Nee, ik laat me niet wegsturen door een persoon zoals jou.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Koenani het volgende:
[..]
Dank je voor de bijdrage, nu opgerot uit mijn topic
Zwemmelsquote:
Zwemmelsquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet wegsturen door een persoon zoals jou.
Ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Je kunt kiezen.
1. Je bent een vrouw.
2. Je bent een gay.
3. Je vrouw heeft je onder de duim.
Maar jij bent een zwemmelquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:43 schreef Remsjo het volgende:
De enigste met wie ik praat op msn is met Crack_ en heeeel afentoe met Saaaaaaab(die is nooit op msn) de rest kan me gestolen worden!
Groetjes
Kan je het niet alleen af? Je was toch de stoere jongen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:43 schreef Koenani het volgende:
[..]
Remlof! Hier! Stuur deze chick even weg
Dan moet ik werken. Volgende week vrijdag.quote:
Over internet is het moeilijk swaffelen he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kan je het niet alleen af? Je was toch de stoere jongen?
Ok, komt goed. Dan komt ze vrijdag wel naar mij, hopelijk ga ik haar nu wel gevenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan moet ik werken. Volgende week vrijdag.
Mensen die in het dagelijks leven woorden van Fok gebruiken. Nee dan ben je lekker triestquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:44 schreef Koenani het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook wel een enorme autistische faalhaas met alleen sociale contacten op FOK!
Even serieus, gaan mensen uit Den Bosch serieus naar le Clochard?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ok, komt goed. Dan komt ze vrijdag wel naar mij, hopelijk ga ik haar nu wel geven
Jij bent wel de laatste die ik zou bellen als ik geswaffeld wil worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:44 schreef Koenani het volgende:
[..]
Over internet is het moeilijk swaffelen he?
Doe ik dat dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mensen die in het dagelijks leven woorden van Fok gebruiken. Nee dan ben je lekker triest
Nou er zijn mensen uit Den Bosch die in Tilburg op school (MBO) zitten en op vrijdag daarheen gaan jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even serieus, gaan mensen uit Den Bosch serieus naar le Clochard?
Leg het eens uit dan, want ik begrijp het niet.quote:
Ik dacht dat daar alleen maar middelbaar onderwijs (quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef Koenani het volgende:
[..]
Nou er zijn mensen uit Den Bosch die in Tilburg op school (MBO) zitten en op vrijdag daarheen gaan ja
Ook toch? Maar dat zijn dan weer de VWO'ers misschien? Dan heb je toch dezelfde leeftijden bij elkaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar alleen maar middelbaar onderwijs () kwam.
woensdag 6 januari 2010 15:44[/url] schreef Koenani het volgende:[/b]quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef Koenani het volgende:
[..]
Leg het eens uit dan, want ik begrijp het niet.
Zou goed kunnen. Ik zie je volgende week dan wel, dan krijg ik die chici en jij een pils.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ook toch? Maar dat zijn dan weer de VWO'ers misschien? Dan heb je toch dezelfde leeftijden bij elkaar
Leuk, maar dat FOK! jouw dagelijks leven is, wil dat niet zeggen dat het ook mijn dagelijks leven is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef Remsjo het volgende:
[..]
woensdag 6 januari 2010 15:44[/url] schreef Koenani het volgende:[/b]
[..]
Maar jij bent dan ook wel een enorme autistische faalhaas met alleen sociale contacten op FOK!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:54 schreef Koenani het volgende:
[..]
Leuk, maar dat FOK! jouw dagelijks leven is, wil dat niet zeggen dat het ook mijn dagelijks leven is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |