godverdomme zit jij mij te stalken ofzo?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Ik HEB al administratierechten, maar dat maakt niets uit. dat wachtwoord is overal bij nodig, zelfs als administratorquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef zarGon het volgende:
Als je een keylogger kan installeren, heb je ook wel toegang tot cmd.exe, en kun je een nieuw account toevoegen met adminrechten toevoegen en je ding doen.
Of je downloadt pwdump 7. Draait het via command line (pwdump7.exe -d <filename> [destionation]) en post het resultaat hier. Gaan we het wachtwoord achterhalen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef zarGon het volgende:
Als je een keylogger kan installeren, heb je ook wel toegang tot cmd.exe, en kun je een nieuw account toevoegen met adminrechten toevoegen en je ding doen.
Start je op in veilige modus (F8), flikker je dat programma weg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik HEB al administratierechten, maar dat maakt niets uit. dat wachtwoord is overal bij nodig, zelfs als administrator
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:15 schreef wise het volgende:
aha, een 14 jarige lastige puber
edit:
Oplossing: linux password recovery, getest onder Vista en werkt!
Ga naar http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
Download daar het zipje met daarin de iso onder het kopje 'Download'.
Brand het op CD, dus via de ISO branden.
Doe CD in computer en start overnieuw op.
Hij start dan een applicatie
Hele tijd op Enter drukken
Kiezen voor (1) password & account edit blabla
Typ dan de naam in van je account
Hij geeft een lijstje met opties
Het makkelijkst is om jezelf te promoten naar admin (optie 3 bij userkeuze)...
Als je klaar bent typ je ! in het scherm.
En opslaan door [y] te typen als hij daarom vraagt
Als hij het aangeeft dat je op ctrl alt del kan drukken, doen en CD eruit.
In windows inloggen met je account
En dan ben je als het goed is Admin dus dan kan je weer zelf dingen regelen.
![]()
![]()
Helpt niet, hij reset automatisch de tijd.quote:edit: en wat als je de windows klok telkens een 15tal min achteruit zet![]()
edit2: http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t55339.html
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je download pwdump 7. Draait het via command line (pwdump7.exe -d <filename> [destionation]) en post het resultaat hier. Gaan we het wachtwoord achterhalen.
Geen nerd kinderenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef jeroen25 het volgende:
Kinderen die niet kunnen verwijderen wat hun ouders aan beveiliging geinstalleerd hebben.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Start je op in veilige modus (F8), flikker je dat programma weg.
Dat is idd een optie, maar ik wil niet dat mijn ouders het merken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Start je op in veilige modus (F8), flikker je dat programma weg.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef FFSletop het volgende:
[..]
godverdomme zit jij mij te stalken ofzo?!je straalt het uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Maak je een nieuwe gebruiker aan. Log je daarmee in en stel je in dat het programma niet moet opstarten bij dat account.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:23 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is idd een optie, maar ik wil niet dat mijn ouders het merken.
Dan ben ik gewoon mijn computer kwijt
Kan niet, dat programma blokkeert het maken van nieuwe accs, en als ik wel een geldig acc daarvoor moet maken moet ik...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak je een nieuwe gebruiker aan. Log je daarmee in en stel je in dat het programma niet moet opstarten bij dat account.
Mjah. Als je niet wil dat je ouders erachter komen, moet je vooral niet spelen met de instellingen van het standaard account.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Start -> Uitvoeren -> msconfig
Kun je daar inkomen? Je hebt daar een tabje 'Opstarten'. Daar staan alle programma's in die opstarten als jij de computer aanzet en inlogt. Als je er kan komen moet je die kliktime even opzoeken en uitvinken. Misschien helpt het.
OPSTARTEN IN VEILIGE MODUS.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:26 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kan niet, dat programma blokkeert het maken van nieuwe accs, en als ik wel een geldig acc daarvoor moet maken moet ik...
precies!
DAT PAUPERWACHTWOORD
Mja het is zijn eigen pc toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mjah. Als je niet wil dat je ouders erachter komen, moet je vooral niet spelen met de instellingen van het standaard account.
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:23 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is idd een optie, maar ik wil niet dat mijn ouders het merken.
Dan ben ik gewoon mijn computer kwijt
ga ik es proberenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
OPSTARTEN IN VEILIGE MODUS.
NIEUW ACCOUNT.
OPNIEUW OPSTARTEN.
INLOGGEN.
Of ze willen hem straffen voor wat hij hen tot nu toe heeft aangedaan.quote:schreef afcajos het volgende:[/b]
Volgens mij zijn TS zijn ouders gewoon straatarm en willen op deze manier wat stroomkosten besparen.
Alsof zijn ouders het niet merken als hij een nieuw account aanmaaktquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef zovty het volgende:
Hoe oud ben je? < 18, niet zeiken, het is niet jouw computer, hij is van je ouders.
>18, ga op kamers pauper![]()
.
Inderdaad, zijn ouders zullen het niet merken als er een nieuw account is aangemaakt. Dat merkt niemand, behalve als je specifiek zoekt naar instellingen van gebruikers. Hoe vaak heb jij de gebruikers op jouw pc gecontroleerd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:30 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Alsof zijn ouders het niet merken als hij een nieuw account aanmaaktOuders merken het sowieso als het programma van de pc af is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel gaafquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef nomad87 het volgende:
pak je ouders terug.. installeer het programma bij hun en stel het in op 15 min;)
damn, gewoon chanteren die lui!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef nomad87 het volgende:
pak je ouders terug.. installeer het programma bij hun en stel het in op 15 min;)
damn, gewoon chanteren die lui!
het is tenslotte wel JOU computer ja!jou computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Als zijn ouders merken day hij een keylogger installeert en dat hun überhaupt dat programma installeren zullen ze dat vast wel door hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn ouders zullen het niet merken als er een nieuw account is aangemaakt. Dat merkt niemand, behalve als je specifiek zoekt naar instellingen van gebruikers. Hoe vaak heb jij de gebruikers op jouw pc gecontroleerd?
En een nieuw account wordt aangemaakt zodat het programma niet meer opstart. Niet zodat het programma verwijderd kan worden.
werkt nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
OPSTARTEN IN VEILIGE MODUS.
NIEUW ACCOUNT.
OPNIEUW OPSTARTEN.
INLOGGEN.
Een keylogger is niet zo moeilijk te herkennen, vooral als het verkeerd wordt gedaan (denk aan een icoontje in de systray).quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Als zijn ouders merken day hij een keylogger installeert en dat hun überhaupt dat programma installeren zullen ze dat vast wel door hebben.
Heb je mijn huis gezien?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:27 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij zijn TS zijn ouders gewoon straatarm en willen op deze manier wat stroomkosten besparen.
Account dat ik heb gemaakt in veilige modus? Kan niet inloggen. dat programma werkt dus ook in veilige modusquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat werkt niet precies? Wees duidelijk.
wie?quote:
Weet jij het wachtwoord van de administratoraccount? Of heb je een aparte? En log je automatisch in of moet je zelf nog een username/wachtwoord invoeren?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Account dat ik heb gemaakt in veilige modus? Kan niet inloggen. dat programma werkt dus ook in veilige modus
Schakel het programma eens uit met Hijackthis? en start dan opnieuw op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Account dat ik heb gemaakt in veilige modus? Kan niet inloggen. dat programma werkt dus ook in veilige modus
Ik ben zelf administrator, maar er is een ander administratoraccount voor dat progrmma en dat wachtwoordt weet ik niet, en ik moet zelf nog een wachtwoord in voeren, ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet jij het wachtwoord van de administratoraccount? Of heb je een aparte? En log je automatisch in of moet je zelf nog een username/wachtwoord invoeren?
Dat is toch een besturingssysteem?quote:
Ja. En dat besturingssysteem kun je opstarten vanaf een USB-stick of een cd. En dan kan je alles doen. Maar of jij dat voor elkaar krijgt...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:43 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is toch een besturingssysteem?
wat hij dus weer zegtquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. En dat besturingssysteem kun je opstarten vanaf een USB-stick of een cd. En dan kan je alles doen. Maar of jij dat voor elkaar krijgt...
Wat bedoel je daar meequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar of jij dat voor elkaar krijgt...
Doe het volgende eens:quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:42 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ben zelf administrator, maar er is een ander administratoraccount voor dat progrmma en dat wachtwoordt weet ik niet, en ik moet zelf nog een wachtwoord in voeren, ja.
Download het bestand.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je downloadt pwdump 7. Draait het via command line (pwdump7.exe -d <filename> [destionation]) en post het resultaat hier. Gaan we het wachtwoord achterhalen.
Dat je zoiets niet voor elkaar krijgt, omdat je simpelweg niet weet hoe je ermee om moet gaan.quote:
Wat moet hij doen nadat hij die LiveCD heeft gedownload? Moet je erop klikken als het klaar is en start het dan op?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Download de LiveCD en start ermee op.
Mijn virusscanner blokkeert het. Weet je zeker dat je me niet een gehackte computer aan wil leveren of zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe het volgende eens:
[..]
Download het bestand.
Pak het uit op de root van je C-schijf (C:\).
Start -> uitvoeren -> "cmd".
In dat zwarte scherm voer je het volgende in: "c:\pwdump7.exe -d fok.txt".
Plaats de inhoud hier.
Nee. Omdat het programma 'gevaarlijke' dingen kan, wordt het gezien als een virus/trojan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mijn virusscanner blokkeert het. Weet je zeker dat je me niet een gehackte computer aan wil leveren of zo
Norton.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Omdat het programma 'gevaarlijke' dingen kan, wordt het gezien als een virus/trojan.
Deze versie hoort erdoorheen te komen, maar blijkbaar niet dus. Tijdje geleden dat ik hiermee heb gespeeld. Welke antivirusprogramma heb je trouwens?
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan lijkt mij die LiveCD handiger. Heb je een lege USB-stick of een lege cd in de buurt?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat moet hij doen nadat hij die LiveCD heeft gedownload? Moet je erop klikken als het klaar is en start het dan op?
Lege CDquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke van de twee? Lege USB-stick of lege cd?
Dat weet ik wel. Maar alleen een linkje is niet genoeg. Men gaat toch vragen eer ze zoiets lezen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:52 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik gaf hem een URL naar de instructies
En hoe ben je op die briljante conclusie gekomen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:52 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
. Maar ik bedenk net dat 'ie niet gepakt wilt worden.
Ja, iedereen praat over de LiveCD. Maar dan lijkt me hun plan om 't hele zooitje dan eraf te gooien. Dat wou je toch niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef FFSletop het volgende:
[..]
En hoe ben je op die briljante conclusie gekomen?
nee, klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ja, iedereen praat over de LiveCD. Maar dan lijkt me hun plan om 't hele zooitje dan eraf te gooien. Dat wou je toch niet?
http://www.ubuntu.com/getubuntu/download.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef zovty het volgende:
Hoe oud ben je? < 18, niet zeiken, het is niet jouw computer, hij is van je ouders.
.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:05 schreef Apebeer het volgende:
Maak een eigen programma dat op kliktime lijkt en flikker het eraf
Hijackt this nou al geprobeerd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:41 schreef Scantoza het volgende:
[..]
Schakel het programma eens uit met Hijackthis? en start dan opnieuw op.
waar lijkt het op...quote:
Hoe doe je een enter met je PSP?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef FFSletop het volgende:
[..]
waar lijkt het op...
btw ik opereer nu vanaf mijn PSP
met start volgens mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hoe doe je een enter met je PSP?lukte mij laatst niet
Als ik iets typ dan staat rechtsonder zon enter tekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hoe doe je een enter met je PSP?lukte mij laatst niet
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:09 schreef Drinky het volgende:
Ouders die tijdlimiet op PC's zetten, kinderen die het accepteren ondanks dat het hun eigen PC betreft(mits zelf betaald) en diezelfde pauperkinderen die dat programma er niet af kunnen halen
Er zijn mensen die zulke dingen gewoon zelf betalen, hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef zovty het volgende:
.
Oh, echt?!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:40 schreef Moos. het volgende:
Maak een keylogger voor je eigen computer, laat je ouders op een of andere manier dat progje opnieuw instellen. (Bijvoorbeeld, of je een kwartiertje langer er op mag.) Bekijk je keylogger, en daar heb je je wachtwoord.
Dat stomme KPN ding?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:46 schreef Paul het volgende:
Ik had vroeger ook een metertje op de computer van mijn vader, ik moest hem geld geven wilde ik langer internetten ( inbelverbinding je weet )![]()
![]()
Als zijn ouders niet thuis zijn, zien ze het nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is waarschijnlijk al lang gezegd, maar denkt TS zelf niet ook dat het een béétje gaat opvallen als hij ineens ongestoord 5 uur per dag achter de pc zit?
Ik denk beter dat je voor die quote een ORLY plaatje moest gebruken inplaats van deze reactie.quote:
Ach het gaat erom dat het nog maar 30 keer verteld was.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ik denk beter dat je voor die quote een ORLY plaatje moest gebruken inplaats van deze reactie.
Dan kon je doen en laten wat je wilde. Tenzij je ouders met een stopwatch langs het veldje stonden te kijken of je niet langer dan 10 minuten aan het voetballen was, waarna je een kwartiertje mocht belletje trekken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ik bedenk me nu ineens ook dat toen ik 14 was het voor mij ook gewoon geen optie was om te doen en laten wat ik wilde... maargoed, ik zat dan ook altijd buiten ofzo.
Nou ik moest natuurlijk voor het eten thhuis zijn enzo en natuurlijk niet na 12 uur thuiskomen ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:33 schreef MB23 het volgende:
[..]
Dan kon je doen en laten wat je wilde. Tenzij je ouders met een stopwatch langs het veldje stonden te kijken of je niet langer dan 10 minuten aan het voetballen was, waarna je een kwartiertje mocht belletje trekken.
Ja, maar zo heb je altijd wel wat natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik moest natuurlijk voor het eten thhuis zijn enzo en natuurlijk niet na 12 uur thuiskomen ofzo
Ik had op me 14e anders me eigen PC gemaakt (onderdelen gekocht zelf)quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef zovty het volgende:
.
Let er maar niet op, hij is weer zo'n typische f0k'er die niet nadenkt voor dat hij iets post.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik had op me 14e anders me eigen PC gemaakt (onderdelen gekocht zelf)
Dit is eigenlijk de beste oplossing. Hoewel ik betwijfel dat TS weet hoe die een dualboot moet maken en hoe je de bootloader op 0 seconden zet...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:42 schreef Byte_Me het volgende:
als je niet gepakt wil worden kun je het beste een dual boot systeem opzetten en de bootloader na 0 sec de originele kliktime versie laten booten. jij kunt dan sneaky in het vrije besturingssysteem booten wanneer je maar wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |