☭quote:
Een hakenkruis vergelijken met een Hamer en Sikkelquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oké. Volgende TT met hakenkruis. Of 2.
Ik voel me beledigd door deze TT.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een hakenkruis vergelijken met een Hamer en Sikkel.
Jank niet.quote:
Succes.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:24 schreef Jotcha het volgende:
Ik zoek gewoon waar je woont, en zoek op je achternaam + woonplaats.
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:27 schreef Jotcha het volgende:
Mark, zou BT boos zijn als ze ziet dat ik 3 pagina's gevuld heb?
Waar? Ik heb wel een aantal lesauto's langs zien komen ja.quote:
quote:
Omdat er ☭ instaatquote:
Ja Mierlo, weet ik veel waarquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar? Ik heb wel een aantal lesauto's langs zien komen ja.
Hmm, volgens mij niet. Hoe laat moest je rijden? Want ik ben wel twee keer op en neer door Mierlo gereden, om naar school te gaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja Mierlo, weet ik veel waar. Rode volkswagen golf
4 pagina's wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef MarkM het volgende:
'Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.'
Tussen 14.15 en 16.15 was er denk ik ongeveer om 15.15.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij niet. Hoe laat moest je rijden? Want ik ben wel twee keer op en neer door Mierlo gereden, om naar school te gaan.
Nee, ik was even stofzuigenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef Desunoto het volgende:
Joeg ik iedereen nou weg net?
Smakelijkquote:
Ik? Dunno, vader heeft nachtdienst en is dus niet thuis met het eten, en m'n moeder is nog niet thuis.quote:
Hier rundervink met aardappelen, spinazie en een lekker eitjequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik? Dunno, vader heeft nachtdienst en is dus niet thuis met het eten, en m'n moeder is nog niet thuis.
Waarom dat eiquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hier rundervink met aardappelen, spinazie en een lekker eitje![]()
Neequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Doen jullie dat nooit bij de spinazie?
Dat doen wij ook altijd! En een kwak appelmoes er bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Doen jullie dat nooit bij de spinazie?
Door de nasi gebakken ei?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, wij eten sowieso nergens ei bij
.
Neequote:
quote:
Nee toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doen wij ook altijd! En een kwak appelmoes er bijVolgens mij is dat echt iets moas en woals Rik!
Of iets boers danquote:
quote:
Nooit gehadquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Echt niet? Moet je eerst een gebakken ei maken, dan de nasi eroverheen![]()
Ik niet meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik eet ook overal appelmoes bij hoor.
Haha, ik dacht dat het gewoon wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of iets boers danWant Jochem kent het ook maar meer mensen de ik ken uit andere provincies kennen het niet.
Waarom? Ik vind het zo droog als er geen appelmoes bij zit, bah.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik niet meerAls ik thuis ben wel nog, maar hier bij Jochem heb ik het moeten afleren.
Omdat we hier niet meer de lekker maaltijden van mams eten met piepers vlees en groenten maar meer simpele maaltijdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het zo droog als er geen appelmoes bij zit, bah.
Gezondheid.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef TwyLight het volgende:
Boh ik heb ook honger geak, mn opa is nu hachee aan het maken
quote:
Dat is mijn lievelingseten. Rode kool met hacheequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef TwyLight het volgende:
Boh ik heb ook honger geak, mn opa is nu hachee aan het maken
Ja, weet ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef tliciouz het volgende:
Sorry suzie was een grapje natuurlijk.
Gadverdammequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:41 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik ga zo lekker macaroni eten.
Pasta's
Bek houden homoquote:
Nou mn lievelingseten is het niet maar ga zo wel flink bunkerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is mijn lievelingseten. Rode kool met hachee![]()
Wat denk je dat de kleur van de stichting isquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bek houden homo
Met je kleurtje.
Waarom hebben ze in hemelsnaam roze gekozen
Houd je wat over?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou mn lievelingseten is het niet maar ga zo wel flink bunkeren
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Houd je wat over?
Ik ga naar de supermarkt, lekkere dingen inslaan
Denk het wel ja, we zijn met z'n 2en maar hij maakt voor 10 personen ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Houd je wat over?
Ik ga naar de supermarkt, lekkere dingen inslaan
Voor Jotcha zijn ze wel nieuw.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daar staan toch geen nieuwe foto's op?
quote:
Wtfquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:05 schreef MarkM het volgende:
[..]
Deze is voor jou, makker:
[ afbeelding ]
Oeeeeeh.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:05 schreef MarkM het volgende:
[..]
Deze is voor jou, makker:
[ afbeelding ]
Smakelijkquote:
quote:
Je UIquote:
Ja die ja.quote:
D_Aquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
HOI!
PISTOOLquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:17 schreef Jotcha het volgende:
Sonst noch etwas?
Mogguh!quote:
quote:
en niet zo'n beetje ook!quote:
Wie gehtst? ofzoquote:
hard getraint verder avondje bij Dizer vanavond!quote:
De hele dag al, maar hier nietquote:
Zuipschuitquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hard getraint verder avondje bij Dizer vanavond!
quote:
Hier ook al nietquote:
Ik heb vanmiddag fiesta gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Hier ook al niet![]()
En hoi allen! Heb ff siesta gedaan
neuh mag niet hè, ben intrainingquote:
Biertrainingquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
neuh mag niet hè, ben intraining
5 Juli 2010 mag ik weerquote:
Dan pasquote:
Ook lekkerquote:
Jup! Iets met topsport enzoquote:
Dat is wel tof! Succes wel!!quote:
Ik heb tussen de middag pizza opquote:
Ach ik kan alles opquote:
Als je het echt niet wilt moet je het ook niet doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:57 schreef Noortje. het volgende:
Ik doe zo ook chocolademelk maken. En wil film kijken maar iedereen is aan het leren, wat ik ook moet doen, maar ik heb geen zin meer.
Pubertje tochquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Haha.
Mijn vader kwam mijn toetje brengen aangezien ik boos naar mijn kamer was gegaan.
Vraagt hij of hij mijn lege glas mee mag nemen, dus ik zeg niks. Zegt hij:"Oké, ik neem hem wel mee"
En toen begon ik weer te schreeuwen.En toen zei hij: "Shit. Even de gebruiksaanwijzing lezen"
En toen was ik aan het huilen en lachen tegelijk.
Ge-wel-digquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Haha.
Mijn vader kwam mijn toetje brengen aangezien ik boos naar mijn kamer was gegaan.
Vraagt hij of hij mijn lege glas mee mag nemen, dus ik zeg niks. Zegt hij:"Oké, ik neem hem wel mee"
En toen begon ik weer te schreeuwen.En toen zei hij: "Shit. Even de gebruiksaanwijzing lezen"
Wat was er gebeurd dan Lautje?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Haha.
Ik probeerde mijn moeder te helpen. Heel lief en behulpzaam enzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Pubertje toch
Of heeft het een diepere reden?
Waarom zou je schreeuwen naar je vader als hij juist lief probeert te zijn of iets goed probeert te maken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Haha.
Puber.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je schreeuwen naar je vader als hij juist lief probeert te zijn of iets goed probeert te maken?
Ik kan hier uit opmaken dat het feest is bij jullie thuis?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn moeder te helpen. Heel lief en behulpzaam enzo.
En toen begon ze te schreeuwen omdat ik me er niet mee mocht bemoeien.
En toen ging ze uit het niets helemaal los, en helemaal te keer.
Dus ging ik naar mijn kamer omdat ik daar dus echt geen zin in had.
Nu ik het zo terug lees besef ik dat ik hetzelfde bij mijn vader deed als dat mijn ma bij mij deed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je schreeuwen naar je vader als hij juist lief probeert te zijn of iets goed probeert te maken?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn moeder te helpen. Heel lief en behulpzaam enzo.
En toen begon ze te schreeuwen omdat ik me er niet mee mocht bemoeien.
En toen ging ze uit het niets helemaal los, en helemaal te keer.
Dus ging ik naar mijn kamer omdat ik daar dus echt geen zin in had.
Mwah. Mijn vader en ik zijn goede maatjes.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik kan hier uit opmaken dat het feest is bij jullie thuis?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nu ik het zo terug lees besef ik dat ik hetzelfde bij mijn vader deed als dat mijn ma bij mij deed.
Maar mijn vader was het met mij eens. Maar zei niks. En dat vind ik ook gemeen.
Dus nu ben ik even boos op beiden.
Papa's en mama's nemen het altijd voor elkaar op weet ik uit eigen ervaring. Maak het in de laatste jaren dat je nog thuis woont het alsjeblieft gezellig voor jou en je ouders want je gaat er gruwelijk spijt van krijgen, nu ik uit huis ben besef ik pas hoe het allemaal is om te zorgen voor iemand etc, en ook besef ik hoe erg ik mijn ouders nu mis, ik weet dat ze soms het bloed onder je nagels vandaan halen want dat doen ze bij mij ook maar alsjeblieft, vergeven en vergeten, sorry voor dit dokter phil stuk maar je voelt je er uiteindelijk alleen maar beter doorquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nu ik het zo terug lees besef ik dat ik hetzelfde bij mijn vader deed als dat mijn ma bij mij deed.
Maar mijn vader was het met mij eens. Maar zei niks. En dat vind ik ook gemeen.
Dus nu ben ik even boos op beiden.
Bij mij halen ze allebei wel eens het bloed onder m'n nagels vandaan, maar over het algemeen mag ik niet klagenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mwah. Mijn vader en ik zijn goede maatjes.Met mijn moeder heb ik vaker een irritatie.
Weet ik ook schatje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Papa's en mama's nemen het altijd voor elkaar op weet ik uit eigen ervaring. Maak het in de laatste jaren dat je nog thuis woont het alsjeblieft gezellig voor jou en je ouders want je gaat er gruwelijk spijt van krijgen, nu ik uit huis ben besef ik pas hoe het allemaal is om te zorgen voor iemand etc, en ook besef ik hoe erg ik mijn ouders nu mis, ik weet dat ze soms het bloed onder je nagels vandaan halen want dat doen ze bij mij ook maar alsjeblieft, vergeven en vergeten, sorry voor dit dokter phil stuk maar je voelt je er uiteindelijk alleen maar beter door
Dat had ik vooral in het eerste jaar dat ik op kamers zat, maar ben er nu wel aan gewend. Ik heb een vreselijke tyfushekel aan de klusjes die ik thuis moet doen, maar ik ben voor de rest graag bij m'n ouders. M'n zusje daarentegen kan ik best een paar weken missenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Papa's en mama's nemen het altijd voor elkaar op weet ik uit eigen ervaring. Maak het in de laatste jaren dat je nog thuis woont het alsjeblieft gezellig voor jou en je ouders want je gaat er gruwelijk spijt van krijgen, nu ik uit huis ben besef ik pas hoe het allemaal is om te zorgen voor iemand etc, en ook besef ik hoe erg ik mijn ouders nu mis, ik weet dat ze soms het bloed onder je nagels vandaan halen want dat doen ze bij mij ook maar alsjeblieft, vergeven en vergeten, sorry voor dit dokter phil stuk maar je voelt je er uiteindelijk alleen maar beter door
Same here. Ik ben blij met mijn ouders.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:08 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Bij mij halen ze allebei wel eens het bloed onder m'n nagels vandaan, maar over het algemeen mag ik niet klagen
Geen idee, maar het zal zeker niet goedkoop zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:59 schreef Noortje. het volgende:
Heeft iemand een idee hoe duur een 8 of 12persoons huisje is in Center Parcs?
Maar als je het deelt door acht personen........quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zal zeker niet goedkoop zijn
Oh gelukkig maar. Ik las wel vaker hier dat je ruzie had en ik dacht dat je net zulke probleem ouders hebt als ik hebquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet ik ook schatje.
Voorderest gaat het hier ook perfect.Hoewel ik wel heel erg geniet van de momenten dat ze op vakantie zijn en ik lekker alleen thuis.
En we hebben zo nu en dan een ruzie. That's it. Duurt nooit langer dan een uurtje hoor.
Thankyou.
Mwah, moet wel te doen zijn? Ga je met vrienden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar als je het deelt door acht personen........
Ik kan m;n ouders zo 10 weken missen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat had ik vooral in het eerste jaar dat ik op kamers zat, maar ben er nu wel aan gewend. Ik heb een vreselijke tyfushekel aan de klusjes die ik thuis moet doen, maar ik ben voor de rest graag bij m'n ouders. M'n zusje daarentegen kan ik best een paar weken missen
Op z'n minstquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan m;n ouders zo 10 weken missen.
Wil je het een keer op msn vertellen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Ik las wel vaker hier dat je ruzie had en ik dacht dat je net zulke probleem ouders hebt als ik hebAls jij weet wat er hier allemaal heeft afgespeeld, eigenlijk had ik ze niet eens meer aan moeten kijken maar ouders blijven ouders
Ja geen idee maar het idee was om één of twee weken oid weg te gaan na de examens met onze vriendengroep (de chickies dan) als afsluiting van de middelbare school. Dus was wat ideeën aan het dingessen maar ik kan niets vinden op de site van Center Parcs.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, moet wel te doen zijn? Ga je met vrienden?
Opzich wel, maar ben altijd wel blij als ik ze zie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja wil ik bestquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wil je het een keer op msn vertellen?
Dat zal moeilijk zijn en vreselijk duur jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja geen idee maar het idee was om één of twee weken oid weg te gaan na de examens met onze vriendengroep (de chickies dan) als afsluiting van de middelbare school. Dus was wat ideeën aan het dingessen maar ik kan niets vinden op de site van Center Parcs.
Personlijke voorkeur is trouwens een appartement in Londen of Parijs ofzo huren. Maar dat zal wel moeilijk zijn in die periode.
Ik ben tot nu toe max. drie weken alleen thuis geweest maar dat beviel me prima. Vond het errrrg jammer dat ze weer terug waren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klinkt heftigquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wil ik best, maar ik kan het niet in het kort vertellen want de verhalen verspreiden zich over jaren heen. Ben ook al heel vaak uit huis gegaan etc.
Ik zag net een appartement voor 24 pond p.p./nacht, dus dat valt mee. Maar weet verder niet waar het zit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk zijn en vreselijk duur ja
Ik heb het een paar keer geprobeerd met mijn vriendengroep, maar toen gingen ze lastig doen. Ze vinden dat meestal niet zo tof, als er een groep 19/20 jarigen een weekend naar enter Parcs wilquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja geen idee maar het idee was om één of twee weken oid weg te gaan na de examens met onze vriendengroep (de chickies dan) als afsluiting van de middelbare school. Dus was wat ideeën aan het dingessen maar ik kan niets vinden op de site van Center Parcs.
Personlijke voorkeur is trouwens een appartement in Londen of Parijs ofzo huren. Maar dat zal wel moeilijk zijn in die periode.
dat moet je ze ook niet vertellen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer geprobeerd met mijn vriendengroep, maar toen gingen ze lastig doen. Ze vinden dat meestal niet zo tof, als er een groep 19/20 jarigen een weekend naar enter Parcs wil
Wij zijn 17-19 dus dan gaan ze vast nog moeilijker doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer geprobeerd met mijn vriendengroep, maar toen gingen ze lastig doen. Ze vinden dat meestal niet zo tof, als er een groep 19/20 jarigen een weekend naar enter Parcs wil
Ik moet ook zeggen dat ik niet een makkelijke puber ben geweest. Maar dit keer ligt het probleem toch echt bij de ouders en niet bij het kind.quote:
Probeer ook maar iemand te vinden die het huisje of appartement op z'n naam wil zettenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wij zijn 17-19 dus dan gaan ze vast nog moeilijker doen.
Moet wel lukken bij ons denk ik, wij zijn allemaal heel lief.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Probeer ook maar iemand te vinden die het huisje of appartement op z'n naam wil zetten![]()
Gek genoeg wilde niemand dat bij ons
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe max. drie weken alleen thuis geweest maar dat beviel me prima. Vond het errrrg jammer dat ze weer terug waren.
Zelf koken enzo, alles vergeten in huis te halen waardoor je allemaal rare dingen bedenkt die toch wel heel lekker blijken te zijn enzo. Beetje goochelen met ingredienten.
Maak ze dat maar wijsquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Moet wel lukken bij ons denk ik, wij zijn allemaal heel lief.
Maar wij zijn wel meisjes allemaal hè, geen idee of dat uit maakt maar toch. En we ruimen altijd alles netjes op en en enquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maak ze dat maar wijs
Met ons laatste weekend weg hebben we onze borg niet eens teruggekregen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef Hyman het volgende:
Zo, weer 1,5 rijden erop.
Ik doe nu zo'n beetje alles foutloos, ik moet alleen wat vaker terugschakelen, ipv die koppeling telkens ingedrukt te houden
Met 40 chinezen op een zolder? Why?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
tof is dat he
Heb een keer 12 weken in een hotel gezeten
voor een stagemet 40 chinezen op zolder
![]()
Wat een tijd
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
Godsamme, ik wou net een bocht nemen maar bleef gewoon rechtdoor glijden
Had ik op de fiets. Verder overal een hendig sjieke slip makenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
op de koppeling door de bocht?
Met 80 op een rotonde afrijden, keihard op de rem en terug naar z'n 2. Dat is tofquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef Hyman het volgende:
Zo, weer 1,5 rijden erop.
Ik doe nu zo'n beetje alles foutloos, ik moet alleen wat vaker terugschakelen, ipv die koppeling telkens ingedrukt te houden
uitwisselingsstudentenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Met 40 chinezen op een zolder? Why?
quote:
Zo schoof ik laatst bijna tegen een boom aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
Nee, fucking irritant.quote:
Niet tijdens je lessen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Met 80 op een rotonde afrijden, keihard op de rem en terug naar z'n 2. Dat is tof
mjaquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, fucking irritant.
Net ook van het gooi een lange file, deed een 20 minuten over 1 kilometer
Gelijk de volgende afslag eraf gegaan en binnendoor rijden, door al die dorpjes
Het klonk ook echt al als zo'n film.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
uitwisselingsstudenten
was zo'n cheapass rape hotel.... waar je als je vermoord wordt eerst een maand op de gang blijft liggen voordat ze je in de container gooien.
jawelquote:
Nja, ben maar ff een kratje bier wezen halen om mezelf te troosten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja
ben je lekker lang onderweg
Ik deed dat dan met 80 op de rotonde af, en dan koppeling in, en dan terug naar zn 2quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Met 80 op een rotonde afrijden, keihard op de rem en terug naar z'n 2. Dat is tof
Toen we weg waren, stond het hele huisje nog blauwquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar wij zijn wel meisjes allemaal hè, geen idee of dat uit maakt maar toch. En we ruimen altijd alles netjes op en en enWat hadden jullie uitgespookt?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen we weg waren, stond het hele huisje nog blauwen de orginele kleur van de vloerbedekking was niet echt meer zichtbaar
Wel remmen natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik deed dat dan met 80 op de rotonde af, en dan koppeling in, en dan terug naar zn 2
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het klonk ook echt al als zo'n film.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nja, ben maar ff een kratje bier wezen halen om mezelf te troosten.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen we weg waren, stond het hele huisje nog blauwen de orginele kleur van de vloerbedekking was niet echt meer zichtbaar
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA echt idd dus
zo mooi was dat
en er zat een chinees restaurant aan vastdus met die lui op zolder en dat restaurant zorgde ervoor dat alles altijd naar chinees stonk. Het eten en de mensen
![]()
Echt zo'n jaren 60 inrichting en meubilair. Groot hekwerk en prikkeldraad overal
En wij maar bier drinken en feesten.het flodder idee.
Het was zelfs zo erg dat er daar niemand zat van het hotel. geen bewaking of zo niets.
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]Je had een camera op moeten hangen die het 24/7 filmde.
Binnen de bebouwde kom kan het 's nachts ook wel eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
maar dan wel een rotonde op een weg buiten de bebouwde kom
toen helemaalquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de huisjes waren toch al kut
Veel leuker met benzine, aangezien jij waarschijnlijk zoals de rest van Nederland in een Polo of Golf TDI lestquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik deed dat dan met 80 op de rotonde af, en dan koppeling in, en dan terug naar zn 2
Benzinequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Veel leuker met benzine, aangezien jij waarschijnlijk zoals de rest van Nederland in een Polo of Golf TDI lest.
Die jongen is leuk!quote:
Nee, een toyota yarisquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Veel leuker met benzine, aangezien jij waarschijnlijk zoals de rest van Nederland in een Polo of Golf TDI lest.
Dieseltje? Yaris rijdt trouwens wel lekker, heb er in dat jaar dat ik in het weekend bij Toyota werkte genoeg in geredenquote:
Met de tellers in het midden van het dashboard?quote:
ZIjn alle lesautos niet diesel?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:55 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dieseltje? Yaris rijdt trouwens wel lekker, heb er in dat jaar dat ik in het weekend bij Toyota werkte genoeg in gereden
yesquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met de tellers in het midden van het dashboard?
Midden bovenop, zodat je naar rechts moet kijken voor die meukquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of bedoel je echt helemaal in het midden?
Zitten ook wel eens wat LPG-ers bij.quote:
Die keek ik netquote:
Auris en Yaris zit wel vrij groot verschil tussen qua formaat andersquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef Hyman het volgende:
ohnee, het is een auris.
daarvoor heb ik een corolla gereden, maar die was aan gort.
Auris rijdt helemaal lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef Hyman het volgende:
ohnee, het is een auris.
daarvoor heb ik een corolla gereden, maar die was aan gort.
Nee manquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Auris en Yaris zit wel vrij groot verschil tussen qua formaat anders
Gratuliertquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Heya guys.. I just got 20k posts..
SCORE!!![]()
![]()
Ja, het is wel een chille auto ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Auris rijdt helemaal lekkerHelemaal als het een D-Cat is, maar dat lijkt me sterk
Ik ben de 30 al voorbijquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef Sjoegerd het volgende:
SCORE!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef Sjoegerd het volgende:
SCORE!!![]()
![]()
quote:
105 ppd, dat is bijna tong80 en Paul niveauquote:
Als je een Auris tegen een boom parkeert misschienquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee man
die zijn ongeveer even groot
Ik heb vandaag nog wel een tegen een boom geparkeerde Yaris gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je een Auris tegen een boom parkeert misschien
Toyota is nogal een grijze muizen merkquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bijna hetzelfde
Nou, woew, misschien scheelt het 10 cmquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je een Auris tegen een boom parkeert misschien
Keek waarschijnlijk hoe hard ie reed op het midden van zijn dashquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog wel een tegen een boom geparkeerde Yaris gezien.
Het was 135.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
105 ppd, dat is bijna tong80 en Paul niveauEn dat zijn allebei no-lifers
Meer dan een halve meter iigquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou, woew, misschien scheelt het 10 cm
Waarschijnlijk.. 't resultaat leek wel een beetje op een Aygo..quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Keek waarschijnlijk hoe hard ie reed op het midden van zijn dash
Aygo vind ik wel een kek wagentje.. Alleen veel te kleinquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:07 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.. 't resultaat leek wel een beetje op een Aygo..
Het model is idd wel aardig, maar de prestaties en het formaat staat me niet aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Aygo vind ik wel een kek wagentje.. Alleen veel te klein
Als dit al nerd talk is, moet je voor de grap 1 dag meemaken op ict.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Noortje. het volgende:
Jezus jullie praten altijd nerd-talk als ik er ben Sjoegerd er is.
iQ is tofquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Aygo vind ik wel een kek wagentje.. Alleen veel te klein
Nee liever niet. Een tijd terug zat ik met drie jongens in de pauze op werk waarvan één een nieuwe laptop wilde om te gamen en een ander vrij veel af wist van videokaarten. Wat een gezeik om niets.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als dit al nerd talk is, moet je voor de grap 1 dag meemaken op ict.
Foeilelijk manquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:08 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Het model is idd wel aardig, maar de prestaties en het formaat staat me niet aan
Mijn IQ was vorig jaar 123.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
iQ is tofDat rijdt als een Yaris of een Auris
Je moet alleen niet over je schouder heenkijken
Ik stond op de AutoRAI bij Toyota, en ik had het voor elkaar gekregen 6 man in dat ding te proppen
Kan je ¤100 schelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee liever niet. Een tijd terug zat ik met drie jongens in de pauze op werk waarvan één een nieuwe laptop wilde om te gamen en een ander vrij veel af wist van videokaarten. Wat een gezeik om niets.
True story, sommige mensen kunnen daar echt om mekkeren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee liever niet. Een tijd terug zat ik met drie jongens in de pauze op werk waarvan één een nieuwe laptop wilde om te gamen en een ander vrij veel af wist van videokaarten. Wat een gezeik om niets.
Dit geneuzel over auto's is gewoon meer kerelpraat idd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als dit al nerd talk is, moet je voor de grap 1 dag meemaken op ict.
En nu, een stuk minderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |