Je moet hier inderdaad echt rijden zoals je in het echt ook zo doen. Dus vóór de bocht klaar zijn met remmen en schakelen. Dan insturen en voorzichtig gas weer opbouwen. Het is vooral van belang hoe hard je de bocht uitkomt, niet hoe hard je erin gaat. Vooral de 2 na laatste bocht is belangrijk. Vanaf daar is het volgas namelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:49 schreef Cheiron het volgende:
Ja, racelijn staat aan, maar soms red ik die gewoon niet; mijn racegevoel staat nog helemaal ingesteld op GridDus vol gas de bochten aanvallen. Dat werkt hier niet..
Met de tuned sta ik nu op plek 1100 ofzo. Ik heb vandaag 2 seconden van mijn tijd gereden (is nu 1:41) en er is zeker nog ruimte voor verbetering. Ik heb de ghost van de numer 250 gedownload en als ik het zo zie moet die toch wel te verslaan zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je de racelijn aanstaan? Daar word het al een stuk makkelijker van.
Ik sta over beide trouwens 1800 ofzo. Top 1000 moet haalbaar zijn voor mij.
Enkel Nederland, de Japanner is de hoofdontwikkelaar van GT en de Spanjaard is de winnaar van de vorige GT Academy.quote:Zijn de klasseringen trouwens internationaal of alleen voor Nederland? Zonet stond er in de top100 één japanner en één spanjaard...
wedden dat het uiteindelijke product forza op alle punten kickt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef SoldMayor het volgende:
Nou heb net even de demo gespeeld maar ben nou niet heel erg van mijn stoel geblaast..
Durf het bijna niet te zeggen in dit topic maar ik vind FORZA er toch wel mooier uit zien
Mwoah dat moeten we nog maar zien... Laten we dat niet al te hard roepen, want er is meer dan alleen graphics... De online gameplay van Forza en Storefront zijn ongeevenaard, en vergeet ook niet het customizen en het geluid... Allemaal dingen waar Forza toch best in uitblinkt... Hoe dan ook denk ik dat ze heel erg aan elkaar gematched zijn... (Naja hoop ik)quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
wedden dat het uiteindelijke product forza op alle punten kickt.
die kerel van gt gaat zijn zetel niet afstaan
Als je op het costumizen kickt kan je beter voor een need for speed gaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah dat moeten we nog maar zien... Laten we dat niet al te hard roepen, want er is meer dan alleen graphics... De online gameplay van Forza en Storefront zijn ongeevenaard, en vergeet ook niet het customizen en het geluid... Allemaal dingen waar Forza toch best in uitblinkt... Hoe dan ook denk ik dat ze heel erg aan elkaar gematched zijn... (Naja hoop ik)
Oh trouwens, wie de quest heeft moet achterin kijken... staat zo'n lullig artikeltje over Forza 3 met een GT5 plaatje
Wat een onzinquote:Op woensdag 23 december 2009 00:51 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Als je op het costumizen kickt kan je beter voor een need for speed gaan.
De helft van deze post bestaat uit gelul.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet hier inderdaad echt rijden zoals je in het echt ook zo doen. Dus vóór de bocht klaar zijn met remmen en schakelen. Dan insturen en voorzichtig gas weer opbouwen. Het is vooral van belang hoe hard je de bocht uitkomt, niet hoe hard je erin gaat. Vooral de 2 na laatste bocht is belangrijk. Vanaf daar is het volgas namelijk.
Klinkt precies zoals ik het ook ervaarde in het beginquote:Op woensdag 23 december 2009 09:04 schreef PatrickD het volgende:
Gister de demo gedownload en mijn eerste voorzichtige schreden op Indy gezet. Voelde me net Bambi! Wat een geglij, niet normaal.
Ben heel snel overgestapt op handmatig schakelen, zodat ik bij overmatig wielspin snel kan opschakelen en daarmee de auto nog redelijk in het spoor kan houden. Met tijden van 1:43.xxx en 1:55.xxx ben ik niet echt tevreden, hoop toch wel onder de 1:40 en onder de 1:50 te rijden.
Ik vind vooral het customizen en de online auctions in Forza erg mooi uitgevoerd. Ik heb nog zitten twijfelen om m te kopen, maar ik vind het erg jammer dat de G25 niet gebruikt kan worden. Ik vind GT wel de betere racer voor de echte raceliefhebber. Ik denk dat je in die game ook beter het verschil tussen verschillende wagens kunt merken. En alles kwa tunen heeft ook als functie om je auto te verbeteren en elke aanpassing is te merken als je met een auto gaat rijden.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een onzinWaarom is customizen nu voor Need for Speed? Wil je niet da je je auto in GT5 kunt customizen ipv 30 verschillende skylines voor 30 verschillende paintjobs?
Wil jij niet dit kunnen maken van een normale skyline (of online kopen met de credits die je verdient in het spel)
[ afbeelding ]
Ik vind GT5 er prachtig uitzien, mooier dan Forza 3, maar er zijn ook punten waar GT5 aandacht mag besteden, en dat zijn dit soort dingen... Ik wil ook geen spinners en turbo's en suicide doors, maar vinyls moet toch kunnen? Die worden toch ook gebruikt in de racewereld?
Met je eigen auto heb je waarschijnlijk ook een stuk minder vermogen op de achterwielen (als ie al RWD is)quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Sjibble het volgende:
Nissan 370z
wat een glijbakIk heb in mn eigen auto nog meer grip
Shift is leuk voor even, tenminste, dat merk ik. Op het laatst is het gewoon heel saai. Ook zijn er te weinig auto's om je er voldoende mee te vermaken. De graphics, vooral de cockpit-view, zijn wel erg goed. Ik heb GT5 (Prologue) nog nooit gespeeld, maar het is wel een spel dat ik in de gaten houd. Zeker met wat ze allemaal beloven.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:20 schreef janrad het volgende:
Ik vraag me af of GT5 leuker is als NFS Shift, waar ik me nu uitstekend mee vermaak.
Je moet de settings van de Driving Force Pro gebruiken. Dat is in ieder geval zo voor de G25, dus het zal voor de G27 wel hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:59 schreef BYM het volgende:
Ik heb de download gespeeld op mijn PS3, en wat me heel erg tegenvalt is dat ik mijn Logitech G27 set niet zie staan, ergo dus ook niet goed kan bepalen welk knopje nou precies waarvoor is
Verder vind ik hem, aangezien ik helemaal gewend ben aan NFS-Shift, erg lastig om mee weg te rijden.
De G25 is echt een top stuur, vind ik dan tenminste.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef Sjibble het volgende:
Wat GT5 mist is het gevoel van snelheid.
Je gaat 220 maar het stelt niet zo veel voor als dat je in het echt 220 rijdt.
Ik ben van plan om een Driving Force GT stuur te halen, of een G25
Hopelijk geeft het hele goede force feedbackWant het kost wel wat.
Ga handmatig schakelen, dan sta je binnen no time in de top 100!quote:Op zondag 27 december 2009 13:00 schreef Def1987 het volgende:
Ook maar flink wat rondjes gereden![]()
Tuned : 1'39.372
Normal: 1'51.442
Overall: 3'30.814
118de sta ik daarmee.
Speel met een controller met automatisch schakelen.
Ondertussen heb ik al bijna een seconde van mijn tijd in die tuned bak erafgereden en een ronde erna zat ik er weer -0.500 maar slipte teveel weg in de laatste bocht en kwam met +0.38 over de streep. En ik ga het morgen even proberen met handmatig schakelen, maar heb zelf nog nooit geschakeld dus zal enorm wennen zijnquote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga handmatig schakelen, dan sta je binnen no time in de top 100!
Het is ff wennen in het begin, maar daarne ben je echt sneller.
Mee eensquote:Op woensdag 23 december 2009 09:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat een onzinWaarom is customizen nu voor Need for Speed? Wil je niet da je je auto in GT5 kunt customizen ipv 30 verschillende skylines voor 30 verschillende paintjobs?
Wil jij niet dit kunnen maken van een normale skyline (of online kopen met de credits die je verdient in het spel)
[ afbeelding ]
Ik vind GT5 er prachtig uitzien, mooier dan Forza 3, maar er zijn ook punten waar GT5 aandacht mag besteden, en dat zijn dit soort dingen... Ik wil ook geen spinners en turbo's en suicide doors, maar vinyls moet toch kunnen? Die worden toch ook gebruikt in de racewereld?
Je kunt net even wat later schakelen, of halverwege de bocht al shortshiften. En ook zeker bij het remmen heeft het voordeel omdat je dan ook op de motor kunt afremmen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:54 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik al bijna een seconde van mijn tijd in die tuned bak erafgereden en een ronde erna zat ik er weer -0.500 maar slipte teveel weg in de laatste bocht en kwam met +0.38 over de streep. En ik ga het morgen even proberen met handmatig schakelen, maar heb zelf nog nooit geschakeld dus zal enorm wennen zijn
220 in echte auto geeft ook geen snel gevoel ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef Sjibble het volgende:
Wat GT5 mist is het gevoel van snelheid.
Je gaat 220 maar het stelt niet zo veel voor als dat je in het echt 220 rijdt.
Ik ben van plan om een Driving Force GT stuur te halen, of een G25
Hopelijk geeft het hele goede force feedbackWant het kost wel wat.
Nou, ja dus. Je zit verschrikkelijk geconcentreerd te sturen.quote:Op maandag 28 december 2009 18:37 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
220 in echte auto geeft ook geen snel gevoel ofzo.
Ik gebruik altijd de flippers achter het stuur. Werkt echt veel beter dan met het pookje schakelenquote:Op maandag 28 december 2009 18:27 schreef Meike26 het volgende:
Tot nu toe schakeld het prettiger met het pookje, dan met de filppers (wat overigens meer drukknoppen zijn) achter het stuur.
De beelden in de laatste 30 seconden zijn nog niet eerder getoond.quote:Op maandag 28 december 2009 18:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Edit:
Dat filmpje mag dan nieuw zijn, 1 van de allereerste filmpjes van GT5 lijkt er verdomd veel op...
Nou Turbo's worden ook in de echte wereld gebruikt hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat een onzinWaarom is customizen nu voor Need for Speed? Wil je niet da je je auto in GT5 kunt customizen ipv 30 verschillende skylines voor 30 verschillende paintjobs?
Wil jij niet dit kunnen maken van een normale skyline (of online kopen met de credits die je verdient in het spel)
[ afbeelding ]
Ik vind GT5 er prachtig uitzien, mooier dan Forza 3, maar er zijn ook punten waar GT5 aandacht mag besteden, en dat zijn dit soort dingen... Ik wil ook geen spinners en turbo's en suicide doors, maar vinyls moet toch kunnen? Die worden toch ook gebruikt in de racewereld?
Ik bedoelde lachgasquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Ben. het volgende:
[..]
Nou Turbo's worden ook in de echte wereld gebruikt hoor.Wees daar maar niet bang om. Turbo's worden juist minder gebruikt in het illegale wereldje.
AWESOMENESSquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=124196
![]()
![]()
![]()
Weerseffecten en nachtracen bevestigdDaarnaast een Indy league, cars en tracks
De scans staan erbij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Meike26 het volgende:
Welk tijdschrift is dat ? Misschien dat iemand van FOK aan dit blad weet te komen en het in kan scannen?
dat half werk definitief noemen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk. DIT noem ik Definitive, Greenawalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |