heb hem voor de PS3 besteld...quote:
Nee.quote:
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 05:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is het raar dat ik deze game vandaag heb laten reserveren omdat hij 17 februari bij de Mediamarkt in de schappen zal staan???
Bij de Mediamarkt hebben ze me toch echt gezegd dat hij op 17 februari uitkomt.quote:
Hebben ze het jaartal ook gezegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bij de Mediamarkt hebben ze me toch echt gezegd dat hij op 17 februari uitkomt.
Vreemd... Zal er vanavond nog eens langs gaan als ik tijd heb om t even na te vragenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Het zekere voor het onzekere gekozen (zij weten meer dan ons en misschien hebben ze wel bericht gekregen dat ie dan binnen zou komen) en Media Markt Utrecht gebeld. Ze hebben voor mij in de computer gekeken en er staat helemaal niets in over 17 februari / geen enkele datum die er in staat !
Ik was me er helemaal niet van bewust dat er nog geen releasedatum was voor dit spel. Heb een paar dagen terug pas een PS3 gekocht en heb toen gelijk geinformeerd naar GT5quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Sony het al nog niet weet waarom dan in godsnaam informeren bij een retailer?
Dat hoeft niet, want als je de physcis van regen over laat gaan in een vloeistof zodra deze contact maken met een ondergrond, en dat op een ondergrond die static is, dan blijven er naar mijn idee vanzelf plassen staan wanneer er ergens een kuil is !quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:17 schreef Desunoto het volgende:
Die track editor was toch alleen een gerucht? En dat van die plassen zou meteen een gigantische stap zijn, dan moeten ze over het hele circuit elke regendruppel met water psychics en de stroming ervan e.d simuleren.... dat zie ik nog niet gebeuren.
Maar het alleen al toevoegen van geleidelijke overgangen met regen.. steeds meer glijden en zo zou al heel wat zijn. Dat is iets wat veel racegames ontzettend missen.
Dat is wel erg tof.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Meike26 het volgende:
Track Editor is een tijd geleden al bevestigd. Zowel bestaande tracks als gloednieuwe kunnen gemaakt/gedeeld en natuurlijk gespeeld worden! Zal het morgen even opzoeken.
Niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Track Editor is een tijd geleden al bevestigd. Zowel bestaande tracks als gloednieuwe kunnen gemaakt/gedeeld en natuurlijk gespeeld worden! Zal het morgen even opzoeken.
http://www.gtplanet.net/k(...)interview/#more-4941quote:A direct question about the track editor is deflected, as Yamauchi states “Unfortunately, it’s really just a rumor right now, so I can’t really comment on that.”
Ook zoals ze bij GTR gedaan hebben?quote:maar ze hebben hem wel tot in de centimeter nauwkeurig nagemaakt zo te zien.
Wtf... Hartstikke nep. Dat zie je toch?quote:
Ja, weet ik veel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Waar denk je dat het een demo van is?
Juist, "Data Logger Visualization Technology" Demo
Oftewel, een technisch snufje die gebruikt wordt om een rondje in het echt naar het spel te halen. Dus is alles hetzelfde. Dat is exact de bedoeling. En die data gebruiken ze dan weer om het spel realistischer te maken.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef Ben. het volgende:
[..]
Wtf... Hartstikke nep. Dat zie je toch?
In het spel maakt het poppetje pre-cies diezelfde stuurbewegingen als in het echt. Pre-cies diezelfde corrigeer punten etc. Lijkt me héél toevallig als die vent in het echt, PRECIES diezelfde corrigeringen moet maken als in het spel, en vica verca.
Gewoon en kopietje van gemaakt, en vrijgegeven. Kijk, zal best heel wat realisme in zitten, maar dit? Nee...
quote:Maak een replay in Gran Turismo 5 door in het echt te racen
Toyota en Polyphony Digital werken samen om data uit races die in het echt worden gehouden, te laten zien in de replay-modus van Gran Turismo 5. Dit heeft de bedenker van de Gran Turismo-serie, Kazunori Yamauchi, onthuld op de Tokyo Auto Salon.
Met behulp van GPS-data en het in de Lexus IS F aanwezige CAN-systeem, een intern systeem voor data-overdracht, kan data uit de auto op een USB-stick worden gezet. Die data kan weer worden ingelezen op een PlayStation 3 met Gran Turismo 5. In de replay-modus is de race vervolgens terug te kijken en de rijstijl te analyseren. Deze optie werkt waarschijnlijk alleen wanneer er geracet is op een circuit dat ook in de game zit.
Beperkt gebruik
Het systeem is in Tokyo gedemonstreerd door in het echt en digitaal een ronde te rijden met de Lexus op de Fuji Speedway. Deze races werden vervolgens naast elkaar gezet. Het is nog niet bekendgemaakt of andere auto's deze optie gaan ondersteunen.
Leer mij Sony kennen, het onvermijdelijke is dan toch gebeurt:quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef Meike26 het volgende:
Even een kleine schop:
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-delayed-in-japan/
Vals alarm dus !!
Ze had GT5 Prologue besteldquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik was me er helemaal niet van bewust dat er nog geen releasedatum was voor dit spel. Heb een paar dagen terug pas een PS3 gekocht en heb toen gelijk geinformeerd naar GT5
Dan wordt Duke Nukem Forever de beste game ooit die nooit geėvenaard kan wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef Braddie het volgende:
Tegenvallen GT5?
Neuh...
Het word denk ik de beste Racegame van 2010-2011-212..... Zeker omdat er al 5! jaar aangewerkt word..
Ben er eigenlijk wel bang voor, die halve demo (Nissan driver challenge ofzo) viel mij enorm tegen en op Gamescom werd ik ook niet echt uit mijn stoel geblazen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:04 schreef WSquater het volgende:
Inderdaad. GT5 kan uiteindelijk nog heel erg tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |