Als zijn ouders niet thuis zijn, zien ze het nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is waarschijnlijk al lang gezegd, maar denkt TS zelf niet ook dat het een béétje gaat opvallen als hij ineens ongestoord 5 uur per dag achter de pc zit?
Ik denk beter dat je voor die quote een ORLY plaatje moest gebruken inplaats van deze reactie.quote:
Ach het gaat erom dat het nog maar 30 keer verteld was.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ik denk beter dat je voor die quote een ORLY plaatje moest gebruken inplaats van deze reactie.
Dan kon je doen en laten wat je wilde. Tenzij je ouders met een stopwatch langs het veldje stonden te kijken of je niet langer dan 10 minuten aan het voetballen was, waarna je een kwartiertje mocht belletje trekken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ik bedenk me nu ineens ook dat toen ik 14 was het voor mij ook gewoon geen optie was om te doen en laten wat ik wilde... maargoed, ik zat dan ook altijd buiten ofzo.
Nou ik moest natuurlijk voor het eten thhuis zijn enzo en natuurlijk niet na 12 uur thuiskomen ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:33 schreef MB23 het volgende:
[..]
Dan kon je doen en laten wat je wilde. Tenzij je ouders met een stopwatch langs het veldje stonden te kijken of je niet langer dan 10 minuten aan het voetballen was, waarna je een kwartiertje mocht belletje trekken.
Ja, maar zo heb je altijd wel wat natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik moest natuurlijk voor het eten thhuis zijn enzo en natuurlijk niet na 12 uur thuiskomen ofzo
Ik had op me 14e anders me eigen PC gemaakt (onderdelen gekocht zelf)quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef zovty het volgende:
Hoe oud ben je? < 18, niet zeiken, het is niet jouw computer, hij is van je ouders.
>18, ga op kamers pauper![]()
.
Let er maar niet op, hij is weer zo'n typische f0k'er die niet nadenkt voor dat hij iets post.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik had op me 14e anders me eigen PC gemaakt (onderdelen gekocht zelf)
Dit is eigenlijk de beste oplossing. Hoewel ik betwijfel dat TS weet hoe die een dualboot moet maken en hoe je de bootloader op 0 seconden zet...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:42 schreef Byte_Me het volgende:
als je niet gepakt wil worden kun je het beste een dual boot systeem opzetten en de bootloader na 0 sec de originele kliktime versie laten booten. jij kunt dan sneaky in het vrije besturingssysteem booten wanneer je maar wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |