abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75807313
Ja, racelijn staat aan, maar soms red ik die gewoon niet; mijn racegevoel staat nog helemaal ingesteld op Grid Dus vol gas de bochten aanvallen. Dat werkt hier niet..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:02:21 #252
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75807661
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:49 schreef Cheiron het volgende:
Ja, racelijn staat aan, maar soms red ik die gewoon niet; mijn racegevoel staat nog helemaal ingesteld op Grid Dus vol gas de bochten aanvallen. Dat werkt hier niet..
Je moet hier inderdaad echt rijden zoals je in het echt ook zo doen. Dus vóór de bocht klaar zijn met remmen en schakelen. Dan insturen en voorzichtig gas weer opbouwen. Het is vooral van belang hoe hard je de bocht uitkomt, niet hoe hard je erin gaat. Vooral de 2 na laatste bocht is belangrijk. Vanaf daar is het volgas namelijk.
pi_75812834
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:47 schreef JJH het volgende:

[..]

Heb je de racelijn aanstaan? Daar word het al een stuk makkelijker van.

Ik sta over beide trouwens 1800 ofzo. Top 1000 moet haalbaar zijn voor mij.
Met de tuned sta ik nu op plek 1100 ofzo. Ik heb vandaag 2 seconden van mijn tijd gereden (is nu 1:41) en er is zeker nog ruimte voor verbetering. Ik heb de ghost van de numer 250 gedownload en als ik het zo zie moet die toch wel te verslaan zijn Ik pak bij sommige bochten nog niet echt de goeie lijn, dus daar kan ik nog wel wat tijd mee winnen.
Ik begin het gedoseerd gas geven nu ook beter onder de knie te krijgen wat ook een stuk helpt.
quote:
Zijn de klasseringen trouwens internationaal of alleen voor Nederland? Zonet stond er in de top100 één japanner en één spanjaard...
Enkel Nederland, de Japanner is de hoofdontwikkelaar van GT en de Spanjaard is de winnaar van de vorige GT Academy.
PSN id: NL_SToRM
pi_75824788
Tering wat ben ik slecht in die demo. Lig niets anders dan naast de baan, terwijl ik GT4 op het laatst toch aardig onder de knie had.
pi_75919377
Vanavond nog maar eens een paar rondjes doen. Mijn tijd met de tuned ligt momenteel op 1.40.3xx dus een 1.39 moet zeker te doen zijn. Met de gewone versie heb ik een tijd van 1.53.xxx dacht ik.
pi_75923506
Nou heb net even de demo gespeeld maar ben nou niet heel erg van mijn stoel geblaast..

Durf het bijna niet te zeggen in dit topic maar ik vind FORZA er toch wel mooier uit zien
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:42:03 #257
260227 Splobber
PSN: MacKroket
pi_75930316
Wat is jullie PSN? Mijne is MacKroket
pi_75935578
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef SoldMayor het volgende:
Nou heb net even de demo gespeeld maar ben nou niet heel erg van mijn stoel geblaast..

Durf het bijna niet te zeggen in dit topic maar ik vind FORZA er toch wel mooier uit zien
wedden dat het uiteindelijke product forza op alle punten kickt.
die kerel van gt gaat zijn zetel niet afstaan
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_75937602
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

wedden dat het uiteindelijke product forza op alle punten kickt.
die kerel van gt gaat zijn zetel niet afstaan
Mwoah dat moeten we nog maar zien... Laten we dat niet al te hard roepen, want er is meer dan alleen graphics... De online gameplay van Forza en Storefront zijn ongeevenaard, en vergeet ook niet het customizen en het geluid... Allemaal dingen waar Forza toch best in uitblinkt... Hoe dan ook denk ik dat ze heel erg aan elkaar gematched zijn... (Naja hoop ik)

Oh trouwens, wie de quest heeft moet achterin kijken... staat zo'n lullig artikeltje over Forza 3 met een GT5 plaatje
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_75952714
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Mwoah dat moeten we nog maar zien... Laten we dat niet al te hard roepen, want er is meer dan alleen graphics... De online gameplay van Forza en Storefront zijn ongeevenaard, en vergeet ook niet het customizen en het geluid... Allemaal dingen waar Forza toch best in uitblinkt... Hoe dan ook denk ik dat ze heel erg aan elkaar gematched zijn... (Naja hoop ik)

Oh trouwens, wie de quest heeft moet achterin kijken... staat zo'n lullig artikeltje over Forza 3 met een GT5 plaatje
Als je op het costumizen kickt kan je beter voor een need for speed gaan .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_75957951
Gister de demo gedownload en mijn eerste voorzichtige schreden op Indy gezet. Voelde me net Bambi! Wat een geglij, niet normaal.

Ben heel snel overgestapt op handmatig schakelen, zodat ik bij overmatig wielspin snel kan opschakelen en daarmee de auto nog redelijk in het spoor kan houden. Met tijden van 1:43.xxx en 1:55.xxx ben ik niet echt tevreden, hoop toch wel onder de 1:40 en onder de 1:50 te rijden.
Wie nooit het onmogelijke probeert, zal het mogelijke nooit bereiken
pi_75958367
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:51 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Als je op het costumizen kickt kan je beter voor een need for speed gaan .
Wat een onzin Waarom is customizen nu voor Need for Speed? Wil je niet da je je auto in GT5 kunt customizen ipv 30 verschillende skylines voor 30 verschillende paintjobs?

Wil jij niet dit kunnen maken van een normale skyline (of online kopen met de credits die je verdient in het spel)

Ik vind GT5 er prachtig uitzien, mooier dan Forza 3, maar er zijn ook punten waar GT5 aandacht mag besteden, en dat zijn dit soort dingen... Ik wil ook geen spinners en turbo's en suicide doors, maar vinyls moet toch kunnen? Die worden toch ook gebruikt in de racewereld?
pi_75958532
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 17:02 schreef JJH het volgende:

[..]

Je moet hier inderdaad echt rijden zoals je in het echt ook zo doen. Dus vóór de bocht klaar zijn met remmen en schakelen. Dan insturen en voorzichtig gas weer opbouwen. Het is vooral van belang hoe hard je de bocht uitkomt, niet hoe hard je erin gaat. Vooral de 2 na laatste bocht is belangrijk. Vanaf daar is het volgas namelijk.
De helft van deze post bestaat uit gelul.

Ten eerste is het veel verstandiger al langzaam te accelereren voordat je begint te sturen.

Ten tweede is slow in, fast out niet altijd van toepassing. Vooral bij een aaneenschakeling van bochten....
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_75959532
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:04 schreef PatrickD het volgende:
Gister de demo gedownload en mijn eerste voorzichtige schreden op Indy gezet. Voelde me net Bambi! Wat een geglij, niet normaal.

Ben heel snel overgestapt op handmatig schakelen, zodat ik bij overmatig wielspin snel kan opschakelen en daarmee de auto nog redelijk in het spoor kan houden. Met tijden van 1:43.xxx en 1:55.xxx ben ik niet echt tevreden, hoop toch wel onder de 1:40 en onder de 1:50 te rijden.
Klinkt precies zoals ik het ook ervaarde in het begin Ik zat in het begin nog hoger kwa tijden, maar nu heb ik met de tuned al een 1.40.3xx en met de normale een 1.53.xxx.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een onzin Waarom is customizen nu voor Need for Speed? Wil je niet da je je auto in GT5 kunt customizen ipv 30 verschillende skylines voor 30 verschillende paintjobs?

Wil jij niet dit kunnen maken van een normale skyline (of online kopen met de credits die je verdient in het spel)
[ afbeelding ]

Ik vind GT5 er prachtig uitzien, mooier dan Forza 3, maar er zijn ook punten waar GT5 aandacht mag besteden, en dat zijn dit soort dingen... Ik wil ook geen spinners en turbo's en suicide doors, maar vinyls moet toch kunnen? Die worden toch ook gebruikt in de racewereld?
Ik vind vooral het customizen en de online auctions in Forza erg mooi uitgevoerd. Ik heb nog zitten twijfelen om m te kopen, maar ik vind het erg jammer dat de G25 niet gebruikt kan worden. Ik vind GT wel de betere racer voor de echte raceliefhebber. Ik denk dat je in die game ook beter het verschil tussen verschillende wagens kunt merken. En alles kwa tunen heeft ook als functie om je auto te verbeteren en elke aanpassing is te merken als je met een auto gaat rijden.
pi_75966338
Weet iemand waar ik de volledige ranking lijst kan vinden?
pi_75966385
Ik wilde net de demo downloaden maar als ik op dat plaatje klikt staat er: 'Er is een fout opgetreden'. Wat doe ik verkeerd?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2009 14:00:25 ]
pi_75989527
Type--------------TIME----------RANK
Stock:----------1'52.717---------444
Tuned:----------1'40.640---------840
TOTAAL:-------3'33.357---------470

Nissan 370z
wat een glijbak Ik heb in mn eigen auto nog meer grip

[ Bericht 11% gewijzigd door Sjibble op 24-12-2009 00:35:00 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_76003471
Gister lekker bezig geweest, tijden nu in 1.41.xxx en 1:52.xxx. Rond plek 800 overall.
Daar ben ik niet ontevreden mee, zeker omdat ik weet dat ik van beide tijden nog flink wat kan afhalen. :-)
  donderdag 24 december 2009 @ 10:20:43 #269
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_76005457
Ik vraag me af of GT5 leuker is als NFS Shift, waar ik me nu uitstekend mee vermaak.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_76006434
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Sjibble het volgende:
Nissan 370z
wat een glijbak Ik heb in mn eigen auto nog meer grip
Met je eigen auto heb je waarschijnlijk ook een stuk minder vermogen op de achterwielen (als ie al RWD is)

Ik vind het trouwens wel jammer dat je niet kunt filteren op vrienden. Ik vind het wel leuk om te kunnen zien wat anderen uit mijn friendslist voor tijden neergezet hebben.
  donderdag 24 december 2009 @ 11:21:08 #271
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_76007179
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:20 schreef janrad het volgende:
Ik vraag me af of GT5 leuker is als NFS Shift, waar ik me nu uitstekend mee vermaak.
Shift is leuk voor even, tenminste, dat merk ik. Op het laatst is het gewoon heel saai. Ook zijn er te weinig auto's om je er voldoende mee te vermaken. De graphics, vooral de cockpit-view, zijn wel erg goed. Ik heb GT5 (Prologue) nog nooit gespeeld, maar het is wel een spel dat ik in de gaten houd. Zeker met wat ze allemaal beloven.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_76020760
Wat GT5 mist is het gevoel van snelheid.
Je gaat 220 maar het stelt niet zo veel voor als dat je in het echt 220 rijdt.

Ik ben van plan om een Driving Force GT stuur te halen, of een G25
Hopelijk geeft het hele goede force feedback Want het kost wel wat.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:59:04 #273
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_76047135
Ik heb de download gespeeld op mijn PS3, en wat me heel erg tegenvalt is dat ik mijn Logitech G27 set niet zie staan, ergo dus ook niet goed kan bepalen welk knopje nou precies waarvoor is

Verder vind ik hem, aangezien ik helemaal gewend ben aan NFS-Shift, erg lastig om mee weg te rijden.
Speak only if it improves upon the silence....
pi_76048890
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:59 schreef BYM het volgende:
Ik heb de download gespeeld op mijn PS3, en wat me heel erg tegenvalt is dat ik mijn Logitech G27 set niet zie staan, ergo dus ook niet goed kan bepalen welk knopje nou precies waarvoor is

Verder vind ik hem, aangezien ik helemaal gewend ben aan NFS-Shift, erg lastig om mee weg te rijden.
Je moet de settings van de Driving Force Pro gebruiken. Dat is in ieder geval zo voor de G25, dus het zal voor de G27 wel hetzelfde zijn.
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:15:17 #275
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_76051146
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef Sjibble het volgende:

De G25 is echt een top stuur, vind ik dan tenminste.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_76055857
Need for speed is dan ook arcade.
[/quote]
pi_76099312
Ook maar flink wat rondjes gereden

Tuned : 1'39.372
Normal: 1'51.442

Overall: 3'30.814
118de sta ik daarmee.

Speel met een controller met automatisch schakelen.
pi_76103702
Net heb ik effe de demo gespeeld. Drie rondjes gereden, ben plek 4700 geworden ofzo. Is dat goed? Besturing vind ik wel wennen, speelt een stuk anders als GT4.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2009 14:46:06 ]
  zondag 27 december 2009 @ 19:38:14 #279
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76113658
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:00 schreef Def1987 het volgende:
Ook maar flink wat rondjes gereden

Tuned : 1'39.372
Normal: 1'51.442

Overall: 3'30.814
118de sta ik daarmee.

Speel met een controller met automatisch schakelen.
Ga handmatig schakelen, dan sta je binnen no time in de top 100!
Het is ff wennen in het begin, maar daarne ben je echt sneller.
pi_76118821
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef JJH het volgende:

[..]

Ga handmatig schakelen, dan sta je binnen no time in de top 100!
Het is ff wennen in het begin, maar daarne ben je echt sneller.
Ondertussen heb ik al bijna een seconde van mijn tijd in die tuned bak erafgereden en een ronde erna zat ik er weer -0.500 maar slipte teveel weg in de laatste bocht en kwam met +0.38 over de streep. En ik ga het morgen even proberen met handmatig schakelen, maar heb zelf nog nooit geschakeld dus zal enorm wennen zijn
pi_76149665
Het schakelen went met mate... ik ben er, sinds het rijden met de DF-GT ook mee begonnen en vooral tijdrijden is een goede leerschool. Dus zeker niet proberen al schakelend te beginnen gedurende een race... dan verlang je weer erg snel naar de automaat

Tot nu toe schakeld het prettiger met het pookje, dan met de filppers (wat overigens meer drukknoppen zijn) achter het stuur.
pi_76149845

Rome, Tsubuka, Super GT.
pi_76149889
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Mee eens

Met de kerst heb ik demo van Juiced 2 gedownload. Waardeloos spel om te spelen, maar erg leuk om te spelen met het customizen van de body. Echt alles is mogelijk in dat spel... De engine w.b.t. het customizen mag zo 1 op 1 overgenomen worden naar GT5

Edit:
Dat filmpje mag dan nieuw zijn, 1 van de allereerste filmpjes van GT5 lijkt er verdomd veel op...
  maandag 28 december 2009 @ 18:34:13 #284
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76149963
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:54 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Ondertussen heb ik al bijna een seconde van mijn tijd in die tuned bak erafgereden en een ronde erna zat ik er weer -0.500 maar slipte teveel weg in de laatste bocht en kwam met +0.38 over de streep. En ik ga het morgen even proberen met handmatig schakelen, maar heb zelf nog nooit geschakeld dus zal enorm wennen zijn
Je kunt net even wat later schakelen, of halverwege de bocht al shortshiften. En ook zeker bij het remmen heeft het voordeel omdat je dan ook op de motor kunt afremmen.
En dat je zelf nog nooit geschakeld hebt maakt niet uit, er zit namelijk een mooie toerenteller in die 370z.
pi_76150074
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef Sjibble het volgende:

220 in echte auto geeft ook geen snel gevoel ofzo.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  maandag 28 december 2009 @ 18:39:47 #286
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76150176
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:37 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

220 in echte auto geeft ook geen snel gevoel ofzo.
Nou, ja dus. Je zit verschrikkelijk geconcentreerd te sturen.
Bij GT5 neem ik gerust een slokje drinken met 220.
pi_76150268
Ik vind het gevoel van snelheid ook prima in GT5. En als je het harder rijden wat heftiger wilt hebben dan kun je altijd nog de FFB sterker maken.
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:27 schreef Meike26 het volgende:
Tot nu toe schakeld het prettiger met het pookje, dan met de filppers (wat overigens meer drukknoppen zijn) achter het stuur.
Ik gebruik altijd de flippers achter het stuur. Werkt echt veel beter dan met het pookje schakelen

Gisteren heb ik mijn tijd met de normale versie nog wat scherper gezet (1 seconde eraf) en daardoor kwam ik op de 507e plek in het algemeen klassement.
pi_76150851
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:32 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Edit:
Dat filmpje mag dan nieuw zijn, 1 van de allereerste filmpjes van GT5 lijkt er verdomd veel op...
De beelden in de laatste 30 seconden zijn nog niet eerder getoond.
pi_76151787
Tsja, de dag voor de deadline zal 100ms uitmaken of je 40ste bent, of 800ste
Dus waar doet men het nog voor

Maar dan nog kunnen ze de snelste laten winnen, maar stel het was iemand die wel 100 keer uit de bocht is gevlogen? maar irl eigenlijk amper met de halve snelheid door de bocht durft

Zeg eerlijk, de tijden zijn ergens wel relatief. Je bent snel, maar heb je ook wel de lef etc.
[/quote]
pi_76162282
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Nou Turbo's worden ook in de echte wereld gebruikt hoor. Wees daar maar niet bang om. Turbo's worden juist minder gebruikt in het illegale wereldje.
pi_76162714
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Ben. het volgende:

[..]

Nou Turbo's worden ook in de echte wereld gebruikt hoor. Wees daar maar niet bang om. Turbo's worden juist minder gebruikt in het illegale wereldje.
Ik bedoelde lachgas Foutje
  donderdag 31 december 2009 @ 16:58:27 #292
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76270197
Wat ik trouwens wel steeds vervelender begin te vinden is dat je de TC bij het standaardmodel niet uit kunt zetten. Dat kost gewoon echt tijd. Soms is in één keer al je vermogen weg, en dat is gewoon niet lekker als je een beetje glijdend de bocht uitkomt.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:45:04 #293
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_76445942
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=124196

Weerseffecten en nachtracen bevestigd Daarnaast een Indy league, cars en tracks

Meer dan 1000 auto's

En die poster is echt
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_76446123
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=124196

Weerseffecten en nachtracen bevestigd Daarnaast een Indy league, cars en tracks
AWESOMENESS
pi_76447286
Welk tijdschrift is dat ? Misschien dat iemand van FOK aan dit blad weet te komen en het in kan scannen?

Er staan vast meer opties en mogelijkheden beschreven in dat artikel dan alleen de bekendmakingen van weer/nacht en +1000 autootjes...
pi_76448042
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Meike26 het volgende:
Welk tijdschrift is dat ? Misschien dat iemand van FOK aan dit blad weet te komen en het in kan scannen?
De scans staan erbij.
pi_76454261
Kijk. DIT noem ik Definitive, Greenawalt.

pi_76488377
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

De scans staan erbij.
Ik heb het gezien ja... ben beetje blind soms
pi_76490388
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk. DIT noem ik Definitive, Greenawalt.

dat half werk definitief noemen?
ik mag hopen dat de physics beter zijn dan dat je op de trailer ziet
[/quote]
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:20:51 #300
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_76492138

De officiele boxart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')