Lees de eerste zin van mijn topic nog eens.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op mij kom je over als iemand die zich meer voordoet dan hij daadwerkelijk is. Compensatiegedrag...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I think
You're wrong
Maar goed, we zullen het nooit weten, want ik ben de tel kwijt
Ja dus? Op mij kom je over als iemand die weer eens een blauwtje heeft gelopen, en dat probeert te compenseren door je zelf voor te doen als een player. Zo doen wel meer jongetjes dat op het internet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Koenani het volgende:
[..]
Lees de eerste zin van mijn topic nog eens.
Mwa, ik zie nu weer een foto van onze stbabylon en denk bij mezelf: ja, dat is ook niet moeilijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
Ja, wats met die Daniek nou weerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Inverted_World het volgende:
TS: http://baaaaaaaaaaas.hyves.nl/
Trots zijn op dat je 3 lelijke sletjes heb geneukt en dat op een forum rond verkondigen, faler._!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Koenani het volgende:
[..]
Mwa, ik zie nu weer een foto van onze stbabylon en denk bij mezelf: ja, dat is ook niet moeilijk
Ik wil de foto jullie niet weerhouden, maar zet hem voor de zekerheid in een spoiler.Als je je klassiekers niet kent, moet je er ook niet op reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke baas weet wat Bonzai is.
kutherriequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je je klassiekers niet kent, moet je er ook niet op reageren.
Elke baas weet wat Bonzai is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Koenani het volgende:
[..]
Mwa, ik zie nu weer een foto van onze stbabylon en denk bij mezelf: ja, dat is ook niet moeilijk
Ik wil de foto jullie niet weerhouden, maar zet hem voor de zekerheid in een spoiler.Makkelijk om bij gebrek aan woorden maar over iemand zijn uiterlijk te beginnen. Laat die jongen eens in zijn waarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hij zeurt op die foto maakt me niks uit hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Makkelijk om bij gebrek aan woorden maar over iemand zijn uiterlijk te beginnen. Laat die jongen eens in zijn waarde.
Sorry mams.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Makkelijk om bij gebrek aan woorden maar over iemand zijn uiterlijk te beginnen. Laat die jongen eens in zijn waarde.
Ik mag jou wel, Meneer.Vquote:
complimenten voor deze tekstquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:06 schreef Impulsief het volgende:
Hoi Koen! Hoe gaat het met Roy eigenlijk? Ben jij trouwens nog steeds zo'n klein ukkie als vroeger?
Groetjes vanuit de grote mensen wereld.
Wanneer stop je met je onzinpraatjes trouwens?
Ynuhh heeft er duidelijk verstand van. Dit topic kan wat mij betreft wel dicht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja dus? Op mij kom je over als iemand die weer eens een blauwtje heeft gelopen, en dat probeert te compenseren door je zelf voor te doen als een player. Zo doen wel meer jongetjes dat op het internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |