ferdi hou je kopquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:06 schreef Impulsief het volgende:
Hoi Koen! Hoe gaat het met Roy eigenlijk? Ben jij trouwens nog steeds zo'n klein ukkie als vroeger?
Groetjes vanuit de grote mensen wereld.
Wanneer stop je met je onzinpraatjes trouwens?
Die conclussie kan ieder weldenkend mens wel trekken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:26 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ynuhh heeft er duidelijk verstand van. Dit topic kan wat mij betreft wel dicht.
edit: TS heeft al zijn eerdere replies verandert in "zwemmels", dus het gesprek tussen Skylark en TS is lastig te construeren. Als ik het goed begrijp gaat TS met die chick naar de Clochard in Tilburg waar de chick geruild wordt tegen een glaasje pils?
Typisch gevalletje internetheldentopic dat backfiret.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:52 schreef zarGon het volgende:
Wat een knulletje is het ook. Hij heeft de OP leeggehaald..
De OP is terug. S-F,quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Typisch gevalletje internetheldentopic dat backfiret.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
Het zijn ook geen vrouwen, dan zijn het altijd nog meisjes en dat klinkt inderdaad gay ja. Daarom chicks/bitches. En nu snel naar het feminisme topic.
Ben jij een kloon van Lil.Q94 ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Koenani het volgende:
[..]
Wees blij dat je nu een beetje inspraak hebt bezem
Zien er gelukkig niet zo simpel uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de rechter geven.
Volgens mij heb je een gevoelige snaar (lees: de waarheid) geraakt toen je hem een internetplayertje o.i.d. noemde.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef ynuhh het volgende:
Heel zwak hoe je al je posts aangepast hebt, en me nu bij elke post uitmaakt voor een 'zwemmel'. Is dat jouw niveau? Kom op zeg. Je laat je ware ik wel erg zien in dit topic. Er zwak, als je het mij vraagt.
Ik heb alleen mijn mening gegeven zonder hem echt te beledigen of te schelden. Ik ben niet echt iemand die graag anderen beledigd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een gevoelige snaar (lees: de waarheid) geraakt toen je hem een internetplayertje o.i.d. noemde.
Maar internetplayer vind ik nou niet echt een scheldwoord.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn mening gegeven zonder hem echt te beledigen of te schelden. Ik ben niet echt iemand die graag anderen beledigd.
Als je edit doe het dan goed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:10 schreef Koenani het volgende:
[..]
Jij bent een zwemmel die nooit niemand zal vinden
Thanks, waardeer ik. Wie gaat er allemaal mee, Clochard, volgende week vrijdag 15.00quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:33 schreef Aethereal het volgende:
Ik vind Skylark trouwens wel een baas. Steady alles quoten, zodat er geen bewijsmateriaal verloren gaat.
Denk je dat de TS en zijn sma nog durven te verschijnen, dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Thanks, waardeer ik. Wie gaat er allemaal mee, Clochard, volgende week vrijdag 15.00?
Geen idee, maar er zijn altijd jonge smatjes daar rond dat tijdstip.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Denk je dat de TS en zijn sma nog durven te verschijnen, dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |