Nu klink je als AQquote:
Agayla hoeft alleen maar te kontneuken....... wat een reet ridder is datquote:
Ik heb een banner van:quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef GameBabe het volgende:
En waarom krijg je bij het woord neuken meteen datingsites reclameDaar ga je toch heen voor een serieuze relatie...
ze nieuwe pak voor 2010quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Agayla hoeft alleen maar te kontneuken....... wat een reet ridder is dat
Ik zie geen reclame en dat terwijl de adblocker uit staatquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb een banner van:
"Wil jij nieuwe Uggs winnen? Klik hier!"
Alsof ik Uggs zou willen... en als ik ze al zou willen, dan wel nieuwe ja... geen oude.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Fallen het volgende:
Het is trouwens glad buiten... GVD!
Ik lag dus net gewoon enigszins ongemakkelijk en gênant op de grond voor de AH.
ik was net bezigquote:
Het is dat ik in mijn statica college zit...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik was net bezig, maar bedacht me dat ik op mijn werk laptop bezig ben
Godverdomme lijkt me wat netter iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
TTIemand suggestie voor een normale?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef Rossdale het volgende:
TT fix
Komend weekend ga ik naar 4 huisjes kijkenIk ben gewoon nu al zenuwachtig
Huizen kopen is op dit moment prima te doen denk ik hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef Rossdale het volgende:
TT fix
Komend weekend ga ik naar 4 huisjes kijkenIk ben gewoon nu al zenuwachtig
Denk ik ook wel, maar veel hangt van de situatie af van de verkoper. Wanneer ze niet echt hoeven dan wachten ze ook langer... Ze zakken niet zomaar giga in de prijs, bedoel 10.000 is wel weer 10.000 (als voorbeeldje).quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Huizen kopen is op dit moment prima te doen denk ik hoorGoed onderhandelen over de prijs!
En vergeet bij je hypotheek ook niet goed te onderhandelen. Dat kan je zo honderden euro's per maand schelen!
Of wat mensen nog wel eens vergeten, gewoon bieden wat een huis waard is volgens julliequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Ach, als mensen hun huis een jaar te koop hebben staan kost dat ook zo'n 10.000 euro
Bij huizen die minder dan 2 maanden te koop staan biedt ik 10% onder de prijs en staan ze al langer te koop dan biedt ik minder denk ik. Weet ik nog niet helemaal.
beter voorstel dan?quote:
Dat laat ik aan anderen overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |