1 2 3 4 5 6 7 | rood (2xgeel) 3 punten rood (direct) 4 punten pleister/blessure tegenspeler 1 punt bonus veroorzaken pleister 1 punt bonus veroorzaken blessure 3 punten geen kaarten/blessures tegenstander -3 punten |
Van wie niet?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef rompompom het volgende:
Hup, verwijderen al die tvp's, dat mag niet!
Van mij niet. Niet echt relaxt om eerst 10 tvp posts te moeten lezenquote:
Sorry, volgend seizoen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:19 schreef GodsSon het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Niet dat ik nou zoveel kaarten pak, maar toch wel geinig
Laat maar weten welke gegevens er nodig zijn!
Team: TSC (148277)
Hey, ik sta bovenaanquote:
Die sukkels van mij waren weer vergeten te schoppen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Hey, ik sta bovenaan
Nu kijken of ik dat vol kan houden...
Bij mij ook en vervolgens doet mn B team t voor in de beker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die sukkels van mij waren weer vergeten te schoppen...
Dank je, het is aangepast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind het niet erg om een keer ergens bijna bovenaan te staan hoor, maar laat ik het eerlijk houden: Ik had een +1 zondag![]()
Gele kaart voor Toni Lopez, mijn reservespits.
Hebben we ook een FairPlay-prijs?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind het niet erg om een keer ergens bijna bovenaan te staan hoor, maar laat ik het eerlijk houden: Ik had een +1 zondag![]()
Gele kaart voor Toni Lopez, mijn reservespits.
-3 hierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:21 schreef ender_xenocide het volgende:
Al iets bekend over de afgelopen speelronde?
+veel (5 gele kaarten waardoor 1 rood en 2 blessuers bij tegenstander).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:21 schreef ender_xenocide het volgende:
Al iets bekend over de afgelopen speelronde?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
+veel (5 gele kaarten waardoor 1 rood en 2 blessuers bij tegenstander).
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hey, ik had eigenlijk best wel een leuke score
quote:
Ik ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:51 schreef sportfreak het volgende:
Ik ben nu toch ook wel benieuwd wat de tussenstand is
Loop dan ook niet zo te pushen. Tel het anders zelf even op in plaats van Ruudt zo aan te gieren.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook.
Wil Ruudt niet pushen aangezien hij t privé druk heeft maar toch.....
Man ik vraag al niets meer.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Loop dan ook niet zo te pushen. Tel het anders zelf even op in plaats van Ruudt zo aan te gieren.
Net alsof ik dat niet weet.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij doet dit ook niet voor zichzelf.
Aangezien niemand anders zich hier vrijwillig aanbiedt, doe ik het welquote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef Ruudt het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om voldoende tijd vrij te maken om alle weken bij te werken.
Daarom heb ik besloten om de organisatie van deze editie over te dragen aan een ander.
Volgend seizoen wil ik de organisatie weer graag op me nemen.
Als iemand het over wil nemen dan hoor ik het graag.
Dank je, maar gezien de omstandigheden hou ik nog even een voorbehoud. Probeer ff wat uit te zoeken...quote:
Thanks, maar de tijd zal het probleem niet zijn...quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:22 schreef rompompom het volgende:
Ik wil het anders wel delen met je? Doen we allebei elke week de helft.
Ah, ok, duidelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks, maar de tijd zal het probleem niet zijn...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aangezien niemand anders zich hier vrijwillig aanbiedt, doe ik het wel
Mijn vertrouwen is grootquote:
quote:Unfortunately for pe, Salomon Hunsche suffered a concussion after 33 minutes and had to be taken for tests.
Ik denk dat flap de Nederlandse versie heeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:42 schreef rompompom het volgende:
Top, flap! Ik moet alleen wel een +1 hebben, mijn tegenstander ontving niet veroorzaakte blessure:
[..]
Je hebt gelijk, beginnersfoutje. Zullen er misschien nog wel meer in zitten. Thanks for checkingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:42 schreef rompompom het volgende:
Top, flap! Ik moet alleen wel een +1 hebben, mijn tegenstander ontving niet veroorzaakte blessure:
[..]
Dat maakt in dit geval niet uit, ik had de hele blessure over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat flap de Nederlandse versie heeft.
Goed bezig Flap en GotC!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat maakt in dit geval niet uit, ik had de hele blessure over het hoofd gezien![]()
voor VJ/GL gebruik ik ook engels
Ik moet inderdaad nog zo een mooi blauw sterretje bij mijn naam hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, beginnersfoutje. Zullen er misschien nog wel meer in zitten. Thanks for checking
Staat er de volgende ronde bij, thanksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad nog zo een mooi blauw sterretje bij mijn naam hebben.
Jij ook bedankt gozert, top gedaan al die seizoenen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef Ruudt het volgende:
Goed bezig Flap! Bedankt voor het overnemen!
We moeten jou bedanken Ruudt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef Ruudt het volgende:
Goed bezig Flap! Bedankt voor het overnemen!
Hehe, GotC ligt al lang en breed op bedquote:Op zondag 7 februari 2010 23:04 schreef rompompom het volgende:
Da's vlot, goed bezig met z'n tweetjes!.
De text in week 3:quote:Op maandag 8 februari 2010 00:42 schreef Xummon het volgende:
ik protesteer, in mijn 4e competitiewedstrijd heb ik toch echt wel 3 gele kaarten gekregen
en ik week 3 heb ik volgens mij ook nog een blessure veroorzaakt
verder top dat je het over genomen hebt
Geeft helaas niet aan dat jij de blessure hebt veroorzaakt. Dus die wijs ik afquote:After 78 minutes a very unfortunate collision in the penalty area led to Tigers's Efrayim Simchi being carried off the pitch and replaced by Martinus Ußlar.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De text in week 3:
[..]
Geeft helaas niet aan dat jij de blessure hebt veroorzaakt. Dus die wijs ik af
In week 4 zat ik er inderdaad flink naast, ik zal hem aanpassen.
Thanks voor je feedback
EDIT - De aangepaste versie staat er![]()
Van mij geen concurrentie deze keer.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:25 schreef Grumpey het volgende:
DiepFries, heb ik echt een mega lage score, heb jij natuurlijk gewoon de perfect-score....zo ga ik het nooit redden natuurlijk
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:25 schreef Grumpey het volgende:
DiepFries, heb ik echt een mega lage score, heb jij natuurlijk gewoon de perfect-score....zo ga ik het nooit redden natuurlijk
Nee joh, juist leuk zoquote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef MrMoon het volgende:
beetje jammerlijk van die -3.. ik stond zo lekker voor..
succes.. gaat het wel lukken om hem vanavond in te leveren?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:32 schreef Flappekz het volgende:
De update laat nog even een dagje op zich wachten, vandaag staat helemaal in het teken van het afmaken van een paper voor school, die moet vanavond ingeleverd zijn...
Dat lukt welquote:Op maandag 15 februari 2010 19:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
succes.. gaat het wel lukken om hem vanavond in te leveren?
als het maar een voldoende oplevertquote:Op maandag 15 februari 2010 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoewel het geen paper is om echt trots op te zijn
Was dat niet sowieso onmogelijk geweest?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:24 schreef Outpost76 het volgende:
1 punt hier. Hoopte zo de 0 vast te houden.....
Met een WO alleen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Was dat niet sowieso onmogelijk geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
sterkte er mee..quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:44 schreef Flappekz het volgende:
Lieve mensen, aangezien de oefenwedstrijden van Oranje normaliter oersaai zijn, zal ik er vanavond weer eens voor gaan zitten. Moet weer de sheet opnieuw opbouwen, laptop was gecrasht
Van mij mag je natuurlijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:00 schreef ender_xenocide het volgende:
In hattrick zijn er toch voor alle events standaard zinnen? Is er een plek waar je die standaardzinnen kunt vinden? Ik wil anders wel kijken of ik met mijn beperkte excel mogelijkheden een excel ding kan maken (als dat al mogelijk is) waar je het wedstrijdverslag in kunt plakken en dat ie dan de punten berekend....
Het is bekend dat het nog onbekend isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:35 schreef MrMoon het volgende:
Is al bekend eigenlijk wanneer we weer een update kunnen verwachten?
dan is het goedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is bekend dat het nog onbekend is
Ik telde m volgens mij als 3, anders krijg je voor direct rood minder punten dan voor 2xgeel. Maar dat weet ik al niet eens meer zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:58 schreef ender_xenocide het volgende:
is twee keer geel en dus rood 3 of 5 punten (2x1 voor beide gele en 1x3 voor de rode)?
Zie de OP.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:58 schreef ender_xenocide het volgende:
is twee keer geel en dus rood 3 of 5 punten (2x1 voor beide gele en 1x3 voor de rode)?
Edit :quote:rood (2xgeel) 3 punten
rood (direct) 4 punten
in de regels staat geel 1 een rood veroorzaakt door 2x geel 3,quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef Ruudt het volgende:
Lees gewoon de regels, daar staat het duidelijk in.
Die punten vervallen ook niet, je krijgt per gele kaart 1 punt en omdat je 2x geel scoort krijg je nog 1 extra punt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:22 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
in de regels staat geel 1 een rood veroorzaakt door 2x geel 3,
dat kun je dus op 2 manieren interpreteren, je krijgt namelijk 2x een gele kaart dus 2 punten en 1x die rode veroorzaakt door 2x geel 3 punten en dus 5 punten, er staat namelijk niet dat de punten van de gele kaarten vervallen door die rode kaart.
Maar ik begrijp nu wat er bedoelt wordt en dat is dus gewoon 3 punten.
Kan ik vannacht weer verder.....
Goed bezig!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:22 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
in de regels staat geel 1 een rood veroorzaakt door 2x geel 3,
dat kun je dus op 2 manieren interpreteren, je krijgt namelijk 2x een gele kaart dus 2 punten en 1x die rode veroorzaakt door 2x geel 3 punten en dus 5 punten, er staat namelijk niet dat de punten van de gele kaarten vervallen door die rode kaart.
Maar ik begrijp nu wat er bedoelt wordt en dat is dus gewoon 3 punten.
Kan ik vannacht weer verder.....
En er is nog van alles mogelijk in de laatste twee speelronden!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:54 schreef NelisZ het volgende:
Damn, ik sta gewoon nog tweede voor VJ
Dat had ik niet verwacht...
Nee hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En er is nog van alles mogelijk in de laatste twee speelronden!
Ja, maar jij bent een VJGL-amateur. Juist van jou had ik een keiharde strijd om de sterren verwachtquote:
Die sterren zijn niet bruin he... dat is hetquote:Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een VJGL-amateur. Juist van jou had ik een keiharde strijd om de sterren verwacht
Maar de winnaar van GL wordt in het roze gestokenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die sterren zijn niet bruin he... dat is het
En dat zeg je nuquote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar de winnaar van GL wordt in het roze gestoken
Vandaar dat er vanavond weer een tegenstander geblesseerd het veld af liep. Ze gunnen het me gewoon nietquote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar de winnaar van GL wordt in het roze gestoken
Vanavond nogquote:Op zondag 28 maart 2010 21:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vandaar dat er vanavond weer een tegenstander geblesseerd het veld af liep. Ze gunnen het me gewoon niet![]()
Thnx Flap!Volgende update als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen?
Heldquote:Op zondag 28 maart 2010 22:46 schreef Flappekz het volgende:
2 minuten nadat de laatste wedstrijd was afgelopen. Sorry voor de vertraging
[ afbeelding ]
Nog steeds tweede...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:46 schreef Flappekz het volgende:
2 minuten nadat de laatste wedstrijd was afgelopen. Sorry voor de vertraging
[ afbeelding ]
Het is maar een klein gaatje he? Een -3 is dodelijk voor je, en ook met een +1 of +2 ben je nog allerminst zekerquote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef elby1988 het volgende:
OMG! Ik sta eerste!
Win ik nog iets dit seizoen
Aah een klein gaatje? Nee.. dat wordt hem niet danquote:Op maandag 29 maart 2010 14:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is maar een klein gaatje he? Een -3 is dodelijk voor je, en ook met een +1 of +2 ben je nog allerminst zeker
Met -20 en een walkover was je er geweestquote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Grumpey het volgende:
-19 en dan nog niet zeker van een overwinning
Is Luis Suarez een van je vrienden?quote:Op maandag 5 april 2010 16:18 schreef Grumpey het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej een prijs! Tegelijk met een vriend van me die kampioen van de eredivisie is geworden, maar deze prijs is belangrijker!
Kennelijk niet, ik heb na herhaaldelijke oproepen in het HT-topic nog geen vrijwilliger gevonden om de VJGL te organiseren dit seizoenquote:
Ok jammer.quote:Op maandag 26 april 2010 11:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kennelijk niet, ik heb na herhaaldelijke oproepen in het HT-topic nog geen vrijwilliger gevonden om de VJGL te organiseren dit seizoen
alles in 1 keer kan ik misschien wel bij helpen, maar alleen als het niet anders kan enzo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik zie het eigenlijk niet zitten dit wekelijks bij te houden. Mits iemand me wil vergezellen zou ik het na 14 weken wel even willen doornemen, in één keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |