Ja. En dat besturingssysteem kun je opstarten vanaf een USB-stick of een cd. En dan kan je alles doen. Maar of jij dat voor elkaar krijgt...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:43 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is toch een besturingssysteem?
wat hij dus weer zegtquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. En dat besturingssysteem kun je opstarten vanaf een USB-stick of een cd. En dan kan je alles doen. Maar of jij dat voor elkaar krijgt...
Wat bedoel je daar meequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar of jij dat voor elkaar krijgt...
Doe het volgende eens:quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:42 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ben zelf administrator, maar er is een ander administratoraccount voor dat progrmma en dat wachtwoordt weet ik niet, en ik moet zelf nog een wachtwoord in voeren, ja.
Download het bestand.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je downloadt pwdump 7. Draait het via command line (pwdump7.exe -d <filename> [destionation]) en post het resultaat hier. Gaan we het wachtwoord achterhalen.
Dat je zoiets niet voor elkaar krijgt, omdat je simpelweg niet weet hoe je ermee om moet gaan.quote:
Wat moet hij doen nadat hij die LiveCD heeft gedownload? Moet je erop klikken als het klaar is en start het dan op?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Download de LiveCD en start ermee op.
Mijn virusscanner blokkeert het. Weet je zeker dat je me niet een gehackte computer aan wil leveren of zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe het volgende eens:
[..]
Download het bestand.
Pak het uit op de root van je C-schijf (C:\).
Start -> uitvoeren -> "cmd".
In dat zwarte scherm voer je het volgende in: "c:\pwdump7.exe -d fok.txt".
Plaats de inhoud hier.
Nee. Omdat het programma 'gevaarlijke' dingen kan, wordt het gezien als een virus/trojan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mijn virusscanner blokkeert het. Weet je zeker dat je me niet een gehackte computer aan wil leveren of zo
Norton.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Omdat het programma 'gevaarlijke' dingen kan, wordt het gezien als een virus/trojan.
Deze versie hoort erdoorheen te komen, maar blijkbaar niet dus. Tijdje geleden dat ik hiermee heb gespeeld. Welke antivirusprogramma heb je trouwens?
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan lijkt mij die LiveCD handiger. Heb je een lege USB-stick of een lege cd in de buurt?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat moet hij doen nadat hij die LiveCD heeft gedownload? Moet je erop klikken als het klaar is en start het dan op?
Lege CDquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke van de twee? Lege USB-stick of lege cd?
Dat weet ik wel. Maar alleen een linkje is niet genoeg. Men gaat toch vragen eer ze zoiets lezen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:52 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik gaf hem een URL naar de instructies
En hoe ben je op die briljante conclusie gekomen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:52 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
. Maar ik bedenk net dat 'ie niet gepakt wilt worden.
Ja, iedereen praat over de LiveCD. Maar dan lijkt me hun plan om 't hele zooitje dan eraf te gooien. Dat wou je toch niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef FFSletop het volgende:
[..]
En hoe ben je op die briljante conclusie gekomen?
nee, klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ja, iedereen praat over de LiveCD. Maar dan lijkt me hun plan om 't hele zooitje dan eraf te gooien. Dat wou je toch niet?
http://www.ubuntu.com/getubuntu/download.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef zovty het volgende:
Hoe oud ben je? < 18, niet zeiken, het is niet jouw computer, hij is van je ouders.
>18, ga op kamers pauper![]()
.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:05 schreef Apebeer het volgende:
Maak een eigen programma dat op kliktime lijkt en flikker het eraf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |