Mijn vriendin gebruikt mijn straightrazor ook, voor haar benen. Worden ze superglad van.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef GSP het volgende:
Ja maar echt glad word je er niet van. Ben je ooit wel eens met een straight razor geschoren? Zo glad als een babykontje jongen!
Had jij sneeën in het begin? m.a.w. hoe lang duurt het voordat je het goed onder de knie hebt? Zit erg te twijfelen tussen een straight razor en een krabbertje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:58 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikt mijn straightrazor ook, voor haar benen. Worden ze superglad van.
en dan ook ook nog met een een d...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:29 schreef Andyy het volgende:
Ik erger me aan mensen die "irriteer"gebruiken ipv ergeren
Je begrijpt toch wat ik bedoel Gquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en dan ook ook nog met een een d...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ga in Duitsland Munchen Gladbach, ga ik eens in het jaar heen om "verzorgings" producten in te kopen. Daar kosten 8 Wilkinson mesjes rond de 8 euro. Power fusion mesjes kosten daar dacht ik 12 euro.
Maar ja ben dus overgestapt op Wilkinson en ik wil niet meer terug
Handelshoff (Groothandel) mits je een bedrijf of vereniging hebt kun je daar binnenkomenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:41 schreef StriggleG het volgende:
[..]
He,
Mag ik vragen waar je dat dan haalt in muchen? Dat zijn tenminste nog normale prijzen!!
Groet Mike
Ik stap over op de HQ82 serie van Philips. Normaal scheer ik altijd nat met Wilkinson maar de laatste tijd heb ik geen zin meer om nat te scherenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:51 schreef Keesch het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met gilette niet slecht zijn, scheert goed glad maar inderdaad de mesjes zijn belachelijk duur. Als je ziet wat de productiekosten zijn van die dingen :S
Je bent een meid?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:56 schreef Drinky het volgende:
gister met krabbertje geschoren, vandaag nog steeds babybil glad, en dat voor 20 cent per mesje
Je kunt er niet mee omgaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat fusion is echt zwaar slecht kut
Een krabbertje lijkt hetzelfde op een scheermes echter zit er geen beschermde plastic onderdelen om het mes heen zodat het wel goed de haren weghaalt maar misschien ook de huid mee trektquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Wel geinig dat de meeste elektrische scheerders zeggen dat ze zich open snijden met een mesje. Leer dan godverdomme scheren daab!
Ligt er ook aan welk huidstype je hebt. Trouwens merk dat ik in de warmere tijden van het jaar minder wondjes heb in plaats van de koudere tijden van het jaarquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:28 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ik betaal 16 euro voor 4 nieuwe mesjesVenus = afzetters maar wel kwaliteit. Mja ik epileer tegenwoordig bijna alles dus gebruik m nog maar voor 1 ding, scheelt wel in levensduur.
Nee, ik vind Venus het fijnst. Het is niet goedkoop maar kan het geld missen dusja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Pak dan gewoon gilette of liever Wilkinson of ben je bang dat mensen je raar aanstaren
sommige mannen hebben banen waar ongeschreven reglementen gelden. Dat iemand die plantsoenen schoffelt een baard kan laten staan lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:25 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon een trimmer.
Mannen die per-se helemaal glad willen zijn
Zonder baard zie ik er 5 jaar jonger uit. Ik denk niet dat een bedrijf vertegenwoordigd wil worden door een puberquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:40 schreef Synthesist het volgende:
[..]
sommige mannen hebben banen waar ongeschreven reglementen gelden. Dat iemand die plantsoenen schoffelt een baard kan laten staan lijkt me vanzelfsprekend.
Klopt, dat vind jijquote:
Ja echt hoor je bent echt raar.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:00 schreef GSP het volgende:
Bij Tiger Woods moet de schoorsteen ook roken, wat denk je wel niet
Vind ik ook.quote:
Ik vind de combinatie 'Nek' en 'Scherp mes' niet zo fijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Wel geinig dat de meeste elektrische scheerders zeggen dat ze zich open snijden met een mesje. Leer dan godverdomme scheren daab!
Aardappelschilmesje en pols is dat ook niet, en toch schil ik al jaren de piepers zonder mijn pols te rakenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie 'Nek' en 'Scherp mes' niet zo fijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |