quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef teknomist het volgende:
Halsteren.
Heeft Halsteren niet ooit heel hoog in het Nederlands voetbal gespeeld?
Zou niet zo'n slimme zet zijn.. Hebben wij hier in Halsteren wel weer plek voor een C1000 of een AHquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:59 schreef Fredo55 het volgende:
Ik las pas dat Hemi naar Tholen verhuist.
Wereld van verschilquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef teknomist het volgende:
Ik heb wel eens een vriendinnetje gehad in Halsteren, of was het nu Noordgeest?
Steenbergenaren kijken beter niet in topic BoZ#5quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Groeten uit Oudenbosch , momenteel in Steenbergen aan het werk.
Noordgeest was vóór dat de woonwijk werd gebouwd een gehucht boven Bergen op Zoom, hoorde tot 1962 bij de Gemeente Halsteren, daarvoor liep de gemeentegrens tot nét boven de Zoom...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef teknomist het volgende:
Ik heb wel eens een vriendinnetje gehad in Halsteren, of was het nu Noordgeest?
Zover ik kan zien is Noordgeest toch vooral een nieuwbouwwijk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Steenbergenaren kijken beter niet in topic BoZ#5![]()
[..]
Noordgeest was vóór dat de woonwijk werd gebouwd een gehucht boven Bergen op Zoom, hoorde tot 1962 bij de Gemeente Halsteren, daarvoor liep de gemeentegrens tot nét boven de Zoom...
Zo. Dat was weer een belangrijke portie regionale wetenschap
Heb ik ergens gezegd dat ik uit Steenbergen kom? En sowieso kijk ik niet in dat topic, als er ergens een stad is waar ze van mij een kernbom op mogen gooien is het Bergen op Zoom wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Steenbergenaren kijken beter niet in topic BoZ#5![]()
[..]
Oke ik ben dan wel Halsternaar maar van dat soort uitspraken wordt ik niet blijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik uit Steenbergen kom? En sowieso kijk ik niet in dat topic, als er ergens een stad is waar ze van mij een kernbom op mogen gooien is het Bergen op Zoom wel.
Ik bedoelde wat er lag vóór de aanleg van de woonwijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zover ik kan zien is Noordgeest toch vooral een nieuwbouwwijk?
Of bedoel je dat stukje net boven de randweg?
Owjee, heb ik nou je topic verneukt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:16 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Oke ik ben dan wel Halsternaar maar van dat soort uitspraken wordt ik niet blijTullepetoan zeker?
![]()
Geef me in ieder geval minstens drie redenen waarom je dat vindt..
[..]
Goh nou noem je nét de drie problemen op die Bergen heeft..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Owjee, heb ik nou je topic verneukt?![]()
- Van de tientallen mensen die ik ken uit Bergen is er maar 1 rlxd.
- Uitgaan in Bergen? Ik heb nog nooit zo saaie avond gehad, en ja, ik heb het meerdere keren geprobeerd.
- Bepaalde bevolkingsgroep die daar in grote getalen wonen, en de boel verneuken. Altijd ruzie als ik in Bergen kom met die lui daar. Kan ook aan mij liggen hoor, maar in andere steden/dorpen heb ik dat niet.
Maar wees gerust, met Roosendaal heb ik ook niet veel op hoor. Sinds de shops daar dicht zijn kom ik daar ook niet meer.
Ja, hallo, ik ben ook een halve autist, maar gaat me meer om de manier van doen enzo, maarja, dat heb ik met Fransen ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Goh nou noem je nét de drie problemen op die Bergen heeft..
- Bergenaren zijn een beetje gesloten naar vreemdelingen.. Doe dan ook wat moeite!
Carnavalquote:- Er komt niet voor niks een poppodium.. Kom es terug met de vastenavend![]()
Das waar, maar je zit er wel mooi mee opgescheept. Het zal wel zoals de meeste zeggen een klein groepje zijn die het voor de rest verpest, maar het feit dat dat kleine groepje het zo verneukt dat is nou eenmaal de slappe instelling in Nederland.quote:- Ja die bepaalde bevolkingsgroep is er hier veel. En nee, daar kun je ons niet op afrekenen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef teknomist het volgende:
Bergen op Zoom is de kanker van West-Brabant.
De nar?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
- Van de tientallen mensen die ik ken uit Bergen is er maar 1 rlxd.
Bergen op Zoom is geen uitgaansstad, dus daar kun je Bergen op Zoom ook niet op veroordelen. Ik heb 8 jaar in Rotterdam gewoond en dat was altijd vet lang en veel uitgaan. Nu ik wat ouder ben (28) en weer terug in Bergen op Zoom woon, heb ik meer behoefte aan een avondje kroegen of poolen. En op dat punt heeft Bergen op Zoom meer dan genoeg te bieden.quote:- Uitgaan in Bergen? Ik heb nog nooit zo saaie avond gehad, en ja, ik heb het meerdere keren geprobeerd.
In Bergen op Zoom had je ook coffeeshops, die nu dicht zijn.quote:Maar wees gerust, met Roosendaal heb ik ook niet veel op hoor. Sinds de shops daar dicht zijn kom ik daar ook niet meer.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef teknomist het volgende:
Sarcasme?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef teknomist het volgende:
Ik dacht dat die dingen alleen in de Randstad goldenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:28 schreef znarch het volgende:
Vage vraag trouwens, maar klopt het dat het enige punt om je OV chipkaart te activeren hier de c1000 op de plaat is ?
Nou Tekkie was ik net gewend aan je usericonquote:
quote:
Deze usericon heb ik een paar jaar terug echt heel lang gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nou Tekkie was ik net gewend aan je usericon
Ja maar ik besta pas sinds september ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Deze usericon heb ik een paar jaar terug echt heel lang gehad.
Ikkeeeee (en iedereen die ik hier in de omgeving kenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
En wie heeft er allemaal stroomstoring gehad?
Het duurde hier langer om de servers te herstarten dan de stroomstoring zelfquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ikkeeeee (en iedereen die ik hier in de omgeving ken)
In Steenbergen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het duurde hier langer om de servers te herstarten dan de stroomstoring zelf
Ik vraag me alleen af hoe een hele regio last kan hebben van zo'n storing? Ik heb er bizar weinig verstand van btwquote:
Vrederust ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:32 schreef herschi het volgende:
in halsteren is er toch zo'n inrichting?
Volgens mij krijgen jullie je stroom uit Goesquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:30 schreef Fredo55 het volgende:
Stroomstoring?![]()
Hier op het eiland niets van gemerkt.
Klinkt vaak niet positief hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:34 schreef herschi het volgende:
[..]
ben ik wel eens op bezoek geweest
En toch hebben we een heel klein dipje gehad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen jullie je stroom uit Goes![]()
Misschien voor het hele zuidwesten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En toch hebben we een heel klein dipje gehad.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Misschien voor het hele zuidwesten?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Noodly het volgende:
Topic loopt nog best een beetje storm.![]()
Wel een mooie OP.
Danku Dankuquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Stali het volgende:
Dat is een mooie OP, chewbacca_maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |