quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef teknomist het volgende:
Bergen op Zoom is de kanker van West-Brabant.
Sarcasme?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef teknomist het volgende:
Bergen op Zoom is de kanker van West-Brabant.
Ik dacht dat die dingen alleen in de Randstad goldenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:28 schreef znarch het volgende:
Vage vraag trouwens, maar klopt het dat het enige punt om je OV chipkaart te activeren hier de c1000 op de plaat is ?
Nou Tekkie was ik net gewend aan je usericonquote:
quote:
Deze usericon heb ik een paar jaar terug echt heel lang gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nou Tekkie was ik net gewend aan je usericon
Ja maar ik besta pas sinds september ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Deze usericon heb ik een paar jaar terug echt heel lang gehad.
Ikkeeeee (en iedereen die ik hier in de omgeving kenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
En wie heeft er allemaal stroomstoring gehad?
Het duurde hier langer om de servers te herstarten dan de stroomstoring zelfquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ikkeeeee (en iedereen die ik hier in de omgeving ken)
In Steenbergen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het duurde hier langer om de servers te herstarten dan de stroomstoring zelf
Ik vraag me alleen af hoe een hele regio last kan hebben van zo'n storing? Ik heb er bizar weinig verstand van btwquote:
Vrederust ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:32 schreef herschi het volgende:
in halsteren is er toch zo'n inrichting?
Volgens mij krijgen jullie je stroom uit Goesquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:30 schreef Fredo55 het volgende:
Stroomstoring?![]()
Hier op het eiland niets van gemerkt.
Klinkt vaak niet positief hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:34 schreef herschi het volgende:
[..]
ben ik wel eens op bezoek geweest
En toch hebben we een heel klein dipje gehad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen jullie je stroom uit Goes![]()
Misschien voor het hele zuidwesten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En toch hebben we een heel klein dipje gehad.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Misschien voor het hele zuidwesten?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Noodly het volgende:
Topic loopt nog best een beetje storm.![]()
Wel een mooie OP.
Danku Dankuquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Stali het volgende:
Dat is een mooie OP, chewbacca_maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |