De text in week 3:quote:Op maandag 8 februari 2010 00:42 schreef Xummon het volgende:
ik protesteer, in mijn 4e competitiewedstrijd heb ik toch echt wel 3 gele kaarten gekregen
en ik week 3 heb ik volgens mij ook nog een blessure veroorzaakt
verder top dat je het over genomen hebt
Geeft helaas niet aan dat jij de blessure hebt veroorzaakt. Dus die wijs ik afquote:After 78 minutes a very unfortunate collision in the penalty area led to Tigers's Efrayim Simchi being carried off the pitch and replaced by Martinus Ußlar.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De text in week 3:
[..]
Geeft helaas niet aan dat jij de blessure hebt veroorzaakt. Dus die wijs ik af
In week 4 zat ik er inderdaad flink naast, ik zal hem aanpassen.
Thanks voor je feedback
EDIT - De aangepaste versie staat er![]()
Van mij geen concurrentie deze keer.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:25 schreef Grumpey het volgende:
DiepFries, heb ik echt een mega lage score, heb jij natuurlijk gewoon de perfect-score....zo ga ik het nooit redden natuurlijk
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:25 schreef Grumpey het volgende:
DiepFries, heb ik echt een mega lage score, heb jij natuurlijk gewoon de perfect-score....zo ga ik het nooit redden natuurlijk
Nee joh, juist leuk zoquote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef MrMoon het volgende:
beetje jammerlijk van die -3.. ik stond zo lekker voor..
succes.. gaat het wel lukken om hem vanavond in te leveren?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:32 schreef Flappekz het volgende:
De update laat nog even een dagje op zich wachten, vandaag staat helemaal in het teken van het afmaken van een paper voor school, die moet vanavond ingeleverd zijn...
Dat lukt welquote:Op maandag 15 februari 2010 19:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
succes.. gaat het wel lukken om hem vanavond in te leveren?
als het maar een voldoende oplevertquote:Op maandag 15 februari 2010 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoewel het geen paper is om echt trots op te zijn
Was dat niet sowieso onmogelijk geweest?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:24 schreef Outpost76 het volgende:
1 punt hier. Hoopte zo de 0 vast te houden.....
Met een WO alleen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Was dat niet sowieso onmogelijk geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |