abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41089575
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:32 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Laat me raden, zodra er een bericht verschijnt in de categorie 'automobilist rijdt gezin dood op snelweg' waarbij blijkt dat hij 200 reed op een plek waar dat niet mocht (oftewel heel Nederland), dan ben jij zeker de eerste die gaat roepen 'Knoop hem op!!'.

Om vervolgens erachteraan te zeggen dat je zoiets ook alleen moet doen als het echt kan, en dat jij dat wel goed kunt inschatten en dat jij wel een goeie chauffeur bent en dat jou zoiets niet zou overkomen.
Nice one!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 06:11:06 #27
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_41188914
Het is een beetje hypocriet om hier afkeurend te posten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 06:16:20 #28
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_41188922
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 06:11 schreef Catch22- het volgende:
Het is een beetje hypocriet om hier afkeurend te posten
Helemaal niet, mijn auto haalt maar 130!
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_41189018
Dat haal ik in z'n 2
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:35:30 #30
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_41189239
130 meter/sec bedoel ik natuurlijk!
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_41189285
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[u]
[..]

Bron

En dan voor de tweede keer in twee jaar gepakt worden Dan moeten ze je rijbewijs echt voor heel lang afpakken
Gelukkig heeft deze racer een puntenrijbewijs. Maar misschien had hij begrepen dat je binnen 5 jaar drie punten moet verzamelen om je rijbewijs te mogen houden
pi_41189316
Het is toch ongelofelijk he. In Duitsland is het op veel plaatsen volkomen legaal, en hier krijg je direkt het afkeurend vingertje van de hele goegemeente (en die wolharige van Wegmisbruikers) in het gezicht gewreven.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:48:59 #33
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41189326
Ik vind 200 op de snelweg niet zo'n probleem.
-als je weet wat je doet
-als het weer goed is
-als je een redelijke ervaring hebt
-als er weinig ander otoos rijden
-in een beetje fatsoenlijke otoo

-alleen het bellen tijdens dit soort acties vind ik al genoeg reden om die gast zijn rijbewijs voor minstens 10 jaar in te nemen.
-ook het feit dat het niet de eerse keer is dat ie zijn rijbewijs kwijtraakt zegt mi. genoeg
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:49:49 #34
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41189332
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:46 schreef mdeen het volgende:
Het is toch ongelofelijk he. In Duitsland is het op veel plaatsen volkomen legaal, en hier krijg je direkt het afkeurend vingertje van de hele goegemeente (en die wolharige van Wegmisbruikers) in het gezicht gewreven.
In Duitsland ben je je rijbewijs ook kwijt als je 200+ doet in een gebied waar je 120 mag
quote:
Ein Fahrverbot kommt in der Regel in Betracht wenn gegen den Führer eines Kraftfahrzeuges wegen einer Geschwindigkeitsüberschreitung von mindestens 26 km/h bereits eine Geldbuße rechtskräftig festgesetzt worden ist und er innerhalb eines Jahres nach Rechtskraft der Entscheidung eine weitere Geschwindigkeitsüberschreitung von mindestens 26 km/h begeht
Duits punten systeem:
http://www.kba.de/Stabsst(...)og/Punktekatalog.htm
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_41189362
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:46 schreef mdeen het volgende:
In Duitsland is het op 30-35 \% van de autowegen ook niet 'normaal '(lees verboden ) en dat aantal groeit
In de rest van Europa is er tegenwoordig ook bijna overal een max. snelheid ,dus volgens jou denken ze alleen in Duitsland 'normaal 'en is de rest van Europa gek ?
pi_41189365
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:48 schreef Hyperdude het volgende:
-als je weet wat je doet
-als het weer goed is
En wie bepaald dat ?..de chauffeur ?
pi_41189377
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:49 schreef Hyperdude het volgende:

Duits punten systeem:
http://www.kba.de/Stabsst(...)og/Punktekatalog.htm
En dat geld niet alleen voor 'beginnende bestuurders '
pi_41191814
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:56 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

In Duitsland is het op 30-35 \% van de autowegen ook niet 'normaal '(lees verboden ) en dat aantal groeit
In de rest van Europa is er tegenwoordig ook bijna overal een max. snelheid ,dus volgens jou denken ze alleen in Duitsland 'normaal 'en is de rest van Europa gek ?
Vertel het mij maar. Waarom mag je een een groot deel van duitsland gewoon 200 km/h rijden op wegen die net zo druk en net zo bochtig zijn als de A58 en waarom wordt hier dan opeens een belerend vingertje opgestoken als je het hier doet.

Natuurlijk, het mag niet, maar waarom moet je dan gaan schermen met gemeenplaatsen als onveilig en asociaal als het in Duitsland volkomen normaal is?
En ja, het is volkomen normaal, dat het niet overal toegestaan is betekent toch niet dat het niet normaal is?
Sex is ook heel normaal, maar je mag ook niet in het openbaar sex hebben. Is dan opeens alle vormen van sex niet toegestaan?

Dat is nou juist dat belerend vingertje.
pi_41192312
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:48 schreef Hyperdude het volgende:
-als je weet wat je doet
-als het weer goed is

-alleen het bellen tijdens dit soort acties vind ik al genoeg reden om die gast zijn rijbewijs voor minstens 10 jaar in te nemen.
-ook het feit dat het niet de eerse keer is dat ie zijn rijbewijs kwijtraakt zegt mi. genoeg
Jij mag raden wat je remweg is bij 200km per uur, en dan mag je ook zeggen of je dan nog steeds verantwoord bezig bent.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_41192460
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:48 schreef mdeen het volgende:

[..]

Vertel het mij maar. Waarom mag je een een groot deel van duitsland gewoon 200 km/h rijden op wegen die net zo druk en net zo bochtig zijn als de A58 en waarom wordt hier dan opeens een belerend vingertje opgestoken als je het hier doet.

Natuurlijk, het mag niet, maar waarom moet je dan gaan schermen met gemeenplaatsen als onveilig en asociaal als het in Duitsland volkomen normaal is?
En ja, het is volkomen normaal, dat het niet overal toegestaan is betekent toch niet dat het niet normaal is?
Sex is ook heel normaal, maar je mag ook niet in het openbaar sex hebben. Is dan opeens alle vormen van sex niet toegestaan?

Dat is nou juist dat belerend vingertje.
Volgens bepaalde mensen is het ook in Nederland volkomen normaal ...
Volgens weer andere is het volkomen 'normaal ' om met 20 man een eenzame wandelaar af te tuigen
Als iets verboden is (=tegen de wet ) is het tochj niet 'normaal ' of zie jij dat anders ?
Dus op bepaalde plekken in Duitsland is het 'normaal 'en op andere plekken niet
pi_41194012
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:27 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Volgens bepaalde mensen is het ook in Nederland volkomen normaal ...
Volgens weer andere is het volkomen 'normaal ' om met 20 man een eenzame wandelaar af te tuigen
Als iets verboden is (=tegen de wet ) is het tochj niet 'normaal ' of zie jij dat anders ?
Dus op bepaalde plekken in Duitsland is het 'normaal 'en op andere plekken niet
Ik denk dat je mijn reactie toch noch maar eens moet lezen. Ik zeg dat het in grote delen van duitsland legaal is en dat je hier een belerend vingertje krijgt. Ik zeg niet dat het niet normaal is, ik zeg niet dat het niet verboden is, ik zeg er niks van dat je een bekeuring krijgt.

Alles wat jij er verder bij verzint is jou zaak.
pi_41194475
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:44 schreef mdeen het volgende:

[..]

Ik denk dat je mijn reactie toch noch maar eens moet lezen. Ik zeg dat het in grote delen van duitsland legaal is en dat je hier een belerend vingertje krijgt. Ik zeg niet dat het niet normaal is, ik zeg niet dat het niet verboden is, ik zeg er niks van dat je een bekeuring krijgt.

Alles wat jij er verder bij verzint is jou zaak.
Wat verzin ik er bij dan ?...zeg ik ook maar ergens dat jij dat zegt (over goed lezen gesproken )
Jij doet het voorkomen alsof het alleen hier (in NL ) niet mag en in Duitsland wel en dat het dus daarom 'normaal 'wordt gevonden ?
Ik weet zeker dat er ook in Duitsland mensen zijn die het niet normaal vinden als jij in je Fiat Pinda met 160 over een autobaan slingert
En waarom vind de rest van Europa dit dan blijkbaar ook niet normaal ?
Maar als jij het zo geweldig vind van die Duitsers ga je toch in het 'beloofde land van de automobilist'wonen ?

Moet je wel snel zijn want er gaan al stemmen op om ook in Duistland een max. snelheid in te voeren (zeker Linkse Nederlanders in de regeing daar )
pi_41194938
Heb ik het over andere landen dan Duitsland? Zeg ik dat het overal behalve in Nederland normaal is? Waar haal je die Fiat Panda vandaan?

Ja, ik denk dat jij er genoeg bij verzint.

[ Bericht 3% gewijzigd door mdeen op 26-08-2006 14:36:01 ]
pi_41195004
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:26 schreef mdeen het volgende:
Heb ik het over andere landen dan Duitsland?
Nee daarom juist

quote:
Zeg ik dat het overal behalve in Nederland normaal is?
Waarom haal je Duistland dan aan ?

quote:
Waar haal je die Fiat Panda vandaan?
Zegt het woord 'voorbeeld ' je iets ?...of noem jij dat verzinnen ?
Of is hard rijden alleen voorbehouden aan mensen met een BMW ?
Ga eens naar Duitsland en kijk wie daar zo hard rijden (echt niet alleen de 'snelle'wagens ' ...ipv van alles te roepen
quote:
Ja, ik denk dat jij er genoeg bij verzint.
Wat jij wilt...
pi_41196647
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jij mag raden wat je remweg is bij 200km per uur, en dan mag je ook zeggen of je dan nog steeds verantwoord bezig bent.
Niet iedereen rijdt in een fiat pinda, mijn auto staat van 300 nog sneller stil dan die van jou vanaf 100.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_41196729
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:42 schreef StefanP het volgende:

[..]

Niet iedereen rijdt in een fiat pinda, mijn auto staat van 300 nog sneller stil dan die van jou vanaf 100.
in tijd misschien, maar in meters dan?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_41196841
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:00 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

En dat geld niet alleen voor 'beginnende bestuurders '
Wat mij betreft mogen ze in NL een vergelijkbaar puntensysteem invoeren.
pi_41197328
quote:

[..]

Dan vraag ik je: wat is je remweg dan? Noem het maar in honderden meters, dan zal ik je vertellen of dat zo is, het idee dat je met een "goede" wagen sneller stil staat is waar, maar het wordt nogal schromelijk overdreven. Daarnaat als je met natuurkunde had opgelet, dan weet je dat de remweg quadratisch toeneemt bij een hogere snelheid.
pi_41198121
quote:

[..]

Dat hangt natuurlijk ook maar net af van het soort boom waar je invliegt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41198906
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat hangt natuurlijk ook maar net af van het soort boom waar je invliegt
Mjah met 400 meter remweg heb je zowiezo weinig keuze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')