abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76493774

Gran Turismo 5 zal in maart dan eindelijk het daglicht zien, in Japan tenminste. Een datum voor Europa, welke tevens gelijktijdig in Amerika zal verschijnen, is nog niet vastgelegd maar zal naar verwachting in juni in de winkels liggen. Gelijkertijd komt er ook een combi van PS3 Slim + GT5 in de winkels te liggen. Ideale kans om een PS3 aan te schaffen met een game waarbij je de rest van het jaar alle afspraken af kan gaan zeggen.

GT5 zal gaan beschikken over 1.000 auto's. Hiervan zijn er 170 Premium modellen. Dit houdt onder andere in dat deze een volledig interieur hebben en deze ook schadegevoelig zijn. De overige 830 wagens zijn in eerdere uitgaven in de Gran Turismo reeks al eens opgenomen in de car list.
Op GTplanet staat de meest recente lijst aan auto's, deze word wekelijks/maandelijks bijgehouden. Hier zijn een paar hoogtepunten in de lijst:

Alfa Romeo 8C + Spider ? ( pre-order doosjes bij gameshops tonen een printje van een witte Spider)
Audi R8 LMS (PlayStation Abt Nur 24, '09)
Audi R10 TDI (Le Mans, '06)
BMW Z4 M Coupe ('08)
Bugatti Veyron 16.4 ('09)
Chevrolette Corvette Z06 ('06)
Chevrolette Corvette ZR-1 ('09)
Citroen GT Concept ('08)
Ferrari F2007 (F1, '07)
Ferrari F40 ('92)
Ferrari F430 ('06)
Ford GT LM Edition Spec-II Test Car
Ford Mustang GT Premium ('07)
Lamborghini Countach LP400 ('74)
Lamborghini Countach 25th Anniversary Edition ('88)
Lotus Elise 111R ('04)
Lotus Elise Sport 190 ('98)
Mazda Furai Concept
Nissan GT-R "Black Mask" prototype ('07)
Nissan Skyline 370GT Type SP Coupe (V36-gen, '07)
Tesla Roadster
Toyota Supra (Tom's Castrol JGTC, '96)

Bron

En dat is nog maar een kleine greep uit de imposante GT5-garage.

Als eerste kan er van uitgegaan worden dat alle banen in Gran Turismo 4, ook in GT5 vertegenwoordigd zijn. Maar ook de tracklist heeft net als de imposante lijst aan auto's, een aantal nieuwelingen / hootepunten :

Circuit de Spa-Francorchamps (BE)
Circuit Zolder (BE)
Top Gear Test Track (GB)
Brands Hatch (GB)
Monza (IT)
Imola (IT)
Madrid, stratencircuit (ES)
Seoul, stratencircuit (ZK)
Rome, stratencircuit (ITA)

Maar zoals bekend, bevat Gran Turismo 5 ook het WRC kampioensschap, waar nog een twijfel bestaat of GT5 zal beschikken over echte rallyproeven of dat er een fictief kampioensschap word gemaakt op de bestaande rally parcoursen die ook in GT4 zaten.

Dit voorjaar kwam er eindelijk meer nieuws over Gran Turismo 5, op de E3 in Los Angeles. Op de E3 werd onder andere het schade model voor het eerst gepresenteerd, veranderende weersomstandigheden en diverse online features.

Enkele (nieuwe) details in GT5:

• 1.000 auto's :
170 Premium modellen (volledige interieur modelering, het intereur past zich ook aan aan de schade van de auto)
830 Standaard modellen (dit zijn modellen die al in eerdere versies van de Gran Turismo serie zijn voorgekomen)
• 60 bevestigde circuits, 20 circuits zullen nog worden aangekondigd (waarschijnlijk bij de Tokyo Game Show)

• Het physics simulatie systeem is compleet nieuw
• Zwaartekracht (dus auto's kunnen nu ook over de kop rollen)
• Schade (geproduceerd door real time botsing impact analyses)
• Natuurgetrouwe rij eigenschappen van electrische wagens als de Prius, Insight, Hybrides en het laatste Tesla model
•Arcade Modus
Single Race
2 Spelers Race
•GT Mode
Wereld map
Mijn Garage
Auto Dealer
Tuning Winkel (Auto onderdelen, banden
Autowas / Olieverversen
Race kampioenschappen (competitie systeem, punten systeem)
Rijbewijs

•Open lobby
•Tekst / Voice Chat
•Prive races
Online foto album
Online replay album
•YouTube replay upload
•Foto modus
Photo Drive (Circuit)
Photo stage (Stage Photo mode only)
•Gran Turismo TV
Video output naar een PSP of PSPgo
•Progressieve download
Verbeterde gebruikers interface
Afspeel mogelijkheden van video's uitgebreid
•Musea
de Gran Turismo 5 Prologue versie + meer wat nog tijdens de Tokyo Game Show aangekondigd gaat worden
•Geluid
•Eigen muziek (je kan vanaf je PS3 harde schijf muziek luister in de game)
Dolby Digital 5.1 and 7.1
•Gebruikers Interface
Het zelfde als in Gran Turismo 5 Prologue, een paar icoontjes en kleurtjes zullen aangepast zijn.
Mogelijkheid tot het volgen van de bewegingen van het hoofd van de coureur met de PSeye voor camera besturing

Bron

SLS AMG Trailer *new*

E3 09: Debut Trailer

Ferrari 458 Italia Tribute Trailer

Car Damage Gameplay (early build)

Voor meer info:
GTplanet
www.granturismo5.nl
http://eu.gran-turismo.com/gb/

Vorige deel:

Gran Turismo 5: Ons sociale leven staat op instorten..

[ Bericht 3% gewijzigd door Cyberia18 op 07-01-2010 00:13:14 ]
pi_76493816
Heb de inleiding in je OP wat aangepast Meike.
quote:
Mercedes SLS AMG gull-wing supercar chosen to grace front cover of Gran Turismo 5 for PlayStation®3

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) and Polyphony Digital Inc have unveiled the cover artwork of the forthcoming Gran Turismo® 5 for PlayStation®3 (PS3™), revealing the game's cover star to be the new Mercedes SLS AMG.

The gull-winged supercar, with a top speed of 197mph, has been chosen amongst a total of nearly 1000 cars recreated down to the finest detail for players to race in the forthcoming title. The game – the first primary Gran Turismo title for PS3 – is the culmination of ten years of developing ultra-realistic driving experiences hand-in-hand with the motor racing industry.

Players will get to prove themselves in a global community of racers, taking on the world’s most iconic racetracks in cars, including the Mercedes SLS AMG, that will astound with their realism, design and physics. It’s going to be the drive of a lifetime.
pi_76493947
Mooi doosje
Dit wordt een van de weinige games waar ik de LE van wil hebben.
PSN id: NL_SToRM
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:08:15 #4
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_76494285
Hebben alleen de Premium modellen cockpit view? Nee, mag ik hopen?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_76494338
Ik zal eens even wat mensen tegen het zete been schoppen.

GT5 is geen, ik herhaal, géén simulator.

Een leuke arcade racer op zn best, maar zeer zeker geen sim

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76494342
Die game word zo nice!!!!

Ferrari F430
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:10:32 #7
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_76494401
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef vosss het volgende:

De game is nog niet eens uit!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:11:45 #8
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_76494462
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef vosss het volgende:

Ik voel niks aan mijn been hoor
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_76503256
Ben het wel met je eens Vos (zeker als je ziet hoe ze online aan het rammen zijn), maar toch is dit voor op gameconsoles het beste wat er te krijgen is.
pi_76503918
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dan is toch ook een van de problemen van de game toch
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:21:40 #11
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_76504041
Ik vind die voorbarigheid altijd zo nietszeggend. Daarnaast komt de game sowieso in maart uit (Japan) en met al deze informatie die ze nu vrijgegeven, heb ik goede hoop op een snelle release (misschien zelfs wel een wereldwijde release).
pi_76508826
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee dat weet ik, maar het gaat geen sim worden.

Misschien voor een console het beste wat er is, maar verre van, heel heeeel verre van een sim.

Leuk voor op de bank met wat vrienden, een zak chips en wat bier, maar een serieuze racer is het gewoon niet.

vosss is de naam,
pi_76511815
Zit de Nurburgring er weer in? Dat circuit vond ik het tofst van GT4.
pi_76512169
Ik heb gehoord dat de testtrack van topgear er in komt?! :D
pi_76512912
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Meike26 het volgende:
Ben het wel met je eens Vos (zeker als je ziet hoe ze online aan het rammen zijn), maar toch is dit voor op gameconsoles het beste wat er te krijgen is.
Hoe weet jij dat nou? Heb jij de volledige game al gespeeld, misschien is Forza wel veel beter...
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef Sjibble het volgende:

[..]

dat half werk definitief noemen?
ik mag hopen dat de physics beter zijn dan dat je op de trailer ziet

Juist bumpercar physics FTW! De physics in Forza zijn prima, en ik hoop dat die van gran turismo 5 nog beter zullen worden, dat mag wel na 5 jaar...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_76513737
GT5vp
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:32:34 #19
260227 Splobber
PSN: MacKroket
pi_76533754
Dus de world map wordt het menu in je carriere? Vond dat wel leuk in GT4. GT5P had gewoon zo'n saai menu, maar het was tenslotte ook maar een Prologue
pi_76599632
Moet eerlijk zeggen dat het bagger klinkt Die Gallardo klinkt als een zoemende bij..

Maar die graphics
pi_76609483
@ DutchErrorist,

Natuurlijk heb ik nog geen GT5 gespeeld, maar wel GT5prologue en Forza 2 heb ik ook een paar uur gespeeld op andermans Xdoos, het ligt allemaal dicht bij elkaar. Forza 3 zal ook wel beter geworden zijn, maar dat geld ook voor GT4 & GT5P naar GT5. Evolutie is het toverwoord.

Maar zoals Vosss ook zegt, het is geen sim...klaar uit. Dat is Forza2/3 ook niet. Afgaande op GT5P en de physics die duidelijk per wagen verschillen (dat gevoel had ik minder met F2 ) is het de beste arcade racer die er tot nu toe is op de spelconsoles. En het rammen bedoelde ik mee met de online races in GT5P, dat gaat soms nergens over...als je wil winnen, moet je je eerlijke racestijl aan de kant schuiven en mee wheelbangen met de rest. En ja, dat kan ook leuk zijn....bakkie chips erbij en een volle fles cola !
pi_76624478
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Meike26 het volgende:
@ DutchErrorist,

Natuurlijk heb ik nog geen GT5 gespeeld, maar wel GT5prologue en Forza 2 heb ik ook een paar uur gespeeld op andermans Xdoos, het ligt allemaal dicht bij elkaar. Forza 3 zal ook wel beter geworden zijn, maar dat geld ook voor GT4 & GT5P naar GT5. Evolutie is het toverwoord.

Maar zoals Vosss ook zegt, het is geen sim...klaar uit. Dat is Forza2/3 ook niet. Afgaande op GT5P en de physics die duidelijk per wagen verschillen (dat gevoel had ik minder met F2 ) is het de beste arcade racer die er tot nu toe is op de spelconsoles. En het rammen bedoelde ik mee met de online races in GT5P, dat gaat soms nergens over...als je wil winnen, moet je je eerlijke racestijl aan de kant schuiven en mee wheelbangen met de rest. En ja, dat kan ook leuk zijn....bakkie chips erbij en een volle fles cola !
Agh ja we zullen allemaal ook wel zien, ik vind het alleen zo dom dat ze hier Forza 3 in de grond stampen, en dan zo'n domme topic titel nemen, als sneer naar Forza 3... En ja GT5 zal ongetwijfeld op vele punten Forza verslaan, maar laten we dan niet vergeten dat in de tijd tussen GT4 en GT5, Forza 1, 2 en 3 uit zijn gekomen, en als je dan al ziet hoe ver ze zijn gekomen vanaf nul in 5 / 6 jaar, vind ik het toch knap...

Maar nu even iets heel anders, in de Intertoys zag ik laatst GT5p staan op zo'n PS3 in de winkel, dus ging ik even race voor de grap, maar daar moest je gas geven met X ofzo, maar niet met de trigger, kan je dat niet anders instellen?
pi_76625644
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Meike26 het volgende:
Maar zoals Vosss ook zegt, het is geen sim...klaar uit. Dat is Forza2/3 ook niet. Afgaande op GT5P en de physics die duidelijk per wagen verschillen (dat gevoel had ik minder met F2 ) is het de beste arcade racer die er tot nu toe is op de spelconsoles.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Motorstorm en Burnout, dat zijn arcade racers. GT valt voor mij duidelijk niet in die categorie. Het zal vast niet de meest realistische sim zijn, maar ik vind dat het wel degelijk onder die naam mag vallen.
pi_76626975
TVP
pi_76629034
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:30 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Maar nu even iets heel anders, in de Intertoys zag ik laatst GT5p staan op zo'n PS3 in de winkel, dus ging ik even race voor de grap, maar daar moest je gas geven met X ofzo, maar niet met de trigger, kan je dat niet anders instellen?
Ja dat kan, je kan alle knoppen veranderen zoals jij dat wilt.
Triggers= Throttle/Brake
Schakelen= Rechter analog stick
  FOK!fotograaf zondag 10 januari 2010 @ 23:25:22 #27
145146 Andyy
pi_76661573
Ziet er goed uit naar mijn idee Schade model lijkt tot nu toe veelbelovend
pi_76661671
quote:
Schade stelt niets voor hoor (Iig in de versie die op Gamescom in Keulen te spelen was)

Gewoon een deurtje wat open kan klappen en een bumper die half los komt te hangen

Kan goed zijn dat het intussen al is verbeterd, maar ik verwacht er niets van.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_76661749
En een achterklep dat open swiepert niet te vergeten...of heeft een Subaru zo'n achterlijke spoiler dat meer een aerodynamische handrem is
pi_76661845
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Meike26 het volgende:
En een achterklep dat open swiepert niet te vergeten...of heeft een Subaru zo'n achterlijke spoiler dat meer een aerodynamische handrem is
Die heb ik dan gemist, maar het zijn geen drastische dingen die beschadigen. Merkte ook niet echt verschil in rijgedrag, als ik mijn auto in de prak rijd wil ik dat naderhand ook voelen en niet alleen maar zien
Fok!Wormskampioen '09
pi_76662579
Het is inmiddels al een poosje bekend dat het schademodel op de Gamescom zich in een vroege stadium bevond.

“Brand New, Real Time“ Damage Coming to Gran Turismo 5
quote:
GB: Gran Turismo 5 will offer a new kind of damage…
KY: Right now we are adding a brand new real-time deformation engine that will process according to the speed and angle of impact. But doing this in real-time remains truly complex. We could make it an easier way with pre-damaged models but definitely we don’t want to make it that way.
quote:
Deformation and damage, both mechanical and visual. [which is still being worked on, old build was shown publically
  zondag 10 januari 2010 @ 23:54:02 #33
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_76662756
Is GT5 prologue een beetje de moeite waard om de honger tot GT5 te stillen?
pi_76665029
Als je het nog nooit gespeeld heb wel ja... Voldoende tijd om de Citroen GT en de Ferrari F1 bij elkaar te sparen. En dan tot de conclusie komen dat je ze haast nergens voor kan gebruiken

Nee hoor, voldoende game-fun om er een halfjaartje plezier mee te hebben.
pi_76665501
quote:
Op maandag 11 januari 2010 00:58 schreef Meike26 het volgende:
Als je het nog nooit gespeeld heb wel ja... Voldoende tijd om de Citroen GT en de Ferrari F1 bij elkaar te sparen. En dan tot de conclusie komen dat je ze haast nergens voor kan gebruiken

Nee hoor, voldoende game-fun om er een halfjaartje plezier mee te hebben.
Daarvoor ben ik als een gek bezig met GT PSP

Heb beide auto's overigens al, nu nog zoveel mogelijk andere auto's bij elkaar sparen zodat ik straks al een dikke garage heb voor GT5
Fok!Wormskampioen '09
pi_76666935
quote:
Op maandag 11 januari 2010 01:23 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Daarvoor ben ik als een gek bezig met GT PSP

Heb beide auto's overigens al, nu nog zoveel mogelijk andere auto's bij elkaar sparen zodat ik straks al een dikke garage heb voor GT5
Kan je ze overzetten? Wat slap, wat is er dan nog leuk aan het spel... Je wilt toch gewoon helemaal van het begin beginne
pi_76673301
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is inmiddels al een poosje bekend dat het schademodel op de Gamescom zich in een vroege stadium bevond.
Toch vind ik het wel gek dat we er tot nu toe nog zo goed als niets van gezien hebben. Ik hoop dat daar snel verandering in gaat komen...
pi_76675814
quote:
Op maandag 11 januari 2010 07:32 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Kan je ze overzetten? Wat slap, wat is er dan nog leuk aan het spel... Je wilt toch gewoon helemaal van het begin beginne
En er dan nog zo fucking lang over doen voordat ik een fatsoenlijke garage heb

Voor mij is de GT5 beleving al gewoon begonnen met de release van GT PSP, perfect spel om snel tussendoor een race te doen en geld bij elkaar te sprokkelen om auto's te kopen. Tunen kan niet en ze hebben nou niet echt superwagens (nog geen McLaren, Koenigsseg of Aston Martin tegengekomen bijvoorbeeld, nog niet eens een Lotus Exige )
Fok!Wormskampioen '09
pi_76749704
Ik vind het jammer dat sommige dingen niet helemaal zo realistisch zijn als wat de makers zeggen... Erg jammer.

Ik speel nu al een tijdje het time trail demo dinges en als je een keer (nouwelijks) het gras raakt, breekt het kontje van de auto vrijwel gelijk uit. Het gaat zo snel dat het niette corrigeren is. Bij de meeste auto's is het zó dat je "moeite" moet doen om de kontje te laten uitbreken. Bijvoorbeeld sturen en dan pas aan de handrem te trekken. Of langzaam een bocht in, sturen en gas erop (mits TRC uit is).

Begrijp me niet verkeerd, er zijn gewoon wat minpuntjes die het spel net geen simulator maken. Deze zelfde problemEn vond ik ook in GT5P. Dus ik ben bang dat deze niet verholpen gaan worden... Maar, we zullen zien.
pi_76752466
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 02:22 schreef Ben. het volgende:
Ik speel nu al een tijdje het time trail demo dinges en als je een keer (nouwelijks) het gras raakt, breekt het kontje van de auto vrijwel gelijk uit. Het gaat zo snel dat het niette corrigeren is. Bij de meeste auto's is het zó dat je "moeite" moet doen om de kontje te laten uitbreken. Bijvoorbeeld sturen en dan pas aan de handrem te trekken. Of langzaam een bocht in, sturen en gas erop (mits TRC uit is).
Het lijkt mij dat ze dat expres gedaan hebben om te voorkomen dat mensen gaan valsspelen door stukken af te snijden door het gras.
pi_76754128
En ja hoor, GT 5 is weer uitgesteld van Maart 2010 (voor Japan dan) naar onbekend
Fok!Wormskampioen '09
pi_76754169
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:50 schreef gamefreek het volgende:
En ja hoor, GT 5 is weer uitgesteld van Maart 2010 (voor Japan dan) naar onbekend
Bron?
pi_76754271
Fok!Wormskampioen '09
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:11:09 #45
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_76754846
Ik ben zelf een echte racefan. Een tijd terug heeft m'n mail nog in de Power Unlimited gestaan, waarbij mijn oordeel over GT behoorlijk kwetsend is.

Uiteraard ga ik GT5 wel spelen, ook wel veel (denk ik althans), puur omdat het, het eerste spel was wat ik speelde op de PS. Toen nog helemaal bezeten van de Subaru Impreza (What was i thinking)
Hopelijk zijn alle beloftes waargemaakt, hoewel ik dat durf te betwijfelen.
Grafisch zal het vast het neusje van de zalm zijn, maar ik wil de gameplay eerst ervaren, alvorens hierop te reageren. Als ik mooie auto's wil bekijken, ga ik wel naar Munsterhuis. De omgevingen zie iik wel op tv.. en de circuits, tja die bezoek ik wel irl.

Daarom hoop ik dat er geen GT5-hype komt, want hypes stinken !! (Behalve bij MW2)
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_76757907
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:11 schreef JarnoF het volgende:
Ik ben zelf een echte racefan. Een tijd terug heeft m'n mail nog in de Power Unlimited gestaan, waarbij mijn oordeel over GT behoorlijk kwetsend is.

Uiteraard ga ik GT5 wel spelen, ook wel veel (denk ik althans), puur omdat het, het eerste spel was wat ik speelde op de PS. Toen nog helemaal bezeten van de Subaru Impreza (What was i thinking)
Hopelijk zijn alle beloftes waargemaakt, hoewel ik dat durf te betwijfelen.
Grafisch zal het vast het neusje van de zalm zijn, maar ik wil de gameplay eerst ervaren, alvorens hierop te reageren. Als ik mooie auto's wil bekijken, ga ik wel naar Munsterhuis. De omgevingen zie iik wel op tv.. en de circuits, tja die bezoek ik wel irl.

Daarom hoop ik dat er geen GT5-hype komt, want hypes stinken !! (Behalve bij MW2)
Waarom moet je op het eind je post nou weer verneuken?

Over dat uitstel; we wisten niet wanneer GT5 naar Europa kwam en nu weten we dat nog steeds niet. Dus afgezien van mensen die hem uit Japan hadden willen importeren, niet zeuren.
pi_76759031
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:50 schreef gamefreek het volgende:
Precies, voor Japan ja. Als de game hier alsnog de lente (volgens de berichten juni) haalt zoals intended, dan was dat het geval.
pi_76759449
Denk dat de kans alleen maar groter is geworden dat er een wereldwijde release komt in het voorjaar/begin zomervakanties/summer breaks !
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:31:10 #49
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_76761984
Ik speel alweer tijdje NFS Shift en ik moet zeggen dat het race gevoel hier toch wel zeer sterk aanwezig is (vooral met de Pagani Zonda ). GT5 kan dan wel heel mooi en gedetaileerd worden met veel auto's en circuits maar als het race gevoel er niet is stelt het allemaal niet veel voor.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_76762972
Ik heb de demo gespeeld van Shift, maar het ipv race gevoel had ik juist het gevoel dat ik op knikkers reed... Ben het wel met je eens dat race/snelheid gevoel in GT af en toe te wensen overlaat, in Racedriver Grid is dat gevoel ook beter, maar hopelijk is GT5 straks het keerpunt waar je wel een goed snelheidsgevoel hebt..

...en maar blijven wachten....
pi_76764676
Even een kleine schop:

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-delayed-in-japan/

Vals alarm dus !!
pi_76765805
Wat boeit het eigenlijk wanneer die uitkomt? Wees blij dat ze nog een GT voor je maken.
pi_76795247
Is het raar dat ik deze game vandaag heb laten reserveren omdat hij 17 februari bij de Mediamarkt in de schappen zal staan???
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_76795254
Komt ie uit op de PC?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76795357
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 05:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt ie uit op de PC?
heb hem voor de PS3 besteld...
pi_76795686
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 05:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt ie uit op de PC?
Nee.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 05:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is het raar dat ik deze game vandaag heb laten reserveren omdat hij 17 februari bij de Mediamarkt in de schappen zal staan???
Ja
pi_76810563
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 08:01 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Ja
Bij de Mediamarkt hebben ze me toch echt gezegd dat hij op 17 februari uitkomt.
pi_76810802
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Mediamarkt
pi_76812083
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bij de Mediamarkt hebben ze me toch echt gezegd dat hij op 17 februari uitkomt.
Hebben ze het jaartal ook gezegd
pi_76813641
Het zekere voor het onzekere gekozen (zij weten meer dan ons en misschien hebben ze wel bericht gekregen dat ie dan binnen zou komen) en Media Markt Utrecht gebeld. Ze hebben voor mij in de computer gekeken en er staat helemaal niets in over 17 februari / geen enkele datum die er in staat !
pi_76813774
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Het zekere voor het onzekere gekozen (zij weten meer dan ons en misschien hebben ze wel bericht gekregen dat ie dan binnen zou komen) en Media Markt Utrecht gebeld. Ze hebben voor mij in de computer gekeken en er staat helemaal niets in over 17 februari / geen enkele datum die er in staat !
Vreemd... Zal er vanavond nog eens langs gaan als ik tijd heb om t even na te vragen
pi_76814244
Als Sony het al nog niet weet waarom dan in godsnaam informeren bij een retailer?
pi_76814715
Odat Sony kan doen alsof ze van niets weten en een retailer nooit kan beloven dat ze het spelletje mee spelen (beetje lastig om duizenden collega's te verzoeken liever de mond te houden.

Net zoals dat de nieuwe hit van Madonna naar buiten lekt vanwege een onbetrouwbare studioknul en een fabriekswerker bij VW telefoon fototjes naar buiten brengt van de nieuwste Golf / Passat.

Daarom
pi_76823954
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Sony het al nog niet weet waarom dan in godsnaam informeren bij een retailer?
Ik was me er helemaal niet van bewust dat er nog geen releasedatum was voor dit spel. Heb een paar dagen terug pas een PS3 gekocht en heb toen gelijk geinformeerd naar GT5
pi_76900397
Ik hoorde dat GT5 nu over een dag- nacht systeem zal beschikken en een weersysteem? Beide die geleidelijk veranderen gedurende races?

Als dat zo is...
En ze het goed uitvoeren dan hebben ze twee extreem grote pluspunten te pakken.

Ben heeeeel benieuwd of GT5 tegen die tijd mij een PS3 laat kopen. Maar als ik dit hoor...
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:59:02 #66
260227 Splobber
pi_76901788
Op Spa rond een uur of 9 racen met een klein regenbuitje in een LMP1 wagen, dat lijkt me echt briljant om te doen
pi_76902034
Als ze endurance races met dag-nacht cyclus en weerseffecten kunnen simuleren... inclusief zo nu en dan onvoorspelbaar snelle veranderingen met buien van 5 minuten en later een bui van 40 minuten bijvoorbeeld en met de intermediate/regenbanden gokjes.... dan zijn ze fucking helden.

Als ze dat doen met prachtige beelden en 16 auto's op de baan dan ben ik verkocht. Dan is Forza 3 geeneens competitie meer want GT5 zit dan een paar niveau's hoger.

Maar dan moeten ze het wel echt goed doen. Maar gezien de tijd ze ervoor nemen heb ik goede hoop.
pi_76902298
Het lijkt me toch logisch dat wanneer ze zoveel tijd er voor uit trekken en er zo trots op zijn met de bekendmaking van dag/nachtcyclus, dat er ook goed nagedacht is over de keuze van (regen)banden en het gokken op het doorrijden op slicks, als het buitje maar 2 minuten duurt.

Want ja dan zijn het echte helden Lijkt me trouwens ook wel leuk, als je een bepaalde baan maakt in de Track Editor, zou je dan niet een paar kuilen kunnen maken in bochten of een lang recht stuk, zodat er plassen ontstaan = big fun
pi_76902485
Die track editor was toch alleen een gerucht? En dat van die plassen zou meteen een gigantische stap zijn, dan moeten ze over het hele circuit elke regendruppel met water psychics en de stroming ervan e.d simuleren.... dat zie ik nog niet gebeuren.

Maar het alleen al toevoegen van geleidelijke overgangen met regen.. steeds meer glijden en zo zou al heel wat zijn. Dat is iets wat veel racegames ontzettend missen.
pi_76902718
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:17 schreef Desunoto het volgende:
Die track editor was toch alleen een gerucht? En dat van die plassen zou meteen een gigantische stap zijn, dan moeten ze over het hele circuit elke regendruppel met water psychics en de stroming ervan e.d simuleren.... dat zie ik nog niet gebeuren.

Maar het alleen al toevoegen van geleidelijke overgangen met regen.. steeds meer glijden en zo zou al heel wat zijn. Dat is iets wat veel racegames ontzettend missen.
Dat hoeft niet, want als je de physcis van regen over laat gaan in een vloeistof zodra deze contact maken met een ondergrond, en dat op een ondergrond die static is, dan blijven er naar mijn idee vanzelf plassen staan wanneer er ergens een kuil is !

Track Editor is een tijd geleden al bevestigd. Zowel bestaande tracks als gloednieuwe kunnen gemaakt/gedeeld en natuurlijk gespeeld worden! Zal het morgen even opzoeken.
pi_76902812
Ik weet daar niet zo heel veel vanaf maar volgens mij is het simuleren van water nogal een grote opgave en zal het ontzettend veel eisen van de PS3 dan. Als dat er ook nog bij moet komen.

Maar als ze het kunnen, hulde!
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Meike26 het volgende:
Track Editor is een tijd geleden al bevestigd. Zowel bestaande tracks als gloednieuwe kunnen gemaakt/gedeeld en natuurlijk gespeeld worden! Zal het morgen even opzoeken.
Dat is wel erg tof.
pi_76903104
Wanneer het zover is, ga ik het in iedergeval uitproberen
pi_76904350
Ik werk zelf bij de MediaMarkt. Op de games afdeling. Jullie horen van mij zodra die ertussen staat.
pi_76905138
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Niet.
quote:
A direct question about the track editor is deflected, as Yamauchi states “Unfortunately, it’s really just a rumor right now, so I can’t really comment on that.”
http://www.gtplanet.net/k(...)interview/#more-4941
pi_77004890
Wat me opvalt aan GT in vergelijking met andere racespellen: je denkt dat de omgeving erg lelijk is, echter zo is het in het echt ook.

En vanuit de auto is de baan nóg lelijker en saaier dan vanuit tv-camera standpunt, maar ze hebben hem wel tot in de centimeter nauwkeurig nagemaakt zo te zien.
pi_77019228
Ik ken geen enkele serieuze racer waarbij dat niet het geval is.

Neem een GTR. Daar hebben ze elk hobbeltje in elke baan, al is ie maar 1 cm, die er in het echt ook zit op exact de juiste plek zitten in de game.
Volgens mij heeft GT dat niet.

En GTR is alweer een aantal jaren oud.

Ik vind het allerminst indrukwekkend eerlijk gezegd en dan heb ik het uiteraard alleen over de graphics, want de physics zal wel een beetje a la Forza ofzo zijn en dus uitermate arcade

Nee, ik ben niet onder de indruk, hoewel het mooie plaatjes zijn ja, maar dat zijn alle racegames tegenwoordig wel
vosss is de naam,
pi_77019248
quote:
maar ze hebben hem wel tot in de centimeter nauwkeurig nagemaakt zo te zien.
Ook zoals ze bij GTR gedaan hebben?
vosss is de naam,
pi_77019565
Fuji? Geen idee, nooit echt GTR gespeeld en zeker geen Fuji voor zover ik me herinner.

En Forza uitermate arcade noemen is erg fout. Het is niet super realistisch nee, maar uitermate arcade ook ZEKER niet.

GT5 lijkt wel erg goede physics te hebben. Ik denk dat ze wel iets verbeterd zijn t.o.v de Prologue (wat op zich al best goed was). Maar goed, eerst afwachten
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:29:58 #80
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_77019612
Ik denk dat de graphics van GT5 pas echt goed tot stand komen zodra de game uit is. Dit zijn een paar van die filmpjes in matige kwaliteit. De Time Trial demo was er alleen voor de physics. Ik heb dus wel goede hoop
pi_77026023
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:

Te-ring. Wát een precisie.
Wtf... Hartstikke nep. Dat zie je toch?

In het spel maakt het poppetje pre-cies diezelfde stuurbewegingen als in het echt. Pre-cies diezelfde corrigeer punten etc. Lijkt me héél toevallig als die vent in het echt, PRECIES diezelfde corrigeringen moet maken als in het spel, en vica verca.

Gewoon en kopietje van gemaakt, en vrijgegeven. Kijk, zal best heel wat realisme in zitten, maar dit? Nee...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:51:33 #82
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_77026313
DNF #2
pi_77026339
Waar denk je dat het een demo van is?
Juist, "Data Logger Visualization Technology" Demo

Oftewel, een technisch snufje die gebruikt wordt om een rondje in het echt naar het spel te halen. Dus is alles hetzelfde. Dat is exact de bedoeling. En die data gebruiken ze dan weer om het spel realistischer te maken.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:41:10 #84
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_77029215
Sowieso, als ik realisme wil, stap ik wel in mijn auto. Het is en blijft een game. Punt
pi_77029445
Ik zie trouwens wel mogelijkheden met die technologie om in het spel te gebruiken als die klaar is.

Zo kan Polyphony coureurs in het echt een ronde laten rijden met zo'n camera in de auto. Die ronde wordt vervolgens omgezet in het spel zoals op dat filmpje, en daar een ghost/replay van maken om te downloaden in het spel zelf. En dan de tijd van de coureur in het echt proberen te verbeteren. Dat lijkt me gaaf.
pi_77030902
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Waar denk je dat het een demo van is?
Juist, "Data Logger Visualization Technology" Demo

Oftewel, een technisch snufje die gebruikt wordt om een rondje in het echt naar het spel te halen. Dus is alles hetzelfde. Dat is exact de bedoeling. En die data gebruiken ze dan weer om het spel realistischer te maken.
Ja, weet ik veel.

Wel nice dan.
pi_77035688
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef Ben. het volgende:

[..]

Wtf... Hartstikke nep. Dat zie je toch?

In het spel maakt het poppetje pre-cies diezelfde stuurbewegingen als in het echt. Pre-cies diezelfde corrigeer punten etc. Lijkt me héél toevallig als die vent in het echt, PRECIES diezelfde corrigeringen moet maken als in het spel, en vica verca.

Gewoon en kopietje van gemaakt, en vrijgegeven. Kijk, zal best heel wat realisme in zitten, maar dit? Nee...
quote:
Maak een replay in Gran Turismo 5 door in het echt te racen

Toyota en Polyphony Digital werken samen om data uit races die in het echt worden gehouden, te laten zien in de replay-modus van Gran Turismo 5. Dit heeft de bedenker van de Gran Turismo-serie, Kazunori Yamauchi, onthuld op de Tokyo Auto Salon.

Met behulp van GPS-data en het in de Lexus IS F aanwezige CAN-systeem, een intern systeem voor data-overdracht, kan data uit de auto op een USB-stick worden gezet. Die data kan weer worden ingelezen op een PlayStation 3 met Gran Turismo 5. In de replay-modus is de race vervolgens terug te kijken en de rijstijl te analyseren. Deze optie werkt waarschijnlijk alleen wanneer er geracet is op een circuit dat ook in de game zit.

Beperkt gebruik
Het systeem is in Tokyo gedemonstreerd door in het echt en digitaal een ronde te rijden met de Lexus op de Fuji Speedway. Deze races werden vervolgens naast elkaar gezet. Het is nog niet bekendgemaakt of andere auto's deze optie gaan ondersteunen.
pi_77043454
Het allermooiste zou natuurlijk nog wel zijn dat je bijvoorbeeld in de buurt rond gaat rijden met je GPS en dat je die data kunt uploaden naar GT die er vervolgens met de track editor een circuit van maakt
pi_77069421
Volgens Bart Smit wordt hij 1 juni verwacht..
pi_77542701
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef Meike26 het volgende:
Even een kleine schop:

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-delayed-in-japan/

Vals alarm dus !!
Leer mij Sony kennen, het onvermijdelijke is dan toch gebeurt:

Gran Turismo 5 eind 2010!!!
Fok!Wormskampioen '09
pi_77576488
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik was me er helemaal niet van bewust dat er nog geen releasedatum was voor dit spel. Heb een paar dagen terug pas een PS3 gekocht en heb toen gelijk geinformeerd naar GT5
Ze had GT5 Prologue besteld

Die lag op dat moment nog in de schappen
pi_77953043
Filmpje van de Franse GT Academy finale:

Op zich niet zo'n bijzonder filmpje, maar het is wel interessant om te zien dat bijvoorbeeld het gras langs het circuit veel meer detail kent dan bij GT5P.

Dit is hoe het gras eruit zag in GT5P:

Dezelfde bocht in GT5:
pi_78116240
ik kannn nietttt wachtteennnnn

dadelijk valt de game tegen....
pi_78116702
Tegenvallen GT5?
Neuh...

Het word denk ik de beste Racegame van 2010-2011-212..... Zeker omdat er al 5! jaar aangewerkt word..
pi_78119535
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef Braddie het volgende:
Tegenvallen GT5?
Neuh...

Het word denk ik de beste Racegame van 2010-2011-212..... Zeker omdat er al 5! jaar aangewerkt word..
Dan wordt Duke Nukem Forever de beste game ooit die nooit geëvenaard kan worden

Beste racegame van dit jaar misschien, maar persoonlijk ben ik meer tevreden over de Forza reeks dan over de GT reeks.
Fok!Wormskampioen '09
pi_78119709
Dat er 5 jaar aan gewerkt wordt zegt ook niet alles. Het is te hopen dat ze 5 jaar continue dingen aan het toevoegen en uitwerken zijn geweest, en dat er niet 2,5 jaar daarvan elke keer dingen geschrapt worden/opnieuw gedaan moesten worden omdat het fout ging. Want dat kan ook.
pi_78122177
Inderdaad. GT5 kan uiteindelijk nog heel erg tegenvallen.
pi_78122368
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:04 schreef WSquater het volgende:
Inderdaad. GT5 kan uiteindelijk nog heel erg tegenvallen.
Ben er eigenlijk wel bang voor, die halve demo (Nissan driver challenge ofzo) viel mij enorm tegen en op Gamescom werd ik ook niet echt uit mijn stoel geblazen.

Maar ja, een echt oordeel kunnen we pas vellen als de game (ooit) in de winkels ligt.
Fok!Wormskampioen '09
pi_78125682

pi_78131162
Erg komisch om dan een screenshot te zien van het Clubman-circuit, juist het eige circuit dat alleen maar s''nachts bereden werd en ook een natte baanconditie kende....

[sceptische modus] Ze zijn dus nog geen klap verder [/sceptische modus]
pi_78131234
Die nacht-dag cyclus en veranderend weer is waar ik het meest naar uitkijk. Als ze dat goed weten te doen zetten ze waarschijnlijk de nieuwe standaard.

Ik wil 's nachts/in de avond op de Nurburgring rijden in de regen
pi_78153856
nog een vraag, als die 3D firmware van Sony uitkomt he. zal GT5 dat dan ook automatisch ondersteunen, of moeten ontwikkelaars dit nog apart doen?
pi_78154092
Ondersteund GT5 vast wel, En anders is er een update van enkele mb`s
pi_78184986
Mooi. Niet dat ik een 3D TV heb, maar toch.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 februari 2010 @ 14:42:52 #105
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78185026
Wanneer komt dit spel nou eindelijk eens uit?
Of krijgt het nog de Vaporware 2010 award??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 1 maart 2010 @ 22:22:36 #106
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78614206
In Japan staat de releasedatum op Herfst 2010.
2011 here we come!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_78652491
Het wordt Juni
pi_78653895
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef Major-Balls het volgende:
Het wordt Juni
2011?
pi_78654577
Herfst 2010 japan is niet zo erg toch?, gewoon import, Heb je hem in het Engels, Whats the big deal?
pi_78766633
Heb het filmpje gezien en je ziet 2 keer een Nascar van de baan gaan, maar helaas geen beelden van de crashes + schades zelf, had ik een goede indidactie gevonden van wat we kunnen verwachten....helaas dus !
pi_78798125
Als-ie nog een keer wordt uitgesteld (zodra de nieuwe release datum al bekent is gemaakt), hoef ik hem niet meer.
pi_78799023
Ik neem me woorden in. Koop 'm toch wel. Was alweer bijna vergeten wat er allemaal in zit.
pi_78814993
De nieuwste trailer staat op de disc van God of War III. Iemand op Gaf is zo vriendelijk geweest om 'm al met ons te sharen.

Sweet mother of god.
pi_78815654
Al gezien en het is mooi, maar ik wil eens wat anders dan alleen maar trailers.
pi_79056613
Ik snap nou echt niet meer wanneer dit spel komt. Als ik het me goed herinner heb ik een keer gelezen dat dit spel al zo goed als klaar is.
pi_79056654
Dit spel duurt me te lang om te volgen
pi_79065407
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
De nieuwste trailer staat op de disc van God of War III. Iemand op Gaf is zo vriendelijk geweest om 'm al met ons te sharen.

Sweet mother of god.
Deze video is door de gebruiker verwijderd.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:13:19 #119
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_79065635
ik begin steeds meer een duke nukem gevoel te krijgen bij gt5. bijzonder jammer imho.
pi_79068551
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:07 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Here ya go

In nóg betere kwaliteit.
pi_79068586
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:18 schreef WSquater het volgende:
Ik neem me woorden in. Koop 'm toch wel. Was alweer bijna vergeten wat er allemaal in zit.
quote:
3: Number of discs GT5 will be released on
Hoe zit dat nou precies? Daar is toch nooit officieel iets over gezegd?

150 GB game?
pi_79068666
Ah bedankt. Ziet er mooi uit.
pi_79072757

pi_79100900
http://blog.eu.playstation.com/2010/03/12/new-gt5-trailer/

Managers/of-wat-ze--ook-zijn bij Sony zeggen dat GT5 release datum er "binnenkort aan komt", het "niet veel langer meer zal duren". Ze kunnen nog niet zeggen wanneer binnenkort is, maar "wel snel". Ben benieuwd.

Hoop stiekem pas op z'n vroegst eind juni. En die plaatjes hierboven maken het wachten toch weer een beetje goed.

Ik was trouwens al een beetje uitgekeken op GT5 totdat ik laatst die trailer op GoW 3 weer zag
pi_79618229
Release tussen eind juni en begin november.

En screenshots van tussen de 8 en 18 megapixel

Eerste 5 slechts 8 megapixel.

Volgende 5 'maar 18 megapixel'.

[ Bericht 94% gewijzigd door WSquater op 26-03-2010 18:31:51 ]
pi_79630763
Ze komen allemaal tevoorschijn als:

pi_79685637
AAH HET IS BIJNA ZOVER!!
pi_79693206
NEEN!!!
Heb het vandaag bij de Next-Level gevraagd, die dachten dat het September zou worden, maar dat het waarschijnlijk nog 2011 kan worden ook!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:36:34 #131
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_79711414
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:01 schreef Braddie het volgende:
NEEN!!!
Heb het vandaag bij de Next-Level gevraagd, die dachten dat het September zou worden, maar dat het waarschijnlijk nog 2011 kan worden ook!
Gran Turismo De helft van de fanbase is al dood door hoge leeftijd als dit fucking ding uitkomt.

ALS......
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_79711463
Het spel komt denk ik rond de zomer vakantie uit, dat is zo`n beetje het beste wat ze kunnen doen...
En hij wordt natuurlijk super vet!
pi_79787650
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:37 schreef Braddie het volgende:
Het spel komt denk ik rond de zomer vakantie uit, dat is zo`n beetje het beste wat ze kunnen doen...
En hij wordt natuurlijk super vet!
We hebben er helaas niets aan, wat jij denkt...
pi_79788424
Mij kan het weinig meer schelen wanneer het spel uit komt.
pi_79788544
Ik wacht eerst op F1 2010 ! Tegen de tijd dat ik dat spel uit heb, zal GT5 er ook wel zijn !
pi_79981872
Voor de eerste keer dat ik bij een auto echt duidelijk een "bah" gevoel heb ! Bij die Gallardo zie je...rond de 45 seconden, duidelijk dat de wielkast bestaat uit een beperkt aantal segmenten...

IK weet het, had het beter niet kunnen zeggen, want nu ziet iedereen het....maar ik vind dit echt heel teleurstellend.

En nog steeds maar 8 auto's....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 5 april 2010 @ 21:42:01 #138
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79982184
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Meike26 het volgende:
Voor de eerste keer dat ik bij een auto echt duidelijk een "bah" gevoel heb ! Bij die Gallardo zie je...rond de 45 seconden, duidelijk dat de wielkast bestaat uit een beperkt aantal segmenten...

IK weet het, had het beter niet kunnen zeggen, want nu ziet iedereen het....maar ik vind dit echt heel teleurstellend.

En nog steeds maar 8 auto's....
Waarvan jij het bestaan weet.
Zeeeer groot verschil.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79997389
quote:
Dan is het én al geen sim en dat is al erg zat, maar dan slaan ze vervolgens met het geluid ook nog eens de plank FINAAL mis.

Kijk onderstaand filmpje maar eens. Dat is een Lexus SC430 GT500.

Sterker nog, dat is EXACT die auto die ze na proberen te doen, de Petronas Tom's Lexus SC430 GT500 met aan het stuur Andre Lotterer.

Zeg nou zelf, dat geluid lijkt er toch nog niet eens op.

Wat een dikke faal zeg !
vosss is de naam,
pi_80006755
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef Meike26 het volgende:
Ik wacht eerst op F1 2010 ! Tegen de tijd dat ik dat spel uit heb, zal GT5 er ook wel zijn !
pi_80006798
is dit misbaksel nou nog niet uit Jezus man, voordat dit spel uitkomt is Forza4 allang verschenen. Terwijl deel3 waarschijnlijk al beter is dan gt5
pi_80119792
Tijdje terug werd hier gesproken over opstellingen met stuurtjes en dergelijke, dus ik dacht ik plaats dit even:
quote:
THE ULTIMATE RACESEAT !!

Normaal: ¤ 699.95
Nu: ¤ 399.95

Wil je het gevoel hebben echt aan het racen te zijn?
Dan past deze Raceseat perfect bij jouw !

De Raceseat bestaat uit de volgende 4 onderdelen :

- Playseat Classic Le Mans (Mooie Alcantara stoel, heerlijk gevormd voor een stevige zit)
- Pro Kit onderstel Zwart (Stabiel onderstel met ruimte om je console op te bergen)
- TV Kit Zwart (Voor LCD TV's tussen de 17 en 26'')
- Playseat Seatglider (om de stoel naar voor en achteren te schuiven)

De set is exclusief Stuur en LCD !! Maar die heb je waarschijnlijk zelf al ?!

Specificaties :
- Stalen constructie
- Zwart gepoedercoat voor lange levensduur
- Safetycase voor Gameconsole
- Inclusief gereedschap
- Afmetingen Pro Kit : 98H x 52B x 130L cm
- TV KIT : Voor schermen van 15 t/m 26'' en maximaal gewicht van 18 kilo
- Traploos verstelbaar
- Echte racestoel
- 2 jaar garantie
- Gewicht 16 kilo (Stoel)
- Leeftijd vanaf 8 tot 88 jaar :-)
- Universeel voor alle Logitech sturen met uitzondering van het G25/G27 stuur*

* Met enig technisch inzicht is dit eventueel wel aan te passen.

Verzendkosten: ¤ 11.95
Tot morgen 12:00 uur te koop op http://www.nicedeals.nl.
pi_80126313
Wel jammer dat de wat meer populaire sturen, de G25 en de G27, er standaard niet op passen...
Ach, ik ben zeer tevreden met mijn Wheelstandpro
pi_80131967

Dit is het echte werk.
pi_80133742
Watnou het echte werk?

Ik zie compleet 0 damage

Anyway, ik stop maar met posten in een topic over zo een kutspel
vosss is de naam,
pi_80153429
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is het echte werk.

Forza heeft nog een beter schade model dan dit...
pi_80153894
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is het echte werk.
Stevige auto's
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_80154183
Het enige pluspunt die de video laat zien is hoe de witte Supra de GTR ontwijkt. Slimmere AI.
Maar schade... welke schade?
pi_80157981
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:09 schreef Desunoto het volgende:
Het enige pluspunt die de video laat zien is hoe de witte Supra de GTR ontwijkt. Slimmere AI.
Daar doelde ik ook op.
pi_80164238
Die AI is gewoon ècht een heel stuk verbeterd!
pi_80168711
Ik zag een carlist voorbij komen op een website waar ook de Opel Manta in voorkwam evenals een handjevol andere oude 70's en 80's rallymodellen van Opel.

Kan iemand dit bevestigen? Want die lijst leek meer op een lijst van alle auto's op de hele wereld

Ga ff de link zoeken....
pi_80168741
http://www.ultimatecarpag(...)ran-turismo-5-a.html

Tzijn er 9960.... beetje overdreven veel, dus vandaar mijn vraag

Mogelijk in de loop der jaren dmv DLCs?
pi_80172918
DLC
pi_80173090
Het spel heeft 3 dvd`s overigens(sorry blu-rays)... ik denk dat er alles bij elkaar + DLC ongeveer 1500 auto`s inkomen...
Wat ik me afvraag..... Komen die Racing Modifications nog terug? van GT1 en 2?
  zondag 11 april 2010 @ 00:07:07 #155
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_80174875
HEY! Is dit dat spel wat zo erg faalt dat het al 5 miljard jaar in de ontwikkeling zit!?
  zondag 11 april 2010 @ 01:48:16 #156
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_80176885
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:07 schreef RickoKun het volgende:
HEY! Is dit dat spel wat zo erg faalt dat het al 5 miljard jaar in de ontwikkeling zit!?

Uh

Ja

dinsdag 13 april 2010 @ 00:16:42 #157
202014 JJH
Knetter. O+
pi_80249770
tvp.

Ik was het topic al weer een beetje uit het oog verloren net als de game.

Beter releasen ze hem trouwen niet in de zomer. Dan kom ik helemaal niet buiten, buiten m'n werk om.
pi_80420462
Ik denk dat ze hier niet meer zoveel aan gaan verdienen dan als ze er aan hebben uitgegeven. Eerlijk gezegd denk ik ook dat de game pas zo laat komt omdat het eigenlijk niet zo uitgebreid is als ze hadden verteld. En toen werd de game populair.
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:51:59 #159
202014 JJH
Knetter. O+
pi_80422474
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:22 schreef WSquater het volgende:
Ik denk dat ze hier niet meer zoveel aan gaan verdienen dan als ze er aan hebben uitgegeven. Eerlijk gezegd denk ik ook dat de game pas zo laat komt omdat het eigenlijk niet zo uitgebreid is als ze hadden verteld. En toen werd de game populair.
De game was al polair vanaf deel 1, die is dat niet opeens geworden na de huidige hype...
  maandag 3 mei 2010 @ 12:06:57 #160
260227 Splobber
pi_80963163
Gran Turismo 5 komt ook in 3D, alleen moet ik dan zo'n hele 3D tv hebben of alleen zo'n bril?
pi_80963231
TVP voor als dit ooit nog eens uitkomt
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_80964687
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:06 schreef Splobber het volgende:
Gran Turismo 5 komt ook in 3D, alleen moet ik dan zo'n hele 3D tv hebben of alleen zo'n bril?
Een bril is nutteloos als je TV geen 3D kan uitzenden natuurlijk. Het is beide of niets.
pi_80966654
TVP
  maandag 3 mei 2010 @ 18:39:03 #164
260227 Splobber
pi_80977347
En wat is nu de release date? Heb niet meer zo op GT5 gelet, aangezien het eerst afgelopen winter released zou worden en daarna in maart.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:40:23 #165
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_80977393
volgens fokgames! zitten ze nog steeds op 90%
pi_80980305
Hij komt nooit uit... Die 90% zullen ze volgende week bij moeten spijkeren vanwege weer nieuwe features...
  maandag 3 mei 2010 @ 21:54:18 #167
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_80985944
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:06 schreef Splobber het volgende:
Als ze in dit stadium tijd gaan steken in het 3D maken van die game zijn ze echt compleet geflipt bij Polyphony .
pi_81380952

pi_81381305
Prachtig zeg!
Vorige week voor de eerste keer op de Nordschleife geweest, gaaf om te zien dat je dan nu al bepaalde bochten herkent. Kan echt niet wachten.
pi_81381373
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:01 schreef Qunix het volgende:

Legendarisch.

Ook een juweeltje.
pi_81385810
De bomen zijn nog steeds lelijk dat wel
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:17:40 #173
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81385870
Mooie screens maja dat was met FM3 ook..
pi_81389401
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:15 schreef DutchErrorist het volgende:
De bomen zijn nog steeds lelijk dat wel
Who gives a flying fuck.
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:33:55 #175
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_81390734
Hij moet nu toch snel komen, ik ben NFS Shift namelijk helemaal zat. Gelukkig heb ik Red red redemption al besteld en dus hou ik het nog wel even uit.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_81392916
JAAAAAA DE NORDSCHLEIFE GELINKT MET HET GP CIRCUIT
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:32:21 #177
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_81393426
Het gaat niet lang meer duren, denk ik. Ik ben heel benieuwd wat ze gaan laten zien op de E3. Ik gok op nachtraces en wellicht races met weerseffecten. 3D zal ook wel getoond worden. Ik ben te positief
pi_81394835
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Who gives a flying fuck.
Nou, ja, hij en ik en nog wel meer mensen.

De bovenste screenshot is graflelijk voor een spel als GT5, maar ik betwijfel ook of dat echt een screen van GT5 is. Het ziet er meer uit als een door gebruikers gemaakte rFactor mod.

En op de andere screenshots kan ook nog wel wat aan de omgeving gedaan worden. Je rijdt er toch doorheen he.. dan wil je dat het er mooi uitziet. Het wegdek en de curbs zijn op veel punten nagenoeg perfect, maar aan andere dingen zoals de vangrails en iets verder weg van het circuit kan genoeg verbeterd worden.
pi_81400922
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:07 schreef Desunoto het volgende:
De bovenste screenshot is graflelijk voor een spel als GT5, maar ik betwijfel ook of dat echt een screen van GT5 is. Het ziet er meer uit als een door gebruikers gemaakte rFactor mod.
Ik heb ook het idee dat het bovenste screenshot niet echt GT5 is.
Als je de vierkante auto's op het gras bekijkt. De letters op de baan in een blokkerige/slechte resolutie.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:35:47 #180
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_82862421
Dit topic kan wel een schop gebruiken.

Releasedatum Amerika: 2 november 2010

Europa volgt dus nog, maar aangezien het regiovrij is, kun je 'm ook laten importeren.

Gran Turismo doesn’t cut corners, and neither does this Collector’s Edition. It’s packed full of must-have items that were picked and designed for true car lovers: an exclusive 1:43 scale diecast Nissan GT-R Spec V, an in-depth 300-page car guide, a GT-branded key chain, a voucher for five (5) DLC cars, and a numbered certificate of authenticity, all housed in stylish, premium packaging. And you get all that for $99.99 MSRP.

Meer informatie: http://blog.us.playstatio(...)ing-november-2-2010/

Donderdag volgt er op IGN een special over GT5, een preview dus. Ik verwacht gameplay-beelden.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:42:14 #181
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82862702
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:35 schreef SonicVolcano het volgende:

Europa volgt dus nog, maar aangezien het regiovrij is, kun je 'm ook laten importeren.

[ afbeelding ]

Gran Turismo doesn’t cut corners, and neither does this Collector’s Edition. It’s packed full of must-have items that were picked and designed for true car lovers: an exclusive 1:43 scale diecast Nissan GT-R Spec V, an in-depth 300-page car guide, a GT-branded key chain, a voucher for five (5) DLC cars, and a numbered certificate of authenticity, all housed in stylish, premium packaging. And you get all that for $99.99 MSRP.

Donderdag volgt er op IGN een special over GT5, een preview dus. Ik verwacht gameplay-beelden.
Een releasedate.

Die week gelijk maar vrij vragen. Begin 2011 zal dan de europese release zijn?
pi_82862766
Dan nu maar hopen dat het OOK ECHT 2 NOVEMBER BLIJFT.

Zeker een mooie collector's edition trouwens.
pi_82866116
Come, come in here criticasters.

Day-night cycle. Turn10 is watching?
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:31:50 #184
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_82866164
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:

al 4 jaar inmiddels
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_82866186
Slechte opname, maar het belooft heel veel goeds.

De baan die ze hier gebruikt hebben is trouwens wel erg lelijk en leeg. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien op de Nurburgring of Suzuka bijvoorbeeld.
pi_82866280
Als hij echt regiovrij is, dan ben ik niet te beroerd om hem te kopen in America.

Althans..
Als hij in december dan hier is, kan ik hem voor mijn verjaardag vragen eventueel
pi_82867811
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:

Agh ja, in de tijd dat Turn 10 3 games heeft uitgebracht is Polyphony bezig geweest met het maken van GT5, dus dat spel zou Forza van de kaart moeten vegen (wat me sterk lijkt aangezien de storefront zo goed is van Forza).

Als er een bundle komt koop ik hem met een PS3
pi_82867850
Wat me trouwens wel opvalt aan dat filmpje is hoe saai die baan is, het is haast dodelijk om naar te kijken. De auto lijkt constant 30 te gaan en op asfalt te rijden. Alles is zo gemoedelijk dat het gewoon saai is.

En als ie drift heb ik zoiets van.. HOE DOET HIJ DAT, HIJ RIJDT ZO LANGZAAAM!!!
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:51:14 #189
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_82872041
Dat langzaam rijden is meer om de cyclus te laten zien, denk ik.
pi_82899313
quote:
The 200 premium cars that take the final count past the 1000 mark are something else, however. The premiums have been lavished with a slightly worrying amount of detail - every single screw is visible in the hubs, the interiors have been recreated down to the stitching (standard cars won't have interiors, which is a bit sad, but there are, like, 800 of them), and their undersides have been comprehensively modelled to take into account a new physics system which, along with allowing for dents and scratches, can sends your ride flipping through the air during collisions.
Veder nog wat bits uit de hands-on:
quote:
On the track, Gran Turismo 5 is a dream to drive: the cars have distinct personalities, the skyboxes are huge and dramatic, and the handling can take in anything from arcade racing to simulation stuff so exacting I struggle to travel in a straight line.
quote:
Included in the premium garage will be nine NASCAR models, including those used by superstars - in Middle America, at any rate - like Carl Edwards and Brian Vickers. Brian Vickers! I know. GT5 allows you to race by the NASCAR rules, as well. Seeing it in motion seems a bit too brutal to fit comfortably into the rest of the game, but it's an excellent opportunity to enjoy that new physics deformation system and some truly epic crashes - although, typically, even fender benders look rather pretty and artful in Yamauchi's universe.
quote:
GT5's actually become a rather social game over the course of its development, and the current build supports BBS, personal logs, mail, and something called My Lounge. That turns out to be a friends network of sorts, where you can gather with other players and chat, or check up on their progress in the game, alongside the nifty stuff like setting up races and spectating on events that are already underway.
quote:
Dozens of other details spill forth after that: the day-to-night transitions that can take place during a race, the 3D visuals and face-tracking in cockpit view (combine those last two and the results are astonishing as the horizon line disappears into the distance), classy visual effects like smoke illumination, collision sparks, and kicked-up debris. Whatever Polyphony's been doing for the last few years, its staff probably hasn't been clocking in at the office and then juggling Pop-Tarts all day.
quote:
Halfway through today's presentation, I think I may have realised that Yamauchi is probably quietly bonkers, but it's unquestionably the good kind of bonkers. He's a heroic completist, the kind of person who builds the unlikeliest monuments, who discovers new entries on the periodic table, or who constructs fantastical rockets and lands on the moon.
http://www.eurogamer.net/(...)2010-hands-on?page=2
pi_82930545
TOETER!!!.
SCHADE!!!
TOPGEAR TEST TRACK!!
LICHT!!!

GT5
pi_82932636
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[ afbeelding ]

Zeer gave CE zeg!
jammer dat ik geen ps3 heb, maar alleen al voor dat schaalmodel zou ik hem haast kopen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_82936365

Keiharde porno.
pi_82942116
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Zeer gave CE zeg!
jammer dat ik geen ps3 heb, maar alleen al voor dat schaalmodel zou ik hem haast kopen..
Ik koop 'em voor de sleutelhanger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82942122
quote:
OFFICIAL FACT SHEET - 32 players in Private Lobbies - REJOYCE!

Publisher: Sony Computer Entertainment America, LLC.
Developer: Polyphony Digital Inc.
Platform: PlayStation®3 system
Genre: Racing / Driving Simulator
Players: 1 – 4 Local, up to 16 online
Release: TBA (November 2nd confirmed)
Rating: RP – Rating Pending

From Polyphony Digital Inc. (PDI), the development powerhouse that has shipped more than 55 million units worldwide, the award-winning Gran Turismo® franchise makes its way to the PlayStation®3 (PS3®) system in the first complete installment of the fan-favorite series on the console. Developed exclusively for PS3 by the internal team of designers and engineers at PDI, Gran Turismo® 5 brings the world’s most realistic and comprehensive driving experience to fans in one of the most highly anticipated games of all time. Consistently setting the bar in terms of quality of design and physics technology with every product release, Gran Turismo 5 on PS3 is no exception and aims to set new standards in terms of graphics, presentation, and gameplay.

Gran Turismo 5 features more than 1000 licensed cars from the world’s top manufacturers and more than 20 tracks with more than 70 variations, including famous world circuits, city courses, and other environments. Featuring exciting gameplay and modes to suit newcomers, automotive enthusiasts, and seasoned fans, Gran Turismo 5 raises the bar on the franchise’s depth of content and unparalleled visuals including lifelike graphics that are difficult to distinguish from a live race. Further reflecting this realism, cars will feature real-time visual damage with adaptive and accurate car deformation based on point of impact and velocity. Additionally for the first time, Gran Turismo 5 will feature an extremely deep online and community feature set.

Players can progress and acquire credits through a variety of modes like GT Career Mode, Championship Races, License Tests and more, or they can explore different tracks and circuit variations in Arcade Mode. Additionally, players can race online with up to 16 players through PlayStation Network®(PSN). Players can also participate in a robust online system, and transfer vehicles unlocked in Gran Turismo® for PSP™ into their garage in
Gran Turismo 5.

CARS THAT LOOK AND FEEL REAL
· A first for the franchise, vehicles will now show real-time damage and wear that reflect the driver’s treatment of the car. Cars will collect dirt (and can be washed at car washes) and will feature adaptive and accurate body deformation and performance damage based on point of impact and velocity (on select vehicles).
· Additional graphic touchups that add to the realism include smoke from tires, sparks that fly from vehicle rollovers, and dirt accumulation.
· Brand new vehicle physics engine that replaces the engine from Gran Turismo 5 Prologue, making the action more realistic than ever.
· PlayStation Eye camera features that add a new level of detail to the game, including face tracking for looking around the interior of vehicles while in the interior dash view.

MORE CARS, MORE TRACKS, MORE MODES
· More than 1000 licensed cars, including those representing racing organizations from around the globe such as NASCAR, World Rally Championship, Super GT and more.
· More than 20 tracks with more than 70 variations featuring famous world circuits and real-world city locales.
· Arcade mode lets players take in the stunning tracks and environments of
Gran Turismo 5 alone or with a friend in split-screen two-player mode.
· The fan-favorite career mode returns with a full world map, licensed car dealerships, tuning and body shops, and car washes. Start your car collection, customize them to your liking, and live the life of a pro racer.
· Compete in franchise mainstays like point-based Championship Race series and hone your skills with License Tests.
· Gran Turismo TV Video gives players access to an online clearinghouse of great motorsport video programming (both HD and SD – all broadcast quality) through PLAYSTATION Network. Users can now export this content to the GT PSP Museum (GT PSP required).

CUSTOMIZE YOUR RIDE, AND YOUR GAME
· Photo Mode and Photo Album allows users to capture their greatest GT moments, and share with friends. Players can stage and capture stylish shots from a number of angles and locations.
· Photo Album can be shared online, and the Online Replay Album lets players capture replay video from their favorite races and upload them to YouTube for the world to see.
· Players can create custom soundtracks from music stored on their PS3s to play in-game.

RACE AGAINST THE WORLD, ONLINE
· Online racing evolves in Gran Turismo 5 with robust racing options that are shaping up to deliver the deepest online racing experience available.
· Players can join in on public races featuring up to 16 players at once with text and voice chat, or host private races with lobbies supporting up to 32 players per lobby.

OTHER FEATURES
· Players who own Gran Turismo PSP and Gran Turismo 5 Prologue can transfer cars unlocked in that game directly to their garage in Gran Turismo 5 for use in Arcade Mode through special cross-talk interoperability.
· Gran Turismo 5 will feature full PSN Trophy support, making players’ accomplishments that much more satisfying.
quote:
The fan-favorite career mode returns with a full world map, licensed car dealerships, tuning and body shops, and car washes. Start your car collection, customize them to your liking, and live the life of a pro racer.
pi_82942777
Hopen dat de Racing Modification van GT2 ook weer terug komt
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:23:06 #197
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_82943161
pi_82947832
Ik wil trophies info hebben!
pi_82962469

Dit is dus het Top Gear Test Track voor diegene die het nog niet doorhebben.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:50:10 #200
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82977186
quote:
In fact, most of the standard cars have been taken from previous GT games and optimized for the PS3's graphics shader.
Bizar wel dit, zullen uiteraard nog steeds mooie auto's zijn maar wel apart dus dat ze uiteindelijk "maar" 200 nieuwe auto's hebben toegevoegd..

bron
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:59:29 #201
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82977683
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:

Dit is dus het Top Gear Test Track voor diegene die het nog niet doorhebben.
Alleen zijn Nascar auto's nou niet het meest geschikt voor zo'n track.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:01:10 #202
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_82977777
Wat een gare zooi weer ja dat 800 auto's gewoon geupscalede Ps2 models zijn

Maar 200 premium models.. wtf
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_82983750
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een gare zooi weer ja dat 800 auto's gewoon geupscalede Ps2 models zijn

Maar 200 premium models.. wtf
Er staat optimized. Niet dat ze het gewoon even in een hogere resolutie zetten.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:45:45 #204
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_82984733
200 auto's vind ik behoorlijk wat hoor
pi_82986125
Dat zijn toch de 200 met schade?
pi_82987707
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef WSquater het volgende:

[..]

Alle 1000auto`s hebben gewoon motherfocking schade!!!!!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:47:29 #207
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82988099
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Alle 1000auto`s hebben gewoon motherfocking schade!!!!!
Hells no, lees je ff in. Alleen die 200 auto's hebben echte schade, die andere auto's krijgen krasjes en modderspatjes, meer niet
pi_82988190
Ik las dat ze ook gewoon deuken konden krijgen hoor, alleen de premium modellen hebben echt gemodeleerd interieur wat ook naar de klote kan door de schade, en het metaal kan wringen....
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:04:04 #209
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_82988854
Bij standaard modellen werd volgens mij wel gesproken over 'dents', dus deukjes enzo. De premium modellen kun je helemaal aan gort rijden, ook van binnen.

Maar serieus. 200 van die supergedetailleerde auto's vind ik echt wel prima hoor. Daar ben ik echt wel even zoet mee. Die 800 extra auto's is dan mooi meegenomen. Ze zullen geen "interior view" hebben, maar of daarmee de "cockpit view" bedoeld wordt, is nog steeds onduidelijk. Ik ben bang van wel...
pi_82992458
Het is een belachelijke scheiding. Auto's in een race die bumpers en spoilers kunnen verliezen samen met auto's die alleen wat krasjes kunnen krijgen.

En het zou ook raar zijn als 800 auto's helemaal geen cockpit view hebben. Ik hoop dat ze die wel hebben maar dan minder gedetailleerd.
pi_82992605
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:36 schreef Desunoto het volgende:
Het is een belachelijke scheiding. Auto's in een race die bumpers en spoilers kunnen verliezen samen met auto's die alleen wat krasjes kunnen krijgen.

En het zou ook raar zijn als 800 auto's helemaal geen cockpit view hebben. Ik hoop dat ze die wel hebben maar dan minder gedetailleerd.
Of per auto merk (dus alle modellen) 1 in standaard cockpit view. Da's ook wel oke.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:45:02 #212
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82992749
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Qunix het volgende:

[..]

Of per auto merk (dus alle modellen) 1 in standaard cockpit view. Da's ook wel oke.
Het is gewoon een beetje jammer, zeker na zoveel jaar... Die Premium-auto's zien er wel echt heel erg mooi uit trouwens
pi_82992765
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nee, dat is niet oké. Dat zou wel het domste zijn dat ze zouden kunnen doen.
Dus een Ford Mustang uit 1975 zou hetzelfde interieur hebben als eentje uit 2005?

Ik hoop gewoon op een cockpit view voor elke auto. Dan maar minder details. Maar helemaal geen cockpit view zou zonde zijn.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:05:04 #214
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_82998380
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het is gewoon een beetje jammer, zeker na zoveel jaar... Die Premium-auto's zien er wel echt heel erg mooi uit trouwens
Precies en dat x 200. Das veel hoor
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:09:56 #215
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82998631
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Precies en dat x 200. Das veel hoor
Da's best veel, maar kansloos teleurstellen voor 5,5 jaar werk, zeker als je je bedenkt dat ze overige auto's relatief makkelijk over hebben kunnen zetten.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:58:51 #216
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_83005113
Misschien heb je gelijk. Maar ik vind het gewoon lastig nu al een oordeel te vellen over dit spel. Ze hebben nog bijna 5 maanden. Ik zie het wel in november. Wie weet dat ze nog voor een verrassing kunnen zorgen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 00:54:48 #217
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83009049
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-gran-turismo/700481

sorry hoor maar de physics net zoals bij forza het geval
zo bagger altijd...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:53:11 #218
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_83014109
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef WSquater het volgende:

[..]

800 auto's hebben alleen blikschade, zijn geupscalede Ps2 models.

100% waarheid
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_83019631
Dus de Track Editor was alleen maar een gerucht.....

Maar dan nog zal ik eind dit jaar, begin 2011 behoorlijk verslaafd kunnen zijn aan dit spel
pi_83022832
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:05 schreef Meike26 het volgende:
Dus de Track Editor was alleen maar een gerucht.....

Jammer ja
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:57:58 #221
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_83023406
Er zijn nog steeds veel geruchten. Op de E3 schijnt een medewerker van GT5 gezegd te hebben dat standaardauto's wel gewoon cockpit view hebben. Gewoon afwachten dus...
pi_83023800
Hopen dat de Track Editor TOCH komt. desnoods in DLC of een Update.
pi_83025155
Op aandringen van:

Ik heb niets gezegd..
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:04:14 #224
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83025191
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:02 schreef Meike26 het volgende:
In DLC lijkt me nog wel mogelijk inderdaad... niet gelijk, maar na een jaartje zou best kunnen (wish).

Maar het lijkt me dan geen gratis DLC... Ach tegen die tijd koop ik van m'n Freebee's wel weer een PSN-kaartje
Ga nou niet zeueren over die track editior dingens ....

HE HALLO... dalijk bedenken ze zich bij GT5 ineens van.. Er zijn nu zoveel mensen die dat willen nu moeten we dat er ook maar in doen maar daar door moeten we de game wel weer 2 jaar uitstellen...

dus sssst
pi_83028143
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef Qunix het volgende:
Ik wil trophies info hebben!
Ik kan wel wat verzinnen:

Play every type of race. - Brons

Race on all tracks. - Brons

Collect all premium cars - Zilver

Collect all cars. - Gold

Race with all cars on all tracks in all possible race variations. - Motherfucking drie-dubbel platina
pi_83031262
Hopen dat er ook leuke/uitdagende (bronzen) trophies komen, zoals bijvoorbeeld:

Zet 5.000km op de klok van een premium auto zonder schade - Goud

Collect alle modellen van ...... (Mercedes bijv.) : Zilver

Rijdt de 24h van Le Mans alleen in A-spec modus - Goud
pi_83109873
Verschillende weersomstandigheden en een track-editor zitten erin!

http://www.gtplanet.net/g(...)ck-editor-confirmed/

Goed nieuws!
Ik lees trouwens ook iets over karten.
pi_83110803
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:38 schreef SToRM81 het volgende:

Goed nieuws!
Dat wordt kopen sowieso.
pi_83113632
Yeah!
pi_83113658
pi_83117467
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:38 schreef SToRM81 het volgende:

Goed nieuws!
Maar ook slecht nieuws voor m'n sociale leven Ben bang dat wanneer ik deze game ook koop..er eerst 4 jaar track-editing lol mee ga hebben, alvorens ik eens het spel denk uit te gaan spelen
pi_83118441
GT5's simulation mode:

Stylish, zoals we dat van PD gewend zijn.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:47:39 #233
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_83120067
Goed nieuws inderdaad

Ben wel benieuwd hoe uitgebreid zo'n editor is. Het is namelijk geen track creator. Details zullen wel snel volgen
pi_83124471
Ik vind de World Map van Gran Turismo 4 toch gaver..
Ik had het persoonlijk ook wel vetter gevonden als je in begon in een used section. zo een auto kocht, en dat je steeds als je een nieuwe/andere auto wilde, je met je eigen auto richting die dealer moest rijden...

Had ik veel gaver gevonden persoonlijk
pi_83125589
quote:
Night/Day transition
Stunt Arenas
32 player lobbies
16 player races
Track (not map) Editor
Spectator mode
Weather
200 PS4 cars and 800 standard cars
Nascar license
WRC license
Super GT license
Rolling and damage (eerily real weight)
1st person walkabout photo mode
YouTube uploading
1080p
PS Eye headtracking
Motion controls
HDMI 1.4 3D @ 60fps
Split-screen
Best graphics in any driving game (lighting, physics driven smoke, attention to detail..etc)
Real life tracks recreated in maddening quality (up to 2 year dev times)
20+ locations with 70+ variations
PSP Connectivity
Go karts to Rally to classics to sport to Drag car, ordinary cars...etc etc etc
Animated drivers, pit crews, tire changes etc
Custom soundtrack
Text and Voice chat
Narrative involvement by popular drivers and Top Gear crew
Top Gear Test Track
Open free-form Track Days
Profile pages
In-game (bulletin-board) message boards
Gran Turismo Video store
De ultieme racegame indeed.
pi_83126844
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!.
GEEF HIER DIE GAME PD!!!!
pi_83127169
Heel erg vet!

Is er ook nog een optie om een proefrit te maken met een auto? Of moet je hem altijd meteen kopen om er dan achter te komen wat voor een hok het eigenlijk is?
pi_83131767
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef Impry het volgende:
Heel erg vet!

Is er ook nog een optie om een proefrit te maken met een auto? Of moet je hem altijd meteen kopen om er dan achter te komen wat voor een hok het eigenlijk is?
Ja! Dat mist nog Laten we de game nog een maand of 3 uitstellen hiervoor...
pi_83133114
Shiiiiiiit.

Hebben.
pi_83134374
Ik hoop dat de 2de hands wagens erin blijven, dat vond ik altijd wel erg leuk
En die track days optie klinkt ook erg goed.
pi_83135114
Als je echt tracks kan maken maak ik het oude TT-Circuit van Assen na Dat is zo baas

(lol @ het logo met het nieuwe circuit)
pi_83138975
Oude? Dat is het semi-nieuwe circuit. Ik wil langs Borger en Grolloo!
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_83139612
motherfucking must have game!!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_83142531
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef Waffle het volgende:
Oude? Dat is het semi-nieuwe circuit. Ik wil langs Borger en Grolloo!
Soort van nordschleiffe?

Over die viaduct van de A28 heen

Alleen de schaal klopt niet van die kaart want ik legde hem op google earth en dat paste totaaaaaal niet

Of...

pi_83146060
Ik lees "Track (not map) Editor", wat zullen ze daarmee bedoelen?
Dat je alleen de lap asfalt aan kunt passen en de omgeving verder niet?
Of juist wat anders?
pi_83150666
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:37 schreef Impry het volgende:
Ik lees "Track (not map) Editor", wat zullen ze daarmee bedoelen?
Dat je alleen de lap asfalt aan kunt passen en de omgeving verder niet?
Of juist wat anders?
Daar kom je tijdens Gamescom achter. 17 augustus that is.
pi_83153090
Tevens heeft Yamauchi via Twitter aangegeven dat de track uit de E3 Trailer

speciaal voor GT5 is geproduceerd. De titel van het nummer zal naderhand nog bepaald moeten worden, dit aan de hand van inzendingen door de fans. Meer info zal spoedig volgen op de officiële site.
pi_83156401
Zou nog toffer zijn als TT assen en Circuitpark Zandvoort erin zitten

pi_83165170
Ik denk inderdaad dat de "track", de lay-out van de baan wel te editten valt, maar dat je de map/omgeving niet kan aanpassen en dat dat gewoon een preset keuze is van ik denk persoonlijk de fictieve circuits van GranTurismo zelf. Dus bijvoorbeeld van Trail Mountain, Deep Forest en Autumn Ring.

Alleen hoop ik dan wel dat het mogelijk is om een bestaand circuit ook te editten of in iedergeval een circuit ala Suzuka

Trouwens, die Open Track Days zijn/worden ook wel erg tof denk ik En eindelijk HET excuus om de Eye-toy te kopen. Head tracking
pi_83168522
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:41 schreef Meike26 het volgende:
Ik denk inderdaad dat de "track", de lay-out van de baan wel te editten valt, maar dat je de map/omgeving niet kan aanpassen en dat dat gewoon een preset keuze is van ik denk persoonlijk de fictieve circuits van GranTurismo zelf. Dus bijvoorbeeld van Trail Mountain, Deep Forest en Autumn Ring.

Alleen hoop ik dan wel dat het mogelijk is om een bestaand circuit ook te editten of in iedergeval een circuit ala Suzuka

Trouwens, die Open Track Days zijn/worden ook wel erg tof denk ik En eindelijk HET excuus om de Eye-toy te kopen. Head tracking
Of dat de omgeving random gegenereerd wordt na het maken van de track?
pi_83168747
Denk in iedergeval wel dat ze dat er mee bedoelen.....anders lijkt het mij best onmogelijk eigenlijk.

Dat ze software kunnen schrijven om een Track-editing programma bij GT5 toe kunnen voegen, dat geloof ik dus wel, maar ik heb in het verleden wel eens geprobeerd een baan vanaf 0,0 proberen op te bouwen voor Need For Speed 4.... Al die textures enzo... Dat was me iets teveel van het goede

Denk dus dat ze dat met het mappen bedoelen ja
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:54:07 #252
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83169980
Ik een slecht gevoel dat dit spel zometeen barst van de bugs..

Iedere keer dingen van wel of niet er in.. nieuwe dingen er in.. dingen er uit...
ze weten zometeen zelf niet wat ze wel en niet in hebben gedaan.
pi_83170096
Dat alles net niet af is... Wie weet, hopelijk niet
pi_83170820
Ik denk meer dat alle nieuwssites/de media allerlei onderdelen erin/eruit gooien. En dat ze daar in Japan heel goed weten wat ze doen alleen lang niet alles naar buiten brengen.
pi_83171142
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Impry het volgende:
Ik denk meer dat alle nieuwssites/de media allerlei onderdelen erin/eruit gooien. En dat ze daar in Japan heel goed weten wat ze doen alleen lang niet alles naar buiten brengen.
Dit dus.
pi_83171348
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef SoldMayor het volgende:
Ik een slecht gevoel dat dit spel zometeen barst van de bugs..

Iedere keer dingen van wel of niet er in.. nieuwe dingen er in.. dingen er uit...
ze weten zometeen zelf niet wat ze wel en niet in hebben gedaan.
Nee, denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.. Denk dat ze bij PD slim genoeg zijn dat dat de Track Editor ook z'n limits heeft. Waarschijnlijk kan je nog net Corkscrew van Laguna Sega maken, maar daarna houdt het waarschijnlijk snel op. Reken er maar op dat ze de track editor ook uitvoerig hebben getest.... we hebben niet voor niets zo lang moeten wachten, het zijn daar echt een stelletje perfectionisten.

En anders zal er wel weer een update komen waar de bugs mee worden opgelost.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:18:57 #257
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83171427
Ja denk ook wel dat ze het goed voor elkaar hebben..

Dit zou wel eens de eerste game in 1.5 jaar kunnen worden dat ik koop voor ps3..
Koop normaal altijd alles voor de X360
pi_83172329
Wie weet is die track editor wel gewoon een grote lap asfalt waar je met behulp van banden een track kunt maken (zoiets als bij een kartbaan dus).
pi_83173379
Dan ga ik best wel bad.
Ik wil en goede track editor hebben!.
pi_83216650
Here we go.
quote:
“Standard cars do indeed have a cockpit/dashboard view, just not nearly as detailed as the premium cars. The existing cars are not just being copied; they are all being generated properly to create authentic experiences from car to car.”
http://igamereport.com/20(...)have-interior-views/

Lekker vaag allemaal...
  zondag 27 juni 2010 @ 13:23:56 #261
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_83355223
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  zondag 27 juni 2010 @ 18:23:17 #262
150363 Wii-Style
pi_83366832

Die cockpit graphics 's nachts
pi_83368081
Gaaf zeg!

Alleen jammer dat de WRC's nog geen lampenbar hebben zoals in het echt:
pi_83375267
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:23 schreef Wii-Style het volgende:

Die cockpit graphics 's nachts

Ik zag Tokyo
Dat onder de brug rijen in het donker
  zondag 27 juni 2010 @ 22:28:57 #265
150363 Wii-Style
pi_83377400

Ik ben benieuwd naar de reviews in november. De graphics mogen er in ieder geval zijn.
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef Qunix het volgende:
Dat onder de brug rijen in het donker
Stel je dat eens voor in 1080p.
pi_83378465
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef Wii-Style het volgende:
Stel je dat eens voor in 1080p.
pi_83689956
quote:
The Gran Turismo 5 Collector’s Edition was announced at E3, but now it seems that may not be the only special version of the game Sony has plans for. Speaking in an interview with IVG, head of Sony Computer Entertainment India Atindriya Bose clearly discloses that there are “two collector’s editions” in the works:

For GT5, there are two collector’s editions. One is the game plus some added content and collectibles, which (has already been announced), while the other is in a really big package with a lot of paraphernalia that goes beyond the game. It’s all car-related, but I’m unaware of the exact contents. That being so expensive, we may not directly order it from Europe, but we could bring in limited quantities from Sony in the Middle East. We’ll also be working with Mercedes in some way around the GT5 launch, but we’re yet to decide the specifics of that.

Product listings at Amazon.fr support his statements, including both the “standard” Collector’s Edition for ¤99.00 and a more mysterious “Gran Turismo 5 – édition ultime” listed at ¤189.95. Hopefully details for the “ultimate edition” will be finalized in time for the next round of GT5 revelations at Germany’s Gamescom next month…
Bron

Daar gaat m'n geld
pi_83690042
190 euro gaat me een beetje te ver.
pi_83693791
5 jaar wachten en dan ook nog eens 190 of 100 verkopen??????? WTF!!!!
  maandag 5 juli 2010 @ 21:32:59 #270
150363 Wii-Style
pi_83698879
De collector's edition HOEF je natuurlijk niet te kopen.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:46:31 #271
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_83699678
Inderdaad. De reguliere versie is nog niet eens de helft daarvan.
pi_83700678
Wanneer komt ie uit?
pi_83701561
November.
pi_83709673
Net heb ik het nieuwe filmpje gezien, schademodel is daarin wel erg belabberd. Ik hoop dat in de uiteindelijke game een beter schademodel zit. Ik heb nu wel erg hoge verwachtingen van dit spel, vraag me af of ze het waar kunnen maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2010 07:30:19 ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:09:09 #275
150363 Wii-Style
pi_83716292
Schademodel is prima. Bij premium auto's kunnen de deuren eruit vliegen.

Het gaat er mij om dat het een leuk spel wordt als GT3, maar dan ook met een serieuze kant. GT4 was erg saai.

Wat ik dus bedoel met serieuze kant... vlak voor een race heb je geen oefen race of kwalificatie race... je begint onmiddellijk met racen en dat vind ik echt saai en zwaar onrealistisch. Dat er voor een race geen voorbereiding is en zo.
pi_83729275
moeten nog even wachten
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_83947777
Van het weekend Prologue ff gekocht voor 15 euro.. ziet er wel waanzinnig mooi uit, kan niet wachten om de volledige versie te spelen!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 12 juli 2010 @ 17:26:41 #278
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_83965261
TVP.

Klopt het wel dat Spa en Monza er in zitten??
Had dat ergens gelezen.
Als iemand een geconformeerde track/car list heeft, graag even een link, of is dit nog te vroeg?
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  maandag 12 juli 2010 @ 20:49:15 #279
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_83973238
Is ergens de CE al te bestellen? In Nederland bedoel ik dus
pi_83978423
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Bolleke_666 het volgende:
TVP.

Klopt het wel dat Spa en Monza er in zitten??
Had dat ergens gelezen.
Als iemand een geconformeerde track/car list heeft, graag even een link, of is dit nog te vroeg?
Tracklist so far:

REAL CIRCUITS

Circuit de la Sarthe | Le Mans, France

Nürburgring | Nürburg, Germany
note: GP Strecke, Nordschleife & the 24h combo

Fuji Speedway | Oyama, Japan

Suzuka Circuit | Suzuka, Japan

Tsukuba Circuit | Shimotsuma, Japan

Top Gear Test Track | Dunsfold Aerodrome, Cranleigh, UK

Daytona Speedway | Daytona, USA
Speedway & Road Course

Indianapolis Speedway | Indianapolis, USA
Speedway & Road Course

ORIGINAL TRACKS
in real locations

Tokyo, Japan
Tokyo R246

London, England

Passo dello Stelvio, Italy

Val d'Orcia, Tuscany, Italy
note: there's also a dirt track in this location

Rome, Italy

Madrid, Spain

Eiger Nordwand | Kleine Scheidegg, Switzerland
note: the road itself doesn't exist in reality

FANTASY TRACKS
fictional tracks in fictional locations

High Speed Ring

Special Stage Route 5
pi_83983191
JAAAAA!!
SPECIAL STAGE.
zit Clubman er ook in?
pi_83983317
Volledige track- en carlist wordt volgende maand tijdens Gamescom uit de doeken gedaan.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:58:10 #283
202014 JJH
Knetter. O+
pi_83984544
De Stelvio. Gave pass.
En Londen, en Eiger Nordwand, toch wel het meest gace circuit uit Prologue.
pi_83984604
JAAAAAAA!!!!
pi_83987154
hoe meer mountain tracks hoe beter zowel dirt als tarmac versie !
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:04:30 #286
270524 Flodder450
pi_83987201
die brug in high-sprred ring

is dat niet de erasmusbrug?
pi_83987911
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:04 schreef Flodder450 het volgende:
die brug in high-sprred ring

is dat niet de erasmusbrug?
heb je de erasmusbrug wel eens gezien? ow je dacht het is ook een witte tui brug?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:24:32 #288
270524 Flodder450
pi_83988120
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:09 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

heb je de erasmusbrug wel eens gezien? ow je dacht het is ook een witte tui brug?
hij lijkt er in ieder geval wel egs op

aleen minder tuilijnen
pi_83989042
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:24 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

hij lijkt er in ieder geval wel egs op

aleen minder tuilijnen
wat dacht je van de top?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:25:54 #290
270524 Flodder450
pi_83989478
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:09 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

wat dacht je van de top?
je begrijpt toch wel wat ik bedoel he?
pi_83990964
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:25 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

je begrijpt toch wel wat ik bedoel he?
joah
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:07:26 #292
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_84052802
The latest rumours regarding Gran Turismo 5 suggest that there will be 94 tracks, yes thats a nine and 4. The tracks are listed below.

Belgium:

Circuit de Spa-Francorchamps
Circuit Zolder
China:

The Shanghai International Circuit
France

Circuit de la Sarthe (Le Mans)
Magny-Cours
Germany:

Hockenheimring
Nürburgring
Nordschleife
Italy:

Monza
Imola
Japan:

Fuji Speedway (80s, 90s, F, GT versions)
Suzuka Circuit (GP, East, West)
Twin Ring Motegi (Road, East, West, Speedway)
Tsukuba Circuit
Monaco:

Circuit de Monaco
Portugal:

Estoril
Spain:

Jerez
Valencia
UK:

Brands Hatch
Silverstone Circuit
Top Gear Test Track
USA:

Daytona International Speedway (Road, Speedway)
Mazda Raceway Laguna Seca
Indianapolis Motor Speedway (Oval, GP)
Infineon Raceway (Sports, Stock)
Imaginary circuits in real places:

Hong Kong
Paris, George V
Paris, Opera
Citta di Aria (Assisi)
Costa di Amalfi (Capri)
Tokyo, Route 246
Seoul
Madrid
Eiger Nordwand (Kleine Scheidegg, Bern)
London (Short, Long)
El Capitan (Yosemite National Park, California)
Las Vegas Drag Strip
New York
Seattle
Imaginary circuits:

High Speed Ring
Apricot Hill
Autumn Ring
Deep Forest Raceway
Grand Valley Speedway
East Section
Speedway
Midfield Raceway
Driving Park
Beginner Course
Motorland
Test Course
Trial Mountain
Clubman Stage Route 5
Special Stage Route 5
Special Stage Route 11
Rally circuit in real places:

Chamonix
Tahiti
Swiss Alps
Cathedral Rocks (Yosemite National Park, California)
Grand Canyon

Dit is de tracklist die op internet te vinden is, en word door verschillende bronnen neergezet.
Let wel, het is slechts een rumour.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:12:37 #293
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_84053027
En is er nu al wel officieel bevestigd dat we nu wel (ook in SP en arcade mode) een behoorlijk startveld hebben en geen 6 wagentjes meer?
Werd nu toch 16 auto,s op de baan toch?
pi_84053353
Maximaal 16 wagens on track ja.
pi_84053690
WAT?!?!?!
16?
Er was toch eerst spraken van 8?

Hohohohohooh man man man
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:31:46 #296
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84053894
In Prologue waren het toch ook al 16?
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:50:15 #297
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_84054815
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Maximaal 16 wagens on track ja.

Dat word dus lachen, met 16 man de eerste bocht op bv Laguna Seca afstormen en maar hopen dat je er heelhuids uitkomt.

Zal je nu waarschijnlijk ook een qualifying hebben aangezien het natuurlijk gods onmogelijk is om binnen een paar ronden van p16 naar de kop te rijden.
pi_84055205
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:31 schreef JJH het volgende:
In Prologue waren het toch ook al 16?
Klopt, zowel offline als online. Dit blijft gewoon ongewijzigd voor GT5.
  woensdag 14 juli 2010 @ 22:36:17 #299
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84069437
Het klinkt misschien raar, maar ik krijg letterlijk een brok in mijn keel van dit spel. Zo'n onvoorstelbare schoonheid, alsof het zo uit de hemel is neergedaald.

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt als het op graphics aankomt. Hele rare gewaarwording.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_84071053
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef Marble het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar ik krijg letterlijk een brok in mijn keel van dit spel. Zo'n onvoorstelbare schoonheid, alsof het zo uit de hemel is neergedaald.

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt als het op graphics aankomt. Hele rare gewaarwording.
Je kan ook overdrijven.
  donderdag 15 juli 2010 @ 00:32:06 #301
150363 Wii-Style
pi_84074559
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef Marble het volgende:

Hier past maar één emoticon bij.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')