quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef Biskwie het volgende:
eigenlijk niet normaal, koop je een pakje van 4 gillette fusion scheermesjes kun je ff 15 euro af tikken
das dus 3,75 per mesje, ik doe gemiddeld 2 weken met een mesje (redelijk zware baard) = 100e/jaar
klacht: mesjes zijn dus vreselijk duur
Heb der anderhalf jaar mee geschoren, het enige wat het doet is je huid opentrekken. Steeds aftershave erop doen is ronduit vervelend want het pitst als de neten. Sinds vorig jaar heb ik de Wilkinsons quatro titanium uitgevonden, super hendig sjiek want er zit ook nog een trimmer erbij. Als ik wat langer niet scheer even met de trimmer erover en dan scherenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat fusion is echt zwaar slecht kut
Scheert dat ding echt glad?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Koop een elektrisch scheerapparaat.
Ik heb ook jaren nat geschoren. Steeds paar dagen laten staan, omdat ik er zo'n hekel aan had. Nu heb ik ongeveer een half jaar geleden zo'n scheerapparaat gekocht. (60 euro ofzo?) en het bevalt prima. Het is lekker makkelijk, zodat je elke dag snel even scheert en daardoor goed bijhoudt. Ook geen gedoe met water / handdoeken, gewoon droog.
En dat terwijl een verkoper mij eens afgeraden heeft een scheerapparaat te kopen, vanwege zware baardgroei![]()
[ afbeelding ]
ja, dat viel mij dus ook mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Scheert dat ding echt glad?
Want ik vind het ronduit kut als het niet glad is, dan ga ik er iedere keer aan wrijven
Die elektrische apparaten die slaan die haartjes altijd naar binnen bij mij ofzoiets. Dan zo vervelende witte jeukende plek met rood eromheen.quote:
Ik ga in Duitsland Munchen Gladbach, ga ik eens in het jaar heen om "verzorgings" producten in te kopen. Daar kosten 8 Wilkinson mesjes rond de 8 euro. Power fusion mesjes kosten daar dacht ik 12 euro.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef Agiath het volgende:
Je kunt trouwens beter altijd zo'n starterspakket kopen met zo'n scheerunit erbijIs goedkoper dan losje mesjes bij de kruitvat
heb ik gehad, vind ik echt zwaar poep, geïrriteerde huid enzo. ik ga toch echt voor het natte scherenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Koop een elektrisch scheerapparaat.
Kan je eigenlijk niet electrisch nat scheren? Ik wil me wel scheren onder de douchequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:25 schreef Biskwie het volgende:
[..]
heb ik gehad, vind ik echt zwaar poep, geïrriteerde huid enzo. ik ga toch echt voor het natte scheren
Meen je dit serieus of is het nou een grap?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Gewoon een straightrazor kopen, kun je een leven lang me toe. Ook ff een Coticule erbij en een riem en je bespaart enorm veel geld gedurende je leven. Ik scheer er al jaren mee en zou nooit meer anders wilen.
[ afbeelding ]
Is dat niet zo'n ding waar de kapper altijd je nekharen/bakkeaarden mee scheert?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Gewoon een straightrazor kopen, kun je een leven lang me toe. Ook ff een Coticule erbij en een riem en je bespaart enorm veel geld gedurende je leven. Ik scheer er al jaren mee en zou nooit meer anders wilen.
[ afbeelding ]
Als je een foute beweging maakt ligt je hele nek openquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:59 schreef Jay-Z. het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n ding waar de kapper altijd je nekharen/bakkeaarden mee scheert?Zo ja, hoeveel kost zo'n ding en waar kan ik het kopen?
Met een botte fusion scheermes ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je een foute beweging maakt ligt je hele nek open
nederlands?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik moet zo scheerapparaten ook kopen..
ik ben die scheermes al zat.
quote:
Idd...quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Ad_rem het volgende:
Elektrisch scheren kan eigenlijk alleen bij mannen die denken dat ze baardgroei hebben maar dat niet hebben? Iemand met baardgroei krijgt, punt 1 de boel niet kort, punt 2 de hele hals opengeschuurd en rode stoppels.
aah, dan ben ik toch een echte manquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Ad_rem het volgende:
Elektrisch scheren kan eigenlijk alleen bij mannen die denken dat ze baardgroei hebben maar dat niet hebben? Iemand met baardgroei krijgt, punt 1 de boel niet kort, punt 2 de hele hals opengeschuurd en rode stoppels.
Doet me een beetje denken aan de gruwelen van Sweeney Toddquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef PalmRoyale het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou het een grap zijn? Er zijn nog heel veel mensen die er mee scheren en het scheert veel gladder dan een scheerapparaat of die Gilette zooi.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:53 schreef ManianMan het volgende:
Meen je dit serieus of is het nou een grap?
Onder andere ja. Ze zijn ook niet zo heel duur. Ik heb het model op de foto (kost 89 euro) en die kun je hier kopen. Een goede Coticule (een natuur slijpsteen) kost je iets van 50 euro en een riem heb je voor 40 euro. Dan ben je dus voor ongeveer 180 voor de rest van je leven klaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:59 schreef Jay-Z. het volgende:
Is dat niet zo'n ding waar de kapper altijd je nekharen/bakkeaarden mee scheert?Zo ja, hoeveel kost zo'n ding en waar kan ik het kopen?
vergeet de tussenhandel niet. Daar ligt 40 a 50%quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:31 schreef Geranium_Opa het volgende:
De Gillete fusion mesjes kosten 6 cent per stuk in productie, je betaald het meest aan de dure reclame campagnes met sterren als Roger Federer, Tiger Woods, David Beckham en Thierry henry.
Dat geluid!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:43 schreef Synthesist het volgende:
[..]
vergeet de tussenhandel niet. Daar ligt 40 a 50%
het ziet er niet moeilijk uit, maar wel gevaarlijk
Nooit last van. Onzin dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Ad_rem het volgende:
Scheer je dagelijks? Eerst de baardtrimmer erover en dan een mesje van 3 centen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef Biskwie het volgende:
eigenlijk niet normaal, koop je een pakje van 4 gillette fusion scheermesjes kun je ff 15 euro af tikken
[ afbeelding ]
das dus 3,75 per mesje, ik doe gemiddeld 2 weken met een mesje (redelijk zware baard) = 100e/jaar
klacht: mesjes zijn dus vreselijk duur
Ik heb deel 2 ook nog eens gekeken, ik vind het wel vet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat geluid!![]()
![]()
8 Minuten van mijn leven verspild... waarom keek ik hiernaar?Nee, waarom maken mannen in GODSNAAM hier een filmpje van?
WHY
Heel praktisch hoor, maar dan heb je dus geen spiegel. Dan kom je er na het douchen achter dat je de helft bent vergeten. Trouwens elektrisch scheren wil droog beter, volgens het boekje van mijn scheerapparaat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk niet electrisch nat scheren? Ik wil me wel scheren onder de douche
Echt onzin. Ook als ik mijn baard een paar dagen laat staan, werkt het nog steeds goed en ik heb gewoon een sterke baardgroei.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Ad_rem het volgende:
Dat heb ik bij elektrisch scheren ook wel, maar bij nat scheren nog veel erger!quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik krijg altijd zulke rode vlekken en ingegroeide haartjes van een scheerapparaat.
Dat is echt kul. Ik scheer me al sinds m'n 16e (dat is dus al evenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Ad_rem het volgende:
Ik las meisje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb het eens met een mesje geprobeerd, maar toen gutste het bloed aan alle kanten uit m'n hals, zonder dat ik me gesneden had, gewoon omdat ik er kennelijk niet de huid voor heb.
Ik las klein jongetjequote:
Sowieso omdat iedereen gewoon alle shit die ze kunnen bedenken op youtube gooien. En omdat je jezelf helemaal kapot snij wanneer je het zelf moet uitzoeken. Als ik dit filmpje vergelijk met al die make up filmpjes dan vind ik deze nog nuttiger.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
8 Minuten van mijn leven verspild... waarom keek ik hiernaar?Nee, waarom maken mannen in GODSNAAM hier een filmpje van?
WHY
Als ik het glad wil hebben moet ik eerst trimmen en dan scheren anders kom ik er niet goed doorheen. En het gaat niet alleen om de mate vd baardgroei, maar ook hoe stug de baardharen stoppels zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Sowieso omdat iedereen gewoon alle shit die ze kunnen bedenken op youtube gooien. En omdat je jezelf helemaal kapot snij wanneer je het zelf moet uitzoeken. Als ik dit filmpje vergelijk met al die make up filmpjes dan vind ik deze nog nuttiger.
Overigens kan ik me ook totaal niet vinden in het advies om elektrisch te scheren. Wanneer je behoorlijk wat baardgroei heb dan krijg je het daarmee echt niet glad. En je vergeet ook constant stukken. Als je bij nat scheren al het schuim wegscheert dan heb je tenminste zogoed als alles.
Ik heb nooit anders gebruikt, ik kreeg een keer zo'n gratis fusion, maar ik vond dat ding te lompquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:13 schreef bravo het volgende:
Ik gebruikte ook altijd die dure mesjes, maar merkte niet echt veel verschil, ik gebruik nu weer de standaard mach3 mesjes, en dat gaat prima, en nog een stuk goedkoper ook!
Ik heb precies hetzelfde. Nat krijg ik het echter wel gladder dan elektrisch. En nat kom ik wel door me stoppels heen maar elektrisch niet echt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik het glad wil hebben moet ik eerst trimmen en dan scheren anders kom ik er niet goed doorheen. En het gaat niet alleen om de mate vd baardgroei, maar ook hoe stug de baardharen stoppels zijn.
Tegenwoordig trim ik het gewoon op 0,5 mm. Dat scheelt enorm, want ik krijg zowel een rode huid van nat als elektrisch scheren. Zelfs als ik helemaal glad geschoren ben zie je nog steeds een zwarte zeem van onderhuidse haren. Ik heb een blanke huid met erg donker haar.
Scheerschuim gebruikt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb het eens met een mesje geprobeerd, maar toen gutste het bloed aan alle kanten uit m'n hals, zonder dat ik me gesneden had, gewoon omdat ik er kennelijk niet de huid voor heb.
De fusion heeft 5 mesjes hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:34 schreef hardy_party het volgende:
Ik vind die vierdubbele mesjes echt zo triest. Ik bedoel, pure marketing en jij bent zo dom (!) om het te kopen.
Dom, gewoon dom
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Scheermesjes zijn idd belachelijk duur
haha, ja, dat ook ja. Zo stom ben ik nou ook weer niet.quote:
Heul niet. Fusion Power is fijn. Moest vandaag trouwens ook nieuwe mesjes halenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En de rest heel duur.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
Hier zijn ze 'maar' 10 pond (ongeveer 11 euro). Scheelt toch om in Londen te wonen
omdat je wilde zien of hij zich zou snijdenquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat geluid!![]()
![]()
8 Minuten van mijn leven verspild... waarom keek ik hiernaar?
Omdat het toch een kunst is jezelf niet te snijden, omdat dit vroeger een ambacht was, omdat mensen overal filmpjes van makenquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee, waarom maken mannen in GODSNAAM hier een filmpje van? WHY
Nee hoor, alleen huizenquote:
Die spiegel is er toch ook niet als ik me met een mesje scheer? Of heb je die extra nodig bij electrisch scheren?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heel praktisch hoor, maar dan heb je dus geen spiegel. Dan kom je er na het douchen achter dat je de helft bent vergeten. Trouwens elektrisch scheren wil droog beter, volgens het boekje van mijn scheerapparaat.
Wie wil er nou scheren met Mach 3quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:19 schreef pisnicht het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9299
4 x giltette mach 3 voor 6,- incl verzenden!
Handiger dan fusion thoughquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie wil er nou scheren met Mach 3Dat is zoooooooo ouderwets
donshaar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Conflict het volgende:
Ik doe twee maanden met een Gilette Fusion mesje
Dat is irrelevant. Ik zou niet gezien willen worden in de winkel met Mach3quote:
Zo hip is Poohbeer ook weer niet heurquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is irrelevant. Ik zou niet gezien willen worden in de winkel met Mach3
Ik ga mee met mijn tijd en als het produkt niet beter is, soit
Zeg, Pooh en Christopher Robin zijn toevallig extreem hip jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo hip is Poohbeer ook weer niet heur
Hier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:52 schreef ssebass het volgende:
Misschien maar eens een straight razor proberen. Waar koop je die dingen eigenlijk
Ja maar echt glad word je er niet van. Ben je ooit wel eens met een straight razor geschoren? Zo glad als een babykontje jongen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Doe je moeilijk man. Je koopt toch gewoon die goedkope dingen bij de Etos? Ze gaan toch niet lang mee, en een mesje is een mesje. Zeg nou zelf.
Mijn vriendin gebruikt mijn straightrazor ook, voor haar benen. Worden ze superglad van.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef GSP het volgende:
Ja maar echt glad word je er niet van. Ben je ooit wel eens met een straight razor geschoren? Zo glad als een babykontje jongen!
Had jij sneeën in het begin? m.a.w. hoe lang duurt het voordat je het goed onder de knie hebt? Zit erg te twijfelen tussen een straight razor en een krabbertje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:58 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikt mijn straightrazor ook, voor haar benen. Worden ze superglad van.
en dan ook ook nog met een een d...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:29 schreef Andyy het volgende:
Ik erger me aan mensen die "irriteer"gebruiken ipv ergeren
Je begrijpt toch wat ik bedoel Gquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en dan ook ook nog met een een d...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ga in Duitsland Munchen Gladbach, ga ik eens in het jaar heen om "verzorgings" producten in te kopen. Daar kosten 8 Wilkinson mesjes rond de 8 euro. Power fusion mesjes kosten daar dacht ik 12 euro.
Maar ja ben dus overgestapt op Wilkinson en ik wil niet meer terug
Handelshoff (Groothandel) mits je een bedrijf of vereniging hebt kun je daar binnenkomenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:41 schreef StriggleG het volgende:
[..]
He,
Mag ik vragen waar je dat dan haalt in muchen? Dat zijn tenminste nog normale prijzen!!
Groet Mike
Ik stap over op de HQ82 serie van Philips. Normaal scheer ik altijd nat met Wilkinson maar de laatste tijd heb ik geen zin meer om nat te scherenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:51 schreef Keesch het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met gilette niet slecht zijn, scheert goed glad maar inderdaad de mesjes zijn belachelijk duur. Als je ziet wat de productiekosten zijn van die dingen :S
Je bent een meid?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:56 schreef Drinky het volgende:
gister met krabbertje geschoren, vandaag nog steeds babybil glad, en dat voor 20 cent per mesje
Je kunt er niet mee omgaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een krabbertje lijkt hetzelfde op een scheermes echter zit er geen beschermde plastic onderdelen om het mes heen zodat het wel goed de haren weghaalt maar misschien ook de huid mee trektquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Wel geinig dat de meeste elektrische scheerders zeggen dat ze zich open snijden met een mesje. Leer dan godverdomme scheren daab!
Ligt er ook aan welk huidstype je hebt. Trouwens merk dat ik in de warmere tijden van het jaar minder wondjes heb in plaats van de koudere tijden van het jaarquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:28 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ik betaal 16 euro voor 4 nieuwe mesjesVenus = afzetters maar wel kwaliteit. Mja ik epileer tegenwoordig bijna alles dus gebruik m nog maar voor 1 ding, scheelt wel in levensduur.
Nee, ik vind Venus het fijnst. Het is niet goedkoop maar kan het geld missen dusja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Pak dan gewoon gilette of liever Wilkinson of ben je bang dat mensen je raar aanstaren
sommige mannen hebben banen waar ongeschreven reglementen gelden. Dat iemand die plantsoenen schoffelt een baard kan laten staan lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:25 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon een trimmer.
Mannen die per-se helemaal glad willen zijn
Zonder baard zie ik er 5 jaar jonger uit. Ik denk niet dat een bedrijf vertegenwoordigd wil worden door een puberquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:40 schreef Synthesist het volgende:
[..]
sommige mannen hebben banen waar ongeschreven reglementen gelden. Dat iemand die plantsoenen schoffelt een baard kan laten staan lijkt me vanzelfsprekend.
Klopt, dat vind jijquote:
Ja echt hoor je bent echt raar.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:00 schreef GSP het volgende:
Bij Tiger Woods moet de schoorsteen ook roken, wat denk je wel niet
Vind ik ook.quote:
Ik vind de combinatie 'Nek' en 'Scherp mes' niet zo fijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Wel geinig dat de meeste elektrische scheerders zeggen dat ze zich open snijden met een mesje. Leer dan godverdomme scheren daab!
Aardappelschilmesje en pols is dat ook niet, en toch schil ik al jaren de piepers zonder mijn pols te rakenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie 'Nek' en 'Scherp mes' niet zo fijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |