SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
sterkte er mee..quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:44 schreef Flappekz het volgende:
Lieve mensen, aangezien de oefenwedstrijden van Oranje normaliter oersaai zijn, zal ik er vanavond weer eens voor gaan zitten. Moet weer de sheet opnieuw opbouwen, laptop was gecrasht
Van mij mag je natuurlijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:00 schreef ender_xenocide het volgende:
In hattrick zijn er toch voor alle events standaard zinnen? Is er een plek waar je die standaardzinnen kunt vinden? Ik wil anders wel kijken of ik met mijn beperkte excel mogelijkheden een excel ding kan maken (als dat al mogelijk is) waar je het wedstrijdverslag in kunt plakken en dat ie dan de punten berekend....
Het is bekend dat het nog onbekend isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:35 schreef MrMoon het volgende:
Is al bekend eigenlijk wanneer we weer een update kunnen verwachten?
dan is het goedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is bekend dat het nog onbekend is
Ik telde m volgens mij als 3, anders krijg je voor direct rood minder punten dan voor 2xgeel. Maar dat weet ik al niet eens meer zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:58 schreef ender_xenocide het volgende:
is twee keer geel en dus rood 3 of 5 punten (2x1 voor beide gele en 1x3 voor de rode)?
Zie de OP.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:58 schreef ender_xenocide het volgende:
is twee keer geel en dus rood 3 of 5 punten (2x1 voor beide gele en 1x3 voor de rode)?
Edit :quote:rood (2xgeel) 3 punten
rood (direct) 4 punten
in de regels staat geel 1 een rood veroorzaakt door 2x geel 3,quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef Ruudt het volgende:
Lees gewoon de regels, daar staat het duidelijk in.
Die punten vervallen ook niet, je krijgt per gele kaart 1 punt en omdat je 2x geel scoort krijg je nog 1 extra punt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:22 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
in de regels staat geel 1 een rood veroorzaakt door 2x geel 3,
dat kun je dus op 2 manieren interpreteren, je krijgt namelijk 2x een gele kaart dus 2 punten en 1x die rode veroorzaakt door 2x geel 3 punten en dus 5 punten, er staat namelijk niet dat de punten van de gele kaarten vervallen door die rode kaart.
Maar ik begrijp nu wat er bedoelt wordt en dat is dus gewoon 3 punten.
Kan ik vannacht weer verder.....
Goed bezig!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:22 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
in de regels staat geel 1 een rood veroorzaakt door 2x geel 3,
dat kun je dus op 2 manieren interpreteren, je krijgt namelijk 2x een gele kaart dus 2 punten en 1x die rode veroorzaakt door 2x geel 3 punten en dus 5 punten, er staat namelijk niet dat de punten van de gele kaarten vervallen door die rode kaart.
Maar ik begrijp nu wat er bedoelt wordt en dat is dus gewoon 3 punten.
Kan ik vannacht weer verder.....
En er is nog van alles mogelijk in de laatste twee speelronden!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:54 schreef NelisZ het volgende:
Damn, ik sta gewoon nog tweede voor VJ
Dat had ik niet verwacht...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |