Kan je eigenlijk niet electrisch nat scheren? Ik wil me wel scheren onder de douchequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:25 schreef Biskwie het volgende:
[..]
heb ik gehad, vind ik echt zwaar poep, geïrriteerde huid enzo. ik ga toch echt voor het natte scheren
Meen je dit serieus of is het nou een grap?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Gewoon een straightrazor kopen, kun je een leven lang me toe. Ook ff een Coticule erbij en een riem en je bespaart enorm veel geld gedurende je leven. Ik scheer er al jaren mee en zou nooit meer anders wilen.
[ afbeelding ]
Is dat niet zo'n ding waar de kapper altijd je nekharen/bakkeaarden mee scheert?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Gewoon een straightrazor kopen, kun je een leven lang me toe. Ook ff een Coticule erbij en een riem en je bespaart enorm veel geld gedurende je leven. Ik scheer er al jaren mee en zou nooit meer anders wilen.
[ afbeelding ]
Als je een foute beweging maakt ligt je hele nek openquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:59 schreef Jay-Z. het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n ding waar de kapper altijd je nekharen/bakkeaarden mee scheert?Zo ja, hoeveel kost zo'n ding en waar kan ik het kopen?
Met een botte fusion scheermes ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je een foute beweging maakt ligt je hele nek open
nederlands?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik moet zo scheerapparaten ook kopen..
ik ben die scheermes al zat.
quote:
Idd...quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Ad_rem het volgende:
Elektrisch scheren kan eigenlijk alleen bij mannen die denken dat ze baardgroei hebben maar dat niet hebben? Iemand met baardgroei krijgt, punt 1 de boel niet kort, punt 2 de hele hals opengeschuurd en rode stoppels.
aah, dan ben ik toch een echte manquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Ad_rem het volgende:
Elektrisch scheren kan eigenlijk alleen bij mannen die denken dat ze baardgroei hebben maar dat niet hebben? Iemand met baardgroei krijgt, punt 1 de boel niet kort, punt 2 de hele hals opengeschuurd en rode stoppels.
Doet me een beetje denken aan de gruwelen van Sweeney Toddquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef PalmRoyale het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou het een grap zijn? Er zijn nog heel veel mensen die er mee scheren en het scheert veel gladder dan een scheerapparaat of die Gilette zooi.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:53 schreef ManianMan het volgende:
Meen je dit serieus of is het nou een grap?
Onder andere ja. Ze zijn ook niet zo heel duur. Ik heb het model op de foto (kost 89 euro) en die kun je hier kopen. Een goede Coticule (een natuur slijpsteen) kost je iets van 50 euro en een riem heb je voor 40 euro. Dan ben je dus voor ongeveer 180 voor de rest van je leven klaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:59 schreef Jay-Z. het volgende:
Is dat niet zo'n ding waar de kapper altijd je nekharen/bakkeaarden mee scheert?Zo ja, hoeveel kost zo'n ding en waar kan ik het kopen?
vergeet de tussenhandel niet. Daar ligt 40 a 50%quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:31 schreef Geranium_Opa het volgende:
De Gillete fusion mesjes kosten 6 cent per stuk in productie, je betaald het meest aan de dure reclame campagnes met sterren als Roger Federer, Tiger Woods, David Beckham en Thierry henry.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |