Nu klink je als AQquote:
Agayla hoeft alleen maar te kontneuken....... wat een reet ridder is datquote:
Ik heb een banner van:quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef GameBabe het volgende:
En waarom krijg je bij het woord neuken meteen datingsites reclameDaar ga je toch heen voor een serieuze relatie...
ze nieuwe pak voor 2010quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Agayla hoeft alleen maar te kontneuken....... wat een reet ridder is dat
Ik zie geen reclame en dat terwijl de adblocker uit staatquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb een banner van:
"Wil jij nieuwe Uggs winnen? Klik hier!"
Alsof ik Uggs zou willen... en als ik ze al zou willen, dan wel nieuwe ja... geen oude.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Fallen het volgende:
Het is trouwens glad buiten... GVD!
Ik lag dus net gewoon enigszins ongemakkelijk en gênant op de grond voor de AH.
ik was net bezigquote:
Het is dat ik in mijn statica college zit...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik was net bezig, maar bedacht me dat ik op mijn werk laptop bezig ben
Godverdomme lijkt me wat netter iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
TTIemand suggestie voor een normale?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef Rossdale het volgende:
TT fix
Komend weekend ga ik naar 4 huisjes kijkenIk ben gewoon nu al zenuwachtig
Huizen kopen is op dit moment prima te doen denk ik hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef Rossdale het volgende:
TT fix
Komend weekend ga ik naar 4 huisjes kijkenIk ben gewoon nu al zenuwachtig
Denk ik ook wel, maar veel hangt van de situatie af van de verkoper. Wanneer ze niet echt hoeven dan wachten ze ook langer... Ze zakken niet zomaar giga in de prijs, bedoel 10.000 is wel weer 10.000 (als voorbeeldje).quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Huizen kopen is op dit moment prima te doen denk ik hoorGoed onderhandelen over de prijs!
En vergeet bij je hypotheek ook niet goed te onderhandelen. Dat kan je zo honderden euro's per maand schelen!
Of wat mensen nog wel eens vergeten, gewoon bieden wat een huis waard is volgens julliequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Ach, als mensen hun huis een jaar te koop hebben staan kost dat ook zo'n 10.000 euro
Bij huizen die minder dan 2 maanden te koop staan biedt ik 10% onder de prijs en staan ze al langer te koop dan biedt ik minder denk ik. Weet ik nog niet helemaal.
beter voorstel dan?quote:
Dat laat ik aan anderen overquote:
Je mag wel wat sneeuw kopen hoor, ligt hier genoegquote:
quote:
Moet je ook maar een knie operatie ondergaanquote:
en en en en, hoest met de blauwe plekken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:35 schreef koei het volgende:
Mogguh![]()
Ritse, ben je alweer thuis? Hoe ging het?
En ik ga ook maar eens kijken wat ik ga eten en boodschappen doen...
Van mij krijg je sneeuwvrijquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
Ja dat heb ik! krijg ik dan ook sneeuwvrij??? 3x zelfs
Je kan bijna niet op een Mac gamen, daarom zuigt hetquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wacht nog steeds op de goed onderbouwde reden waarom mac zogenaamd zuigt, zodra dat komt wordt het pas boeiend
[ afbeelding ]
Het zuigt niet per se, maar het is wel te duur voor wat het biedt. En in mijn ervaring is windows net zo betrouwbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wacht nog steeds op de goed onderbouwde reden waarom mac zogenaamd zuigt, zodra dat komt wordt het pas boeiend
[ afbeelding ]
Wow das echt een goede........quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan bijna niet op een Mac gamen, daarom zuigt het
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan bijna niet op een Mac gamen, daarom zuigt het
Dat is een goede van je trouwens:quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het zuigt niet per se, maar het is wel te duur voor wat het biedt. En in mijn ervaring is windows net zo betrouwbaar.
De mac's op mijn school hebben al vaker mn bestanden verneukt.
+veeeeel meer games
En al die stomme extra bestanden op mn usb stick opeens, dat is gewoon irritant
En dat hele CTRL-CMD gebeuren slaat ook nergens op. Op de knop staat het duidelijkst CMD, mensen noemen het 'appeltje' en in de menu's staat dat stomme icoon van een kasteel [ afbeelding ] En daarnaast is bij de PC de functionaliteit van beide knoppen gewoon gestopt in de ctrl knop en dat werkt perfect
Ik ben een pc gamer, dus ja dat is een hele goedequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wow das echt een goede........
Gelukkig gebruik ik me MAC daar ook niet voor, ik zal er misschien nog wel dragon age keer op draaien en ik gok starcraft ook nog wel.
Maar ik ben blij dat ik zeker weet dat ik morgen me laptop en desktop weer kan gebruiken.
Ik heb begin dit studiejaar een Macbookpro erbij gekocht en ben nu met 5 lui in de klas, de rest is allemaal windows en bij mac nog 0,0 problemen en er zijn ondertussen ik weet niet hoeveel nieuwe installs geweest op al die windows machines.
ik heb windows ook wel gebruikt, maar was het zat.
Daarna ubuntu gebruikt en beviel me opzich al wel beter.
Nu met osx ben ik behoorlijk in me nopjes.
Ik ben benieuwd hoeveel uur jij achter een mac hebt gezeten want de meeste zitten erachter en roepen "waar zit de start balk?" en dan snappen ze het niet en ja dan kan het niks wezen natuurlijk
Ten eerste het is gewoon een cmd toets, google het maar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het zuigt niet per se, maar het is wel te duur voor wat het biedt. En in mijn ervaring is windows net zo betrouwbaar.
De mac's op mijn school hebben al vaker mn bestanden verneukt.
+veeeeel meer games
En al die stomme extra bestanden op mn usb stick opeens, dat is gewoon irritant
En dat hele CTRL-CMD gebeuren slaat ook nergens op. Op de knop staat het duidelijkst CMD, mensen noemen het 'appeltje' en in de menu's staat dat stomme icoon van een kasteel [ afbeelding ] En daarnaast is bij de PC de functionaliteit van beide knoppen gewoon gestopt in de ctrl knop en dat werkt perfect
Tja toen Apple nog geen rechtermuisknop had had het nog een specifiek nut, maar sinds dat tegenwoordig bij alle macs is in te stellen slaat het nergens meer opquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is een goede van je trouwens:
Ik snap niet waar het vandaan komt dat een CTRL toets opeens niet meer voor control functies wordt gebruikt... Dat ding is van voor Windows al verzonnen voor dat soort dingen en Apple moet daar opeens een aparte toets bij hebben
Nog nooit problemen gehad met USB sticks onder Linux die ik ook onder Windows gebruikte?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ten eerste het is gewoon een cmd toets, google het maar.
En die extra's LOL druk is je windows usb stickie in een linux pc of mac![]()
En ja bestanden verneuken ligt meer aan jou dan aan osx, maarja windows gebruikers geven natuurlijk altijd het OS de schuld en nooit de gebruiker![]()
Laten we vooropstellen dat van alle systemen de zwakke plek de gebruiker is. En laat windows daar nou net de grootste fout maken.Bij elke actie moet je 10 keuzes maken!!! 10x kans om het verkeerd te doen, omdat de interne opbouw van mac's allemaal hetzelfde is hoef je die keuze niet te maken!
Maar ik zelf kom van een grafische opleiding vandaar dat ik gewoon mac gewend ben.
waarom zegt iedereen dan appeltje? En waarom is het logo dan geen appeltje of gewoon 'cmd'?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ten eerste het is gewoon een cmd toets, google het maar.
Mja dat bestanden verneuken ligt denk ik meer er aan dat het een gedeelde PC is, dat wel.quote:En die extra's LOL druk is je windows usb stickie in een linux pc of mac![]()
En ja bestanden verneuken ligt meer aan jou dan aan osx, maarja windows gebruikers geven natuurlijk altijd het OS de schuld en nooit de gebruiker![]()
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik ben gelukkig slim genoeg dat ik niet bij het handje hoef te worden gehouden, en graag zelf alles bepaalquote:Laten we vooropstellen dat van alle systemen de zwakke plek de gebruiker is. En laat windows daar nou net de grootste fout maken.Bij elke actie moet je 10 keuzes maken!!! 10x kans om het verkeerd te doen, omdat de interne opbouw van mac's allemaal hetzelfde is hoef je die keuze niet te maken!
Ik zit op een grafische opleiding en ik word er helemaal gek vanquote:Maar ik zelf kom van een grafische opleiding vandaar dat ik gewoon mac gewend ben.
Gebruik meer dan genoeg Adobequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat jullie mischien niet veel met adobe etc werken.
Anders was het geen discussie, kijk als je je windows machine gebruikt voor gamen is het logisch, maar als als argument gebruikt dat je niet kan gamen op de mac moet je je echt schamen....
Kloptquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef KneusTeun het volgende:
Het is net zo'n nutteloze discussie als xbox vs playstation.
Omdat het vanaf het begin op de mac al gewoon een cmd/scribblythingie toets was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is een goede van je trouwens:
Ik snap niet waar het vandaan komt dat een CTRL toets opeens niet meer voor control functies wordt gebruikt... Dat ding is van voor Windows al verzonnen voor dat soort dingen en Apple moet daar opeens een aparte toets bij hebben
1.Er staat CMD op die toets!!!!!! dat die fanboys het allemaal niet snappen kan een normale gebruiker niks aan doen! ik haat die mac fanboys!!!! die verneuken het allemaalquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
waarom zegt iedereen dan appeltje? En waarom is het logo dan geen appeltje of gewoon 'cmd'?
[..]
Mja dat bestanden verneuken ligt denk ik meer er aan dat het een gedeelde PC is, dat wel.
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik ben gelukkig slim genoeg dat ik niet bij het handje hoef te worden gehouden, en graag zelf alles bepaal
[..]
Ik zit op een grafische opleiding en ik word er helemaal gek vanMaar dat inderdaad ook vooral omdat het gedeelde computers zijn en dus niet mijn favoriete instellingen enzo hebben.
Oja en nog een punt: degelijke 3d-programma's
Dude, chill...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
1.Er staat CMD op die toets!!!!!! dat die fanboys het allemaal niet snappen kan een normale gebruiker niks aan doen! ik haat die mac fanboys!!!! die verneuken het allemaal
2. Volgende punt: "mac kan je niks zelf aanpassen" oke 1 woord TERMINAL! je kan alles aanpassen ja alles!
3. Grafische opleidingen en PC's ik ben benieuwd of je je stages al hebt gelopen??? dan krijg je het waarschijnlijk meteen al te horen daar.
4.3d programma's degelijk... dud ben je nu gek ofzo???? MAYA!! HET 3D programma wat het hoogst aangeschreven staat! dan kan je met je macpro met quad core meer mee dan jij met je pentium4 met 3dmax![]()
Ik geef je ff een tip: verdiep je even in je opleiding
Zit nu even geschiedenis te lezenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Omdat het vanaf het begin op de mac al gewoon een cmd/scribblythingie toets was.
Dat daar later weer een aparte Ctrl toets bijkwam is gewoon iets anders.
Maar goed, ook ik ben blij dat ik van Windows af ben. Ik was het echt helemaal zat met herinstallaties, virusscanners en andere meuk. En gamen doe ik op de PS3.... en indien het dan echt moet kan ik altijd nog dmv Bootcamp Windows opstarten.
My loss...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Zit nu even geschiedenis te lezen
Apple's voor 1980 hebben geen CMD/scribblythingie toets en na 1980 hebben ze er 1 of 2. Misschien niet een helemaal accuraat stukje geschiedenis maar: http://en.wikipedia.org/wiki/Command_key
Dan ken ik alleen maar fanboys en geen normale gebruikers blijkbaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
1.Er staat CMD op die toets!!!!!! dat die fanboys het allemaal niet snappen kan een normale gebruiker niks aan doen! ik haat die mac fanboys!!!! die verneuken het allemaal
Oke coolquote:2. Volgende punt: "mac kan je niks zelf aanpassen" oke 1 woord TERMINAL! je kan alles aanpassen ja alles!
Nog geen stage gelopen nee, en ik ga er inderdaad vanuit dat ze daar allemaal Macs hebben ja, maar dat is niet meteen een reden waarom het 'beter' is.quote:3. Grafische opleidingen en PC's ik ben benieuwd of je je stages al hebt gelopen??? dan krijg je het waarschijnlijk meteen al te horen daar.
Dat wist ik niet, ik dacht dat juist Maya niet op de mac was (heb me er inderdaad niet in verdiept)quote:4.3d programma's degelijk... dud ben je nu gek ofzo???? MAYA!! HET 3D programma wat het hoogst aangeschreven staat! dan kan je met je macpro met quad core meer mee dan jij met je pentium4 met 3dmax![]()
Je bedoelt in macs?quote:Ik geef je ff een tip: verdiep je even in je opleiding
quote:
Ik gebruik ze behoorlijk vaak hoor op school, maar ik vind het, vooral omdat ze openbaar zijn, gewoon zo'n stuk minder lekker werken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
Zoals gezegd ik ben redelijk chill![]()
Maar ik heb dit soort discussie's te vaak gehad, moet er dan ook eigenlijk niet eens op ingaan.
En met verdiepen bedoel ik eigenlijk dat je mischien er goed aan doet het werken met een Mac je wel eigen te maken.
Ik wil niet zeggen dat je verplicht mac moet gebruiken maar het komt vaak wel als desinteresse over bij een bedrijf als jij niet met een Mac kan werken. En bij mijn beide stages was Mac aanwezig.
Veel mensen gingen bij mij in de klas er mee de fout in, onze lessen op een Mac kwamen ze niet want die dingen waren waardeloos en gingen ze nooit van hun leven op werkendat hebben er wel wat geweten, en sommige zijn nu HTML'ers of systeembeheerders.
Heb ik paar keer gedaan, mainframes ook en rossie ook! maar j ereageerde nie.... strax poging 2.0 ff raukenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef Edwinuss het volgende:
Voordeel van de 360 is dat je mensen kan uitnodigen voor een paar potjes MW2.
![]()
Maar je bent wel een schatje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef koei het volgende:
Voordeel van de PS3 is dat er ook daadwerkelijk nog nieuwe games op verschijnen!
(ja sorry, kan niet meepraten over dat Apple gedoe...)
Geeft niet maar dat woord edit ik sowieso altijd wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:13 schreef RitseB het volgende:
Sorry morph, ben gewoon een beetje boos. Ga in ieder geval een HBO studie doen, heb niet voor niks 2 jaar aan mijn vmbo aangeplakt. Zit te denken aan SPH of iets in die richting. Misschien zelfs journalistiek
De studie SPH lijkt me zelf machtig interessant, ben al op zo'n kekke meeloopdag geweest beviel zeer goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geeft niet maar dat woord edit ik sowieso altijd weg
SPH is altijd goed he! En Journalistiek doet een vriend van me en die is laaiend enthousiast. Heb een keer wat ingesproken (en meer vrienden) en dat heeft hij toen verwerkt in een soort reclame boodschap, echt tof
Af en toequote:[b]Op woensdag 6 januari 2010 21:16 schreef pr0tege het volgende:[/
maar dit is toch een game topicding?
Als agent moet je het ook hebben van de toeslagen. Onregelmatigheidstoeslag, nachttoeslag etc. Dan komt er uiteindelijk wel een prima maandloon uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer Ritse. Ik begrijp je frustratie maar ga aub niet met die vreselijke ziekte schelden.
Eén troost, de salarissen bij de politie zijn schrikbarend laag. Heb toen eens gelezen tijdens die ruzie tussen die bonden.... volgens mij verdiende een agent (dacht brigadier) van in de 40 maar ¤ 2500,- bruto per maand![]()
Welke richting wil je op in de hulpverlening? En dan MBO of HBO?
Mja volgens is het dan nog niet geweldig hoor. Geld is natuurlijk niet alles maar wel verdomd handig. Een goede balans vind ik het belangrijkstequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:16 schreef koei het volgende:
[..]
Als agent moet je het ook hebben van de toeslagen. Onregelmatigheidstoeslag, nachttoeslag etc. Dan komt er uiteindelijk wel een prima maandloon uit.
Daarnaast is een goed maandloon ook niet alles. Een baan die je leuk vindt is veel belangrijker heb ik geleerd, vandaar dat ik ook weer bij een supermarkt werkKun je niet een of andere interessetest maken bij je oude opleiding Ritse?
Ik ben wel gewend met vrouwen te werken, werk nu in een winkel met alleen maar vrouwen en eentje waar ik het niet zeker weet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:22 schreef koei het volgende:
SPH is wel een vrouwenopleiding he RitseDat wordt vast oefenen met roddelen en opmerkingen maken over wat een leuke kleding ze aanhebben!
Maar SPH is wel beter dan SPW, dat zit helemaal vol met de standaard domme dozen. Volgens mij doet de helft van mijn collega's dat, en dat is niet de betere helft...
Vet rondneukuh!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:22 schreef koei het volgende:
SPH is wel een vrouwenopleiding he RitseDat wordt vast oefenen met roddelen en opmerkingen maken over wat een leuke kleding ze aanhebben!
Maar SPH is wel beter dan SPW, dat zit helemaal vol met de standaard domme dozen. Volgens mij doet de helft van mijn collega's dat, en dat is niet de betere helft...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ben wel gewend met vrouwen te werken, werk nu in een winkel met alleen maar vrouwen en eentje waar ik het niet zeker weet.
iPhonequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
RitseB, Wel klote man!
Maar goed, misschien kom je iets anders leuks tegen op je pad?
Succes ermee iig !
Ik ga btw maar eens een nieuwe tel uitzoeken
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef KneusTeun het volgende:
Je mag als agent toch niet teveel zelf denken? mischien dat dat ze niet aanstond
En edwin was weer gezellig als altijd, laatste pot heb je wat gemist, tegen diezelfde amerikanen met 7500 vs 30000 gewonnen
23 / 3quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef KneusTeun het volgende:
Je mag als agent toch niet teveel zelf denken? mischien dat dat ze niet aanstond
En edwin was weer gezellig als altijd, laatste pot heb je wat gemist, tegen diezelfde amerikanen met 7500 vs 30000 gewonnen
Ach, dat trekt wel weer bij... En idd gewoon naar Fallen luisteren en de schurft aan dat korps hebben!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef RitseB het volgende:
Ik ga denk ik een andere opleiding doen, heb nu een beetje de schurft aan de politie.
Gelukkig heb ik jullie nog.
En Edwinuss
Edwinuss
Slaap lekker iederen
+1 helemaal terechtquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom nu al die shit op tv met sneeuw??? alleen amsterdam heeft er last van, vorige week flikkerde er hier 30cm en er is niks over gerept
Dat was het zeker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
23 / 3, ik stond echt goed
![]()
Maar leuk zo met een groep vanavond!
Uhm jij was het toen met heeeeeey jij hebt ook een iphone want ik herken dat sms deuntjequote:
Moet je hier in Twente of in Friesland zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, dat trekt wel weer bij... En idd gewoon naar Fallen luisteren en de schurft aan dat korps hebben!
Mijn ex-zwager wilde ook altijd heel graag bij de politie maar werd meerdere keren afgewezen bij de politie Haaglanden. Daarna is hij in Amsterdam gaan solliciteren en daar werd hij gelijk aangenomen
Precies, gewoon naar mij luisteren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, dat trekt wel weer bij... En idd gewoon naar Fallen luisteren en de schurft aan dat korps hebben!
Mijn ex-zwager wilde ook altijd heel graag bij de politie maar werd meerdere keren afgewezen bij de politie Haaglanden. Daarna is hij in Amsterdam gaan solliciteren en daar werd hij gelijk aangenomen
Nu alweer naar bedquote:
Ik vind het eigenlijk wel een strak plan. Ga denk ik ook maar eens mijn bed opzoeken...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef koei het volgende:
[..]
Nu alweer naar bed
Weltrusten dan maar...
morgen verjaardagsfeestje!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef koei het volgende:
En dat op de dag dat ik juist een nachtje door ga trekken om mn ritme weer goed te krijgen...
Gezellig
Ohja dat was ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm jij was het toen met heeeeeey jij hebt ook een iphone want ik herken dat sms deuntje
Dus Iphone valt voor mij af, want die heb ik al
Nokia N97 mini en 1tje van Samsung zie ik er nu tof uit zien, maar goed we zien wel
N97 is idd klote ding, die Google mob of 4Gquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ohja dat was ik
De N97 zou ik niet doen, klote dingGa dan voor de N900 of wacht op die Google telefoon
Ja is idd ook nog een optie, kan ook van Vodafone switchen opzichquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ohja dat was ik
De N97 zou ik niet doen, klote dingGa dan voor de N900 of wacht op die Google telefoon
Hey ken je prioriteiten! bier is er veel, van mij, edwinnus,rossdale,tauch,sold en dnova zijn er niet zoveel!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
morgen verjaardagsfeestje!![]()
![]()
![]()
Wel bier dusss
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hey ken je prioriteiten! bier is er veel, van mij, edwinnus,rossdale,tauch,sold en dnova zijn er niet zoveel!
Word weekend pas weer denk ik!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, doe een keer een paar potjes mee.
trusten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben ook slapen. Weer een drukke week voor de boeg
Ja. Maar ik heb tegenwoordig op Dinsdag en Woensdag weekendquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
trusten.
ps, je weet dat het morgen donderdag is?
Die iq testen zijn prima te oefenen hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef RitseB het volgende:
Ik ga denk ik een andere opleiding doen, heb nu een beetje de schurft aan de politie.
Gelukkig heb ik jullie nog.
En Edwinuss
Edwinuss
Slaap lekker iederen
dat gevoel komt me bekend voor toen ik MW deeltje 1 na 2 jaar ofzo eens kochtquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:33 schreef KneusTeun het volgende:
Wel grappig dat je best wel veel x-mas noobs hebt met MW2 die allemaal een kut ervaring online hebben omdat ze constant geowned worden!
mogguhquote:
dan krijg je zo'n gezicht ja!quote:
hier zit nelson al weer op de boot!quote:
Heb je 'm gezien?quote:
Schijnt een hele aparte film te zijn!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je 'm gezien?
Heb wel vaker al wat trailers gezien, maar bij zo'n film (elke?) kan het echt 2 kanten op... of prima film, of bagger en de leuke dingen heb je al gezien in de trailers...
Ik heb een ezel uit je gouden eiquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je 'm gezien?
Heb wel vaker al wat trailers gezien, maar bij zo'n film (elke?) kan het echt 2 kanten op... of prima film, of bagger en de leuke dingen heb je al gezien in de trailers...
Hij staat mn peperdure huis te bewaken nuquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb een ezel uit je gouden eitof!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bijna naar huis
en dan op naar de fysio
maardakanhelemaalnie,tog?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb een ezel uit je gouden eitof!
Ik heb ook een carrousel maar ik weet niet meer waar ik die vandaan hebquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
maardakanhelemaalnie,tog?
Ik had van koei een carrousel uit een gouden kip!![]()
Ik vond de film wat minder. Een beetje duistere en trieste sfeer zat er in.quote:
Als de parkeerplekken nu vol zijn heb je het recht 1 van de auto's op te blazenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb nu eindelijk mijn parkeer vergunninglekker pronken dat ik bij een apotheek werk
Tja wat moet ik er anders mee, er is nog nooit gecontroleerd of die auto's die er staan er ook mogen staan
*BAM*quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als de parkeerplekken nu vol zijn heb je het recht 1 van de auto's op te blazen
ah Petti heeft weer een parkeerplek gecreëerdquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ah Petti heeft weer een parkeerplek gecreëerd
edit: volgens mij hebben ze gewoon een parkeerprobleem daar in Culemborg
ik had tot nu toe nog oude vertrapte all stars. Deze waren zo doorlopen dat er een gat aan de onder kant is ontstaan. En dat is een beetje moeilijk met de sneeuw.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zoveel schoenen, je lijkt wel een meisje!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik had tot nu toe nog oude vertrapte all stars. Deze waren zo doorlopen dat er een gat aan de onder kant is ontstaan. En dat is een beetje moeilijk met de sneeuw.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:32 schreef lkb9000 het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOH verdomme wat een fijn nummer
Ik wil ook wel al me schoenen posten, maar dan ben ik wel een tijdje drukquote:
oeh, kleurtjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil ook wel al me schoenen posten, maar dan ben ik wel een tijdje druk
Deze draag ik het meest![]()
[ afbeelding ]
quote:.. zegt: (16:58:35)
kben ondertussen wat vette projecten an het bedenken ben
.. zegt: (16:58:35)
.. zegt: (16:58:49)
kwil in de stad hele on nodige dingen gaan doen
.. zegt: (16:58:58)
en dan fotograferen en filmen
ED zegt: (16:59:01)
oww
ED zegt: (16:59:01)
ok
.. zegt: (16:59:39)
bvb een emmer op je hoofd en dan staan in de drukte
.. zegt: (16:59:40)
ED zegt: (16:59:53)
jij liever dan ik
.. zegt: (17:00:12)
hahahah het lijkt me dik leuk
ED zegt: (17:00:20)
succes
Ik vond het een erg saaie film. Het verhaal slaat helemaal nergens op en rommelt aan alle kanten. Het ziet er alleen allemaal heel mooi uit, maar dat is het ook wel.quote:
Het is een chick en je hebt het ook nog goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]zit die gast op de academie voor popcultuur ofzo?
oeh, die zijn echt tof!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil ook wel al me schoenen posten, maar dan ben ik wel een tijdje druk
Deze draag ik het meest![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is een chick en je hebt het ook nog goed
Gelukkig. Ze vroeg me net mee. Ze zei dat ze dat ontzettend graag een keer wil doen. Nadat ik vroeg waarom had ik al het idee dat ze niet helemaal 100 was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Heb zelf ook op die school gezeten, dus het was een makkelijke gok
Niet dat ik dat soort dingen heb gedaan hoor
Ik heb een hele lading adidas, nog slangenleer uitvoering etc.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:31 schreef koei het volgende:
[..]
oeh, die zijn echt tof!
Ik heb momenteel saaie witte adidasschoenen omdat mn rode schoenen onder de modder zitten. Het plan was om die witte te gaan kleuren met een zwarte merkstift maar dat is er niet meer van gekomen omdat ik ze opeens al aan moestIk heb maar één paar schoenen dat ik draag, en één paar back-up schoenen (meestal, soms dan heb ik die ook nog niet eens...). En daarnaast natuurlijk speciale schoenen zoals voetbalschoenen, sportschoenen, slippers, sloffen en bergschoenen
Dan ga ik de mijne ook maar niet hier neerzettenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zoveel schoenen, je lijkt wel een meisje!
Dat zul je mij niet horen zeggen, ik heb samen met me vriendin genoeg schoenen om een klein 3e wereld land te voorzienquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef badboynova het volgende:
ik vraag me af waarom mannen nu nog steeds zeggen, dat alleen vrouwen tig duizend schoenen kopen
nopequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:54 schreef koei het volgende:
Gaan er nog mensen mee doen met de Wie is de Mol prono? WIDM Prono 2010!
Al gedaan hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:54 schreef koei het volgende:
Gaan er nog mensen mee doen met de Wie is de Mol prono? WIDM Prono 2010!
Dat doet me denken aan Slumdog Millionaire, daar gaan ze ook schoenen pikken bij je Taj Mahalquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)enendief_moskee.html
Opbiechten
gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
morgen verjaardagsfeestje!![]()
![]()
![]()
Wel bier dusss
De trailers zien er in ieder geval goed uit.quote:
klopt!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:50 schreef KneusTeun het volgende:
Mijn vriendin zegt dat metal gear solid muziek is bij wie is de mol!
Heb ik nooit gespeeld![]()
Klopt dat? is wel grappig
Dankje, maar het was niet de mijnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Zal deze eens opzoekenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dankje, maar het was niet de mijne![]()
![]()
Zit daar op het feestje zo'n gaar wijf, net klaar met een vage studie en bijna zonder werkervaring... 1 jaar met zwakzinnige ofzo gewerkt Nu al een jaar werkloos en zit ze nu het hele feestje te patsen met haar nieuwe baan![]()
Dus ik diepe zucht en maar eens vragen wat ze dan doet, niemand vroeg het en ik ben veel te lief![]()
LOOPBAANADVISEURwas het verlossende antwoord, nou fijn met meteen erachter wat ze gaat verdienen
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu mijn klacht, ze kracht echt bakken geld terwijl ze A maar 4 daagjes hoeft te werken B giga dom is C geen werkervaring heeft D wtf moet je doen, mensen vertellen wat leuk voor ze is![]()
FUCK IT, werken kreng![]()
WTF, ik gun iedereen alles maar hier werd ik echt mega chaggie van...![]()
![]()
Heb maar een bierflesje goed zitten schudden en bij haar open gemaakt, kon niks anders verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat verdient ze dan, want misschien moet ze een bitch slap van een badboy krijgen
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Keihard proberen moe te worden zodat ik kan slapen is niet mijn sterkste puntquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:33 schreef koei het volgende:
Gewoon even doorzetten Lennie! Je kan het!
Je kan ook gewoon opblijven... heb je ook geen moeite met uit je bed komen!quote:
Daar heb ik helaas niet genoeg alcohol voor in huis, en dat zou ik bij zo'n poging toch wel waarderenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon opblijven... heb je ook geen moeite met uit je bed komen!
Ik word vanzelf wel slaapdronken... daar heb ik geen alcohol voor nodig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daar heb ik helaas niet genoeg alcohol voor in huis, en dat zou ik bij zo'n poging toch wel waarderen
Dat wordt m al helemaal niet meer vrees ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik word vanzelf wel slaapdronken... daar heb ik geen alcohol voor nodig.
Ik denk dat slapen voor mij er vannacht ook niet in zit trouwens. Ben nog bezig met werken aan een opdracht en moet om 06:00 weer de deur uit, dus.... nah...
Precies! Detailsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar wat verdient ze dan, want misschien moet ze een bitch slap van een badboy krijgen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:19 schreef Poit het volgende:
Volgende TT?
"Een roze anus maakt nog geen luchtverfrisser!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |