Zwemmelsquote:
Ik ben geen hosselaar en zeg ook nooit wat tegen anderen op msn. What's your point?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:52 schreef Koenani het volgende:
Of je het nu gelooft of niet, maar ik ben nogal een chickieshosselaar.
Als ik dan mijn MSN aan heb staan, dan staat deze op Bezet en kijk ik verder nooit echt wie er allemaal online zijn. Kortom, ik spreek nooit iemand aan, tenzij ik een mattie nodig heb ofzo.
Nu zitten er soms van die bitches te haten dat ik niks tegen hun zeg en waarom ik altijd op Bezet sta
"Jaaa Koenani, waarom praat je nooit tegen mij?"
Hier een van die sletjes: http://kleinescheurwater.hyves.nl/fotos/821616748/0/_nqd/
die topic?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:54 schreef superZjozz het volgende:
[..]
En die topic was leuker.. deze heeft zo een slot..
Samengevat, je bent labiel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen hosselaar en zeg ook nooit wat tegen anderen op msn. What's your point?
(overigens krijg ik wel vaak aanspraak van vrouwen, maar bij mij zeuren ze nooit dat ik ze te weinig aandacht geef, bij mij zijn ze blij met wat ze krijgen)
wat we dus niet gaan doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef Penisbaard het volgende:
TS heeft ruzie met die hyvesteef en hoopt nu dat Fokkers die hyve gaan onderspammen
mc martin kan er nog een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef DeBassist het volgende:
wat eronder staat![]()
Mensen zijn jaloers en gaan me haten. Hebben geen leven en willen praten. Heb je niet genoeg aan je eigen leven. Waarom zou je een fuck om de mijne geven? Je gaat bullshit lulle terwijl je me niet eens kent. Ik word hoger in de tijd die jij aan het verspillen bent. Je kan doen wat je wilt, maar mij haal je niet omlaag. Ik kom als een sneltrein en jij fucking' traag. Als ik volwassen ben en op mezelf ga wonen. Ben je eindelijk net zo ver als mij gekomen. Wil je werkelijk praten omdat je je vernederd voelt. Je leest dit en weet wat er wordt bedoelt. Maar dingen lijken beter en mooier dan ze zijn. Want in mij schuilt genoeg pijn. Uitstraling en die shit zeggen niks over iemand. Je denkt ze hebben alles, maar vaak hebben ze niemand. Wees trots op wat je hebt en wees druk met je eigen leven. Waarom verspil je aandacht aan mensen die geen fuck geven. Je kan doen wat je wilt maar ik verlaag me niet Je bent jaloers op niks, op een hart vol verdriet
Jij hoort bij de ekte, ekte boys?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef DeBassist het volgende:
wat eronder staat![]()
Mensen zijn jaloers en gaan me haten. Hebben geen leven en willen praten. Heb je niet genoeg aan je eigen leven. Waarom zou je een fuck om de mijne geven? Je gaat bullshit lulle terwijl je me niet eens kent. Ik word hoger in de tijd die jij aan het verspillen bent. Je kan doen wat je wilt, maar mij haal je niet omlaag. Ik kom als een sneltrein en jij fucking' traag. Als ik volwassen ben en op mezelf ga wonen. Ben je eindelijk net zo ver als mij gekomen. Wil je werkelijk praten omdat je je vernederd voelt. Je leest dit en weet wat er wordt bedoelt. Maar dingen lijken beter en mooier dan ze zijn. Want in mij schuilt genoeg pijn. Uitstraling en die shit zeggen niks over iemand. Je denkt ze hebben alles, maar vaak hebben ze niemand. Wees trots op wat je hebt en wees druk met je eigen leven. Waarom verspil je aandacht aan mensen die geen fuck geven. Je kan doen wat je wilt maar ik verlaag me niet Je bent jaloers op niks, op een hart vol verdriet
Heb je d'r geneukt in het zwembad?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:54 schreef Koenani het volgende:
[..]
Die naam heeft ze aan mij te denken![]()
Nee, in een kleine schuur die onderwater stond.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:59 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Heb je d'r geneukt in het zwembad?
Hej, die bolide ken ik... is dat niet die asobak van die fries uit PTA?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan altijd erger.
En onderwater is een dorp?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:02 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Nee, in een kleine schuur die onderwater stond.![]()
Scheur is Achterhoeks voor schuur, snap je?
Die user met zijn altijd te grote bek ? Oxygene bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hej, die bolide ken ik... is dat niet die asobak van die fries uit PTA?
Hehe, geinigquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die user met zijn altijd te grote bek ? Oxygene bedoel je?
Ja. Volgens mij wel.
DE topic vs. HET topicquote:
Die topic is niet correct...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:07 schreef superZjozz het volgende:
[..]
DE topic vs. HET topic
De topic en dus ook die topic is correct, het/dat topic wordt vaker gebruikt.
Jij bent een zwemmel die nooit niemand zal vindenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Kerel, je woont in Rosmalen. Daar vind je hooguit een verdwaalde oude sok. Niks geen ' chickies'.
Dan krijg je als je je moeder beftquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:06 schreef Jouw.Ontplofte.Mol.Stinkt het volgende:
Ik heb wel eens aan een kut geroken die een week niet gewassen was
In opdracht van je vader!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dan krijg je als je je moeder beft
Haha, hij had nog veel meer mooie foto's online staan, die had ik allemaal al op FOK! gepost, maar hij heeft ze verwijderd, dit pareltje heb ik nog kunnen bewaren!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hehe, geinigJa OxygeneFRL bedoelde ik idd.
De rechter zou je 3 tot 4 jaar gevenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de rechter geven.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de rechter geven.
Lekker is dat hoor, van die gore domme sletjes. Neukt echt lekker wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de rechter geven.
als je ze neukt, dan kakelen ze niet hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:16 schreef wise het volgende:
ts heeft kuikens in zijn live messenger lijst staan
Kind van Angelina?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de rechter geven.
Stuur die eens deze kant op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef Koenani het volgende:
[..]
Niet gedaan, maar ze heeft me wel gepijpt keertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |