praatte het nergens goed.
als in continue de publiciteit zoeken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76521606
quote:

[..]

er samen uitkomen hoeft nieteens. Het is een fatsoenskwestie
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_76521616
quote:

[..]

Iedereen worstelt met z'n emoties als er een sterfgeval in de familie is, vantevoren een lang ziektebed enz. Praat dat zonder goedkeuring van je zieke partner andere vrouwen neuken goed?
pi_76521641
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef Lotusss het volgende:
Degenen die vinden dat het allemaal wel goed te praten valt, zouden allemaal in de schoenen moeten staan van een terminale kankerpatiënt, waarvan de partner - waar ze zielsveel van houden en zeker in DEZE tijd de steun vandaan halen - hen in de steek laat om te zuipen, snuiven, feesten en vreemdgaan.

sorry hoor maar kan jij daar over mee praten? heb je zelf een partner gehad die dood is gegaan aan kanker? Nee dan weet je ook niets!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76521661
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Precies.

Het gaat over kanker, doodgaan, vreemdgaan en landelijke publiciteit. En dan reply jij met "De mannen..." Anders ga je even rustig nadenken voor je iets typt?
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:04:12 #236
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76521663
quote:

[..]

Nogmaals: het feit dat hij het boek op die manier geschreven heeft en er grof geld mee verdient, DAT is precies hetzelfde als goedpraten wat-ie gedaan heeft. Als je je er echt schuldig over voelt, dan doe je dat gewoon niet en dan stort je op z'n minst al het verdiende geld naar de KWF, en niet slechts een klein deel.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:04:13 #237
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_76521666
quote:

[..]

Ze vond het niet erg genoeg om hem te verlaten schijnbaar. Verder is er samen uitkomen op vele niveau's bereikbaar. Punt is dat je eigen angsten hier op los laten een nogal loze bezigheid is.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Precies.

En hier wordt Disorder's opmerking bevestigd.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_76521710
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het gaat over kanker, doodgaan, vreemdgaan en landelijke publiciteit. En dan reply jij met "De mannen..." Anders ga je even rustig nadenken voor je iets typt?
Volgens mij hebben we het toch echt over wat we vinden van een vrouw die op sterven ligt en haar man die er op los feest.
En opvallend genoeg zijn het vooral de mannen die hier wel begrip voor hebben: 'Hij heeft het ook moeilijk'
pi_76521724
quote:

Ik denk dat niemand hier het gedrag van 'Kluun' goed heeft gepraat. Sommige mensen hier durven echter wel door een taboe heen te prikken en te kijken naar waarom sommige mensen vreemdgaan en hun heil bij een ander denken te moeten zoeken. Niemand praat dat goed, voor zover ik dat kan zien. Maar sommige mensen durven er wel naar te kijken.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:06:02 #240
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_76521727
quote:

Er valt niets goed te praten. Het enige wat van belang is, is hoe ZIJ er met z'n tweeen mee om zijn gegaan. Dat negeren is juist het gebrek aan inlevingsvermogen. Ipv dat jij voelt wat zij voelen, voel je simpelweg wat jij voelt...
  Moderator donderdag 7 januari 2010 @ 14:06:18 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76521739
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het komt een beetje op mij over als homoseksualiteit afkeuren omdat je het zelf vies vindt. Wat jij er van vindt hoort er helemaal niet toe te doen, als die 2 er samen maar uitkomen. Vanaf hier zo'n sterke mening er over hebben vind ik voorbarig en eigenlijk simpelweg stupide.
Als hij het tussen hun tweeën had willen houden dan had hij geen boek moeten schrijven en film uit laten brengen
En dat mensen er zo'n sterk gevoel bij hebben is toch juist de reden dat de film en het boek zo'n "succes" zijn?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_76521756
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:05 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand hier het gedrag van 'Kluun' goed heeft gepraat. Sommige mensen hier durven echter wel door een taboe heen te prikken en te kijken naar waarom sommige mensen vreemdgaan en hun heil bij een ander denken te moeten zoeken. Niemand praat dat goed, voor zover ik dat kan zien. Maar sommige mensen durven er wel naar te kijken.
We hebben het over vreemdgaan als je partner stervende is, niet 'gewoon' vreemdgaan.
pi_76521808
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

We hebben het over vreemdgaan als je partner stervende is, niet 'gewoon' vreemdgaan.
idd is dat waar het hier over gaat. Vreemdgaan an sich is weer een ander verhaal.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76521811
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef kingmob het volgende:

[..]

Er valt niets goed te praten. Het enige wat van belang is, is hoe ZIJ er met z'n tweeen mee om zijn gegaan. Dat negeren is juist het gebrek aan inlevingsvermogen. Ipv dat jij voelt wat zij voelen, voel je simpelweg wat jij voelt...
Nogmaals, als je er een boek over schrijft, komt de discussie vanzelf los.
pi_76521816
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij ging al vreemd voor ze kanker kreeg. Het zou ook raar zijn als zij de diagnose krijgt en hij dan zegt "lieve schat, ik vind dit zo vervelend voor je, de komende maanden ga ik niet vreemd". En dat zij dan zegt "O kluniepunie, dat is zóóó romantisch, zal ik je pijpen nu het nog kan?"
Dit is het natuurlijk. Als je vreemdgaan in een relatie accecpteert, en dat deed zij (in het boek heeft ze maar één echte voorwaarde en dat is dat zij er niet mee geconfronteerd wil worden), dan is dat dus ook haar keuze geweest. Het lijkt me dan niet fair om haar alleen als slachtoffer te zien en Kluun alleen als klootzak.

Er zijn zo ongelooflijk veel relaties waarbij één of beide partners (al dan niet structureel) vreemdgaat. Zolang mensen in zo'n relatie blijven, kunnen ze er kennelijk mee leven. Dat moet iedereen voor zichzelf weten. Dit was dus de relatie waar ze allebei voor hadden gekozen. Zij ging overigens (zo meen ik me te herinneren van het boek) ook een keer vreemd.

En als je dan ziek bent, zit je dat uit met de partner die je daarvoor zelf hebt uitgekozen. Met al z'n onhebbelijkheden en andere ellende.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_76521851
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het toch echt over wat we vinden van een vrouw die op sterven ligt en haar man die er op los feest.
En opvallend genoeg zijn het vooral de mannen die hier wel begrip voor hebben: 'Hij heeft het ook moeilijk'
Volgens mij gaat het hier toch echt over dat er kritiek wordt gegeven op iemand die niemand hier persoonlijk kent. En ik verdedig hem niet, jij veroordeelt iemand die je niet kent. Alleen van het boek, de film en wat interviews.
Dit, dus.
pi_76521866
Vreemdgaan een taboe? Jezus komop zeg, de situatie maakt het toch wel even anders als je vrouw thuis terminaal ziek is en het er niet mee eens is dat hij dat doet. En dan tóch niet het respect voor haar kan opbrengen om het te laten.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:09:50 #248
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_76521880
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nogmaals, als je er een boek over schrijft, komt de discussie vanzelf los.
Dat de discussie er is maakt hem logisch nog zinvol.
pi_76521942
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het hier toch echt over dat er kritiek wordt gegeven op iemand die niemand hier persoonlijk kent. En ik verdedig hem niet, jij veroordeelt iemand die je niet kent. Alleen van het boek, de film en wat interviews.
Misschien wilde hij dat wel, voelde hij zich schuldig over al het gebeurde en vond hij dat iedereen er een mening over mag hebben. Dit heeft hij gedaan dmv het schrijven van een boek, heel Nederland weet ervan en oordeelt er natuurlijk over. Had hij dat niet gedaan en het tussen hun tweeen gehouden, was er niks aan de hand.

Maar goed, Kluun lacht uiteindelijk het laatst, als hij naar z'n bankrekening kijkt.
pi_76521964
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:04 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ze vond het niet erg genoeg om hem te verlaten schijnbaar. Verder is er samen uitkomen op vele niveau's bereikbaar. Punt is dat je eigen angsten hier op los laten een nogal loze bezigheid is.
[..]
ik denk dat als je dood ligt te gaan, je het idee "hem dan maar verlaten" maar laat gaan wegens: kost teveel energie, ben toch zo dood.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')