Deze video is door de gebruiker verwijderd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
De nieuwste trailer staat op de disc van God of War III. Iemand op Gaf is zo vriendelijk geweest om 'm al met ons te sharen.
Sweet mother of god.
Here ya goquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Deze video is door de gebruiker verwijderd.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:18 schreef WSquater het volgende:
Ik neem me woorden in. Koop 'm toch wel. Was alweer bijna vergeten wat er allemaal in zit.
Hoe zit dat nou precies? Daar is toch nooit officieel iets over gezegd?quote:3: Number of discs GT5 will be released on
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:01 schreef Braddie het volgende:
NEEN!!!
Heb het vandaag bij de Next-Level gevraagd, die dachten dat het September zou worden, maar dat het waarschijnlijk nog 2011 kan worden ook!
We hebben er helaas niets aan, wat jij denkt...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:37 schreef Braddie het volgende:
Het spel komt denk ik rond de zomer vakantie uit, dat is zo`n beetje het beste wat ze kunnen doen...
En hij wordt natuurlijk super vet!
Waarvan jij het bestaan weet.quote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Meike26 het volgende:
Voor de eerste keer dat ik bij een auto echt duidelijk een "bah" gevoel heb ! Bij die Gallardo zie je...rond de 45 seconden, duidelijk dat de wielkast bestaat uit een beperkt aantal segmenten...![]()
IK weet het, had het beter niet kunnen zeggen, want nu ziet iedereen het....maar ik vind dit echt heel teleurstellend.
En nog steeds maar 8 auto's....
Dan is het én al geen sim en dat is al erg zat, maar dan slaan ze vervolgens met het geluid ook nog eens de plank FINAAL mis.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef Meike26 het volgende:
Ik wacht eerst op F1 2010 ! Tegen de tijd dat ik dat spel uit heb, zal GT5 er ook wel zijn !
Tot morgen 12:00 uur te koop op http://www.nicedeals.nl.quote:THE ULTIMATE RACESEAT !!
Normaal: ¤ 699.95
Nu: ¤ 399.95
Wil je het gevoel hebben echt aan het racen te zijn?
Dan past deze Raceseat perfect bij jouw !
De Raceseat bestaat uit de volgende 4 onderdelen :
- Playseat Classic Le Mans (Mooie Alcantara stoel, heerlijk gevormd voor een stevige zit)
- Pro Kit onderstel Zwart (Stabiel onderstel met ruimte om je console op te bergen)
- TV Kit Zwart (Voor LCD TV's tussen de 17 en 26'')
- Playseat Seatglider (om de stoel naar voor en achteren te schuiven)
De set is exclusief Stuur en LCD !! Maar die heb je waarschijnlijk zelf al ?!
Specificaties :
- Stalen constructie
- Zwart gepoedercoat voor lange levensduur
- Safetycase voor Gameconsole
- Inclusief gereedschap
- Afmetingen Pro Kit : 98H x 52B x 130L cm
- TV KIT : Voor schermen van 15 t/m 26'' en maximaal gewicht van 18 kilo
- Traploos verstelbaar
- Echte racestoel
- 2 jaar garantie
- Gewicht 16 kilo (Stoel)
- Leeftijd vanaf 8 tot 88 jaar :-)
- Universeel voor alle Logitech sturen met uitzondering van het G25/G27 stuur*
* Met enig technisch inzicht is dit eventueel wel aan te passen.
Verzendkosten: ¤ 11.95
quote:
Stevige auto'squote:
Daar doelde ik ook op.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:09 schreef Desunoto het volgende:
Het enige pluspunt die de video laat zien is hoe de witte Supra de GTR ontwijkt. Slimmere AI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |