Jawel hoor, maar ik doe pas weer mee als al die nichten-vragen geweest zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:11 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf al fout rekent ...
Zijn er trouwens nog anderen hier ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
charlotte ten brinkquote:
Namens Stuurloosquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:57 schreef DiviFilius het volgende:
Noord Brabant
slaveloos +1quote:
Pffuuuquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:23 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Julius Caesar is wel enorm bekend, maar nooit keizer geweest Rave
Cato de oudere eindigde iedere toespraak hiermeequote:
slaveloos +1quote:
van der Heijden inderdaadquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:57 schreef slaveloos het volgende:
Michael Jackson?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef DiviFilius het volgende:
Bono ?
Moest 'em ook effe opzoeken:quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:05 schreef DiviFilius het volgende:
Hmmm, die Oscar had ik niet gedacht.
quote:
ach ja, we are the world... nobelprijs voor de vrede ofzo. Kon me geen oscar voor Bono voorstellenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:06 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Michael Jackson een Nobelprijs????
Ik heb 'm even opgezocht en toch ook niet echt een memorabel liedje, maargoed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:06 schreef ScottTracy het volgende:
Moest 'em ook effe opzoeken:
2003 Nominated Oscar Best Music, Original Song
for: Gangs of New York (2002)
For the song "The Hands That Built America".
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:16 schreef DiviFilius het volgende:
Benin
Die is goed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:34 schreef nightcowboy het volgende:
Togo
Wat isquote:Afgevaardigden van de gemeenschappen van de Molukkers en de Marokkanen inbespreken donderdagochtend in een besloten bijeenkomst de mogelijkheden om de rust in de wijk Terweijde terug te laten keren. Dat overleg heeft plaats op verzoek van de gemeente
.
Uiteraard!quote:
Lekker bezigquote:
Yep. PR +1quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef PhysicsRules het volgende:
MaJo
Poging om een extra punt te krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
(ik vind Eli mooier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |