quote:Op zondag 11 april 2010 00:07 schreef RickoKun het volgende:
HEY! Is dit dat spel wat zo erg faalt dat het al 5 miljard jaar in de ontwikkeling zit!?
De game was al polair vanaf deel 1, die is dat niet opeens geworden na de huidige hype...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:22 schreef WSquater het volgende:
Ik denk dat ze hier niet meer zoveel aan gaan verdienen dan als ze er aan hebben uitgegeven. Eerlijk gezegd denk ik ook dat de game pas zo laat komt omdat het eigenlijk niet zo uitgebreid is als ze hadden verteld. En toen werd de game populair.
Een bril is nutteloos als je TV geen 3D kan uitzenden natuurlijk. Het is beide of niets.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:06 schreef Splobber het volgende:
Gran Turismo 5 komt ook in 3D, alleen moet ik dan zo'n hele 3D tv hebben of alleen zo'n bril?
Als ze in dit stadium tijd gaan steken in het 3D maken van die game zijn ze echt compleet geflipt bij Polyphonyquote:Op maandag 3 mei 2010 12:06 schreef Splobber het volgende:
Gran Turismo 5 komt ook in 3D, alleen moet ik dan zo'n hele 3D tv hebben of alleen zo'n bril?
Who gives a flying fuck.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:15 schreef DutchErrorist het volgende:
De bomen zijn nog steeds lelijk dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |