Nou Turbo's worden ook in de echte wereld gebruikt hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat een onzinWaarom is customizen nu voor Need for Speed? Wil je niet da je je auto in GT5 kunt customizen ipv 30 verschillende skylines voor 30 verschillende paintjobs?
Wil jij niet dit kunnen maken van een normale skyline (of online kopen met de credits die je verdient in het spel)
[ afbeelding ]
Ik vind GT5 er prachtig uitzien, mooier dan Forza 3, maar er zijn ook punten waar GT5 aandacht mag besteden, en dat zijn dit soort dingen... Ik wil ook geen spinners en turbo's en suicide doors, maar vinyls moet toch kunnen? Die worden toch ook gebruikt in de racewereld?
Ik bedoelde lachgasquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Ben. het volgende:
[..]
Nou Turbo's worden ook in de echte wereld gebruikt hoor.Wees daar maar niet bang om. Turbo's worden juist minder gebruikt in het illegale wereldje.
AWESOMENESSquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=124196
![]()
![]()
![]()
Weerseffecten en nachtracen bevestigdDaarnaast een Indy league, cars en tracks
De scans staan erbij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Meike26 het volgende:
Welk tijdschrift is dat ? Misschien dat iemand van FOK aan dit blad weet te komen en het in kan scannen?
dat half werk definitief noemen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk. DIT noem ik Definitive, Greenawalt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
De officiele boxart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |