Zwemmelsquote:
Ik ben geen hosselaar en zeg ook nooit wat tegen anderen op msn. What's your point?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:52 schreef Koenani het volgende:
Of je het nu gelooft of niet, maar ik ben nogal een chickieshosselaar.
Als ik dan mijn MSN aan heb staan, dan staat deze op Bezet en kijk ik verder nooit echt wie er allemaal online zijn. Kortom, ik spreek nooit iemand aan, tenzij ik een mattie nodig heb ofzo.
Nu zitten er soms van die bitches te haten dat ik niks tegen hun zeg en waarom ik altijd op Bezet sta
"Jaaa Koenani, waarom praat je nooit tegen mij?"
Hier een van die sletjes: http://kleinescheurwater.hyves.nl/fotos/821616748/0/_nqd/
die topic?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:54 schreef superZjozz het volgende:
[..]
En die topic was leuker.. deze heeft zo een slot..
Samengevat, je bent labiel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen hosselaar en zeg ook nooit wat tegen anderen op msn. What's your point?
(overigens krijg ik wel vaak aanspraak van vrouwen, maar bij mij zeuren ze nooit dat ik ze te weinig aandacht geef, bij mij zijn ze blij met wat ze krijgen)
wat we dus niet gaan doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef Penisbaard het volgende:
TS heeft ruzie met die hyvesteef en hoopt nu dat Fokkers die hyve gaan onderspammen
mc martin kan er nog een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef DeBassist het volgende:
wat eronder staat![]()
Mensen zijn jaloers en gaan me haten. Hebben geen leven en willen praten. Heb je niet genoeg aan je eigen leven. Waarom zou je een fuck om de mijne geven? Je gaat bullshit lulle terwijl je me niet eens kent. Ik word hoger in de tijd die jij aan het verspillen bent. Je kan doen wat je wilt, maar mij haal je niet omlaag. Ik kom als een sneltrein en jij fucking' traag. Als ik volwassen ben en op mezelf ga wonen. Ben je eindelijk net zo ver als mij gekomen. Wil je werkelijk praten omdat je je vernederd voelt. Je leest dit en weet wat er wordt bedoelt. Maar dingen lijken beter en mooier dan ze zijn. Want in mij schuilt genoeg pijn. Uitstraling en die shit zeggen niks over iemand. Je denkt ze hebben alles, maar vaak hebben ze niemand. Wees trots op wat je hebt en wees druk met je eigen leven. Waarom verspil je aandacht aan mensen die geen fuck geven. Je kan doen wat je wilt maar ik verlaag me niet Je bent jaloers op niks, op een hart vol verdriet
Jij hoort bij de ekte, ekte boys?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef DeBassist het volgende:
wat eronder staat![]()
Mensen zijn jaloers en gaan me haten. Hebben geen leven en willen praten. Heb je niet genoeg aan je eigen leven. Waarom zou je een fuck om de mijne geven? Je gaat bullshit lulle terwijl je me niet eens kent. Ik word hoger in de tijd die jij aan het verspillen bent. Je kan doen wat je wilt, maar mij haal je niet omlaag. Ik kom als een sneltrein en jij fucking' traag. Als ik volwassen ben en op mezelf ga wonen. Ben je eindelijk net zo ver als mij gekomen. Wil je werkelijk praten omdat je je vernederd voelt. Je leest dit en weet wat er wordt bedoelt. Maar dingen lijken beter en mooier dan ze zijn. Want in mij schuilt genoeg pijn. Uitstraling en die shit zeggen niks over iemand. Je denkt ze hebben alles, maar vaak hebben ze niemand. Wees trots op wat je hebt en wees druk met je eigen leven. Waarom verspil je aandacht aan mensen die geen fuck geven. Je kan doen wat je wilt maar ik verlaag me niet Je bent jaloers op niks, op een hart vol verdriet
Heb je d'r geneukt in het zwembad?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:54 schreef Koenani het volgende:
[..]
Die naam heeft ze aan mij te denken![]()
Nee, in een kleine schuur die onderwater stond.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:59 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Heb je d'r geneukt in het zwembad?
Hej, die bolide ken ik... is dat niet die asobak van die fries uit PTA?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan altijd erger.
En onderwater is een dorp?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:02 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Nee, in een kleine schuur die onderwater stond.![]()
Scheur is Achterhoeks voor schuur, snap je?
Die user met zijn altijd te grote bek ? Oxygene bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hej, die bolide ken ik... is dat niet die asobak van die fries uit PTA?
Hehe, geinigquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die user met zijn altijd te grote bek ? Oxygene bedoel je?
Ja. Volgens mij wel.
DE topic vs. HET topicquote:
Die topic is niet correct...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:07 schreef superZjozz het volgende:
[..]
DE topic vs. HET topic
De topic en dus ook die topic is correct, het/dat topic wordt vaker gebruikt.
Jij bent een zwemmel die nooit niemand zal vindenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Kerel, je woont in Rosmalen. Daar vind je hooguit een verdwaalde oude sok. Niks geen ' chickies'.
Dan krijg je als je je moeder beftquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:06 schreef Jouw.Ontplofte.Mol.Stinkt het volgende:
Ik heb wel eens aan een kut geroken die een week niet gewassen was
In opdracht van je vader!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dan krijg je als je je moeder beft
Haha, hij had nog veel meer mooie foto's online staan, die had ik allemaal al op FOK! gepost, maar hij heeft ze verwijderd, dit pareltje heb ik nog kunnen bewaren!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hehe, geinigJa OxygeneFRL bedoelde ik idd.
De rechter zou je 3 tot 4 jaar gevenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de rechter geven.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de rechter geven.
Lekker is dat hoor, van die gore domme sletjes. Neukt echt lekker wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de rechter geven.
als je ze neukt, dan kakelen ze niet hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:16 schreef wise het volgende:
ts heeft kuikens in zijn live messenger lijst staan
Kind van Angelina?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de rechter geven.
Stuur die eens deze kant op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef Koenani het volgende:
[..]
Niet gedaan, maar ze heeft me wel gepijpt keertje
zwemmelsquote:
Dat is echt al jaren bezig. Dit topic, die topic, dat topic. Maar het is algemeen bekend dat 'die topic' gewoon heel erg dom klinkt. Alsof je een marokkaan bent!quote:
Precies mijn punt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is echt al jaren bezig. Dit topic, die topic, dat topic. Maar het is algemeen bekend dat 'die topic' gewoon heel erg dom klinkt. Alsof je een marokkaan bent!
Die rechter is de dochter van kruela de ville, die hoer van de zeemeermin!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de rechter geven.
zwemmels.quote:
Ja! Ik weet trouwens waar Atlantisquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Nee, dan was het die in Onderwater stond.
Of bedoel je Atlantis?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is echt al jaren bezig. Dit topic, die topic, dat topic. Maar het is algemeen bekend dat 'die topic' gewoon heel erg dom klinkt. Alsof je een marokkaan bent!
Het klinkt niet dom, het klinkt logisch.quote:Geachte remlof,
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht. Allereerst mijn excuses voor deze late reactie: vanwege drukte rondom het aanstaande verschijnen van de 14e editie van de Grote Van Dale heeft de correspondentie tijdelijk op een laag pitje gestaan.
Leenwoorden krijgen in beginsel het lidwoord 'de', vandaar 'de topic'. Maar het Nederlandse equivalent ervan is 'het onderwerp', vandaar dat ook 'het topic' ingang heeft kunnen vinden. Ik zie via Google dat op internet 'het topic' inmiddels een voorsprong heeft genomen (202.000 treffers tegen 168.000 voor 'de'). Er is echter geen sprake van goed of fout, want voor beide is wat te zeggen. Ik zal dan ook een aantekening maken dat in de volgende editie van de Grote Van Dale het lidwoord 'het' moet worden toegevoegd.
Het woordgeslacht van (Engelse) leenwoorden zorgt regelmatig voor problemen. Een zeer gedegen advies op dit gebied kunt u vinden op de site van de Nederlandse Taalunie, http://taalunieversum.org/taal/advies/tekst/40/. De mening van de Taaladviesdienst van Onze Taal vindt u op http://www.onzetaal.nl/advies/top-tien.html.
Met vriendelijke groet,
Marjan Arts
Van Dale Taalweb
Bron: Van Dale is er uit: de/het topic - het mag allebei.
Grappig van zeemeermin kun je, meeeerminz maken!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Die rechter is de dochter van kruela de ville, die hoer van de zeemeermin!
ga iemand anders zijn topic verkankeren met dit soort baggerquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt niet dom, het klinkt logisch.
Volgens de Nederlandse Taalunie mag zowel 'de' als 'het': http://woordenlijst.org/zoek/?q=topic&w=w,
"De topic" is dus zeker niet fout.
HAHAHAH OF ZMEEEERMIN ZO VAN "SMEER ME IN" HAHAHA EINZ EINZ!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef Jouw.Ontplofte.Mol.Stinkt het volgende:
[..]
Grappig van zeemeermin kun je, meeeerminz maken!!
Haha, of Zeeeerminm
Er is ook niks mis met DE topic. Maar er is van alles fout met DIE topicquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt niet dom, het klinkt logisch.
Volgens de Nederlandse Taalunie mag zowel 'de' als 'het': http://woordenlijst.org/zoek/?q=topic&w=w,
"De topic" is dus zeker niet fout.
Het zijn ook geen vrouwen, dan zijn het altijd nog meisjes en dat klinkt inderdaad gay ja. Daarom chicks/bitches. En nu snel naar het feminisme topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef ynuhh het volgende:
Stoer hoor, dat je vrouwen niet gewoon vrouwen noemt. Mijn complimenten.
Als er niets mis is met 'de', dan is er ook niets mis met 'die' en 'deze'.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met DE topic. Maar er is van alles fout met DIE topic
als je een mocro bent jaquote:
Precies, want aandachtshoeren zijn het allemaal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef ynuhh het volgende:
Ja, wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:38 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Precies, want aandachtshoeren zijn het allemaal.![]()
By the way Koenani, hebben ze een webcam?
Teven met een meningquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef ynuhh het volgende:
Dit heeft niks met feminisme te maken, maar gewoon met respect. Wanneer dat al ontbreekt bij jou weet ik genoeg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
Het zijn ook geen vrouwen, dan zijn het altijd nog meisjes en dat klinkt inderdaad gay ja. Daarom chicks/bitches. En nu snel naar het feminisme topic.
Wees blij dat je nu een beetje inspraak hebt bezemquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit heeft niks met feminisme te maken, maar gewoon met respect. Wanneer dat al ontbreekt bij jou weet ik genoeg.
Je kunt kiezen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit heeft niks met feminisme te maken, maar gewoon met respect. Wanneer dat al ontbreekt bij jou weet ik genoeg.
Nee, ik laat me niet wegsturen door een persoon zoals jou.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Koenani het volgende:
[..]
Dank je voor de bijdrage, nu opgerot uit mijn topic
Zwemmelsquote:
Zwemmelsquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet wegsturen door een persoon zoals jou.
Ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Je kunt kiezen.
1. Je bent een vrouw.
2. Je bent een gay.
3. Je vrouw heeft je onder de duim.
Maar jij bent een zwemmelquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:43 schreef Remsjo het volgende:
De enigste met wie ik praat op msn is met Crack_ en heeeel afentoe met Saaaaaaab(die is nooit op msn) de rest kan me gestolen worden!
Groetjes
Kan je het niet alleen af? Je was toch de stoere jongen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:43 schreef Koenani het volgende:
[..]
Remlof! Hier! Stuur deze chick even weg
Dan moet ik werken. Volgende week vrijdag.quote:
Over internet is het moeilijk swaffelen he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kan je het niet alleen af? Je was toch de stoere jongen?
Ok, komt goed. Dan komt ze vrijdag wel naar mij, hopelijk ga ik haar nu wel gevenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan moet ik werken. Volgende week vrijdag.
Mensen die in het dagelijks leven woorden van Fok gebruiken. Nee dan ben je lekker triestquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:44 schreef Koenani het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook wel een enorme autistische faalhaas met alleen sociale contacten op FOK!
Even serieus, gaan mensen uit Den Bosch serieus naar le Clochard?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ok, komt goed. Dan komt ze vrijdag wel naar mij, hopelijk ga ik haar nu wel geven
Jij bent wel de laatste die ik zou bellen als ik geswaffeld wil worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:44 schreef Koenani het volgende:
[..]
Over internet is het moeilijk swaffelen he?
Doe ik dat dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mensen die in het dagelijks leven woorden van Fok gebruiken. Nee dan ben je lekker triest
Nou er zijn mensen uit Den Bosch die in Tilburg op school (MBO) zitten en op vrijdag daarheen gaan jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even serieus, gaan mensen uit Den Bosch serieus naar le Clochard?
Leg het eens uit dan, want ik begrijp het niet.quote:
Ik dacht dat daar alleen maar middelbaar onderwijs (quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef Koenani het volgende:
[..]
Nou er zijn mensen uit Den Bosch die in Tilburg op school (MBO) zitten en op vrijdag daarheen gaan ja
Ook toch? Maar dat zijn dan weer de VWO'ers misschien? Dan heb je toch dezelfde leeftijden bij elkaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar alleen maar middelbaar onderwijs () kwam.
woensdag 6 januari 2010 15:44[/url] schreef Koenani het volgende:[/b]quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef Koenani het volgende:
[..]
Leg het eens uit dan, want ik begrijp het niet.
Zou goed kunnen. Ik zie je volgende week dan wel, dan krijg ik die chici en jij een pils.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ook toch? Maar dat zijn dan weer de VWO'ers misschien? Dan heb je toch dezelfde leeftijden bij elkaar
Leuk, maar dat FOK! jouw dagelijks leven is, wil dat niet zeggen dat het ook mijn dagelijks leven is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef Remsjo het volgende:
[..]
woensdag 6 januari 2010 15:44[/url] schreef Koenani het volgende:[/b]
[..]
Maar jij bent dan ook wel een enorme autistische faalhaas met alleen sociale contacten op FOK!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:54 schreef Koenani het volgende:
[..]
Leuk, maar dat FOK! jouw dagelijks leven is, wil dat niet zeggen dat het ook mijn dagelijks leven is.
Wat is tweakers?quote:
Eerste hit google:quote:
Niet zo'n fail dusquote:Tweakers.net - 205.808 bezoekers vandaag!
Informaticasite met dagelijks nieuws, reviews, downloads, een prijsvergelijker, een vacaturedatabase en een drukbezocht forum.
tweakers.net/ - In cache - Vergelijkbaar
Je hoeft er niet op te komen of wat dan ook, maar je zit op het internet, en je hebt er nog nooit over gehoord. Dat is fail.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Koenani het volgende:
[..]
Eerste hit google:
[..]
Niet zo'n fail dus
Nerd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te komen of wat dan ook, maar je zit op het internet, en je hebt er nog nooit over gehoord. Dat is fail.
Ik kom er ook alleen maar voor de pricewatch, maar ik ken het wel.
Nou, ik ben blij dat ik niet weet wat Tweakers is, want dat zou betekenen dat ik dus ook verstand ofzo van computers zou hebben, nou, nee... Ik heb verstand van chickiesquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te komen of wat dan ook, maar je zit op het internet, en je hebt er nog nooit over gehoord. Dat is fail.
Ik kom er ook alleen maar voor de pricewatch, maar ik ken het wel.
Dat je een paar meiden in je msn hebt staan, wel eens wat borstjes (hmm, borstjes) hebt bevoelt en wel eens je tong in een wicht hebt geduwt. Betekend NIET dat je verstand van vrouwen hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Koenani het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat ik niet weet wat Tweakers is, want dat zou betekenen dat ik dus ook verstand ofzo van computers zou hebben, nou, nee... Ik heb verstand van chickies
Blijkbaar wel, als ik een doelwit heb, weet ik meteen hoe ik het moet aanpakken. Ik heb een slagingspercentage van 92,4%.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je een paar meiden in je msn hebt staan, wel eens wat borstjes (hmm, borstjes) hebt bevoelt en wel eens je tong in een wicht hebt geduwt. Betekend NIET dat je verstand van vrouwen hebt.
Monneer bedient zich van een werkelijk kóstelijke vorm van humor, valt mij op.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Koenani het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als ik een doelwit heb, weet ik meteen hoe ik het moet aanpakken. Ik heb een slagingspercentage van 92,4%.
En ik voel wat jaloezie en frustratie
Waarom krijg ik een Marokkaans forum op mijn scherm als ik Poenanie in typ?quote:tuurlijk is het lekerder want hij likt je poenanie helemaal schoon en gaat lekker zuigen aan je clitje tot je helemaal nat wordt je gaat ...
Ik zie ook een hoop frustratie in dit topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Koenani het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als ik een doelwit heb, weet ik meteen hoe ik het moet aanpakken. Ik heb een slagingspercentage van 92,4%.
Hee, ik ben er waarschijnlijk vrijdag ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ook toch? Maar dat zijn dan weer de VWO'ers misschien? Dan heb je toch dezelfde leeftijden bij elkaar
Ik kom daar nooit, kneus. Ik heb alleen weet van de bestaan van deze kroeg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef tmffirework het volgende:
[..]
Hee, ik ben er waarschijnlijk vrijdag ookKrijg ik ook een biertje dan? Jij bent toch die autist in de hoek?
Goed dat je ertegen blijft ageren, Ynuhh.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef ynuhh het volgende:
Ik zie ook een hoop frustratie in dit topic.
Een slagingspercentage van 92.4% om wat borstjes te mogen bevoelen. Wooohooo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja, want als ik geen zin heb in die chick, omdat ik haar al gescoord heb, ga ik haar niet aanspreken op MSN nee, vervolgens komen ze huilie doen, dat ik ze niet aanspreekquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zie ook een hoop frustratie in dit topic.
Ik ben geen maagd meer, kneusje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een slagingspercentage van 92.4% om wat borstjes te mogen bevoelen. Wooohooo.
Als je geen maagd meer bent, mag je mee praten jochie
Jij bent een mooiboy!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja, want als ik geen zin heb in die chick, omdat ik haar al gescoord heb, ga ik haar niet aanspreken op MSN nee, vervolgens komen ze huilie doen, dat ik ze niet aanspreek
En al meer chicks gebangt dan jijquote:
Op mij kom je over als iemand die zich meer voordoet dan hij daadwerkelijk is. Compensatiegedrag...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja, want als ik geen zin heb in die chick, omdat ik haar al gescoord heb, ga ik haar niet aanspreken op MSN nee, vervolgens komen ze huilie doen, dat ik ze niet aanspreek
Lees de eerste zin van mijn topic nog eens.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op mij kom je over als iemand die zich meer voordoet dan hij daadwerkelijk is. Compensatiegedrag...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I think
You're wrong
Maar goed, we zullen het nooit weten, want ik ben de tel kwijt
Ja dus? Op mij kom je over als iemand die weer eens een blauwtje heeft gelopen, en dat probeert te compenseren door je zelf voor te doen als een player. Zo doen wel meer jongetjes dat op het internet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Koenani het volgende:
[..]
Lees de eerste zin van mijn topic nog eens.
Mwa, ik zie nu weer een foto van onze stbabylon en denk bij mezelf: ja, dat is ook niet moeilijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
Ja, wats met die Daniek nou weerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Inverted_World het volgende:
TS: http://baaaaaaaaaaas.hyves.nl/
Trots zijn op dat je 3 lelijke sletjes heb geneukt en dat op een forum rond verkondigen, faler._!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Koenani het volgende:
[..]
Mwa, ik zie nu weer een foto van onze stbabylon en denk bij mezelf: ja, dat is ook niet moeilijk
Ik wil de foto jullie niet weerhouden, maar zet hem voor de zekerheid in een spoiler.Als je je klassiekers niet kent, moet je er ook niet op reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke baas weet wat Bonzai is.
kutherriequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je je klassiekers niet kent, moet je er ook niet op reageren.
Elke baas weet wat Bonzai is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Koenani het volgende:
[..]
Mwa, ik zie nu weer een foto van onze stbabylon en denk bij mezelf: ja, dat is ook niet moeilijk
Ik wil de foto jullie niet weerhouden, maar zet hem voor de zekerheid in een spoiler.Makkelijk om bij gebrek aan woorden maar over iemand zijn uiterlijk te beginnen. Laat die jongen eens in zijn waarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hij zeurt op die foto maakt me niks uit hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Makkelijk om bij gebrek aan woorden maar over iemand zijn uiterlijk te beginnen. Laat die jongen eens in zijn waarde.
Sorry mams.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Makkelijk om bij gebrek aan woorden maar over iemand zijn uiterlijk te beginnen. Laat die jongen eens in zijn waarde.
Ik mag jou wel, Meneer.Vquote:
complimenten voor deze tekstquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:06 schreef Impulsief het volgende:
Hoi Koen! Hoe gaat het met Roy eigenlijk? Ben jij trouwens nog steeds zo'n klein ukkie als vroeger?
Groetjes vanuit de grote mensen wereld.
Wanneer stop je met je onzinpraatjes trouwens?
Ynuhh heeft er duidelijk verstand van. Dit topic kan wat mij betreft wel dicht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja dus? Op mij kom je over als iemand die weer eens een blauwtje heeft gelopen, en dat probeert te compenseren door je zelf voor te doen als een player. Zo doen wel meer jongetjes dat op het internet.
ferdi hou je kopquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:06 schreef Impulsief het volgende:
Hoi Koen! Hoe gaat het met Roy eigenlijk? Ben jij trouwens nog steeds zo'n klein ukkie als vroeger?
Groetjes vanuit de grote mensen wereld.
Wanneer stop je met je onzinpraatjes trouwens?
Die conclussie kan ieder weldenkend mens wel trekken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:26 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ynuhh heeft er duidelijk verstand van. Dit topic kan wat mij betreft wel dicht.
edit: TS heeft al zijn eerdere replies verandert in "zwemmels", dus het gesprek tussen Skylark en TS is lastig te construeren. Als ik het goed begrijp gaat TS met die chick naar de Clochard in Tilburg waar de chick geruild wordt tegen een glaasje pils?
Typisch gevalletje internetheldentopic dat backfiret.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:52 schreef zarGon het volgende:
Wat een knulletje is het ook. Hij heeft de OP leeggehaald..
De OP is terug. S-F,quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Typisch gevalletje internetheldentopic dat backfiret.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
Het zijn ook geen vrouwen, dan zijn het altijd nog meisjes en dat klinkt inderdaad gay ja. Daarom chicks/bitches. En nu snel naar het feminisme topic.
Ben jij een kloon van Lil.Q94 ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Koenani het volgende:
[..]
Wees blij dat je nu een beetje inspraak hebt bezem
Zien er gelukkig niet zo simpel uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de rechter geven.
Volgens mij heb je een gevoelige snaar (lees: de waarheid) geraakt toen je hem een internetplayertje o.i.d. noemde.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef ynuhh het volgende:
Heel zwak hoe je al je posts aangepast hebt, en me nu bij elke post uitmaakt voor een 'zwemmel'. Is dat jouw niveau? Kom op zeg. Je laat je ware ik wel erg zien in dit topic. Er zwak, als je het mij vraagt.
Ik heb alleen mijn mening gegeven zonder hem echt te beledigen of te schelden. Ik ben niet echt iemand die graag anderen beledigd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een gevoelige snaar (lees: de waarheid) geraakt toen je hem een internetplayertje o.i.d. noemde.
Maar internetplayer vind ik nou niet echt een scheldwoord.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn mening gegeven zonder hem echt te beledigen of te schelden. Ik ben niet echt iemand die graag anderen beledigd.
Als je edit doe het dan goed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:10 schreef Koenani het volgende:
[..]
Jij bent een zwemmel die nooit niemand zal vinden
Thanks, waardeer ik. Wie gaat er allemaal mee, Clochard, volgende week vrijdag 15.00quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:33 schreef Aethereal het volgende:
Ik vind Skylark trouwens wel een baas. Steady alles quoten, zodat er geen bewijsmateriaal verloren gaat.
Denk je dat de TS en zijn sma nog durven te verschijnen, dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Thanks, waardeer ik. Wie gaat er allemaal mee, Clochard, volgende week vrijdag 15.00?
Geen idee, maar er zijn altijd jonge smatjes daar rond dat tijdstip.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Denk je dat de TS en zijn sma nog durven te verschijnen, dan?
kloon. ik zie het alquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |